Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін, яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
Материалдың қысқаша нұсқасы


23.11.2017 ж. Математика 4 “А”сынып

Математика

Уақыты: 1410-1450

Кабинет: №1

Мұғалім: Ешжанова Г.С.

Сабақтың тақырыбы:

Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор

Сабақтың жабдығы

Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер

Жалпы мақсаты


Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін, яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.

Әдіс-тәсілдер.
1-модуль. Оқыту мен оқудaғы жaңa тәсілдер. Диaлог.
(топтық жұмыс,жұптық жұмыс) топқа бөлу.
2- модуль.Сыни тұрғыдaн ойлaу.  3-модуль. Оқыту үшін бaғaлaу модулі. 4-модуль.АКТ сергіту сәті. 5-модуль.Тaлaнтты және дaрынды бaлaлaрды оқыту.
6-модуль Оқушылaрдың жaс ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
7-модуль. Көшбасшылық.

Оқыту нәтижесі

1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді; 
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады;
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді;

Негізгі идеялар

Теңдеулерді шешу және тексеру.

Берілген әріптер мен цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу.

Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазу.

Мазмұнды есептер шығару.




Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау парақшасымен таныстыру.

Оқушыларға әр бөлім туралы түсінік беру.

Picture 1



Әр топтағы оқушылар өздерін және қарсылас топтарын, алты бөлім бойынша бағалап отырады.


Топқа бөлу

Шаттық шеңбер

1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?
2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?
3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады? санды нөлге бөлуге бола ма?
4. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады?
5. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады?
6. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз

7. 5ондықты 3есе арттыр, одан 40 ал.
8.1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе, 5 жұмыртқаны қайнатуға неше минут керек? 
9. Жылдамдықты қалай табамыз?

10.Ширек дегеніміз – ол қандай Сан?

11. Жәшіктің ұзындығы 5 дм,ені 4 см, биіктігі 3 дм.Жәшәктің көлемін тап?

12. Масса бірліктерін ата?

13. Шаршының қабырғалары 6 см ауданын тап?

14. Мэридің әкесінің 5 қызы бар. Бірінші қызы – Чача,екінші қызы – Чече,үшінші қызы – Чичи, төртінші қызы – Чочо, бесінші қызының есімі кім?

15. Ұзындық бірліктерін ата?

16. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 5см және 6см периметрін тап?

17.Қашықтықты қалай табамыз?

18. Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе үлкееді? Жауабы: 9 есе.

19. 52,43

20. 7 саны қандай сан? Неліктен?

21. 3 және 5 сандары жайлы не білесің?

Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы, геометриялық фигуралармен топқа бөлу

I– топ «Шаршы» тобы

IIтоп «Үшбұрыш» тобы

III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы

Сабағымыз алты бөлімнен тұрады1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады.

2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі.

3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі.

4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады.

5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ есепті өрнек түрінде жазады.

6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады

Әр оқушы номірленген орындыққа отырады

Қолдарына алған геометриялық фигуралармен топқа бөлінеді.



I – топ «Шаршы»

II – топ «Үшбұрыш»

III – топ «Тіктөртбұрыш»







Әр топтағы оқушылар бағалау парақшасындағы оқушының номірленген тор көздерге әр оқушыны бағалап отырады.

Ынтымақтастық атмосферасы

Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, Жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау

Көбейту кестесін еске түсіру

Оқушылар ауызша орындайды

Жаңа сабақ

1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады

Тақтада тақырып жасырынған ребус ілініп тұрады.Әр топ тақырыпты ашып, мына сұрақтарға жауап береді.

Тапсырмалар:
1-топ: “Теңдеу” деген не? 
2-топ: Белгісіз сан немен белгіленеді? 
3-топ: “Теңдеу шешу” деген не? 

Дәптермен жұмыс

Оқушылар бүгінгі күнді жазып, көркем жазуға 3,5,7 сандарын жазады.Оқушылар 3 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни үш бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер?Мысалы: I– топ «Шаршы» тобы

Үш даусыз                           Үш арсыз                               

1.Мінез                               1. Ұйқы арсыз                           

2.Кәрілік                             2. Күлкі арсыз                           

3.Ажал                               3. Тамақ арсыз                

Үш қадірлі                           Үш қуат

1. Ырыс                                 1. Ақыл қуат

2. Бақ                                     2. Жүрек қуат

3. Дәулет                               3. Тіл қуат



Оқушылар 5 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни бес бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы:II – топ «Үшбұрыш» тобы

Бес қару                        Бес өсиет                                 Бес намаз

1.Садақ                         1. Топасқа сенбе                            1. Таң намазы

2.Мылтық                     2. Жауға иілме                              2. Бесін намазы

3.Найза                         3. Сақ жүр                                      3. Екінді намаз

4.Қылыш                      4. Аз үйге сенбе                           4. Ақшам намазы

5.Айбалта                     5. Жарлыдансыйалма                  5.Жашиық намазы

 Бес жаратылыс                                                  Бес қатер

1.Күн                                                                       1. От

2.Ай                                                                         2. Жау

3.Жұлдыз                                                                 3. Борыш

4.Күндіз                                                                   4. Ауру

5.Түн                                                                        5. Сөз

Оқушылар 7 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни жеті бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы: III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы

Жеті қазына                                  Жеті ата                            Жеті жұт

1.Ер жігіт                                     1. Бала                      1. Құрғақшылық

2.Сұлу әйел                                  2. Әке                        2. Жұт (мал қырылу)

3.Ақыл, білім                               3.Ата                         3.Өрт

4.Жүйрік ат                                 4.Арғы ата              4. Оба (ауру)

5.Қыран бүркіт                           5. Баба                     5. Соғыс

6.Беренмылтық                          6. Түп ата                6. Топан су

7.Жүйрік тазы (ит)                      7. Тек ата                  7. Зілзала (жер сілкіну)

Жеті күн                Жеті ғалым                                

1.Бүгін                     1. Шығыс                          

2.Ертең                    2. Батыс                               

3.Бірсүгіні               3. Оңтүстік                          

4.Арғы күні             4. Солтүстік                        

5.Ауыр күн              5. Аспан (жоғары ғалым)        

6.Соңғы күн             6. Жер орта                      

7.Азына                   7. Жер асты(төменгі ғалым)  


Жеті жоқ                                             Жеті жетім

1.Жерде өлшеуіш жоқ               1. Тыңдамаған сөз жетім

2.Аспанда тіреуіш жоқ               2. Киюсіз тозған боз жетім

3.Таста тамыр жоқ                     3. Иесіз қалған жер жетім

4.Тасбақада талақ жоқ               4. Басшысы жоқ ел жетім

5.Аққуда сүт жоқ                       5. Аққу – қазсызкөл жетім

6.Алладабауыр жоқ                  6. Жеріненайырылған ел жетім

7.Жылқыда өт жоқ.                    7. Замандасыболмаса – бәрінен де сол жетім

 Мұғалім:Оқушылар жарайсыңдар бүгінгі сабағымызда қаншама мағлұматтарға ие болдық.

1 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі.

I– топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш»

Х–546=464 x5=630 х:4=243

1268–x=219 4∙x=592 984:х=4

2 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар.

3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы»II – топ «Үшбұрыш»III – топ «Тіктөртбұрыш»

X ∙ 10 = 1600+200 x : 10 = 3400 + 1900 x + 3600 = 46 ∙ 100

100∙x=12000-7000 96800:x=5840-5740 4900+x=59000:10

3 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. Үш топқа бірдей тапсырма беріледі.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5 сантиметрден, ал үшінші қабырғасы х см. Үшінші қабырғасы берілгендегіден 3 есе артық болатын үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазыңдар. 4 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ берілген есепті өрнек түрінде жазады. 760 –тың 76–ға бөліндісін 10 есе кеміту;240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөлу;18-дің 5-ке көбейтіндісінен 96-ның 4-ке бөліндісін азайту;05 пен 217-нің қосындысын 999 бен 998-дің айырмасына көбейту; 5 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады. а)Бүркіт 30 м/с жылдамдықпен ұшады, бұл лашынның жылдамдығынан 10 м/с артық. Лашынның жылдамдығы қандай? ә) Енді осы есепті теңдеу құру арқылы шығар. Екі тәсілді салыстыр. Қай тәсіл қолайлы деп ойлайсың? Неліктен? 6 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз------------------------------жарайсыңдар.

