Әр оқушы өзіне
жүктелген рөлдің міндеттерін
атқарады.
Топ пікірлерін
тыңдау.
Жұптық
жұмыс «Пилот - Штурман» (5
минут)
(Штурман – басқарушы, пилот –
орындаушы)
Жұптар формуланы
қолдана отырып мысал есеп
шығарады.

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық
айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына
сәйкестендіру
Температура дегеніміз
не?
Кельвин шкаласынан Цельсий шкаласына
айналдыратын формуланы жаз?
Күн бетінің температурасы 6000 К-ге
дейін қызады. Осы температураны Цельсий шкаласына
айналдыр?
Кельвин шкаласы мен Цельсий шкаласын
салыстыр?
Суретті қысқаша
түсіндір?
Адам баласының өмірі үшін
температураның маңыздылығы қаншама?
Кері байланыс
Өз көңіл күйлерін стикерге
жазу.
-
Кейінгі тапсырмалар
|
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің
байқаған құбылыстар
жайлы шағын эссе жазу.
Тақырыбы: Температура қавндай
болады
|
Кейінгі оқу
|
§2.Температура. Температураны өлшеу
тәсілдері
|
«Құпия хат» әр түрлі
фигуралар тізбегі оқушыларға
таратылады.

-
Сабақта қандай бөлімді
қарастырдық?
-
Оқу мақсатына жету үшін біз
қандай іс –әрекеттер
жасадық?
-
Жұптық жұмыс түрінен алған
әсеріңізбен
бөліссеңіз?
-
Сөздік қорын қандай жаңа
сөздермен
толықтырдық?
-
Жеке жұмыс қаншылықты қиын
болды?
Бағалау
Жетістік
критерийлері бойынша
Үй
жұмысы
Жаңа сөздерді
жаттау
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып
береді.
Сабақта маған не
пайдалы болды?
Сабақта маған не
қызықты болды?
Сабақта маған не
қиын болды?
|