Сабақтыңкезеңі/
уақыт
|
Педагогтіңәрекеті
|
Оқушыныңәрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ұйымдасты-ру
кезеңі
2
минут
7
минут
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Оқушыларды
түгендеу
Жағымды атмосфера
ұйымдастыру «Бір-біріне тілек білдіру» атты шаттық шеңберін
өткізу.
Сабақ мақсатымен
таныстыру;
Топқа
бөлу:
«Түрлі түсті
шарлар»
|
Оқушылар
бір-бірлеріне жақсы тілек тілеп, топқа
бөлінеді.
|
|

Түрлі түсті
шарлар

|
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру:
«Өрмекшінің торы»
тәсілі.
Мақсаты:
«Өрмекшінің торы» тәсілін қолдану арқылы үй
тапсырмасын пысықтау және түйінді ойларды
бекіту.
-
Химиялық тепе-теңдікті
ығыстыру дегенді қалай
түсіндіресіңдер?
-
Химиялық тепе-теңдіктің
ығысуына қандай факторлар әсер
етеді?
-
Қайтымды реакциялардағы
өршіткінің ролі қандай?
-
Ле Шателье-Браун принципінің
мағынасын түсіндір
|
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді.
|
Дескриптор:
1)Химиялық
тепе-теңдікті біледі;
2)Химиялық
тепе-теңдіктің ығысуына әсер ететін факторларды
атайды;
3)Ле Шателье-Браун
принципінің тұжырымдамасының мағынасын
түсіндіреді
Дескриптор арқылы кері
байланыс беріледі.
|

|
Сабақтың
ортасы
2
минут
Жаңа
сабақ
10
минут
|
|
|
|
|
Жаңа сабақ: «
Серіктестік оқыту» тәсілі
Мақсаты: Жұптық
жұмыс. Жұпта 1-жаттығудың шығару жолын
талқылайды.
1-жаттығу:
а) CO(г ) +
2H2(г)
CH3OH(г )
;
ә)
N2(г ) +
O2(г
) 2NO(г
)
қайтымды
реакцияларындағы тепе-теңдікке қысым мен температураның артуы қалай
әсер етеді?
|
Оқушылар жұпта
есептің шығару жолын
талқылайды.
Орындалған
тапсырмаға кері байланыс
жүргізеді.
Кері байланыс:
«Нысана» әдісі мұғалім-
оқушы(ауызша)
|
ҚБ:Өзін-өзі
дескриптор бойынша
бағалайды.
Дескриптор:
1)Химиялық
тепе-теңдіктің ығысуына қысымның артуын
болжайды;
2) Химиялық тепе-теңдіктің
ығысуына температураның артуын
болжайды;
|
Оқулық М.Қ.Оспанова,
Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова «Химия» 10сынып. Алматы «Мектеп»
2019,
166
бет
Тақта
жұмыс
дәптері
|
6
минут
6
минут
|
Ойлан-жұптас-бөліс:
Берілген тапсырма бойынша әр
бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып,
пікірлерімен бөліседі, бүкіл топтық талқылауға ұласып, ойлау
дағдыларын қалыптастырады.
№1
есеп:
H2+I2 HI реакциясында тепе-теңдік орнағаннан кейін, сутек
концентрациясы 4 есе өсті. Тепе-теңдік сақтау үшін йод сутектің
концентрациясын неше есе өсіру
керек?
|
Оқушылар
жұптық жұмыста есептер
шығарады.
Орындалған
тапсырмаға кері байланыс
жүргізеді.
Кері байланыс:
Оқушымен-оқушы
|
ҚБ: дескриптор
бойынша әр оқушы есептерді шығару
деңгейімен анықтап,
бағалайды.
Дескриптор:
1)Реакцияны
теңестіреді;
2)Йод сутектің
концентрациясы неше есе өсетінін
есептейді;
|
Оқулық 169
бет
жұмыс
дәптері
|
|
|
|
|
|
|
|
Буклет
әдісі арқылы
сыныптағы ЕБҚ оқушылардың есеп шығаруын
қамтамасыз ету.
Мақсаты: Оқушылардың ойлау, есептеу
жылдамдығын арттыру.
№2
есеп. Егер белгілі бір
температурада бастапқы алынған 5 моль CO мен 4 моль
Cl2
әрекеттесуі нәтижесінде 1,5
моль COCl2түзілген болса,
онда:
CO+Cl2↔COCl2(фосген
газы)
Процесінің тепе-теңдік
константасы қандай болғаны?
|
Кері байланыс:
«Нысана» әдісі
|
ҚБ: «Бipiн-бipi
бaғaлaу» Өзара әділ
бағалау
Дескриптор:
1)Тепе-теңдік
константасының өрнегін
құрастырады;
2)Тепе-теңдік константасының
өрнегін қолданып, есепті
шығарады
|
|
8
минут
|
Функционалдық сауаттылыққа арналған
тапсырма:
Аммиактың судағы
ерітіндісі мүсәтір спирті
деп аталады. Оны медицинада қолданылады.
Аммиак өндірісінде келесі реакция жүзеге
асады: 3H2 +
N2 →
2NH3 +
Q. Бұл қайтымды процесс. Аммиактың шығымын
арттыру үшін тепетеңдікке әсер ететің факторларды білу
манызды.
Тапсырма:
-
Химиялық тепе-теңдіктің
ығысуына қандай факторлар әсер етеді
?
-
Реакция теңдеуі бойынша
тепе-теңдік константасын өрнегін құрастырады
|
Тапсырманы жазбаша
орындайды
Кері
байланыс:
«Аяқталмаған
сөйлем» әдісі
|
Дескриптор:
1) Тепе-теңдікке
әсер ететің факторларды атайды 2) Тепе-теңдік константасының
өрнегін құрастырады;
|
|
Сабақтың
соңы
|