Сергіту сәті

«Қуанышқа көңіліміз тола берсін!» «Көңілді күн» әуені қойылады

Оқушылар әуенге билейді


Ой толғаныс




Picture 1

Сабақты бекіту

Логикалық тапсырма:әр топқа мына тапсырмалар беріледі. Оқушылар тапсырмаға дайындалып, жауабына дайындағанша мұғалім әр топтың жинаған ұпай санын есептейді. I– топ «Шаршы»1. Бір сапфир мен екі асылтас зүбаржатқа қарағанда 3 есе бағалы. Ал жеті сапфир мен бір асылтас 8 есе бағалы. Сапфир бағалы ма, әлде асылтас бағалы ма соны тауып, есеп құрастырыңдар.
II – топ «Үшбұрыш»2. Тас жолдың бойындағы көрсеткіш тақта екі ауылға - Балталы мен Бағаналы ауылдарына баратын жолдың қашықтықтарын көрсетіп тұр. Бір жолаушы дұрыстап қарап екі жақтағы сандардың бірдей 13 екенін байқады. Енді Балталы ауылы мен Бағаналы ауылының арақашықтығы қанша екенін тап.
III – топ «Тіктөртбұрыш»3. Қыздар үш - қара, сары және ақ мысықтарды қолдарына ұстап көтеріп тұр. Қыздардың есімдері мынандай: Қарақыз, Сарықыз, Аққыз. Бірақ бірде бір қыз өзімен аттас мысықты ұстап тұрған жоқ. Аққыз қасындағы құрбысы ұстап тұрған қара мысыққа қарап тұр. Кім қандай мысықты ұстап тұр? Ал енді топтар дайындалғанша жеңімпаздарымзды анықтайық. I – топ «Шаршы» ----------ұпай. II – топ «Үшбұрыш» -----------ұпай. III – топ «Тіктөртбұрыш» ----------ұпай.

Үй тапсырмасы

Оқулықта берілген амалдарды орындау.

Оқушылар күнделіктеріне жазады. №9.108 - бет

 Бағалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Мұғалім оқушылар мен бірге сиқырлы
жеміс ағашын бүгінгі әр топтағы ұпай санына қарай әр түрлі түспен жемістерді іледі. Қызыл түс – 5 Жасыл түс – 4 Көк түс – 3 Сары түс – 2 Ашық сабаққа келген ұстаздарға, ата-аналарға бағалау парақшалары беріледі. Сол парақшаларға әр топты бағалайды.

Бағалау парақшасын толтырады.Сиқырлы жеміс ағашына әр топ ұпай санына қарай өздерінің жемістерін түспен іледі.

Оқушыларға арнайы бағалау парақшалары берілген, сол парақшаларға оқушылар белгілейді.








Кері байланыс





















































23.11.2017 ж. Математика 4 “А”сынып

Математика

Уақыты: 1410-1450

Кабинет: №1

Мұғалім: Ешжанова Г.С.

Сабақтың тақырыбы:

Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор

Сабақтың жабдығы

Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер

Жалпы мақсаты


Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін, яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.

Әдіс-тәсілдер.
1-модуль. Оқыту мен оқудaғы жaңa тәсілдер. Диaлог.
(топтық жұмыс,жұптық жұмыс) топқа бөлу.
2- модуль.Сыни тұрғыдaн ойлaу.  3-модуль. Оқыту үшін бaғaлaу модулі. 4-модуль.АКТ сергіту сәті. 5-модуль.Тaлaнтты және дaрынды бaлaлaрды оқыту.
6-модуль Оқушылaрдың жaс ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
7-модуль. Көшбасшылық.

Оқыту нәтижесі

1. Теңдеу шешу тәсілін меңгереді; 
2. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады;
3. Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді;

Негізгі идеялар

Теңдеулерді шешу және тексеру. Берілген әріптер мен цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу. Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазу. Мазмұнды есептер шығару.


Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау парақшасымен таныстыру.

Оқушыларға әр бөлім туралы түсінік беру.

Picture 1

Әр топтағы оқушылар өздерін және қарсылас топтарын, алты бөлім бойынша бағалап отырады.


Топқа бөлу

Шаттық шеңбер

1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?
2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?
3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады? санды нөлге бөлуге бола ма?
4. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады?
5. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады?
6. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз

7. 5ондықты 3есе арттыр, одан 40 ал.
8.1 жұмыртқаны қайнатуға 3 минут кетсе, 5 жұмыртқаны қайнатуға неше минут керек? 
9. Жылдамдықты қалай табамыз?

10.Ширек дегеніміз – ол қандай Сан?

11. Жәшіктің ұзындығы 5 дм,ені 4 см, биіктігі 3 дм.Жәшәктің көлемін тап?

12. Масса бірліктерін ата?

13. Шаршының қабырғалары 6 см ауданын тап?

14. Мэридің әкесінің 5 қызы бар. Бірінші қызы – Чача,екінші қызы – Чече,үшінші қызы – Чичи, төртінші қызы – Чочо, бесінші қызының есімі кім?

15. Ұзындық бірліктерін ата?

16. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 5см және 6см периметрін тап?

17.Қашықтықты қалай табамыз?

18. Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе үлкееді? Жауабы: 9 есе.

19. 52,43

20. 7 саны қандай сан? Неліктен?

21. 3 және 5 сандары жайлы не білесің?

Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы, геометриялық фигуралармен топқа бөлу

I– топ «Шаршы» тобы

IIтоп «Үшбұрыш» тобы

III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы

Сабағымыз алты бөлімнен тұрады1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады.

2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі.

3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі.

4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады.

5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ есепті өрнек түрінде жазады.

6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады

Әр оқушы номірленген орындыққа отырады

Қолдарына алған геометриялық фигуралармен топқа бөлінеді.



I – топ «Шаршы»

II – топ «Үшбұрыш»

III – топ «Тіктөртбұрыш»







Әр топтағы оқушылар бағалау парақшасындағы оқушының номірленген тор көздерге әр оқушыны бағалап отырады.

Ынтымақтастық атмосферасы

Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, Жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау

Көбейту кестесін еске түсіру

Оқушылар ауызша орындайды

Жаңа сабақ

1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады

Тақтада тақырып жасырынған ребус ілініп тұрады.Әр топ тақырыпты ашып, мына сұрақтарға жауап береді.

Тапсырмалар:
1-топ: “Теңдеу” деген не? 
2-топ: Белгісіз сан немен белгіленеді? 
3-топ: “Теңдеу шешу” деген не? 

Дәптермен жұмыс

Оқушылар бүгінгі күнді жазып, көркем жазуға 3,5,7 сандарын жазады.Оқушылар 3 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни үш бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер?Мысалы: I– топ «Шаршы» тобы

Үш даусыз                           Үш арсыз                               

1.Мінез                               1. Ұйқы арсыз                           

2.Кәрілік                             2. Күлкі арсыз                           

3.Ажал                               3. Тамақ арсыз                

Үш қадірлі                           Үш қуат

1. Ырыс                                 1. Ақыл қуат

2. Бақ                                     2. Жүрек қуат

3. Дәулет                               3. Тіл қуат



Оқушылар 5 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни бес бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы:II – топ «Үшбұрыш» тобы

Бес қару                        Бес өсиет                                 Бес намаз

1.Садақ                         1. Топасқа сенбе                            1. Таң намазы

2.Мылтық                     2. Жауға иілме                              2. Бесін намазы

3.Найза                         3. Сақ жүр                                      3. Екінді намаз

4.Қылыш                      4. Аз үйге сенбе                           4. Ақшам намазы

5.Айбалта                     5. Жарлыдансыйалма                  5.Жашиық намазы

 Бес жаратылыс                                                  Бес қатер

1.Күн                                                                       1. От

2.Ай                                                                         2. Жау

3.Жұлдыз                                                                 3. Борыш

4.Күндіз                                                                   4. Ауру

5.Түн                                                                        5. Сөз

Оқушылар 7 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни жеті бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы: III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы

Жеті қазына                                  Жеті ата                            Жеті жұт

1.Ер жігіт                                     1. Бала                      1. Құрғақшылық

2.Сұлу әйел                                  2. Әке                        2. Жұт (мал қырылу)

3.Ақыл, білім                               3.Ата                         3.Өрт

4.Жүйрік ат                                 4.Арғы ата              4. Оба (ауру)

5.Қыран бүркіт                           5. Баба                     5. Соғыс

6.Беренмылтық                          6. Түп ата                6. Топан су

7.Жүйрік тазы (ит)                      7. Тек ата                  7. Зілзала (жер сілкіну)

Жеті күн                Жеті ғалым                                

1.Бүгін                     1. Шығыс                          

2.Ертең                    2. Батыс                               

3.Бірсүгіні               3. Оңтүстік                          

4.Арғы күні             4. Солтүстік                        

5.Ауыр күн              5. Аспан (жоғары ғалым)        

6.Соңғы күн             6. Жер орта                      

7.Азына                   7. Жер асты(төменгі ғалым)  


Жеті жоқ                                             Жеті жетім

1.Жерде өлшеуіш жоқ               1. Тыңдамаған сөз жетім

2.Аспанда тіреуіш жоқ               2. Киюсіз тозған боз жетім

3.Таста тамыр жоқ                     3. Иесіз қалған жер жетім

4.Тасбақада талақ жоқ               4. Басшысы жоқ ел жетім

5.Аққуда сүт жоқ                       5. Аққу – қазсызкөл жетім

6.Алладабауыр жоқ                  6. Жеріненайырылған ел жетім

7.Жылқыда өт жоқ.                    7. Замандасыболмаса – бәрінен де сол жетім

 

Мұғалім:Оқушылар жарайсыңдар бүгінгі сабағымызда қаншама мағлұматтарға ие болдық.

