Технологиялық карта
Эксперименттік зерттеу
әдісі
№2 «Забота» ортаңғы
топ
Тақырыбы: Эксперименттік зерттеу әдісі.Жел.
Мақсаты: Жел күшін анықтау.
Білімділік: Желдің пайда болу себептері мен оның мазмұнын, маңыздылығын ұғындыру. Балалрды көп түрлі-түсті лентаның қасиеттерімен таныстыру.
Дамытушылық: Түрлі сергіту жаттығулар жасату арқылы тілдерін ширату, сөздік қорларын молайту. Эксперименттік іс –әрекетке қызығушылықты дамыту.
Тәрбиелік: Табиғат құбылыстарының сырын білуге деген қызығушылықтарын арттыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар мен жабдықтар: Табиғат құбылысын бейнелейтін суреттер. Түрлі - түсті ленталар, қағаздан жасалған кемелер, су, су құйатың ыдыс.
Тәрбиеші:
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
– Сәлеметсіңдер ме, балалар,. Менің сиқырлы таяқшам бар. Оның көмегімен табиғат құбылыстарының сырын білуге болады. |
Балалар сәлемдеседі. Оның сиқырлы таяқшасын тамашалайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
– Балалар, қандай жыл мезгілдерін білесіңдер? – Ал сендерге қандай жыл мезгілі ұнайды? Неліктен? Билингвальды компонент. Жел- ветер- wind – Жыл мезгілдері бір-бірінен қалай ерекшеленеді? – Сендер менімен тәжірибе жасауға дайынсындар ма? Табиғат құбылыстары бейнеленген үлкен сурет ілінеді. – Балалар, суретке қарап, ауа райын сипаттап беріңдерші. |
– Күз, қыс, көктем, жаз. Балалар қандай жыл мезгілін ұнататынын, неліктен ұнататынын айтады. – Жыл мезгілінде ауа райы әртүрлі болады. Балалар келіседі. – Аспанды бұлт басқан, күн бұлттың артына жасырынған, жел . |
|
|
– Балалар қараңдаршы судың бетінде не орналасқан? – Міне, сендер айтқандай-ақ, судың бетіндегі қайықтың бағытың тыныс алу арқылы, үрлейміз. -Балалар енді түрлі-түсті ленталарды үрлеп көремізбе ? (балаларға ленталар таратылады) -«Самал жел»- Қолды жоғары
көтеріп, тербелту. Бұған иық, білек, қол басы қатысады. Сергіту сәті: Жел соқты у-у, Құйын келіп билейді зу-зу. Қатты-қатты жел соқты у-у, Жапырақтар қол соқты ду-ду. Балалар желдің маңызын есте сақтайық:
– Күзде тағы қандай құбылыстарды байқадыңдар? Жай соққан желдің даусын аудиожазбадан тыңдайды. – Балалар, жел жай соғып тұр. Өсімдіктер қалай тербелетінін көрсетіңдерші. Желдің даусы күшейе бастайды. |
-Судың бетінде түрлі-түсті қайықтар орналасқан. Балалар үрлеу арқылы, қайықтардың бағыттарын ауыстырады. Балалар келіседі. Қимылдар жасайды. Өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды. Балалар тынтайды –Жел соғады. Балалар тербелістерін жылдамдатады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
– Сонымен, балалар, қандай табиғат құбылыстарымен таныстыңдар? - Суда жүзген қайықты үрлеу арқылы бағытын өзгерте алдық па? – Осы жасған эксперименттік зерттеу әдісінің қажеттісі бар ма? Балалар жарайсындар! |
– Жаңбыр, жел, боран, нөсер, найзағай, тұман. -Ия Балалардың жауаптары тыңдалады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Күз мезгілі, оған тән табиғат құбылыстарды, жел күшін анықтауды, эксперимент істеуді;
Түсінеді: Табиғат құбылыстарының атауын; күз мезгіліне қандай құбылыстардың тән екенін; суда жүзген қайықты үрлеу арқылы бағытын өзгеретіндігін, заттардың ауаның көмегімен қозғалатындығын, желдің маңызын түсінеді.
Қолданады: Жыл мезгілдерінің атауын, оған тән ерекшеліктерді.
ЖШС «BABY CARE» балабақшасы
Эксперименттік зерттеу әдісі
Тақырыбы: Жел
№2 «Забота» ортаңғы
топ
Тәрбиеші: Ахметова Г.Т.
