Материалдар / Теңдік жəне теңсіздік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдік жəне теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдік,теңсіздік,теңдеуді білу;дұрыс жəне бұрыс теңдіктерді ажырата білу,теңдіктер мен теңсіздіктерді өз бетімен құрастыру,есептеулерді жүргізбей-ақ(қосу мен азайту амалдарының компоненттерін талдау негізінде)өрнектерді салыстырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
744
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ: Теңдік және теңсіздік.

Мектеп: №3 Хамза атындағы жалпы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Кошметова Нилуфар

Сынып: 1 «А» сынып

Қатысқандар-24

Қатыспағандар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

1.2.2.1 теңдік, теңсіздік, теңдеуді білу; дұрыс және бұрыс теңдіктерді ажырата білу

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» таңбаларды/ сандарды / белгісіз сан (?) белгісін қолдану


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады

«=», «≠», «>», «<» белгілерін пайдаланып, сандар мен шамалар арасындағы қатынастарды анықтай біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады

Теңдіктер мен теңсіздіктерді өз бетімен құрастырады, есептеулерді жүргізбей-ақ (қосу мен азайту амалдарының компоненттерін талдау негізінде) өрнектерді салыстырады

Кейбір оқушылар орындай алады

Теңдік пен теңсіздікті; дұрыс және бұрыс теңдіктерді ажырата біледі

Тілдік мақсат

Оқушылар игереді:

Пәндік лексика және терминология:

Теңдік, теңсіздік

Диалог/жазу үшін қажетті сөздер

Талқылау:

Теңдікті жазу үшін қандай белгіні қоямыз? (“=”)

Теңсіздікті жазу үшін қандай белгіні қоямыз?­ (“≠”)

Азаматтың 3 қызыл мәшинесі, ал Серіктің 4 жасыл мәшинесі бар. Теңсіздік құрып жаз. (Теңсіздік: 3≠4.)

Алдыңғы оқу:

Теңдік пен теңсіздік жөніндегі 1-жартыжылдықтағы білім.

Күтілетін нәтиже:

Теңдік” және “теңсіздік” ұғымдары туралы білімдерін­ толықтырады, теңдік пен теңсіздікті ажыратады, теңдіктерді “=” таңбасын, ал теңсіздіктерді “≠” таңбасын пайдаланып жазу дағдысын дамытады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Басы

5 минут









Ортасы

25 минут






























































Соңы

15 минут

Ширату:

« Кім жылдам?» ойыны

Математикада “=” таңбасы мәні бірдей өрнектердің немесе сандардың арасында қойылады. “≠” таңбасы, яғни теңсіздік белгісі мәні тең емес теңдіктерді белгілеуде қолданылады.

Оны қалай жазуға болады?

Тепе-теңдік математикада “теңдік” деп атала­ тынын айтыңыз. Теңдікті жазу үшін “ = ” (тең) математикалық белгісі пайдаланылады.

(Т) «Кіріспе тапсырма»

Топтағы зерттеу жұмысы.

Таразының әр табақшасына үш монетадан салып, оқушылардан мына сұрақтарға жауап беруін сұраймын:

Таразы қандай жағдайда тұр?

Нәтижесі 3 = 3 түрінде жазылады да, оқуда “үш тең үш” деп оқылады. Көрсетілімді жалғастырамын. Енді таразының бір табақшасына үш монета саламын. Оқушылардың біреуіне қапшықтан бір уыс монета алып, таразының екінші табақшасына салуын сұраймын. Содан кейін оқушыларға мынадай сұрақтар қоямын:

Сендер не байқадыңдар?

Таразы басы тең бе?

Таразының бір табақшасы екіншісінен неге төмен түсті?

Қалай ойлайсыңдар? Осы көріністі қалай жазып көрсетуге болады?

Оқушылардың жауабын тыңдап, теңдік болмайтын жағдайды математикада “теңсіздік” деп атайтынын хабарлаймын. Теңсіздікті жазу үшін “≠” (тең емес) белгісі пайдаланылады. Нәтижесі былай жазылады: 3 ≠ 5 және “3 тең емес 5-ке” деп оқылады.

(Ұ)«Қораптағы кәмпит санын салыстыр»

Оқушыларға суреттің әр қорабындағы кәмпит санын салыстыруды ұсынамын. Ол үшін бірге бір сәйкестендіру әдісін пайдаланамын. Оқушылардан екі қораптағы кәмпиттер санының тең әлде тең емес екенін анықтатып, неге олай ойлайтынын сұраймын.

Жауабы:

5 ≠ 7.

(Ж) «Теңдік пе, әлде теңсіздік пе?»

Жұптық жұмыс. Оқушылардан ауызша жауабын қағазға жазып көрсетуді сұраймын. Олар жазған жауабын жоғары көтеріп, мұғалімге көрсетеді.

Жауабы:

а) 5 = 5; ә) 6 ≠ 9.

(Ж) «Шығарып көр»

Оқушыларға тапсырманы жұппен орындатып,

12 ойыншықты 2 қорапқа қандай әдіспен тең бөліп салуға болатынын талқылауды ұсынамын. Бірінші рет салғанда теңдік шығатындай, ал екінші рет теңсіздіктер шығатындай орналастыруды сұраймын. Жауап нұсқаларын екі бағанға жазуға болады. Бірінші баған “теңдіктер”, екінші баған “теңсіздіктер” болады. Талдау барысында қай оқушының теңсіздік пен теңдік түрін көп жазғанын салыстыруға мүмкіндік туады.

(Т) «Орындап көр»

Оқушыларға таразы табағының тең емес жағдайын бағалауды, оларға таразы басын теңестіру үшін, яғни теңсіздікті теңдікке айналдыру үшін не істеуге болатынын ойланып көруді ұсынамын. Оқушылар өз тобында талқылайды. Топпен бірлесіп талдағаннан кейін теориялық ұсыныстарды тәжірибеде сынап көруді ескертемін. Ол үшін таразы табақтарының көмегімен массасы тең көгөніс муляждарын пайдаланамын.

Жауабы:

а) 1 алманы алып немесе 1 алманы қосу; ә) 1 алманы сол жақтағы табақтан оң жақтағы табаққа ауыстырып салу немесе оң жаққа 2 алма қосу (немесе сол жақтан 2 алманы алып тастау).

Дәптермен жұмыс

Кері байланыс:

-Балалар, бүгінгі сабақта сендерге не ұнады?

-Не үйрендіңдер?

Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.

Сөздер тізбегін аяқта:

Мен_________түсіндім.

Мен енді_______ жасай аламын.

Менің қолымнан_______ келеді.

Менің .......................... білгім келеді





парақшалар













оқулықтағы иллюстрация



















оқулықтағы иллюстрация












шамалар





А4 пiшiндегi қағаз парақтары
















көгөніс

муляждары






Дәптер






Қосымша мәліметтер

Саралау (Дифференциация) – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?



Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқушылар сабақ соңында теңдік пен теңсіздікті ажыратып үйренеді.


Пәнаралық байланыс

математика,

жаратылыс-

тану,

көркем еңбек


Рефлексия:

1.Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

2.Бүгін оқушылар не үйренді?

3.Оқыту ортасы қандай болды?

4.Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба?

6.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!