Еңбек
сабағында оқушылардың іске икемділігі мен іскерлігіне, өнерге,
шеберлікке деген бейімділігін дамыта отырып қалыптастырамыз.
Оқушылар отбасында да тұрмыстың әр түрлі өнімді еңбегіне қатысады.
Баланың бойындағы сапалық қасиеттері, еңбекке қызығушылығы,
табиғатты қорғауы, ұқыптылығы арқылы еңбек адамын көру. Қазіргі
кезде білім беру кеңістігінде инновациялық үрдістердің бағыттарының
бірі - мектепке бағдарлау болып табылады. Оқушылардың
қызығушылықтары, қабілеттері толық ескеріліп, сол қажеттілікке сай
тиімді жағдайлар жасалып, білім
беріледі.
Оқыту мәселелерін бастамас бұрын, жас ұрпақты
ұлттық рухта тәрбиелеуге ерекше мән беру
керек.
Сабақ - оқыту мен тәрбиелеу үрдісінің негізгі
формасы . Ендеше сабақтың мәнді өтуі мұғалімнің шеберлігіне
байланысты. Инновация –оны жеке түсініп, оқу үрдісіне енгізу -
оқушылардың саналы да сапалы білім алудың бірден бір шарты.
Инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізу жаңа білім берудің бірден бір
шарты деп айттық. Саралап оқыту - оқушылардың туа біткен ақыл-ой
қабілетінің жеке дамуының жан-жақтылығына негізделген білім беру
жүйесі.
- оқытудың дәстүрлі емес сабақ түрлері мен
жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану
- сабақтарда пайдаланатын негізгі әдістер
оқушылардың көңіл күйіне, ынтасына, қабілетіне қарай, топпен, жеке
оқушылармен жұмыс істеу, ойын элементтерін пайдалану т.
б.
Технология -
пәні география, бейнелеу өнері, тарих, музыка пәндерімен тығыз
байланысты. Электронды кәсіптік бағдарлау жүйесі - қазіргі заманға
сай ақпараттық-коммуникациялық технология негізінде жасалып,
оқушының өзіне қажетті мамандықты таңдап, оның ерекшеліктері
жөнінде тұтас ақпаратты ұсына отырып, өз мүмкіндігі бойынша қалаған
мамандығын анықтауға көмектеседі.
Оқушыларды
кәсіптік бағдарлау ақпараттық үрдісі, ұдайы кәсіптік білім
жөніндегі ақпараттарды талдауды және қорытындылауды қажет етеді.
Бүгінгі еңбектің сипаты, мазмұны өзгеріп, жаңа талап пен
міндеттерді қажет еткенімен, еңбекті құрмет тұту – халықтар
дәстүрінде ежелден қалыптасқан.
Балаларды
еңбекке тәрбиелеу - қол еңбегі сабағынан басталады. Адам баласы туа
сала емес, көре-көре, жүре-жүре жетіледі. Бір адам еңбекке өте
қабілетті болып өссе, енді бірі керісінше болады. Баланың жас
шағында еңбек тәрбиесін дұрыс алуы немесе одан шет қалуы оның
келешек өміріне үлкен әсер етеді.
Баланың еңбек
тәрбиесін меңгеруі, қоғам үшін ғана емес, оның жеке басы, өз
тіршілігі үшін де қажет. Еңбекке сүйетін адамның өмірінде реніш
болмайды. Олар үнемі көтеріңкі көңіл-күйде
жүреді.
Отбасына еңбек тәрбиесін жүргізгенде, баланы
белгілі бір мамандыққа бейімдей даярлауды ескерген жөн
.
Егер бала
отбасында еңбек тәрбиесін дұрыс алып шықса, мектепке іскерлікке
үйрену оңайға түседі. Өйткені, отбасында алған еңбек дағдылары
балаға түрлі мамандықты үйренген кезде жәрдемдесіп, оны игеруді
оңайлатып отырады.
Технология сабағында жобалау әдісін
қолдану
Жоба - әр түрлі бөлімдерден арнайы
сызбалардан, суреттерден, жасалатын бұйымның технологиялық
картасынан құралуы мүмкін. Ол бұйымдарды жасаған кезде есеп,
экономикалық немесе экологиялық дәлелді түсінік хаттар да
пайдаланылады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Технология сабағында жаңаша әдіс-тәсілдерді қолдану"
"Технология сабағында жаңаша әдіс-тәсілдерді қолдану"
Еңбек
сабағында оқушылардың іске икемділігі мен іскерлігіне, өнерге,
шеберлікке деген бейімділігін дамыта отырып қалыптастырамыз.
Оқушылар отбасында да тұрмыстың әр түрлі өнімді еңбегіне қатысады.
Баланың бойындағы сапалық қасиеттері, еңбекке қызығушылығы,
табиғатты қорғауы, ұқыптылығы арқылы еңбек адамын көру. Қазіргі
кезде білім беру кеңістігінде инновациялық үрдістердің бағыттарының
бірі - мектепке бағдарлау болып табылады. Оқушылардың
қызығушылықтары, қабілеттері толық ескеріліп, сол қажеттілікке сай
тиімді жағдайлар жасалып, білім
беріледі.
Оқыту мәселелерін бастамас бұрын, жас ұрпақты
ұлттық рухта тәрбиелеуге ерекше мән беру
керек.
Сабақ - оқыту мен тәрбиелеу үрдісінің негізгі
формасы . Ендеше сабақтың мәнді өтуі мұғалімнің шеберлігіне
байланысты. Инновация –оны жеке түсініп, оқу үрдісіне енгізу -
оқушылардың саналы да сапалы білім алудың бірден бір шарты.
Инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізу жаңа білім берудің бірден бір
шарты деп айттық. Саралап оқыту - оқушылардың туа біткен ақыл-ой
қабілетінің жеке дамуының жан-жақтылығына негізделген білім беру
жүйесі.
- оқытудың дәстүрлі емес сабақ түрлері мен
жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану
- сабақтарда пайдаланатын негізгі әдістер
оқушылардың көңіл күйіне, ынтасына, қабілетіне қарай, топпен, жеке
оқушылармен жұмыс істеу, ойын элементтерін пайдалану т.
б.
Технология -
пәні география, бейнелеу өнері, тарих, музыка пәндерімен тығыз
байланысты. Электронды кәсіптік бағдарлау жүйесі - қазіргі заманға
сай ақпараттық-коммуникациялық технология негізінде жасалып,
оқушының өзіне қажетті мамандықты таңдап, оның ерекшеліктері
жөнінде тұтас ақпаратты ұсына отырып, өз мүмкіндігі бойынша қалаған
мамандығын анықтауға көмектеседі.
Оқушыларды
кәсіптік бағдарлау ақпараттық үрдісі, ұдайы кәсіптік білім
жөніндегі ақпараттарды талдауды және қорытындылауды қажет етеді.
Бүгінгі еңбектің сипаты, мазмұны өзгеріп, жаңа талап пен
міндеттерді қажет еткенімен, еңбекті құрмет тұту – халықтар
дәстүрінде ежелден қалыптасқан.
Балаларды
еңбекке тәрбиелеу - қол еңбегі сабағынан басталады. Адам баласы туа
сала емес, көре-көре, жүре-жүре жетіледі. Бір адам еңбекке өте
қабілетті болып өссе, енді бірі керісінше болады. Баланың жас
шағында еңбек тәрбиесін дұрыс алуы немесе одан шет қалуы оның
келешек өміріне үлкен әсер етеді.
Баланың еңбек
тәрбиесін меңгеруі, қоғам үшін ғана емес, оның жеке басы, өз
тіршілігі үшін де қажет. Еңбекке сүйетін адамның өмірінде реніш
болмайды. Олар үнемі көтеріңкі көңіл-күйде
жүреді.
Отбасына еңбек тәрбиесін жүргізгенде, баланы
белгілі бір мамандыққа бейімдей даярлауды ескерген жөн
.
Егер бала
отбасында еңбек тәрбиесін дұрыс алып шықса, мектепке іскерлікке
үйрену оңайға түседі. Өйткені, отбасында алған еңбек дағдылары
балаға түрлі мамандықты үйренген кезде жәрдемдесіп, оны игеруді
оңайлатып отырады.
Технология сабағында жобалау әдісін
қолдану
Жоба - әр түрлі бөлімдерден арнайы
сызбалардан, суреттерден, жасалатын бұйымның технологиялық
картасынан құралуы мүмкін. Ол бұйымдарды жасаған кезде есеп,
экономикалық немесе экологиялық дәлелді түсінік хаттар да
пайдаланылады.
шағым қалдыра аласыз













