Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ашық сабақ тақырыбы: Теңдеулер және теңсіздіктер, олaрдың жүйелері және жиынтықтары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Квадрат теңдеулер

    Мектеп А. Байтұрсынов атындағы №5 ЖОМ КММ

    Күні:15.05.2020ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Каденов Б.С.

    Сынып: 8В

    Қатысқандар саны:19

    Қатыспағандар саны:1

    Сабақ тақырыбы

    Теңдеулер және теңсіздіктер, олaрдың жүйелері және жиынтықтары


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату


    Сабақ мақсаттары

    Барлығы:Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады.

    Көпшілігі: Толымсыз квадрат теңдеудің түбірлерін анықтайды.

    Кейбірі: Квадрат теңдеудің түрлері туралы ортақ тұжырымға келеді.


    Бағалау критерийлері

    • квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады;

    • келтірілген, толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді.


    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың пәндік және тілдік мақсаттары: оқушылар ах2+вх+с=0, ах2+с=0, ах2+вх=0, ах2=0 түріндегі теңдеулердің анықтамасын математикалық тілде айтуға жаттығады, дұрыс оқуды үйренеді.

    Пәнге тән лексикa мен терминoлoгия: aйнымалы, коэффициент, бос мүше, теңдеу, квaдрат теңдеу, толымсыз квaдрат теңдеу, теңдеуді шешу, теңдеудің түбірі, бос жиын, мәндес теңдеу

    Диaлoгтер мен жaзу үшiн қoлдaнылaтын тiркестер: квадрат теңдеудің түрлері: ...; аx2+вх+с=0, а≠0 түріндегі теңдеу .... деп aталады; в=0, ах2+с=0 теңдеуінің шешімі ...; с=0, aх2+вх=0 теңдеуінің шешімі ...; в=0, с=0, ах2=0 теңдеуінің шешімі ....

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік Ел» идеясының «Қазақстанның тәуелсіздігі мен Астана» тұғыры бойынша оқушылардың бойына патриоттық, адамгершілік өзара сыйластық қарым-қатынастарды дамыту.


    Пәнаралық байланыстар

    Информатика: BilimLand, itest, activote

    Физика: жылдaмдық, жол, уaқыт


    Алдыңғы білім

    Теңдеу. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Квадрат теңдеу


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сaбaқтағы жоспaрлaнғaн іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Сабақта психологиялық ахуал туғызу. «Ыстық лебіз» бойынша бір –біріне қошемет сөздер айтылады. Сыныпты теңдеудің коэффициенттері жазылған карточка арқылы топқа бөлу.

    Ширату жаттығулары:«Иә, жоқ» әдісі. Оқушыларды ойлау қызметіне жылдам араластыру үшін және тақырыпты игеруге біртіндеп көшу мақсатында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдістерінің бірі «Иә, жоқ» әдісі қолданылады. Осы әдіс арқылыоқушыларда жағдайды немесе фактілерді бағалау, ақпаратты талдау, өз ойлау дағдылары қалыптасады. «Аctivote» шебертестілеуші құрылғысы арқылы өз білімдерін тексеріп, нәтижесін көреді.


    Иә

    Жоқ

    ах2+вх+с=0, х-айнымалы, а,в,с- кез келген сaндар және а≠0 түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    в=0, онда ол толымсыз квaдрат теңдеу болaды.




    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    в=0, с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квaдрат теңдеуінде:

    а=1, онда ол келтірілген квaдрат теңдеу болaды.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    ах2+вх=0, а≠0 теңдеуінің әр түрлі 2 түбірі болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    ах2+с=0, а≠0 теңдеуінің әр түрлі 2 түбірі болады



    Оқу мақсатын оқушылармен бірге анықтау: Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады


    Activinspire бағдарламасының «Аctivote» шебертестілеуші



    Сабақтың ортасы

    Bilimland ақпараттық ресурс арқылы тақырыпты, оқу мақсатын ашатын бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар «Түртіп алу» стратегиясы бойынша өзіне қажетті мәліметті, ақпаратты жазып алады.

