Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі.

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Ақынның өмірі мен шығармашылығын оқушыларға түсіндіру. 2.Әдеби шығарма сюжетіннің құрамдас бөлшектерін талдау. 3.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Уақыты:18.04.2018жыл


Қазақ әдебиеті

Мұғалім:

Абсаттарова А.Н.

Машықкер: Шукиржанова Т.Б.


Сынып:

7 «В»

Кабинет 130

Сабақтың тақырыбы

Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі.

Сабақта негізделген оқу мақсаттары:

1.Ақынның өмірі мен шығармашылығын оқушыларға түсіндіру.

2.Әдеби шығарма сюжетіннің құрамдас бөлшектерін талдау.

3.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.

Сабақ нәтижелері:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Оқулықта берілген тапсырмаларды, жазба жұмыстарын, сұрақтарға жауап беру.


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмыстарды бірлесе орындайды. Берілген барлық сұрақтарға жауап береді. Қосамша тапсырмалар мен ресурстар арқылы жұмыстар жасай алады.


Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Жеке жұмыстар мен қосымшаларды орындай алады. Тақырып бойынша қосымша мысалдар мен дәлелдер келтіре алады.

Сілтеме:

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

  2. Қазақ тілі мен әдебиеті оқыту әдістемесі

  3. 7-сыныпқа арналған оқулығы

  4. Үлестірме материалдары

Бағалау критерийлері

Формативті бағалау.

Оқушылардың ішкі және сыртқы шеңбер арқылы өзін-өзі бағалауы.

Ресурстар:

Топқа бөлуге арналған қағаздар, смайликтер, постерлер.

Пәнаралық байланыс:

Қазақстан тарихы, қазақ тілі

Тілдік құзіреттілік

Балалардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыру.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Уақыты

I. Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу. «Мен кіммін?» жаттығуы.

(Материалық әлемнің бір обьектісіне айналу керек болатын жағдайда елестетіңіз. Бір жануарға, әлде өсімдікке айналу керек болса, қайсысын таңдар едіңіз) Мысалы:

-         Мен құсқа айналар едім, өйткені ...

-         Мен жолбарысқа айналар едім, өйткені ...

-         Мен жел болар едім, өйткені ...

-         Мен құмырсқа сияқтымын, өйткені ...

-         Мен стақандағы сумын, өйткені ...

-         Мен еріп жатқан кесек мұз сияқтымын, өйткені ...

-         Мен әсем гүлмін, өйткені ...

-         Мен жартаспын, өйткені ...

-         Мен қазір шаммын ...

-         Мен – жол ...

-         Мен балық сияқтымын, өйткені ...

-         Мен қызықты кітаппын, өйткені ...

-         Мен өлеңмін ...

-         Мен тышқанмын ...

-         Мен О әрпі сияқтымын ...

-         Мен – макаронмын, ...

-         Мен - өзімді тәтті таңғы ас сияқты сезінемін.


5мин

Жаңа сабақ

Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі. Тақырыпты оқушыларға алфавит бойынша ашқызу.

1тапсырма.Ең алдымен оқушыларға ақын өмірі мен шығармашылығын таныстырамын. Слайд немесе кітап арқылы.

Темірхан Медетбек (06.03.1945, Амангелді ауылы, Түркістан қаласы, Оңтүстік Қазақстан облысы) — ақын, Мемлекеттік сыйлықтың иегері, қоғам қайраткері.[1]

2тапсырма.Тәуелсізбін өлеңін оқушыларға кезекпен оқыту.

Түсінгендерін сұрау. Көрнекі құралдарды табу.

3тапсырма. Эпитет, метафора, эпифора деген ұғымдарды балаларға түсіндіру. Тәуелсізбін өлеңінен көрнекі құралдарды табу. 3 топ бойынша 1 топ- эпитет, 2 топ-метафораны,3 топ-эпифораны табады.

4тапсырма. «Тәуелсіздіктің көк туы және менің балалық шағым» тақырыбына әдеби эссе жазыңыз.

Дескриптор:

Эссе мен тақырып арасындағы байланысты сақтайды;

Эссе жазу құрылымын ескере отырып, ойын жүйелі жеткізеді;

Эссеге қажетті дәйектерді орынды қолданады.«Кофе таяқшасы» әдісі арқылы әр топтан бір оқушы өз эссесін топқа оқиды.





3 мин











3 мин





7 мин








8 мин

V.Сабақтың соңы

Балалар жалпы тәуелсіздік деген не? Тәуелсіздік жылдарындағы қндай батырларды білесіздер?

Сол кісілдерді қандай болған деп ойлайсыздар. Кез келген бір батырды алып елестетіп жазады.

5 мин

VI.Үй тапсырмасын беру

Тәуелсізбін өлеңінен үзінді жаттап келу.

1 мин

VII.Бағалау

Формативті бағалау.

Оқушылардың ішкі және сыртқы шеңбер арқылы өзін-өзі бағалауы.

Аты-жөні:



Бағалау мазмұны

Төмен


Орта


Жоғары


1

Менің бүгінгі тақырыпқа дайындығым




2.

Бүгінгі жаңа тақырыпты түсінгенім




3

Бүгінгі сабаққа қатысуым





Дифференция – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Әдіскер: _____________ Н.Б. Қалабаева

Пән мұғалімі:__________А.Н.Абсаттарова

Машықкер: ___________Т.Б.Шукиржанова

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2018
4104
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі