23.11.2017 ж. Математика 4 “А”сынып
|
Математика |
Уақыты: 1410-1450 |
Кабинет: №1 |
Мұғалім: Ешжанова Г.С. |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері |
|||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||
|
Сабақтың жабдығы |
Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін, яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді. Әдіс-тәсілдер. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
1. Теңдеу шешу тәсілін
меңгереді; |
|||||
|
Негізгі идеялар |
Теңдеулерді шешу және тексеру. Берілген әріптер мен цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу. Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазу. Мазмұнды есептер шығару. |
|||||
|
|
Мұғалімнің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру. Оқушыларға әр бөлім туралы түсінік беру.
|
Әр топтағы оқушылар өздерін және қарсылас топтарын, алты бөлім бойынша бағалап отырады. |
|||||
|
Топқа бөлу |
Шаттық шеңбер 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай
сан шығады? 7. 5ондықты 3есе
арттыр, одан 40
ал. 10.Ширек дегеніміз – ол қандай Сан? 11. Жәшіктің ұзындығы 5 дм,ені 4 см, биіктігі 3 дм.Жәшәктің көлемін тап? 12. Масса бірліктерін ата? 13. Шаршының қабырғалары 6 см ауданын тап? 14. Мэридің әкесінің 5 қызы бар. Бірінші қызы – Чача,екінші қызы – Чече,үшінші қызы – Чичи, төртінші қызы – Чочо, бесінші қызының есімі кім? 15. Ұзындық бірліктерін ата? 16. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 5см және 6см периметрін тап? 17.Қашықтықты қалай табамыз? 18. Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе үлкееді? Жауабы: 9 есе. 19. 52,43 20. 7 саны қандай сан? Неліктен? 21. 3 және 5 сандары жайлы не білесің? Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы, геометриялық фигуралармен топқа бөлу I– топ «Шаршы» тобы II–топ «Үшбұрыш» тобы III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы Сабағымыз алты бөлімнен тұрады1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі. 3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ есепті өрнек түрінде жазады. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады Әр оқушы номірленген орындыққа отырады |
Қолдарына алған геометриялық фигуралармен топқа бөлінеді.
I – топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш»
Әр топтағы оқушылар бағалау парақшасындағы оқушының номірленген тор көздерге әр оқушыны бағалап отырады. |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, Жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||||
|
Жаңа сабақ |
1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады Тақтада тақырып жасырынған ребус ілініп тұрады.Әр топ тақырыпты ашып, мына сұрақтарға жауап береді. Тапсырмалар: Дәптермен жұмыс Оқушылар бүгінгі күнді жазып, көркем жазуға 3,5,7 сандарын жазады.Оқушылар 3 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни үш бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер?Мысалы: I– топ «Шаршы» тобы Үш даусыз Үш арсыз 1.Мінез 1. Ұйқы арсыз 2.Кәрілік 2. Күлкі арсыз 3.Ажал 3. Тамақ арсыз Үш қадірлі Үш қуат 1. Ырыс 1. Ақыл қуат 2. Бақ 2. Жүрек қуат 3. Дәулет 3. Тіл қуат
Оқушылар 5 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни бес бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы:II – топ «Үшбұрыш» тобы Бес қару Бес өсиет Бес намаз 1.Садақ 1. Топасқа сенбе 1. Таң намазы 2.Мылтық 2. Жауға иілме 2. Бесін намазы 3.Найза 3. Сақ жүр 3. Екінді намаз 4.Қылыш 4. Аз үйге сенбе 4. Ақшам намазы 5.Айбалта 5. Жарлыдансыйалма 5.Жашиық намазы Бес жаратылыс Бес қатер 1.Күн 1. От 2.Ай 2. Жау 3.Жұлдыз 3. Борыш 4.Күндіз 4. Ауру 5.Түн 5. Сөз Оқушылар 7 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни жеті бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы: III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы Жеті қазына Жеті ата Жеті жұт 1.Ер жігіт 1. Бала 1. Құрғақшылық 2.Сұлу әйел 2. Әке 2. Жұт (мал қырылу) 3.Ақыл, білім 3.Ата 3.Өрт 4.Жүйрік ат 4.Арғы ата 4. Оба (ауру) 5.Қыран бүркіт 5. Баба 5. Соғыс 6.Беренмылтық 6. Түп ата 6. Топан су 7.Жүйрік тазы (ит) 7. Тек ата 7. Зілзала (жер сілкіну) Жеті күн Жеті ғалым 1.Бүгін 1. Шығыс 2.Ертең 2. Батыс 3.Бірсүгіні 3. Оңтүстік 4.Арғы күні 4. Солтүстік 5.Ауыр күн 5. Аспан (жоғары ғалым) 6.Соңғы күн 6. Жер орта 7.Азына 7. Жер асты(төменгі ғалым)