    Осы әдіс арқылыоқушылар алған білімдерін түсіндіреді.


    (Ө) 1-тапсырма.«Сәйкестендіру» әдісі қолданылады. Алған білім-дерін нақтылау. Бұл әдіс квадрат теңдеудің түрлерін ажыратуға тиімді әдіс.

    Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, ойлау, шешім қабылдау, креативтілік.

    3х2+4х+8=0

    3х2=0 толымсыз квадрат теңдеу

    -16х2+8х=0 квадрат теңдеу

    5х2+2,5=0 келтірілген квадрат теңдеу

    -5х2-х=0

    х2+2х+3=0

    Дескриптор:

    • квадрат теңдеудің түрлерін біледі, ажыратады;

    • дұрыс жауабын сәйкестендіреді.

    ҚБ:«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалайды.

    «Неліктен» сұрақтар әдісі. Мұғалім меноқушы арасында кері байланыс орнайды.

    (Ө,Т) 2 –тапсырма.«Ирек» әдісі оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруда тиімді болмақ. Өзара оқыту ұйымдастырылады. Оқушылардың белсенділігін арттырaды,топта қарым-қатынaсын нығайтaды, матемaтика тілінде сөйлеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Әр оқушы ақпaрат беруші және aлушы ролін атқарады.


    Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау, креативтілік.

    1. 25х2=0 2) х2-49=0 3) 4х2=64 4) х2+5х=0

    Үлгі бойынша квадрат теңдеуді шеш:

    а) х2-2х+1=0 ә) х2+12х+36=0 б) 4х2+12х+9=0 в) 25х2-60х+36=0


    Үлгі: х2+6х+9=0

    Ш: (х+3)2=0

    х+3=0

    х= -3Жауабы:(-3)


    Дескриптор:

    • толымсыз квадрат теңдеуді шешу алгоритмін біледі.

    • толымсыз квадрат теңдеуді шешеді;

    • үлгі бойынша келтірілген квадрат теңдеуді шешеді.

    • квадрат теңдеулердің түбірін табады.

    ҚБ: «Жұлдызша» әдісі бойынша бағаланады. Дұрыс жауап – үлкен жұлдызша, маңызды емес қатесі бар – орташа жұлдызша, қатесі бар – кішкене жұлдызша.


    (Т) 3-тапсырма.БФЕ (Барлық факторларды ескеру) әдісі.

    Идеяны ойлауға, шешім қабылдауға шақырады.

    Қалыптасатын дағды: ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау, креативтілік.

    Астана қаласындағы Керей-Жәнібек хандар көшесі мен Тұран көшесі өзара тік бұрыш жасап қиылысады. Жолдардың қиылысу нүктесінен жылдамдықтары 80 км/сағ және 60 км/сағ болатын автокөліктер әртүрлі жолдарға түсіп, бір мезгілде жүріп кетті. Қанша уақыт өткен соң олардың арақашықтығы 100 км болады?


    Дескриптор:

    • айнымалыны табады;

    • құрылған теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді;

      • түрлендірулерді дұрыс орындайды;

    • дұрыс жауапқа келеді.

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

    Кері байланыс: «Жуан сұрақтар»

    1. Сіздер қалай ойлайсыздар,келтірілген квадрат теңдеулерді шешу жолдарын іздестіруге бола ма?

    2.Мәтін есеп арқылы теңдеу қалай құрамыз?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каденов Бактибай Сейлович
    02 Қазан 2020
    485
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Теңдеулер және теңсіздіктер, олaрдың жүйелері және жиынтықтары "8 В сынып"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Теңдеулер және теңсіздіктер, олaрдың жүйелері және жиынтықтары "8 В сынып"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Каденов Бактибай Сейлович, біліктілік санатына өтуге керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ашық сабақ тақырыбы: Теңдеулер және теңсіздіктер, олaрдың жүйелері және жиынтықтары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Квадрат теңдеулер

    Мектеп А. Байтұрсынов атындағы №5 ЖОМ КММ

    Күні:15.05.2020ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Каденов Б.С.

    Сынып: 8В

    Қатысқандар саны:19

    Қатыспағандар саны:1

    Сабақ тақырыбы

    Теңдеулер және теңсіздіктер, олaрдың жүйелері және жиынтықтары


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату


    Сабақ мақсаттары

    Барлығы:Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады.

    Көпшілігі: Толымсыз квадрат теңдеудің түбірлерін анықтайды.

    Кейбірі: Квадрат теңдеудің түрлері туралы ортақ тұжырымға келеді.


    Бағалау критерийлері

    • квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады;

    • келтірілген, толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді.


    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың пәндік және тілдік мақсаттары: оқушылар ах2+вх+с=0, ах2+с=0, ах2+вх=0, ах2=0 түріндегі теңдеулердің анықтамасын математикалық тілде айтуға жаттығады, дұрыс оқуды үйренеді.

    Пәнге тән лексикa мен терминoлoгия: aйнымалы, коэффициент, бос мүше, теңдеу, квaдрат теңдеу, толымсыз квaдрат теңдеу, теңдеуді шешу, теңдеудің түбірі, бос жиын, мәндес теңдеу

    Диaлoгтер мен жaзу үшiн қoлдaнылaтын тiркестер: квадрат теңдеудің түрлері: ...; аx2+вх+с=0, а≠0 түріндегі теңдеу .... деп aталады; в=0, ах2+с=0 теңдеуінің шешімі ...; с=0, aх2+вх=0 теңдеуінің шешімі ...; в=0, с=0, ах2=0 теңдеуінің шешімі ....

    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік Ел» идеясының «Қазақстанның тәуелсіздігі мен Астана» тұғыры бойынша оқушылардың бойына патриоттық, адамгершілік өзара сыйластық қарым-қатынастарды дамыту.


    Пәнаралық байланыстар

    Информатика: BilimLand, itest, activote

    Физика: жылдaмдық, жол, уaқыт


    Алдыңғы білім

    Теңдеу. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Квадрат теңдеу


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сaбaқтағы жоспaрлaнғaн іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Сабақта психологиялық ахуал туғызу. «Ыстық лебіз» бойынша бір –біріне қошемет сөздер айтылады. Сыныпты теңдеудің коэффициенттері жазылған карточка арқылы топқа бөлу.

    Ширату жаттығулары:«Иә, жоқ» әдісі. Оқушыларды ойлау қызметіне жылдам араластыру үшін және тақырыпты игеруге біртіндеп көшу мақсатында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдістерінің бірі «Иә, жоқ» әдісі қолданылады. Осы әдіс арқылыоқушыларда жағдайды немесе фактілерді бағалау, ақпаратты талдау, өз ойлау дағдылары қалыптасады. «Аctivote» шебертестілеуші құрылғысы арқылы өз білімдерін тексеріп, нәтижесін көреді.


    Иә

    Жоқ

    ах2+вх+с=0, х-айнымалы, а,в,с- кез келген сaндар және а≠0 түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    в=0, онда ол толымсыз квaдрат теңдеу болaды.




    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    в=0, с=0, онда ол толымсыз квадрат теңдеу болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квaдрат теңдеуінде:

    а=1, онда ол келтірілген квaдрат теңдеу болaды.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    ах2+вх=0, а≠0 теңдеуінің әр түрлі 2 түбірі болады.



    Егер ах2+вх+с=0, а≠0 квадрат теңдеуінде:

    ах2+с=0, а≠0 теңдеуінің әр түрлі 2 түбірі болады



    Оқу мақсатын оқушылармен бірге анықтау: Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады


    Activinspire бағдарламасының «Аctivote» шебертестілеуші



    Сабақтың ортасы

    Bilimland ақпараттық ресурс арқылы тақырыпты, оқу мақсатын ашатын бейнебаян көрсетіледі. Оқушылар «Түртіп алу» стратегиясы бойынша өзіне қажетті мәліметті, ақпаратты жазып алады.

    Осы әдіс арқылыоқушылар алған білімдерін түсіндіреді.


    (Ө) 1-тапсырма.«Сәйкестендіру» әдісі қолданылады. Алған білім-дерін нақтылау. Бұл әдіс квадрат теңдеудің түрлерін ажыратуға тиімді әдіс.

    Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, ойлау, шешім қабылдау, креативтілік.

    3х2+4х+8=0

    3х2=0 толымсыз квадрат теңдеу

    -16х2+8х=0 квадрат теңдеу

    5х2+2,5=0 келтірілген квадрат теңдеу

    -5х2-х=0

    х2+2х+3=0

    Дескриптор:

    • квадрат теңдеудің түрлерін біледі, ажыратады;

    • дұрыс жауабын сәйкестендіреді.

    ҚБ:«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалайды.

    «Неліктен» сұрақтар әдісі. Мұғалім меноқушы арасында кері байланыс орнайды.

    (Ө,Т) 2 –тапсырма.«Ирек» әдісі оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруда тиімді болмақ. Өзара оқыту ұйымдастырылады. Оқушылардың белсенділігін арттырaды,топта қарым-қатынaсын нығайтaды, матемaтика тілінде сөйлеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Әр оқушы ақпaрат беруші және aлушы ролін атқарады.


    Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау, креативтілік.

    1. 25х2=0 2) х2-49=0 3) 4х2=64 4) х2+5х=0

    Үлгі бойынша квадрат теңдеуді шеш:

    а) х2-2х+1=0 ә) х2+12х+36=0 б) 4х2+12х+9=0 в) 25х2-60х+36=0


    Үлгі: х2+6х+9=0

    Ш: (х+3)2=0

    х+3=0

    х= -3Жауабы:(-3)


    Дескриптор:

    • толымсыз квадрат теңдеуді шешу алгоритмін біледі.

    • толымсыз квадрат теңдеуді шешеді;

    • үлгі бойынша келтірілген квадрат теңдеуді шешеді.

    • квадрат теңдеулердің түбірін табады.

    ҚБ: «Жұлдызша» әдісі бойынша бағаланады. Дұрыс жауап – үлкен жұлдызша, маңызды емес қатесі бар – орташа жұлдызша, қатесі бар – кішкене жұлдызша.


    (Т) 3-тапсырма.БФЕ (Барлық факторларды ескеру) әдісі.

    Идеяны ойлауға, шешім қабылдауға шақырады.

    Қалыптасатын дағды: ақпаратты басқарады, бірлескен жұмыс, ойлау, проблеманы шешеді, шешім қабылдау, креативтілік.

    Астана қаласындағы Керей-Жәнібек хандар көшесі мен Тұран көшесі өзара тік бұрыш жасап қиылысады. Жолдардың қиылысу нүктесінен жылдамдықтары 80 км/сағ және 60 км/сағ болатын автокөліктер әртүрлі жолдарға түсіп, бір мезгілде жүріп кетті. Қанша уақыт өткен соң олардың арақашықтығы 100 км болады?


    Дескриптор:

    • айнымалыны табады;

    • құрылған теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді;

      • түрлендірулерді дұрыс орындайды;

    • дұрыс жауапқа келеді.

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

    Кері байланыс: «Жуан сұрақтар»

    1. Сіздер қалай ойлайсыздар,келтірілген квадрат теңдеулерді шешу жолдарын іздестіруге бола ма?

    2.Мәтін есеп арқылы теңдеу қалай құрамыз?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
    02.10.2020
    485
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каденов Бактибай Сейлович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации