Материалдар / Темір 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Темір 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2018
504
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Мектеп басшысының

оқу ісі жөніндегі орынбасары -----------

күні:

пән

Химия

Мектеп:Алдаберген Бисенов атындағы №38орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні

Мугалова Салтанат

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сыныбы

10


Сабақтың тақырыбы:

ҮІ тарау

Темір

Оқу бағдарламасына сілтеме

1 Тақырыптың мазмұнын түсіну.

2 Тақырып бойынша сұрақ коя білу және жауап бере білу,

тапсырмаларды орындай ала білу.

3 Тақырыптың мазмұнына талдау жасау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Білу

Оқушылар темірдің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, табиғатта таралуы , алыну, физикалық, химиялық қасиеттері, маңызды қосылыстары, тарихы, биологиялық рөлі туралы мағлұмат алады

Көптеген оқушылар:

Түсіну

Темірдің қасиеттерін, қосылыстарын анықтауды біледі

Кейбір оқушылар:

Қолдану

Оқушылар темірдің тіршілікке қажет екенін біле жүреді, олардың өмірдегі пайдасы мен зиянын ажырата отырып қолданады.

Құндылықтарды дарыту

Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.

Пәнаралық байланыс

Математика,биология, экология, тарих, әдебиет

Көрнекіліктер

Интерактивті тақта, оқулық, периодтық кесте, постер, маркер, стикер

Әдіс-тәсілдер

Жеке жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс.

Тапсырмалар

1.Ынтымықтастық атмосферасын құру

2.Өткен сабақты қайталау.(графикалық тест)

3Топқа бөлу (түрлі түсті стикермен)

4.Сергіту сәті

5. Тақырыпты ашу(жұмбақ)

6. Топтық жұмыс

7.Рөлдік ойын.

9. Химиялық видеоролик.

10.Деңгейлік тапсырма

11. Кесте толтыру

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут




  • Амандасу.

  • Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

  • сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау

  • оқушыларды психологиялық дайындау

  • Оқушылардың көңілін сабаққа аудару

  • Ынтымақтастық атмосферасын құру.

  • Топқа бөлу.

Сергіту сәті

2 минут

КІМ КӨП БІЛЕДІ ? “

Сыныптағы барлық оқушылар дөңгелене тұрып,бірінен кейін бірі химиялық элементтердің атын айтады. Мүдірген, элементті қайталап айтқан оқушы шеңберден шыға береді . Соңында жеңімпаз оқушы анықталып,сабаққа сәттілік тілейді.

Үй тапсырмасын тексеру:

4-минут

Графикалық тест.Ия, жоқ.

1.Хром VI-Б топтың басында орналасқан

2.Хромның соңғы энергетикалық деңгейінде 2 электрон бар

3.Хром әр түрлі минералдардың құрамына кіреді

4.Жер қыртысында хромның жалпы мөлшері 0,03%-ті құрайды

5.Хром металдардың ішіндегі ең жұмсағы

6.Cr O-типтік негіздік оксид

7.Cr2O3-қиын балқитын,күңгірт-жасыл түсті ұнтақ

8.Хром және оның құймалары –қазіргі жаңа техниканың бағалы материалдары

9.Хром қышқылы және оның тұздары-улы емес

10.Елімізде Cr-ның бай кен орны Ақтөбе облысында орналасқан

Жауаптары : 1.иә 2.жоқ 3.иә 4.иә 5.жоқ 6.иә 7.иә 8.жоқ 9.жоқ 10.иә

Тақырыпты ашу.

1-минут

БҰЛ ҚАЙ ЭЛЕМЕНТ?

  • Қара металлургияның ханымын,

  • Машина , трактордың жанымын.

  • 8-ші қосымша топшада болсам да,

  • Металл атаулының ең көп қолданылатын түрімін.

Темір десек біздің көз алдымызға шойын мен болат келеді

«Жер бетінде темір жойылып кетсе, не болады деп елестетсек, көшелерде сұмдық көрініс, темір жолда, поездарда, машиналарда жоқ, көпірлер үйіндіге айналған , өсімдіктер өле бастаған. Адам денесіндегі 3г темір жойылса , тіршілігін тоқтатып , өліп қалар еді.» ,бұл көріністі суреттеген , темірдің маңыздылығын айтқан атақты минералог , академик А.Е.Ферсман.

Мағынаны тану

Түсіну

5 минут оқу,2 минут талқылау

3 минут сызу

9 минут қорғау

  • 1-топ

Темірдің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, табиғатта таралуы, алынуы

  • 2-топ

Физикалық және химиялық қасиеттері

  • 3-топ

Темірдің маңызды қосылыстары, оларды анықтау

Қолдану

6 минут

  • Рөлдік ойын \қосымша мағлұмат\

    • Дәрігер

    • Геолог

    • Тарихшы

  • Химиялық бейнеролик.


Талдау

Бекіту

жеке, жұптық, топтық жұмыс.

8 -минут



1 тапсырма

ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМА

А

Теміртастың (Fe2O3) құрамындағы темірдің массалық үлесін есепте

В

Натрий ферритінің (NaFeO2) мольдік массасын есепте

С

27 г темір тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген темір хлоридінің массасын есепте

2 тапсырма

Кесте толтыру (топтық жұмыс)

І топ

Темір қосылыстары

Аталуы

Салыстырмалы молекулалық массасы

Массалық үлесі

FeS2




Fe2O3




Fe3O4




Fe(HCO3)2




ІІ топ

Химиялық формуласы

Аталуы

Химиялық формуласы

Аталуы

FeCl3


FeCl2



Темір ІІІ оксиді


пирит

FeO



гидрокарбонат

ІІІ топ

Химиялық формуласы

Алыну әдісі

Химиялық теңдеуі

Fe2O3

Алюминиймен


Fe3O4

Көміртек ІІ оксидімен


FeO

Сутекпен



Бағалау

2 минут

Бағалау парақшасы

Топ:_________________________________________


Оқушының аты

Графикалық тест


1-10 балл

Мәтінмен жұмыс

1-5 балл

Кесте толтыру

1-5

балл

баға


































«5»- 17-20

«4»- 13-16

«3»-9-12

«2»-1-8

Рефлексия



Сабаққа белсенді қатыстым



Сабақ ұнады



Сабақ ұнамады



Сабақтан көптеген қызықты мәлімет алдым




Үйге тапсырма

1 минут

Темір тақырыбын оқу, №4-7 есептер 190 бет


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!