Жеті жоқ Жеті жетім 1.Жерде өлшеуіш жоқ 1. Тыңдамаған сөз жетім 2.Аспанда тіреуіш жоқ 2. Киюсіз тозған боз жетім 3.Таста тамыр жоқ 3. Иесіз қалған жер жетім 4.Тасбақада талақ жоқ 4. Басшысы жоқ ел жетім 5.Аққуда сүт жоқ 5. Аққу – қазсызкөл жетім 6.Алладабауыр жоқ 6. Жеріненайырылған ел жетім 7.Жылқыда өт жоқ. 7. Замандасыболмаса – бәрінен де сол жетім Мұғалім:Оқушылар жарайсыңдар бүгінгі сабағымызда қаншама мағлұматтарға ие болдық. 1 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш» Х–546=464 x∙5=630 х:4=243 1268–x=219 4∙x=592 984:х=4 2 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы»II – топ «Үшбұрыш»III – топ «Тіктөртбұрыш» X ∙ 10 = 1600+200 x : 10 = 3400 + 1900 x + 3600 = 46 ∙ 100 100∙x=12000-7000 96800:x=5840-5740 4900+x=59000:10 3 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. Үш топқа бірдей тапсырма беріледі.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5 сантиметрден, ал үшінші қабырғасы х см. Үшінші қабырғасы берілгендегіден 3 есе артық болатын үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазыңдар. 4 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ берілген есепті өрнек түрінде жазады. 760 –тың 76–ға бөліндісін 10 есе кеміту;240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөлу;18-дің 5-ке көбейтіндісінен 96-ның 4-ке бөліндісін азайту;05 пен 217-нің қосындысын 999 бен 998-дің айырмасына көбейту; 5 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады. а)Бүркіт 30 м/с жылдамдықпен ұшады, бұл лашынның жылдамдығынан 10 м/с артық. Лашынның жылдамдығы қандай? ә) Енді осы есепті теңдеу құру арқылы шығар. Екі тәсілді салыстыр. Қай тәсіл қолайлы деп ойлайсың? Неліктен? 6 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз------------------------------жарайсыңдар. |
|||||
|
Сергіту сәті |
«Қуанышқа көңіліміз тола берсін!» «Көңілді күн» әуені қойылады |
Оқушылар әуенге билейді |
||||
|
Ой толғаныс
|
|
|||||
|
Сабақты бекіту |
Логикалық
тапсырма:әр топқа мына тапсырмалар
беріледі. Оқушылар тапсырмаға дайындалып, жауабына дайындағанша
мұғалім әр топтың жинаған ұпай санын
есептейді. I– топ
«Шаршы»1. Бір сапфир мен екі асылтас
зүбаржатқа қарағанда 3 есе бағалы. Ал жеті сапфир мен бір асылтас 8
есе бағалы. Сапфир бағалы ма, әлде асылтас бағалы ма соны тауып,
есеп құрастырыңдар. |
|||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген амалдарды орындау. |
Оқушылар күнделіктеріне жазады. №9.108 - бет |
||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады.Сиқырлы жеміс ағашына әр топ ұпай санына қарай өздерінің жемістерін түспен іледі. Оқушыларға арнайы бағалау парақшалары берілген, сол парақшаларға оқушылар белгілейді.
|
||||
|
Кері байланыс |
||||||
23.11.2017 ж. Математика 4 “А”сынып
|
Математика |
Уақыты: 1410-1450 |
Кабинет: №1 |
Мұғалім: Ешжанова Г.С. |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері |
|||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||
|
Сабақтың жабдығы |
Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін, яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді. Әдіс-тәсілдер. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
1. Теңдеу шешу тәсілін
меңгереді; |
|||||
|
Негізгі идеялар |
Теңдеулерді шешу және тексеру. Берілген әріптер мен цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу. Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазу. Мазмұнды есептер шығару. |
|||||
|
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру. Оқушыларға әр бөлім туралы түсінік беру.
|
Әр топтағы оқушылар өздерін және қарсылас топтарын, алты бөлім бойынша бағалап отырады. |
|||||
|
Топқа бөлу |
Шаттық шеңбер 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай
сан шығады? 7. 5ондықты 3есе
арттыр, одан 40
ал. 10.Ширек дегеніміз – ол қандай Сан? 11. Жәшіктің ұзындығы 5 дм,ені 4 см, биіктігі 3 дм.Жәшәктің көлемін тап? 12. Масса бірліктерін ата? 13. Шаршының қабырғалары 6 см ауданын тап? 14. Мэридің әкесінің 5 қызы бар. Бірінші қызы – Чача,екінші қызы – Чече,үшінші қызы – Чичи, төртінші қызы – Чочо, бесінші қызының есімі кім? 15. Ұзындық бірліктерін ата? 16. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 5см және 6см периметрін тап? 17.Қашықтықты қалай табамыз? 18. Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе үлкееді? Жауабы: 9 есе. 19. 52,43 20. 7 саны қандай сан? Неліктен? 21. 3 және 5 сандары жайлы не білесің? Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы, геометриялық фигуралармен топқа бөлу I– топ «Шаршы» тобы II–топ «Үшбұрыш» тобы III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы Сабағымыз алты бөлімнен тұрады1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі. 3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ есепті өрнек түрінде жазады. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады Әр оқушы номірленген орындыққа отырады |
Қолдарына алған геометриялық фигуралармен топқа бөлінеді.
I – топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш»
Әр топтағы оқушылар бағалау парақшасындағы оқушының номірленген тор көздерге әр оқушыны бағалап отырады. |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, Жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||||
|
Жаңа сабақ |
1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады Тақтада тақырып жасырынған ребус ілініп тұрады.Әр топ тақырыпты ашып, мына сұрақтарға жауап береді. Тапсырмалар: Дәптермен жұмыс Оқушылар бүгінгі күнді жазып, көркем жазуға 3,5,7 сандарын жазады.Оқушылар 3 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни үш бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер?Мысалы: I– топ «Шаршы» тобы Үш даусыз Үш арсыз 1.Мінез 1. Ұйқы арсыз 2.Кәрілік 2. Күлкі арсыз 3.Ажал 3. Тамақ арсыз Үш қадірлі Үш қуат 1. Ырыс 1. Ақыл қуат 2. Бақ 2. Жүрек қуат 3. Дәулет 3. Тіл қуат
Оқушылар 5 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни бес бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы:II – топ «Үшбұрыш» тобы Бес қару Бес өсиет Бес намаз 1.Садақ 1. Топасқа сенбе 1. Таң намазы 2.Мылтық 2. Жауға иілме 2. Бесін намазы 3.Найза 3. Сақ жүр 3. Екінді намаз 4.Қылыш 4. Аз үйге сенбе 4. Ақшам намазы 5.Айбалта 5. Жарлыдансыйалма 5.Жашиық намазы Бес жаратылыс Бес қатер 1.Күн 1. От 2.Ай 2. Жау 3.Жұлдыз 3. Борыш 4.Күндіз 4. Ауру 5.Түн 5. Сөз Оқушылар 7 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни жеті бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы: III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы Жеті қазына Жеті ата Жеті жұт 1.Ер жігіт 1. Бала 1. Құрғақшылық 2.Сұлу әйел 2. Әке 2. Жұт (мал қырылу) 3.Ақыл, білім 3.Ата 3.Өрт 4.Жүйрік ат 4.Арғы ата 4. Оба (ауру) 5.Қыран бүркіт 5. Баба 5. Соғыс 6.Беренмылтық 6. Түп ата 6. Топан су 7.Жүйрік тазы (ит) 7. Тек ата 7. Зілзала (жер сілкіну) Жеті күн Жеті ғалым 1.Бүгін 1. Шығыс 2.Ертең 2. Батыс 3.Бірсүгіні 3. Оңтүстік 4.Арғы күні 4. Солтүстік 5.Ауыр күн 5. Аспан (жоғары ғалым) 6.Соңғы күн 6. Жер орта 7.Азына 7. Жер асты(төменгі ғалым)
Жеті жоқ Жеті жетім 1.Жерде өлшеуіш жоқ 1. Тыңдамаған сөз жетім 2.Аспанда тіреуіш жоқ 2. Киюсіз тозған боз жетім 3.Таста тамыр жоқ 3. Иесіз қалған жер жетім 4.Тасбақада талақ жоқ 4. Басшысы жоқ ел жетім 5.Аққуда сүт жоқ 5. Аққу – қазсызкөл жетім 6.Алладабауыр жоқ 6. Жеріненайырылған ел жетім 7.Жылқыда өт жоқ. 7. Замандасыболмаса – бәрінен де сол жетім
