Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қызмет кезеңі | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялыққозғаушы | Балалар «марш» екпінімен залға кіреді, ортаны айналып шығып шеңбер жасап тұрады, музыка Тәрбиешісі балалармен амандасады және әуенге (басқа көңілді әуен қосылады) әртүрлі қимылдар жасап билеп алады. ( балалардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында ) «Шаттық» шеңбері:Күннің көзі ашылып,Көкке шуақ шашылып,Құтты қонақ келіпті,Төрімізге еніпті.Амандасу үлкенге,Тәрбиенің басы ғой.Ал, қанекей, бәріміз,Сәлем дейік үлкенге,Сәлеметсіз бе! | Тәрбиешіні тыңдап, сұрақтарға жауап береді.Тақпақ айтады |
Ұйымдастырушыізденуші | -Ендеше, ноталардың алдында не тұруы керек балалар?-Жарайсыңдар, балалар, мінекей скрипка кілті де өз орнына келді.-Балалар, қазір біз жаңа ән үйренеміз. Әннің аты: «Балдырған»Тәрбиеші «Балдырған» әнін балаларға бірнеше рет қайталап айтып береді.Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.Ойын: «Муз. аспаптың даусын анықта». Балалар көздерін жұмып тұрады, тәрбиеші музыкалық аспаппен ойнайды, балалар қай аспаппен ойнағандығын табуы керек. | Балаларға дауыс қыздыру жаттығуын бірнеше рет қайталатады.Балалар ноталарды жазылған нотаның үстіне апарып жабыстарды.(балалар бастарына ноталар салынған маскалар киеді)Сұраққа жауап береді.Дауыс қыздыру жаттығуын жасайды.Ойын ойнайды.Жаңа әнді тыңдап алып, тәрбиешімен қосылып айтады.Сергіту жаттығуын орындайды.Ойын шартын орындайды |
Рефлексивтікоррекциялаушы | -Балалар, сендерге бүгінгі оқу қызметіміз ұнады ма?-Біз қандай ән үйрендік? Қандай ойын ойнадық? | Сұрақтарға жауап береді. |
Қызмет кезеңі | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялыққозғаушы | Балаларды шеңбер бойына тұрғызады. Педагог ақын Қабдыкәрім Ыдырысовтың «Әжесі мен Бағлан» өлеңін оқиды, балалар «Мен» депсөзді хормен айтады.- Жүрегім менің кім?- Тірегім менің кім?- Жаным менің кім?- Сәнім менің кім?- Ботақаным, Бағлан қозым,Не деген тәтті баласың өзің. | Балалар шеңбербойына тұрады«Мен» депжауап бередіМенМенМенМен |
Ұйымдастырушыізденуші | - Бүгінгі іс-әрекетімізде «Тату доспыз бәріміз» деген тақырыпқа әңгіме құраймыз.- Балалар, біздің топта көптеген ұлдар мен қыздар бар, ұлттары әртүрлі.Мысалы: Ерасыл – қазақПампух - әзірбайжанИзабель - немісМая - түрікМунира - ұйғырКөрдіңдер ме, балалар, біз көп ұлтты халықпыз. Біз бәріміз тату-тәтті тұрамыз.Сурет бойынша әңгіме құрату.Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.- Біздің қаламызда әртүрлі ұлттар тұрады, ал сен дер осы ұлттарды атап бере аласыңдарма?- Біздің ол ұлттармен қарым қатынасымыз қандай?- Біз өз балабақшамыздың ішінде қандай ұлттың тілін меңгеріпжатырмыз, осы меңгеріп жатқан тілімізде өлең айтып бере аласыңдар ма?Дидактикалық ойын:«Не деу керек?» | Түрік, орыс,Қазақ, өзбек,неміс, кәріс, т.б.ТатумызӘр бала озтілінде өлеңайтады.Тапсырманыорындайды. |
Рефлексивтікоррекциялаушы | Өлең оқу арқылы оқу қызметін аяқтау.Жақсылыққа, бақытқа,Талпынған әр уақытта.Бала біткен дос-бауыр,Болмасын еш тосқауыл.Ақпыз, қара, сарымыз,Ағайынбыз бәріміз. | Өлең жолдарын жаттап алады |
Қызмет кезеңі | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялыққозғаушы | Балаларды шеңбер бойына тұрғызады. Педагог ақын Қабдыкәрім Ыдырысовтың «Әжесі мен Бағлан» өлеңін оқиды, балалар «Мен» депсөзді хормен айтады.- Жүрегім менің кім?- Тірегім менің кім?- Жаным менің кім?- Сәнім менің кім?- Ботақаным, Бағлан қозым,Не деген тәтті баласың өзің. | Балалар шеңбербойына тұрады«Мен» депжауап бередіМенМенМенМен |
Ұйымдастырушыізденуші | - Бүгінгі іс-әрекетімізде «Тату доспыз бәріміз» деген тақырыпқа әңгіме құраймыз.- Балалар, біздің топта көптеген ұлдар мен қыздар бар, ұлттары әртүрлі.Мысалы: Ерасыл – қазақПампух - әзірбайжанИзабель - немісМая - түрікМунира - ұйғырКөрдіңдер ме, балалар, біз көп ұлтты халықпыз. Біз бәріміз тату-тәтті тұрамыз.Сурет бойынша әңгіме құрату.Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.- Біздің қаламызда әртүрлі ұлттар тұрады, ал сен дер осы ұлттарды атап бере аласыңдарма?- Біздің ол ұлттармен қарым қатынасымыз қандай?- Біз өз балабақшамыздың ішінде қандай ұлттың тілін меңгеріпжатырмыз, осы меңгеріп жатқан тілімізде өлең айтып бере аласыңдар ма?Дидактикалық ойын:«Не деу керек?» | Түрік, орыс,Қазақ, өзбек,неміс, кәріс, т.б.ТатумызӘр бала озтілінде өлеңайтады.Тапсырманыорындайды. |
Рефлексивтікоррекциялаушы | Өлең оқу арқылы оқу қызметін аяқтау.Жақсылыққа, бақытқа,Талпынған әр уақытта.Бала біткен дос-бауыр,Болмасын еш тосқауыл.Ақпыз, қара, сарымыз,Ағайынбыз бәріміз. | Өлең жолдарын жаттап алады |
Қызмет кезеңі | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың іс – әрекеті |
Мотивациялыққозғаушы | Балалар музыка залына көңілді әуенмен кіреді. Үстел үстінде қуыршақ отырады.қуыршақтың үсті-басы лас.Жуын,жуын,жуынсақ.Қандай жақсы қуыршақ!Әйтпегенде ,бөпешім.Кірлеп кеткен екенсің.Қазір аппақ боласың,Қуанады анашың! (М.Жаманбалинов)Балалармен тазалық туралы әңгіме өткізу | Балалар музыка әуенмен залға келеді.Қуыршақты қызықтайды. Балалар өлеңді тыңдап,не туралы екенін айтуға тырысады. |
Ұйымдастырушыізденуші | -балалар,қараңдаршы,қуыршақ қандай күйде?Кәне, киімін ауыстырайық. Шашын жөндейік. Қуыршақ шаршады,енді ұйықтайық. Бесікке салып тербетеді.Музыка тыңдау: «Бесік жыры»«Бесік жыры »қай кезде айтылады? Оны орындағанда қалай отыру керек?Балалар
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |