Материалдар / Технологиялық карта ортаңғы топ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Технологиялық карта ортаңғы топ

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка жетекшісіне музыкадан технологиялық карта жинағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
7980
60 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

06.09.2017жБілім облысы: ШығармашылықБілім бөлімі: МузыкаАпта тақырыбы:Менің балабақшамТақырыбы: Балдырғандар әніМақсаты: балаларды жаңа ән үйренуге ынталандыру. Жаңа әнді меңгеру, әнді тыңдап түсіну, әуен мен қимылды бір - бірімен үйлестіруге тәрбиелеу. Ән мәтініне назар аудара білулерін және таза да түсінікті етіп айтуларын қалыптастыру. Музыкаға деген қызығушылығын арттыру.Құрал-жабдық: муз.аспап билингвалдық компонент: балалар-дети,ән-песня.
Қызмет кезеңіТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс – әрекеті

МотивациялыққозғаушыБалалар «марш» екпінімен залға кіреді, ортаны айналып шығып шеңбер жасап тұрады, музыка Тәрбиешісі балалармен амандасады және әуенге (басқа көңілді әуен қосылады) әртүрлі қимылдар жасап билеп алады. ( балалардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында ) «Шаттық» шеңбері:Күннің көзі ашылып,Көкке шуақ шашылып,Құтты қонақ келіпті,Төрімізге еніпті.Амандасу үлкенге,Тәрбиенің басы ғой.Ал, қанекей, бәріміз,Сәлем дейік үлкенге,Сәлеметсіз бе!

Тәрбиешіні тыңдап, сұрақтарға жауап береді.Тақпақ айтады

Ұйымдастырушыізденуші-Ендеше, ноталардың алдында не тұруы керек балалар?-Жарайсыңдар, балалар, мінекей скрипка кілті де өз орнына келді.-Балалар, қазір біз жаңа ән үйренеміз. Әннің аты: «Балдырған»Тәрбиеші «Балдырған» әнін балаларға бірнеше рет қайталап айтып береді.Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.Ойын: «Муз. аспаптың даусын анықта». Балалар көздерін жұмып тұрады, тәрбиеші музыкалық аспаппен ойнайды, балалар қай аспаппен ойнағандығын табуы керек.

Балаларға дауыс қыздыру жаттығуын бірнеше рет қайталатады.Балалар ноталарды жазылған нотаның үстіне апарып жабыстарды.(балалар бастарына ноталар салынған маскалар киеді)Сұраққа жауап береді.Дауыс қыздыру жаттығуын жасайды.Ойын ойнайды.Жаңа әнді тыңдап алып, тәрбиешімен қосылып айтады.Сергіту жаттығуын орындайды.Ойын шартын орындайды

Рефлексивтікоррекциялаушы

-Балалар, сендерге бүгінгі оқу қызметіміз ұнады ма?-Біз қандай ән үйрендік? Қандай ойын ойнадық?

Сұрақтарға жауап береді.



Күтілетін нәтиже:Білуі керекөткен әндерді жатқа айту.Қалыптасқан әдетәнді әуенімен қайталап айту.Істей біледікөңіл көтеріп, ән айту.







































12.09.2017жБілім облысы: ШығармашылықБілім бөлімі: МузыкаАпта тақырыбы:Менің достарымТақырыбы: Тату доспыз бәрімізМақсаты:а)Достыққа, татулыққа, бауырмашыл болып өсуге үйрету;ә) Өзара татулық сезімдерін дамыту;б)Достықты қадірлей білуге тәрбиелеу.

Қызмет кезеңіТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс – әрекеті

МотивациялыққозғаушыБалаларды шеңбер бойына тұрғызады. Педагог ақын Қабдыкәрім Ыдырысовтың «Әжесі мен Бағлан» өлеңін оқиды, балалар «Мен» депсөзді хормен айтады.- Жүрегім менің кім?- Тірегім менің кім?- Жаным менің кім?- Сәнім менің кім?- Ботақаным, Бағлан қозым,Не деген тәтті баласың өзің.

Балалар шеңбербойына тұрады«Мен» депжауап бередіМенМенМенМен

Ұйымдастырушыізденуші- Бүгінгі іс-әрекетімізде «Тату доспыз бәріміз» деген тақырыпқа әңгіме құраймыз.- Балалар, біздің топта көптеген ұлдар мен қыздар бар, ұлттары әртүрлі.Мысалы: Ерасыл – қазақПампух - әзірбайжанИзабель - немісМая - түрікМунира - ұйғырКөрдіңдер ме, балалар, біз көп ұлтты халықпыз. Біз бәріміз тату-тәтті тұрамыз.Сурет бойынша әңгіме құрату.Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.Біздің қаламызда әртүрлі ұлттар тұрады, ал сен дер осы ұлттарды атап бере аласыңдарма?Біздің ол ұлттармен қарым қатынасымыз қандай?- Біз өз балабақшамыздың ішінде қандай ұлттың тілін меңгеріпжатырмыз, осы меңгеріп жатқан тілімізде өлең айтып бере аласыңдар ма?Дидактикалық ойын:«Не деу керек

Түрік, орыс,Қазақ, өзбек,неміс, кәріс, т.б.ТатумызӘр бала озтілінде өлеңайтады.Тапсырманыорындайды.