Семей-2020жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Технологиялық карта Эксперименттік зерттеу әдісі
Технологиялық карта Эксперименттік зерттеу әдісі
Технологиялық карта
Эксперименттік зерттеу
әдісі
№2 «Забота» ортаңғы
топ
Тақырыбы: Эксперименттік зерттеу әдісі.Жел.
Мақсаты: Жел күшін анықтау.
Білімділік: Желдің пайда болу себептері мен оның мазмұнын, маңыздылығын ұғындыру. Балалрды көп түрлі-түсті лентаның қасиеттерімен таныстыру.
Дамытушылық: Түрлі сергіту жаттығулар жасату арқылы тілдерін ширату, сөздік қорларын молайту. Эксперименттік іс –әрекетке қызығушылықты дамыту.
Тәрбиелік: Табиғат құбылыстарының сырын білуге деген қызығушылықтарын арттыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар мен жабдықтар: Табиғат құбылысын бейнелейтін суреттер. Түрлі - түсті ленталар, қағаздан жасалған кемелер, су, су құйатың ыдыс.
Тәрбиеші:
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
– Сәлеметсіңдер ме, балалар,. Менің сиқырлы таяқшам бар. Оның көмегімен табиғат құбылыстарының сырын білуге болады. |
Балалар сәлемдеседі. Оның сиқырлы таяқшасын тамашалайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
– Балалар, қандай жыл мезгілдерін білесіңдер? – Ал сендерге қандай жыл мезгілі ұнайды? Неліктен? Билингвальды компонент. Жел- ветер- wind – Жыл мезгілдері бір-бірінен қалай ерекшеленеді? – Сендер менімен тәжірибе жасауға дайынсындар ма? Табиғат құбылыстары бейнеленген үлкен сурет ілінеді. – Балалар, суретке қарап, ауа райын сипаттап беріңдерші. |
– Күз, қыс, көктем, жаз. Балалар қандай жыл мезгілін ұнататынын, неліктен ұнататынын айтады. – Жыл мезгілінде ауа райы әртүрлі болады. Балалар келіседі. – Аспанды бұлт басқан, күн бұлттың артына жасырынған, жел . |
|
|
– Балалар қараңдаршы судың бетінде не орналасқан? – Міне, сендер айтқандай-ақ, судың бетіндегі қайықтың бағытың тыныс алу арқылы, үрлейміз. -Балалар енді түрлі-түсті ленталарды үрлеп көремізбе ? (балаларға ленталар таратылады) -«Самал жел»- Қолды жоғары
көтеріп, тербелту. Бұған иық, білек, қол басы қатысады. Сергіту сәті: Жел соқты у-у, Құйын келіп билейді зу-зу. Қатты-қатты жел соқты у-у, Жапырақтар қол соқты ду-ду. Балалар желдің маңызын есте сақтайық:
– Күзде тағы қандай құбылыстарды байқадыңдар? Жай соққан желдің даусын аудиожазбадан тыңдайды. – Балалар, жел жай соғып тұр. Өсімдіктер қалай тербелетінін көрсетіңдерші. Желдің даусы күшейе бастайды. |
-Судың бетінде түрлі-түсті қайықтар орналасқан. Балалар үрлеу арқылы, қайықтардың бағыттарын ауыстырады. Балалар келіседі. Қимылдар жасайды. Өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды. Балалар тынтайды –Жел соғады. Балалар тербелістерін жылдамдатады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
– Сонымен, балалар, қандай табиғат құбылыстарымен таныстыңдар? - Суда жүзген қайықты үрлеу арқылы бағытын өзгерте алдық па? – Осы жасған эксперименттік зерттеу әдісінің қажеттісі бар ма? Балалар жарайсындар! |
– Жаңбыр, жел, боран, нөсер, найзағай, тұман. -Ия Балалардың жауаптары тыңдалады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Күз мезгілі, оған тән табиғат құбылыстарды, жел күшін анықтауды, эксперимент істеуді;
Түсінеді: Табиғат құбылыстарының атауын; күз мезгіліне қандай құбылыстардың тән екенін; суда жүзген қайықты үрлеу арқылы бағытын өзгеретіндігін, заттардың ауаның көмегімен қозғалатындығын, желдің маңызын түсінеді.
Қолданады: Жыл мезгілдерінің атауын, оған тән ерекшеліктерді.
ЖШС «BABY CARE» балабақшасы
Эксперименттік зерттеу әдісі
Тақырыбы: Жел
№2 «Забота» ортаңғы
топ
Тәрбиеші: Ахметова Г.Т.
Семей-2020жыл
шағым қалдыра аласыз