1 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі.

I– топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш»

Х–546=464 x5=630 х:4=243

1268–x=219 4∙x=592 984:х=4

2 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар.

3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі.

I– топ «Шаршы»II – топ «Үшбұрыш»III – топ «Тіктөртбұрыш»

X ∙ 10 = 1600+200 x : 10 = 3400 + 1900 x + 3600 = 46 ∙ 100

100∙x=12000-7000 96800:x=5840-5740 4900+x=59000:10

3 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. Үш топқа бірдей тапсырма беріледі.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5 сантиметрден, ал үшінші қабырғасы х см. Үшінші қабырғасы берілгендегіден 3 есе артық болатын үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазыңдар. 4 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ берілген есепті өрнек түрінде жазады. 760 –тың 76–ға бөліндісін 10 есе кеміту;240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөлу;18-дің 5-ке көбейтіндісінен 96-ның 4-ке бөліндісін азайту;05 пен 217-нің қосындысын 999 бен 998-дің айырмасына көбейту; 5 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады. а)Бүркіт 30 м/с жылдамдықпен ұшады, бұл лашынның жылдамдығынан 10 м/с артық. Лашынның жылдамдығы қандай? ә) Енді осы есепті теңдеу құру арқылы шығар. Екі тәсілді салыстыр. Қай тәсіл қолайлы деп ойлайсың? Неліктен? 6 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз------------------------------жарайсыңдар.

Сергіту сәті

«Қуанышқа көңіліміз тола берсін!» «Көңілді күн» әуені қойылады

Оқушылар әуенге билейді


Ой толғаныс




Picture 1

Сабақты бекіту

Логикалық тапсырма:әр топқа мына тапсырмалар беріледі. Оқушылар тапсырмаға дайындалып, жауабына дайындағанша мұғалім әр топтың жинаған ұпай санын есептейді. I– топ «Шаршы»1. Бір сапфир мен екі асылтас зүбаржатқа қарағанда 3 есе бағалы. Ал жеті сапфир мен бір асылтас 8 есе бағалы. Сапфир бағалы ма, әлде асылтас бағалы ма соны тауып, есеп құрастырыңдар.
II – топ «Үшбұрыш»2. Тас жолдың бойындағы көрсеткіш тақта екі ауылға - Балталы мен Бағаналы ауылдарына баратын жолдың қашықтықтарын көрсетіп тұр. Бір жолаушы дұрыстап қарап екі жақтағы сандардың бірдей 13 екенін байқады. Енді Балталы ауылы мен Бағаналы ауылының арақашықтығы қанша екенін тап.
III – топ «Тіктөртбұрыш»3. Қыздар үш - қара, сары және ақ мысықтарды қолдарына ұстап көтеріп тұр. Қыздардың есімдері мынандай: Қарақыз, Сарықыз, Аққыз. Бірақ бірде бір қыз өзімен аттас мысықты ұстап тұрған жоқ. Аққыз қасындағы құрбысы ұстап тұрған қара мысыққа қарап тұр. Кім қандай мысықты ұстап тұр? Ал енді топтар дайындалғанша жеңімпаздарымзды анықтайық. I – топ «Шаршы» ----------ұпай. II – топ «Үшбұрыш» -----------ұпай. III – топ «Тіктөртбұрыш» ----------ұпай.

Үй тапсырмасы

Оқулықта берілген амалдарды орындау.

Оқушылар күнделіктеріне жазады. №9.108 - бет

 Бағалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Мұғалім оқушылар мен бірге сиқырлы
жеміс ағашын бүгінгі әр топтағы ұпай санына қарай әр түрлі түспен жемістерді іледі.

Қызыл түс – 5

Жасыл түс – 4

Көк түс – 3

Сары түс – 2

Ашық сабаққа келген ұстаздарға, ата-аналарға бағалау парақшалары беріледі. Сол парақшаларға әр топты бағалайды.

Бағалау парақшасын толтырады.Сиқырлы жеміс ағашына әр топ ұпай санына қарай өздерінің жемістерін түспен іледі.

Оқушыларға арнайы бағалау парақшалары берілген, сол парақшаларға оқушылар белгілейді.








Кері байланыс







Мұғалім: Г.С.Ешжанова













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1081
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі