Материалдар / технология туралы сабак
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

технология туралы сабак

Материал туралы қысқаша түсінік
«Күлгін орманға саяхат»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы



Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: «Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру»

Тақырыбы: «Күлгін орманға саяхат».

Мақсаты:В.В.Воскобович ойындарын қолдана отырып,ойын-саяхат арқылы балалардың математикалық білімдерін шеберліктерін,дағдыларын арттыру.12 санымен таныстыру.

Міндеттері:

Білімділік: - 10-ға дейін тура және кері санауды жетілдіру;

- «артық», «кем» дұрыс қолдануды бекіту;

- салыстыруға,логикалық байланыстарды қалыптастыруға,

талдауға үйрету;

- 12 санының құрамымен таныстыру;

Дамытушылық: - логикалық ойлауын,тапқырлығын,назарын дамытуға

жағдай жасау;

- есте сақтау қабілетін,қиялын дамыту;

- сөйлеуін дамыту,өз ойын дұрыс жеткізуге тәрбиелеу;

Тәрбиелік: - Воскобович ойындарына және математикаға деген

қызығушылығын тәрбиелеу;

- Бір-бірімен дос болуға,өз бетімен жұмыс жасай білуге

ұқыптылыққа тәрбиелеу;

Қолданылатын құралдар:Интерактивті тақта,В.Воскобобович ойын құралдары: «Күлгін орман» ,кілемограф,игровизор,сиқырлы шаршы, «Плюх-плюх» және «Брыз-брызг» қайықшалары,геоконт,математикалық себет,счетовозик.


Оқу іс-әрекеті кезеңдері

Педагогің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті


Мотивациялық –қозғаушылық

Балалар бүгін бізде ерекше күн,тобымызға көптеген қонақтар келіп отыр,қонақтармен амандасайық.

Балалар таңертең ұйқыдан оянып,далаға шыққанда нені көресіңдер?

Күннің нұрын көргенде қандай көңіл-күйде боласыңдар?

Шаттық шеңбері.

Қуан шаттан алақай!

Қуанатын келді күн!

Қайырлы таң!Қайырлы күн!

Күліп шықты бүгін күн!

Балалар қонақтармен амандасады.


-Күн нұрын



Жауаптары


Балалар шеңбер жасап тұрады,іс қимыл арқылы көрсетеді.


Ұйымдастырушылық-ізденістік

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Қай ай?

-Нешесі?

-Аптаның қай күні?

Балалар қараңдаршы,біздің кілемнің үстінде күлгін шумақ жіп жатыр.Бірақ шумақтың жіптері шатасып кетіпті.Келіңдер жіптің бойымен жүріп көріп,қайда апаратынын білейік.

Қызық екен:күлгін шумақ жіп,күлгін конверт....қалай ойлайсыңдар,хатты жазған кім екен?

Кәне хатта не жазылғанын оқып көрейік.

« Сәлеметсіңдер ме, балалар!Сендерге бұл хатты жазған «Күлгін орман» тұрғындары.Зұлым сиқыршы біздің орманды сиқырлап,тұрғындарды адастырып,жоқ қылып жіберді.Егер сендер зұлым сиқыршының барлық тапсырмаларын орындасаңдар,оның сиқыры жойылып,тұрғындар қайтып келеді,Көмектесіңдерші!»-делінген екен хатта.

Балалар не істейміз?

Жарайсыңдар,мен сендердің батыл және мейірімді екендеріңді білгенмін.Балалар,бірақ «Күлгін орман» өте алыста,біз оған жаяу жете алмаймыз....Ой,хатта тағы бірдеңе жазылған екен... «Игровизордағы тапсырманы орындасаңдар «Күлгін орманға» қалай жетуге болатынын білетін боласыңдар.»

Олай болса балалар берілген графикалық диктанты жазып көрейік.

Игровизор.Графикалық диктант.

Дәл ортасынан бес торкөз жоғарыға санап нүкте қойыңдар.

  • күрделі -1оңға 2 төмен;

  • 2 төмен;

  • 2 оңға;

  • күрделі -2 оңға,2 төмен;

  • 4 солға;

  • 3 төмен;

  • күрделі-1 оңға,1 төмен;

  • 2 солға;

Енді екінші жартысын салыңдар.Ненің суреті шықты?

-Түсінікті біз ұшақпен ұшуымуз керек және бізге «Смқырлы шаршы» көмектеседі.Сендер шаршыдан ұшақ жасайсыңдар.

Болды,енді ұшақтарыңды ұшу алаңына алып шығыңдар,ал қозғалтқышты іске қосу үшін 10-нан 0-ге дейін кері санауымыз қажет.

Міне «Күлгін орманға» келіп жеттік.

(Экраннан зұлым сиқыршының бейнесі шығады және сөйлейді)

Сиқыршы:

-Сәлеметсіңдер ме,балалар.Менен қорықпай достарыңа көмекке келдіңдер ме?Жарайды....Мен сендердің достарың аңдар-сандарды бір- бірімен араздастырып қойдым,

енді оларбір-бірінің артынан рет бойынша тұра алмай жатыр,сендер бәлкім ретімен қоясыңдар,әрине білсеңдер ха-ха-ха Коврограф.Сандарды ретімен қою.

Сиқыршы: Жарайды бұл тапсырманы орындай алдыңдар.

(Сол кезде «Күлгін орманда» коврографтың иелері Лип-лип және Ляп-ляп пілдері пайда болады.)

-Балалар қараңдаршы Лип-Лип пен Ляп-ляп оралды.

Сиқыршы:Аңдар-сандар сендердің арқаларыңда татуласып орманға саңырауқұлақ жинауға кетті.Ал мен ха-ха-ха оларды тағы да араздастырып қойдым.Келесі тапсырманы орындасаңдар тағыда орман тұрғындарын қайтарасыңдар.

-Балалар,4-тік- егеуқұйрық пен 2-лік-қоян өздері орманға баруға қорқып қастарына достарын алыпты.Егеуқұйрық тәжірибелі 1-лік-кірпіні,ал Қоян батыл 5-тік-күшікті ертіп алыпты Олар саңырауқұлақ жинап алаңқайда кездесіпті.Сөйтіп олар дауласыпты.Қорқақ дегендеріміз бүкіл орманды бастарына көтеріпті.Егуқұйрық «бізде саңырауқұлақ көп» десе,қоян «жоқ бізде көп» деп бой бермепті.Содан кірпі:«Тоқтатыңдар,дауласпаңдар.Қазір тексеріп көреміз.Сен егеуқұйрық саңырауқұлақтарыңды мына менің таяқшамның үстіне жина,ал сен қоян астына дәлдеп жина.Салыстырып көрейік кімдік артық болса соныкі көп.

Математикалық себет.Кімдікі артық және барлығы қанша?

-Кәне кімдікі көп екен?

-Нешеге көп?

-Бірдей қылу үшін не істеуге болады?

-Барлығы нешеу?

«Күлгін орманда» Краб-крабыч пайда болады.

Сиқыршы: Бұл тапсырманы да орындадыңдар ма?Қап бәлем!Қазір мен сендерге бұлт пен жаңбыр жіберемін.

-Балалар сиқыршы ашуланды Жаңбыр жауатын тәрізді не істейміз үстіміз су болады ғой?

Дұрыс,онда геоконттан көмек сұрайық.Ол бізге көмектеседі.

Геоконт.Қолшатыр жасау.

«Күлгін орманда» Гео пайда болады.

Сергіту сәті:

Жел көтерілді...


Жаңбыр тамшылай бастады...


Жаңбыр күшейе түсті...



Жаңбыр құйды...


Бұршақ жауды...


Ой...бұршақ бәсеңдей бастады...


Жаңбыр да қоя бастады...


Соңғы тамшылар жерге тамып жатыр...

Алақай,күн шықты!


Сиқыршы:Сендер демалғанша мен тағы тапсырма дайындап қойдым.Мен Қаз-капитанның бақа-матростарын адастырып жібердім.Ха-ха-ха.Тауып көріңдерші.

-Балалар алдарыңда «Плюх-плюх» қайығы.Онда 5 мачт бар,олар әр түрлі биіктікте:ең аласа,аласа,орта,биік,ең биік.Әр мачта өз түстері бар жалаушалар ілінген.Жоғарғы жалаушалар ұшып кетпеу үшін баулармен байланған.Қайықта қатаң тәртіп орнатылған.Ол тәртіпті бақа-матростар бақылап отырады.Олар жалаушаларды жуып,тазалайды,іледі.Қайықтың бастығы-Қаз-капитан.Ол матростарына команда береді.Сол матростарын сиқыршы адастырып жіберген екен..Олай болса капитанның айтқанын істейік. Капитан:«Бауды шешіңдер,Жел соқты,жел күшейе түсті,жалаушалар ұша бастады.Жел қойды.Енді жалаушаларды жинаймыз,Әр мачтқа жалаушалар ілеміз,барлығы 12 болу керек»

«Күлгін орманда» Қаз- капитан және Бақа матростар

пайда болады.

Сиқыршы: Бұл тапсырманы да орындадыңдар.Соңғы тапсырмамды тапсаңдар,менің сиқырым толық жойылады.Және қалай қайтатындарың белгілі болады.

-Магнолик адасып жүріп счетовозиктің әр терезесінен көңілді шамдарды көредіБірінші терезеде бір шам,екіншіде екі шам т.с.сМагнолик қарап тұрып бесінші терезеге барды да : «бес шам жанған терезеге қай терезені қоссам,он екі шам жанған терезеге апарады?»деп ойланды және жауабын таба алмады.Балалар Магноликке көмектесейікші.

Сол кезде «Күлгін орманда» Магнолик пайда болады.Сосын орман иесі-Сәуле билеушісі пайда болады.Экраннан сиқыршы жоғалып кетеді.Сәуле билеушісі балаларға сыйлық береді.

Балалар бізге орман тұрғындары алғыс айтып жатыр және сыйлық берді,оны балабақшаға барған соң беремін.Енді балабақшаға осы счетовозикпен қайтайық.

-Қыс

-Желтоқсан

- бесі

-бейсенбі



Жіп бойымен жүріп,күлгін конвертке тап болады.


Өз ойларын айтады.













«Күлгін орман» тұрғындарына көмектесуге баруды ұсынады.












Алдарындағы игровизорда графикалық диктант жазады.







-ұшақтың


«Сиқырлы шаршы» көмегімен ұшақ жасайды.



10-нан 0-ге дейін кері санайды















Коврографтағы сандарды өсу реттігімен қояды.

































Математикалық себет көмегімен саңырауқұлақтарды салыстырады.

Балалар өз ойларын айтады.







-қолшатырдын астына тығылуымыз керек.


Геоконтты пайдаланып қолшатыр жасайды.

Алақандарын ысқылайды

Саусақтарын сықырлатады

Алақанмен кеудесін шапалақтайды

Сандарын шапалақтайды

Аяқтарын топырлатады

Сандарын шапалақтайды

Кеуделерін шапалақтайды

Саусақтарын сықырлатады

Екі қолдарын көтереді
























Бауды шешеді

Жалаушаларды алып тастайды

Жинайды.жалаушаларды 12 болатындай етіп жинайды.














Счетовозиктегі есепті шығарады.

5+7=12







Балалар бір-бірінің артына тұрады.Паровоз дауысымен қимыл жасайды.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!