Мұғалім:Оқушылар жарайсыңдар бүгінгі сабағымызда қаншама мағлұматтарға ие болдық. 1 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш» Х–546=464 x∙5=630 х:4=243 1268–x=219 4∙x=592 984:х=4 2 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы»II – топ «Үшбұрыш»III – топ «Тіктөртбұрыш» X ∙ 10 = 1600+200 x : 10 = 3400 + 1900 x + 3600 = 46 ∙ 100 100∙x=12000-7000 96800:x=5840-5740 4900+x=59000:10 3 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. Үш топқа бірдей тапсырма беріледі.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5 сантиметрден, ал үшінші қабырғасы х см. Үшінші қабырғасы берілгендегіден 3 есе артық болатын үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазыңдар. 4 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ берілген есепті өрнек түрінде жазады. 760 –тың 76–ға бөліндісін 10 есе кеміту;240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөлу;18-дің 5-ке көбейтіндісінен 96-ның 4-ке бөліндісін азайту;05 пен 217-нің қосындысын 999 бен 998-дің айырмасына көбейту; 5 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады. а)Бүркіт 30 м/с жылдамдықпен ұшады, бұл лашынның жылдамдығынан 10 м/с артық. Лашынның жылдамдығы қандай? ә) Енді осы есепті теңдеу құру арқылы шығар. Екі тәсілді салыстыр. Қай тәсіл қолайлы деп ойлайсың? Неліктен? 6 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз------------------------------жарайсыңдар. |
|||||
|
Сергіту сәті |
«Қуанышқа көңіліміз тола берсін!» «Көңілді күн» әуені қойылады |
Оқушылар әуенге билейді |
||||
|
Ой толғаныс
|
|
|||||
|
Сабақты бекіту |
Логикалық
тапсырма:әр топқа мына тапсырмалар
беріледі. Оқушылар тапсырмаға дайындалып, жауабына дайындағанша
мұғалім әр топтың жинаған ұпай санын
есептейді. I– топ
«Шаршы»1. Бір сапфир мен екі асылтас
зүбаржатқа қарағанда 3 есе бағалы. Ал жеті сапфир мен бір асылтас 8
есе бағалы. Сапфир бағалы ма, әлде асылтас бағалы ма соны тауып,
есеп құрастырыңдар. |
|||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген амалдарды орындау. |
Оқушылар күнделіктеріне жазады. №9.108 - бет |
||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? Қызыл түс – 5 Жасыл түс – 4 Көк түс – 3 Сары түс – 2 Ашық сабаққа келген ұстаздарға, ата-аналарға бағалау парақшалары беріледі. Сол парақшаларға әр топты бағалайды. |
Бағалау парақшасын толтырады.Сиқырлы жеміс ағашына әр топ ұпай санына қарай өздерінің жемістерін түспен іледі. Оқушыларға арнайы бағалау парақшалары берілген, сол парақшаларға оқушылар белгілейді.
|
||||
|
Кері байланыс |
||||||
Мұғалім: Г.С.Ешжанова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері
Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері
23.11.2017 ж. Математика 4 “А”сынып
|
Математика |
Уақыты: 1410-1450 |
Кабинет: №1 |
Мұғалім: Ешжанова Г.С. |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері |
|||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||
|
Сабақтың жабдығы |
Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін, яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді. Әдіс-тәсілдер. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
1. Теңдеу шешу тәсілін
меңгереді; |
|||||
|
Негізгі идеялар |
Теңдеулерді шешу және тексеру. Берілген әріптер мен цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу. Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазу. Мазмұнды есептер шығару. |
|||||
|
|
Мұғалімнің әрекеті
|
Оқушының әрекеті |
||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру. Оқушыларға әр бөлім туралы түсінік беру.