РефлексивтікоррекциялаушыӨлең оқу арқылы оқу қызметін аяқтау.Жақсылыққа, бақытқа,Талпынған әр уақытта.Бала біткен дос-бауыр,Болмасын еш тосқауыл.Ақпыз, қара, сарымыз,Ағайынбыз бәріміз.

Өлең жолдарын жаттап алады


Күтілетін нәтиже:Біледі: достықты, татулықты, бауырмашыл болып өсуді.Игереді: сұрақ-жауап арқылы әңгімелеуді.Меңгереді: достықты қадірлей білуді.























13.09.2017жБілім облысы: ШығармашылықБілім бөлімі: МузыкаАпта тақырыбы:Менің достарымТақырыбы: Тату доспыз бәрімізМақсаты:а)Достыққа, татулыққа, бауырмашыл болып өсуге үйрету;ә) Өзара татулық сезімдерін дамыту;б)Достықты қадірлей білуге тәрбиелеу.

Қызмет кезеңіТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс – әрекеті

МотивациялыққозғаушыБалаларды шеңбер бойына тұрғызады. Педагог ақын Қабдыкәрім Ыдырысовтың «Әжесі мен Бағлан» өлеңін оқиды, балалар «Мен» депсөзді хормен айтады.- Жүрегім менің кім?- Тірегім менің кім?- Жаным менің кім?- Сәнім менің кім?- Ботақаным, Бағлан қозым,Не деген тәтті баласың өзің.

Балалар шеңбербойына тұрады«Мен» депжауап бередіМенМенМенМен

Ұйымдастырушыізденуші- Бүгінгі іс-әрекетімізде «Тату доспыз бәріміз» деген тақырыпқа әңгіме құраймыз.- Балалар, біздің топта көптеген ұлдар мен қыздар бар, ұлттары әртүрлі.Мысалы: Ерасыл – қазақПампух - әзірбайжанИзабель - немісМая - түрікМунира - ұйғырКөрдіңдер ме, балалар, біз көп ұлтты халықпыз. Біз бәріміз тату-тәтті тұрамыз.Сурет бойынша әңгіме құрату.Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.- Біздің қаламызда әртүрлі ұлттар тұрады, ал сен дер осы ұлттарды атап бере аласыңдарма?- Біздің ол ұлттармен қарым қатынасымыз қандай?- Біз өз балабақшамыздың ішінде қандай ұлттың тілін меңгеріпжатырмыз, осы меңгеріп жатқан тілімізде өлең айтып бере аласыңдар ма?Дидактикалық ойын:«Не деу керек

Түрік, орыс,Қазақ, өзбек,неміс, кәріс, т.б.ТатумызӘр бала озтілінде өлеңайтады.Тапсырманыорындайды.

РефлексивтікоррекциялаушыӨлең оқу арқылы оқу қызметін аяқтау.Жақсылыққа, бақытқа,Талпынған әр уақытта.Бала біткен дос-бауыр,Болмасын еш тосқауыл.Ақпыз, қара, сарымыз,Ағайынбыз бәріміз.

Өлең жолдарын жаттап алады


Күтілетін нәтиже:Біледі: достықты, татулықты, бауырмашыл болып өсуді.Игереді: сұрақ-жауап арқылы әңгімелеуді.Меңгереді: достықты қадірлей білуді.

























20.09.2017жБілім облысы: ШығармашылықБілім бөлімі: МузыкаАпта тақырыбы:Менің сүйікті ойыншықтарымТақырыбы: Қуыршағым менің Мақсаты: қуыршақ арқылы балаларды ұқыптылыққа тәрбиелеу,музыкалық қабілетін дамыту.Қолданылатын көрнекі құралдар: қуыршақ,ойыншық.бесік.Сөздік жұмыс: бесік жыры,қуыршақ

Қызмет кезеңіТәрбиешінің іс - әрекетіБалалардың іс – әрекеті

МотивациялыққозғаушыБалалар музыка залына көңілді әуенмен кіреді. Үстел үстінде қуыршақ отырады.қуыршақтың үсті-басы лас.Жуын,жуын,жуынсақ.Қандай жақсы қуыршақ!Әйтпегенде ,бөпешім.Кірлеп кеткен екенсің.Қазір аппақ боласың,Қуанады анашың! (М.Жаманбалинов)Балалармен тазалық туралы әңгіме өткізуБалалар музыка әуенмен залға келеді.Қуыршақты қызықтайды.

Балалар өлеңді тыңдапе туралы екенін айтуға тырысады.

Ұйымдастырушыізденуші-балалар,қараңдаршы,қуыршақ қандай күйде?Кәне, киімін ауыстырайық. Шашын жөндейік. Қуыршақ шаршады,енді ұйықтайық. Бесікке салып тербетеді.Музыка тыңдау: «Бесік жыры»«Бесік жыры »қай кезде айтылады? Оны орындағанда қалай отыру керек?Балалар
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!