|
Уақыты:18.04.2018жыл |
Қазақ әдебиеті |
Мұғалім: Абсаттарова А.Н. Машықкер: Шукиржанова Т.Б. |
Сынып: 7 «В» Кабинет 130 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі. |
||
|
Сабақта негізделген оқу мақсаттары: |
1.Ақынның өмірі мен шығармашылығын оқушыларға түсіндіру. 2.Әдеби шығарма сюжетіннің құрамдас бөлшектерін талдау. 3.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. |
||
|
Сабақ нәтижелері: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген тапсырмаларды, жазба жұмыстарын, сұрақтарға жауап беру. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмыстарды бірлесе орындайды. Берілген барлық сұрақтарға жауап береді. Қосамша тапсырмалар мен ресурстар арқылы жұмыстар жасай алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Жеке жұмыстар мен қосымшаларды орындай алады. Тақырып бойынша қосымша мысалдар мен дәлелдер келтіре алады. |
||
|
Сілтеме: |
|
||
|
Бағалау критерийлері |
Формативті бағалау. Оқушылардың ішкі және сыртқы шеңбер арқылы өзін-өзі бағалауы. |
||
|
Ресурстар: |
Топқа бөлуге арналған қағаздар, смайликтер, постерлер. |
||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі |
||
|
Тілдік құзіреттілік |
Балалардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыру. |
||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Уақыты |
||||
|
I. Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. «Мен кіммін?» жаттығуы. (Материалық әлемнің бір обьектісіне айналу керек болатын жағдайда елестетіңіз. Бір жануарға, әлде өсімдікке айналу керек болса, қайсысын таңдар едіңіз) Мысалы: - Мен құсқа айналар едім, өйткені ... - Мен жолбарысқа айналар едім, өйткені ... - Мен жел болар едім, өйткені ... - Мен құмырсқа сияқтымын, өйткені ... - Мен стақандағы сумын, өйткені ... - Мен еріп жатқан кесек мұз сияқтымын, өйткені ... - Мен әсем гүлмін, өйткені ... - Мен жартаспын, өйткені ... - Мен қазір шаммын ... - Мен – жол ... - Мен балық сияқтымын, өйткені ... - Мен қызықты кітаппын, өйткені ... - Мен өлеңмін ... - Мен тышқанмын ... - Мен О әрпі сияқтымын ... - Мен – макаронмын, ... - Мен - өзімді тәтті таңғы ас сияқты сезінемін. |
5мин |
||||
|
Жаңа сабақ |
Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі. Тақырыпты оқушыларға алфавит бойынша ашқызу. 1тапсырма.Ең алдымен оқушыларға ақын өмірі мен шығармашылығын таныстырамын. Слайд немесе кітап арқылы. Темірхан Медетбек (06.03.1945, Амангелді ауылы, Түркістан қаласы, Оңтүстік Қазақстан облысы) — ақын, Мемлекеттік сыйлықтың иегері, қоғам қайраткері.[1] 2тапсырма.Тәуелсізбін өлеңін оқушыларға кезекпен оқыту. Түсінгендерін сұрау. Көрнекі құралдарды табу. 3тапсырма. Эпитет, метафора, эпифора деген ұғымдарды балаларға түсіндіру. Тәуелсізбін өлеңінен көрнекі құралдарды табу. 3 топ бойынша 1 топ- эпитет, 2 топ-метафораны,3 топ-эпифораны табады.
4тапсырма.
«Тәуелсіздіктің көк туы және
менің балалық шағым» тақырыбына әдеби эссе
жазыңыз. Эссе мен тақырып арасындағы байланысты сақтайды; Эссе жазу құрылымын ескере отырып, ойын жүйелі жеткізеді; Эссеге қажетті дәйектерді орынды қолданады.«Кофе таяқшасы» әдісі арқылы әр топтан бір оқушы өз эссесін топқа оқиды. |
3 мин 3 мин 7 мин 8 мин |
||||
|
V.Сабақтың соңы |
Балалар жалпы тәуелсіздік деген не? Тәуелсіздік жылдарындағы қндай батырларды білесіздер? Сол кісілдерді қандай болған деп ойлайсыздар. Кез келген бір батырды алып елестетіп жазады. |
5 мин |
||||
|
VI.Үй тапсырмасын беру |
Тәуелсізбін өлеңінен үзінді жаттап келу. |
1 мин |
||||
|
VII.Бағалау |
Формативті бағалау. Оқушылардың ішкі және сыртқы шеңбер арқылы өзін-өзі бағалауы. Аты-жөні: |
|
||||
|
№ |
Бағалау мазмұны |
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
1 |
Менің бүгінгі тақырыпқа дайындығым |
|
|
|
||
|
2. |
Бүгінгі жаңа тақырыпты түсінгенім |
|
|
|
||
|
3 |
Бүгінгі сабаққа қатысуым |
|
|
|
||
|
|
||||||
|
Дифференция – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Әдіскер: _____________ Н.Б. Қалабаева
Пән мұғалімі:__________А.Н.Абсаттарова
Машықкер: ___________Т.Б.Шукиржанова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі.
Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі.
|
Уақыты:18.04.2018жыл |
Қазақ әдебиеті |
Мұғалім: Абсаттарова А.Н. Машықкер: Шукиржанова Т.Б. |
Сынып: 7 «В» Кабинет 130 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі. |
||
|
Сабақта негізделген оқу мақсаттары: |
1.Ақынның өмірі мен шығармашылығын оқушыларға түсіндіру. 2.Әдеби шығарма сюжетіннің құрамдас бөлшектерін талдау. 3.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. |
||
|
Сабақ нәтижелері: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген тапсырмаларды, жазба жұмыстарын, сұрақтарға жауап беру. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмыстарды бірлесе орындайды. Берілген барлық сұрақтарға жауап береді. Қосамша тапсырмалар мен ресурстар арқылы жұмыстар жасай алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Жеке жұмыстар мен қосымшаларды орындай алады. Тақырып бойынша қосымша мысалдар мен дәлелдер келтіре алады. |
||
|
Сілтеме: |
|
||
|
Бағалау критерийлері |
Формативті бағалау. Оқушылардың ішкі және сыртқы шеңбер арқылы өзін-өзі бағалауы. |
||
|
Ресурстар: |
Топқа бөлуге арналған қағаздар, смайликтер, постерлер. |
||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі |
||
|
Тілдік құзіреттілік |
Балалардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыру. |
||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Уақыты |
||||
|
I. Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. «Мен кіммін?» жаттығуы. (Материалық әлемнің бір обьектісіне айналу керек болатын жағдайда елестетіңіз. Бір жануарға, әлде өсімдікке айналу керек болса, қайсысын таңдар едіңіз) Мысалы: - Мен құсқа айналар едім, өйткені ... - Мен жолбарысқа айналар едім, өйткені ... - Мен жел болар едім, өйткені ... - Мен құмырсқа сияқтымын, өйткені ... - Мен стақандағы сумын, өйткені ... - Мен еріп жатқан кесек мұз сияқтымын, өйткені ... - Мен әсем гүлмін, өйткені ... - Мен жартаспын, өйткені ... - Мен қазір шаммын ... - Мен – жол ... - Мен балық сияқтымын, өйткені ... - Мен қызықты кітаппын, өйткені ... - Мен өлеңмін ... - Мен тышқанмын ... - Мен О әрпі сияқтымын ... - Мен – макаронмын, ... - Мен - өзімді тәтті таңғы ас сияқты сезінемін. |
5мин |
||||
|
Жаңа сабақ |
Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі. Тақырыпты оқушыларға алфавит бойынша ашқызу. 1тапсырма.Ең алдымен оқушыларға ақын өмірі мен шығармашылығын таныстырамын. Слайд немесе кітап арқылы. Темірхан Медетбек (06.03.1945, Амангелді ауылы, Түркістан қаласы, Оңтүстік Қазақстан облысы) — ақын, Мемлекеттік сыйлықтың иегері, қоғам қайраткері.[1] 2тапсырма.Тәуелсізбін өлеңін оқушыларға кезекпен оқыту. Түсінгендерін сұрау. Көрнекі құралдарды табу. 3тапсырма. Эпитет, метафора, эпифора деген ұғымдарды балаларға түсіндіру. Тәуелсізбін өлеңінен көрнекі құралдарды табу. 3 топ бойынша 1 топ- эпитет, 2 топ-метафораны,3 топ-эпифораны табады.
4тапсырма.
«Тәуелсіздіктің көк туы және
менің балалық шағым» тақырыбына әдеби эссе
жазыңыз. Эссе мен тақырып арасындағы байланысты сақтайды; Эссе жазу құрылымын ескере отырып, ойын жүйелі жеткізеді; Эссеге қажетті дәйектерді орынды қолданады.«Кофе таяқшасы» әдісі арқылы әр топтан бір оқушы өз эссесін топқа оқиды. |
3 мин 3 мин 7 мин 8 мин |
||||
|
V.Сабақтың соңы |
Балалар жалпы тәуелсіздік деген не? Тәуелсіздік жылдарындағы қндай батырларды білесіздер? Сол кісілдерді қандай болған деп ойлайсыздар. Кез келген бір батырды алып елестетіп жазады. |
5 мин |
||||
|
VI.Үй тапсырмасын беру |
Тәуелсізбін өлеңінен үзінді жаттап келу. |
1 мин |
||||
|
VII.Бағалау |
Формативті бағалау. Оқушылардың ішкі және сыртқы шеңбер арқылы өзін-өзі бағалауы. Аты-жөні: |
|
||||
|
№ |
Бағалау мазмұны |
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
1 |
Менің бүгінгі тақырыпқа дайындығым |
|
|
|
||
|
2. |
Бүгінгі жаңа тақырыпты түсінгенім |
|
|
|
||
|
3 |
Бүгінгі сабаққа қатысуым |
|
|
|
||
|
|
||||||
|
Дифференция – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Әдіскер: _____________ Н.Б. Қалабаева
Пән мұғалімі:__________А.Н.Абсаттарова
Машықкер: ___________Т.Б.Шукиржанова
шағым қалдыра аласыз