|
Әр топтағы оқушылар өздерін және қарсылас топтарын, алты бөлім бойынша бағалап отырады. |
|||||
|
Топқа бөлу |
Шаттық шеңбер 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай
сан шығады? 7. 5ондықты 3есе
арттыр, одан 40
ал. 10.Ширек дегеніміз – ол қандай Сан? 11. Жәшіктің ұзындығы 5 дм,ені 4 см, биіктігі 3 дм.Жәшәктің көлемін тап? 12. Масса бірліктерін ата? 13. Шаршының қабырғалары 6 см ауданын тап? 14. Мэридің әкесінің 5 қызы бар. Бірінші қызы – Чача,екінші қызы – Чече,үшінші қызы – Чичи, төртінші қызы – Чочо, бесінші қызының есімі кім? 15. Ұзындық бірліктерін ата? 16. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 5см және 6см периметрін тап? 17.Қашықтықты қалай табамыз? 18. Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе үлкееді? Жауабы: 9 есе. 19. 52,43 20. 7 саны қандай сан? Неліктен? 21. 3 және 5 сандары жайлы не білесің? Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы, геометриялық фигуралармен топқа бөлу I– топ «Шаршы» тобы II–топ «Үшбұрыш» тобы III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы Сабағымыз алты бөлімнен тұрады1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі. 3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ есепті өрнек түрінде жазады. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады Әр оқушы номірленген орындыққа отырады |
Қолдарына алған геометриялық фигуралармен топқа бөлінеді.
I – топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш»
Әр топтағы оқушылар бағалау парақшасындағы оқушының номірленген тор көздерге әр оқушыны бағалап отырады. |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, Жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||||
|
Жаңа сабақ |
1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады Тақтада тақырып жасырынған ребус ілініп тұрады.Әр топ тақырыпты ашып, мына сұрақтарға жауап береді. Тапсырмалар: Дәптермен жұмыс Оқушылар бүгінгі күнді жазып, көркем жазуға 3,5,7 сандарын жазады.Оқушылар 3 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни үш бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер?Мысалы: I– топ «Шаршы» тобы Үш даусыз Үш арсыз 1.Мінез 1. Ұйқы арсыз 2.Кәрілік 2. Күлкі арсыз 3.Ажал 3. Тамақ арсыз Үш қадірлі Үш қуат 1. Ырыс 1. Ақыл қуат 2. Бақ 2. Жүрек қуат 3. Дәулет 3. Тіл қуат
Оқушылар 5 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни бес бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы:II – топ «Үшбұрыш» тобы Бес қару Бес өсиет Бес намаз 1.Садақ 1. Топасқа сенбе 1. Таң намазы 2.Мылтық 2. Жауға иілме 2. Бесін намазы 3.Найза 3. Сақ жүр 3. Екінді намаз 4.Қылыш 4. Аз үйге сенбе 4. Ақшам намазы 5.Айбалта 5. Жарлыдансыйалма 5.Жашиық намазы Бес жаратылыс Бес қатер 1.Күн 1. От 2.Ай 2. Жау 3.Жұлдыз 3. Борыш 4.Күндіз 4. Ауру 5.Түн 5. Сөз Оқушылар 7 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни жеті бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы: III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы Жеті қазына Жеті ата Жеті жұт 1.Ер жігіт 1. Бала 1. Құрғақшылық 2.Сұлу әйел 2. Әке 2. Жұт (мал қырылу) 3.Ақыл, білім 3.Ата 3.Өрт 4.Жүйрік ат 4.Арғы ата 4. Оба (ауру) 5.Қыран бүркіт 5. Баба 5. Соғыс 6.Беренмылтық 6. Түп ата 6. Топан су 7.Жүйрік тазы (ит) 7. Тек ата 7. Зілзала (жер сілкіну) Жеті күн Жеті ғалым 1.Бүгін 1. Шығыс 2.Ертең 2. Батыс 3.Бірсүгіні 3. Оңтүстік 4.Арғы күні 4. Солтүстік 5.Ауыр күн 5. Аспан (жоғары ғалым) 6.Соңғы күн 6. Жер орта 7.Азына 7. Жер асты(төменгі ғалым)
