Технологиялық карта
Эксперименттік зерттеу
әдісі
№2 «Забота» ортаңғы
топ
Тақырыбы: Эксперименттік зерттеу
әдісі.Жел.
Мақсаты: Жел күшін
анықтау.
Білімділік: Желдің пайда болу себептері
мен оның мазмұнын, маңыздылығын ұғындыру. Балалрды көп түрлі-түсті
лентаның қасиеттерімен таныстыру.
Дамытушылық:
Түрлі сергіту жаттығулар
жасату арқылы тілдерін ширату, сөздік қорларын молайту.
Эксперименттік іс –әрекетке қызығушылықты
дамыту.
Тәрбиелік: Табиғат құбылыстарының сырын
білуге деген қызығушылықтарын
арттыру.
Қолданылатын көрнекі
құралдар мен жабдықтар:
Табиғат құбылысын бейнелейтін
суреттер. Түрлі - түсті ленталар, қағаздан жасалған кемелер, су, су
құйатың ыдыс.
Тәрбиеші:
Оқу іс-әрекетінің
кезеңдері
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушылық
|
– Сәлеметсіңдер ме, балалар,. Менің сиқырлы таяқшам
бар. Оның көмегімен табиғат құбылыстарының сырын
білуге болады.
|
Балалар сәлемдеседі. Оның сиқырлы таяқшасын
тамашалайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
–
Балалар, қандай жыл мезгілдерін
білесіңдер?
–
Ал сендерге қандай жыл мезгілі ұнайды?
Неліктен?
Билингвальды
компонент.
Жел-
ветер- wind
–
Жыл мезгілдері бір-бірінен
қалай ерекшеленеді?
–
Сендер менімен тәжірибе
жасауға дайынсындар ма?
Табиғат құбылыстары
бейнеленген үлкен сурет ілінеді.
– Балалар, суретке қарап, ауа
райын сипаттап беріңдерші.
|
–
Күз, қыс, көктем,
жаз.
Балалар қандай жыл мезгілін
ұнататынын, неліктен ұнататынын
айтады.
–
Жыл мезгілінде ауа райы
әртүрлі болады.
Балалар
келіседі.
– Аспанды бұлт басқан, күн
бұлттың артына жасырынған, жел .
|
|
– Балалар қараңдаршы судың
бетінде не орналасқан?
–
Міне, сендер айтқандай-ақ,
судың бетіндегі қайықтың бағытың тыныс алу арқылы,
үрлейміз.
-Балалар енді түрлі-түсті
ленталарды үрлеп көремізбе ?
(балаларға ленталар
таратылады)
-«Самал жел»- Қолды жоғары
көтеріп, тербелту. Бұған иық, білек, қол басы қатысады.
« Ленталар»- Оң, сол қолмен кезекпен жоғары - төмен тербелте қимыл
жасау.
Сергіту
сәті:
Жел
соқты у-у,
Құйын келіп билейді
зу-зу.
Қатты-қатты жел соқты
у-у,
Жапырақтар қол соқты
ду-ду.
Балалар желдің маңызын есте
сақтайық:
–
Күзде тағы қандай құбылыстарды
байқадыңдар?
Жай соққан желдің даусын
аудиожазбадан тыңдайды.
–
Балалар, жел жай соғып тұр. Өсімдіктер қалай
тербелетінін көрсетіңдерші.
Желдің даусы күшейе
бастайды.
|
-Судың бетінде түрлі-түсті
қайықтар орналасқан.
Балалар үрлеу арқылы,
қайықтардың бағыттарын ауыстырады.
Балалар
келіседі.
Қимылдар
жасайды.
Өлең мазмұнына сәйкес қимылдар
жасайды.
Балалар
тынтайды
–Жел
соғады.
Балалар тербелістерін
жылдамдатады.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
–
Сонымен, балалар, қандай табиғат құбылыстарымен
таныстыңдар?
- Суда жүзген қайықты үрлеу
арқылы бағытын өзгерте алдық
па?
–
Осы
жасған эксперименттік зерттеу
әдісінің қажеттісі бар
ма?
Балалар
жарайсындар!
|
–
Жаңбыр, жел, боран, нөсер, найзағай,
тұман.
-Ия
Балалардың жауаптары
тыңдалады.
|
Күтілетін нәтиже:
Орындайды:
Күз мезгілі, оған тән табиғат
құбылыстарды, жел күшін
анықтауды, эксперимент істеуді;
Түсінеді: Табиғат құбылыстарының атауын;
күз мезгіліне қандай құбылыстардың тән екенін; суда жүзген қайықты
үрлеу арқылы бағытын өзгеретіндігін, заттардың ауаның көмегімен
қозғалатындығын, желдің маңызын
түсінеді.
Қолданады: Жыл мезгілдерінің атауын, оған
тән ерекшеліктерді.
ЖШС «BABY CARE»
балабақшасы
Эксперименттік зерттеу
әдісі
Тақырыбы: Жел
№2 «Забота» ортаңғы
топ
Тәрбиеші: Ахметова
Г.Т.
Семей-2020жыл