Bilimland ақпараттық
ресурс арқылы тақырыпты, оқу мақсатын
ашатын бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар
«Түртіп
алу» стратегиясы бойынша өзіне
қажетті мәліметті, ақпаратты жазып
алады.
Осы әдіс арқылыоқушылар алған білімдерін
түсіндіреді.
(Ө)
1-тапсырма.«Сәйкестендіру» әдісі
қолданылады. Алған білім-дерін нақтылау.
Бұл әдіс квадрат теңдеудің түрлерін ажыратуға тиімді
әдіс.
Қалыптасатын
дағды:ақпаратты басқарады, ойлау,
шешім қабылдау, креативтілік.
3х2+4х+8=0
3х2=0 толымсыз квадрат
теңдеу
-16х2+8х=0 квадрат
теңдеу
5х2+2,5=0 келтірілген квадрат
теңдеу
-5х2-х=0
х2+2х+3=0
Дескриптор:
ҚБ:«Бас
бармақ» әдісі арқылы өздерін
бағалайды.
«Неліктен» сұрақтар
әдісі. Мұғалім меноқушы арасында кері
байланыс орнайды.
(Ө,Т) 2 –тапсырма.«Ирек»
әдісі оқушылардың өзіндік жұмысын
ұйымдастыруда тиімді болмақ. Өзара оқыту ұйымдастырылады.
Оқушылардың белсенділігін арттырaды,топта қарым-қатынaсын
нығайтaды, матемaтика тілінде сөйлеу дағдыларын дамытуға ықпал
етеді. Әр оқушы ақпaрат беруші және aлушы ролін
атқарады.
Қалыптасатын
дағды:ақпаратты басқарады, бірлескен
жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау,
креативтілік.
-
25х2=0
2) х2-49=0
3) 4х2=64 4)
х2+5х=0
Үлгі
бойынша квадрат теңдеуді
шеш:
а)
х2-2х+1=0 ә)
х2+12х+36=0 б)
4х2+12х+9=0 в)
25х2-60х+36=0
Үлгі:
х2+6х+9=0
Ш:
(х+3)2=0
х+3=0
х=
-3Жауабы:(-3)
Дескриптор:
-
толымсыз квадрат теңдеуді шешу алгоритмін
біледі.
-
толымсыз квадрат теңдеуді
шешеді;
-
үлгі бойынша келтірілген квадрат теңдеуді
шешеді.
-
квадрат теңдеулердің түбірін
табады.
-
ҚБ:
«Жұлдызша» әдісі бойынша
бағаланады. Дұрыс
жауап – үлкен
жұлдызша, маңызды емес қатесі
бар – орташа
жұлдызша, қатесі
бар – кішкене
жұлдызша.
(Т) 3-тапсырма.БФЕ (Барлық факторларды ескеру)
әдісі.
Идеяны ойлауға, шешім қабылдауға
шақырады.
Қалыптасатын
дағды: ақпаратты басқарады, бірлескен
жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау,
креативтілік.
Астана қаласындағы Керей-Жәнібек хандар көшесі
мен Тұран көшесі өзара тік бұрыш жасап қиылысады. Жолдардың қиылысу
нүктесінен жылдамдықтары 80 км/сағ және 60 км/сағ болатын
автокөліктер әртүрлі жолдарға түсіп, бір мезгілде жүріп кетті.
Қанша уақыт өткен соң олардың арақашықтығы 100 км
болады?
Дескриптор:
ҚБ:
«Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалайды.
Кері байланыс: «Жуан
сұрақтар»
1. Сіздер қалай ойлайсыздар,келтірілген квадрат
теңдеулерді шешу жолдарын іздестіруге бола ма?
2.Мәтін есеп арқылы теңдеу қалай
құрамыз?
|