Жеті жоқ Жеті жетім 1.Жерде өлшеуіш жоқ 1. Тыңдамаған сөз жетім 2.Аспанда тіреуіш жоқ 2. Киюсіз тозған боз жетім 3.Таста тамыр жоқ 3. Иесіз қалған жер жетім 4.Тасбақада талақ жоқ 4. Басшысы жоқ ел жетім 5.Аққуда сүт жоқ 5. Аққу – қазсызкөл жетім 6.Алладабауыр жоқ 6. Жеріненайырылған ел жетім 7.Жылқыда өт жоқ. 7. Замандасыболмаса – бәрінен де сол жетім Мұғалім:Оқушылар жарайсыңдар бүгінгі сабағымызда қаншама мағлұматтарға ие болдық. 1 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш» Х–546=464 x∙5=630 х:4=243 1268–x=219 4∙x=592 984:х=4 2 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы»II – топ «Үшбұрыш»III – топ «Тіктөртбұрыш» X ∙ 10 = 1600+200 x : 10 = 3400 + 1900 x + 3600 = 46 ∙ 100 100∙x=12000-7000 96800:x=5840-5740 4900+x=59000:10 3 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. Үш топқа бірдей тапсырма беріледі.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5 сантиметрден, ал үшінші қабырғасы х см. Үшінші қабырғасы берілгендегіден 3 есе артық болатын үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазыңдар. 4 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ берілген есепті өрнек түрінде жазады. 760 –тың 76–ға бөліндісін 10 есе кеміту;240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөлу;18-дің 5-ке көбейтіндісінен 96-ның 4-ке бөліндісін азайту;05 пен 217-нің қосындысын 999 бен 998-дің айырмасына көбейту; 5 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады. а)Бүркіт 30 м/с жылдамдықпен ұшады, бұл лашынның жылдамдығынан 10 м/с артық. Лашынның жылдамдығы қандай? ә) Енді осы есепті теңдеу құру арқылы шығар. Екі тәсілді салыстыр. Қай тәсіл қолайлы деп ойлайсың? Неліктен? 6 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз------------------------------жарайсыңдар. |
|||||
|
Сергіту сәті |
«Қуанышқа көңіліміз тола берсін!» «Көңілді күн» әуені қойылады |
Оқушылар әуенге билейді |
||||
|
Ой толғаныс
|
|
|||||
|
Сабақты бекіту |
Логикалық
тапсырма:әр топқа мына тапсырмалар
беріледі. Оқушылар тапсырмаға дайындалып, жауабына дайындағанша
мұғалім әр топтың жинаған ұпай санын
есептейді. I– топ
«Шаршы»1. Бір сапфир мен екі асылтас
зүбаржатқа қарағанда 3 есе бағалы. Ал жеті сапфир мен бір асылтас 8
есе бағалы. Сапфир бағалы ма, әлде асылтас бағалы ма соны тауып,
есеп құрастырыңдар. |
|||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген амалдарды орындау. |
Оқушылар күнделіктеріне жазады. №9.108 - бет |
||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады.Сиқырлы жеміс ағашына әр топ ұпай санына қарай өздерінің жемістерін түспен іледі. Оқушыларға арнайы бағалау парақшалары берілген, сол парақшаларға оқушылар белгілейді.
|
||||
|
Кері байланыс |
||||||
23.11.2017 ж. Математика 4 “А”сынып
|
Математика |
Уақыты: 1410-1450 |
Кабинет: №1 |
Мұғалім: Ешжанова Г.С. |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Теңдеулерді шешудің әртүрлі тәсілдері |
|||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||
|
Сабақтың жабдығы |
Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер |
|||||
|
Жалпы мақсаты |
Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін, яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді. Әдіс-тәсілдер. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
1. Теңдеу шешу тәсілін
меңгереді; |
|||||
|
Негізгі идеялар |
Теңдеулерді шешу және тексеру. Берілген әріптер мен цифрлардан өрнек құрастырып, жазып, оқу. Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазу. Мазмұнды есептер шығару. |
|||||
|
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру. Оқушыларға әр бөлім туралы түсінік беру.
|
Әр топтағы оқушылар өздерін және қарсылас топтарын, алты бөлім бойынша бағалап отырады. |
|||||
|
Топқа бөлу |
Шаттық шеңбер 1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай
сан шығады? 7. 5ондықты 3есе
арттыр, одан 40
ал. 10.Ширек дегеніміз – ол қандай Сан? 11. Жәшіктің ұзындығы 5 дм,ені 4 см, биіктігі 3 дм.Жәшәктің көлемін тап? 12. Масса бірліктерін ата? 13. Шаршының қабырғалары 6 см ауданын тап? 14. Мэридің әкесінің 5 қызы бар. Бірінші қызы – Чача,екінші қызы – Чече,үшінші қызы – Чичи, төртінші қызы – Чочо, бесінші қызының есімі кім? 15. Ұзындық бірліктерін ата? 16. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 5см және 6см периметрін тап? 17.Қашықтықты қалай табамыз? 18. Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе үлкееді? Жауабы: 9 есе. 19. 52,43 20. 7 саны қандай сан? Неліктен? 21. 3 және 5 сандары жайлы не білесің? Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы, геометриялық фигуралармен топқа бөлу I– топ «Шаршы» тобы II–топ «Үшбұрыш» тобы III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы Сабағымыз алты бөлімнен тұрады1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі. 3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ есепті өрнек түрінде жазады. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады Әр оқушы номірленген орындыққа отырады |
Қолдарына алған геометриялық фигуралармен топқа бөлінеді.
I – топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш»
Әр топтағы оқушылар бағалау парақшасындағы оқушының номірленген тор көздерге әр оқушыны бағалап отырады. |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, Жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||||
|
Жаңа сабақ |
1. ”Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді”- бұл бөлімде оқушылар ребус арқылы, тақырыпты ашады Тақтада тақырып жасырынған ребус ілініп тұрады.Әр топ тақырыпты ашып, мына сұрақтарға жауап береді. Тапсырмалар: Дәптермен жұмыс Оқушылар бүгінгі күнді жазып, көркем жазуға 3,5,7 сандарын жазады.Оқушылар 3 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни үш бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер?Мысалы: I– топ «Шаршы» тобы Үш даусыз Үш арсыз 1.Мінез 1. Ұйқы арсыз 2.Кәрілік 2. Күлкі арсыз 3.Ажал 3. Тамақ арсыз Үш қадірлі Үш қуат 1. Ырыс 1. Ақыл қуат 2. Бақ 2. Жүрек қуат 3. Дәулет 3. Тіл қуат
Оқушылар 5 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни бес бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы:II – топ «Үшбұрыш» тобы Бес қару Бес өсиет Бес намаз 1.Садақ 1. Топасқа сенбе 1. Таң намазы 2.Мылтық 2. Жауға иілме 2. Бесін намазы 3.Найза 3. Сақ жүр 3. Екінді намаз 4.Қылыш 4. Аз үйге сенбе 4. Ақшам намазы 5.Айбалта 5. Жарлыдансыйалма 5.Жашиық намазы Бес жаратылыс Бес қатер 1.Күн 1. От 2.Ай 2. Жау 3.Жұлдыз 3. Борыш 4.Күндіз 4. Ауру 5.Түн 5. Сөз Оқушылар 7 саны қандай сан?(бір таңбалы сан,яғни жеті бірліктен құралған,тақ сан) жарайсыңдар. Қазақ халқындағы қандай құнды өсиеттерді білесіңдер? Мысалы: III – топ «Тіктөртбұрыш» тобы Жеті қазына Жеті ата Жеті жұт 1.Ер жігіт 1. Бала 1. Құрғақшылық 2.Сұлу әйел 2. Әке 2. Жұт (мал қырылу) 3.Ақыл, білім 3.Ата 3.Өрт 4.Жүйрік ат 4.Арғы ата 4. Оба (ауру) 5.Қыран бүркіт 5. Баба 5. Соғыс 6.Беренмылтық 6. Түп ата 6. Топан су 7.Жүйрік тазы (ит) 7. Тек ата 7. Зілзала (жер сілкіну) Жеті күн Жеті ғалым 1.Бүгін 1. Шығыс 2.Ертең 2. Батыс 3.Бірсүгіні 3. Оңтүстік 4.Арғы күні 4. Солтүстік 5.Ауыр күн 5. Аспан (жоғары ғалым) 6.Соңғы күн 6. Жер орта 7.Азына 7. Жер асты(төменгі ғалым)
Жеті жоқ Жеті жетім 1.Жерде өлшеуіш жоқ 1. Тыңдамаған сөз жетім 2.Аспанда тіреуіш жоқ 2. Киюсіз тозған боз жетім 3.Таста тамыр жоқ 3. Иесіз қалған жер жетім 4.Тасбақада талақ жоқ 4. Басшысы жоқ ел жетім 5.Аққуда сүт жоқ 5. Аққу – қазсызкөл жетім 6.Алладабауыр жоқ 6. Жеріненайырылған ел жетім 7.Жылқыда өт жоқ. 7. Замандасыболмаса – бәрінен де сол жетім
Мұғалім:Оқушылар жарайсыңдар бүгінгі сабағымызда қаншама мағлұматтарға ие болдық. 1 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 2. ”Жұмыла көтерген жүк жеңіл”- бұл бөлімде әр топға жай теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы» II – топ «Үшбұрыш» III – топ «Тіктөртбұрыш» Х–546=464 x∙5=630 х:4=243 1268–x=219 4∙x=592 984:х=4 2 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 3. “Бойы сергектің сергектенде сергек”- бұл бөлімде әр топқа күрделі теңдеу беріледі. I– топ «Шаршы»II – топ «Үшбұрыш»III – топ «Тіктөртбұрыш» X ∙ 10 = 1600+200 x : 10 = 3400 + 1900 x + 3600 = 46 ∙ 100 100∙x=12000-7000 96800:x=5840-5740 4900+x=59000:10 3 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 4. “Еңбек түбі береке”- бұл бөлімде әр топ үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазады. Үш топқа бірдей тапсырма беріледі.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5 сантиметрден, ал үшінші қабырғасы х см. Үшінші қабырғасы берілгендегіден 3 есе артық болатын үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазыңдар. 4 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.---------------------------жарайсыңдар. 5. “Кімнің ойы жүйрік”- әр топ берілген есепті өрнек түрінде жазады. 760 –тың 76–ға бөліндісін 10 есе кеміту;240 пен 360-тың қосындысын 60-қа бөлу;18-дің 5-ке көбейтіндісінен 96-ның 4-ке бөліндісін азайту;05 пен 217-нің қосындысын 999 бен 998-дің айырмасына көбейту; 5 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз.------------------------------жарайсыңдар. 6.”Білгенге маржан, білмегенге арзан”- бұл бөлімде әр топ есепті екі тәсілмен шығарады. а)Бүркіт 30 м/с жылдамдықпен ұшады, бұл лашынның жылдамдығынан 10 м/с артық. Лашынның жылдамдығы қандай? ә) Енді осы есепті теңдеу құру арқылы шығар. Екі тәсілді салыстыр. Қай тәсіл қолайлы деп ойлайсың? Неліктен? 6 – бөлім бойынша әр топты бағалаймыз------------------------------жарайсыңдар. |
|||||
|
Сергіту сәті |
«Қуанышқа көңіліміз тола берсін!» «Көңілді күн» әуені қойылады |
Оқушылар әуенге билейді |
||||
|
Ой толғаныс
|
|
|||||
|
Сабақты бекіту |
Логикалық
тапсырма:әр топқа мына тапсырмалар
беріледі. Оқушылар тапсырмаға дайындалып, жауабына дайындағанша
мұғалім әр топтың жинаған ұпай санын
есептейді. I– топ
«Шаршы»1. Бір сапфир мен екі асылтас
зүбаржатқа қарағанда 3 есе бағалы. Ал жеті сапфир мен бір асылтас 8
есе бағалы. Сапфир бағалы ма, әлде асылтас бағалы ма соны тауып,
есеп құрастырыңдар. |
|||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген амалдарды орындау. |
Оқушылар күнделіктеріне жазады. №9.108 - бет |
||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? Қызыл түс – 5 Жасыл түс – 4 Көк түс – 3 Сары түс – 2 Ашық сабаққа келген ұстаздарға, ата-аналарға бағалау парақшалары беріледі. Сол парақшаларға әр топты бағалайды. |
Бағалау парақшасын толтырады.Сиқырлы жеміс ағашына әр топ ұпай санына қарай өздерінің жемістерін түспен іледі. Оқушыларға арнайы бағалау парақшалары берілген, сол парақшаларға оқушылар белгілейді.
|
||||
|
Кері байланыс |
||||||
Мұғалім: Г.С.Ешжанова
шағым қалдыра аласыз















