Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Химиялық реакциялардың энергетикасы

    Бөлімше:

    10.3.3 Химиялық тепе-теңдік

    Педагогтің аты-жөні:

    Каптагаева Камшат Шаймуратовна

    Күні:


    Сыныбы: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.3.5. реакция үшін тепе-теңдік константасының өрнегін құру;

    10.3.3.6. Тепе-теңдік константасына әртүрлі факторлардың әсерін болжау;

    10.3.3.7. Тепе-теңдік константасына қатысты есептерді шығару

    Сабақтың мақсаты:

    • Реакция теңдеуі бойынша тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;

    • Тепе-теңдік константасына әртүрлі факторлардың әсерін болжайды;

    • Тепе-теңдік константасына қатысты есептер шығарады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу/ Түсіну

    Қолдану

          Сабақтыңбарысы


    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдасты-ру кезеңі

    2 минут










    7 минут












    Оқушылармен сәлемдесу

    Оқушыларды түгендеу

    Жағымды атмосфера ұйымдастыру «Бір-біріне тілек білдіру» атты шаттық шеңберін өткізу.

    Сабақ мақсатымен таныстыру;

    Топқа бөлу: «Түрлі түсті шарлар»

    Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілек тілеп, топқа бөлінеді.



    Түрлі түсті шарлар

    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

    «Өрмекшінің торы» тәсілі.


    Мақсаты: «Өрмекшінің торы» тәсілін қолдану арқылы үй тапсырмасын пысықтау және түйінді ойларды бекіту.


    1. Химиялық тепе-теңдікті ығыстыру дегенді қалай түсіндіресіңдер?

    2. Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қандай факторлар әсер етеді?

    3. Қайтымды реакциялардағы өршіткінің ролі қандай?

    4. Ле Шателье-Браун принципінің мағынасын түсіндір

    Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.


    Дескриптор:

    1)Химиялық тепе-теңдікті біледі;

    2)Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына әсер ететін факторларды атайды;

    3)Ле Шателье-Браун принципінің тұжырымдамасының мағынасын түсіндіреді


    Дескриптор арқылы кері байланыс беріледі.

    Сабақтың ортасы

    2 минут


    Жаңа сабақ

    10 минут

















    Жаңа сабақ: « Серіктестік оқыту» тәсілі

    Мақсаты: Жұптық жұмыс. Жұпта 1-жаттығудың шығару жолын талқылайды.



    1-жаттығу:

    а) CO(г ) + 2H2(г) CH3OH(г ) ;

    ә) N2(г ) + O2(г ) 2NO(г )

    қайтымды реакцияларындағы тепе-теңдікке қысым мен температураның артуы қалай әсер етеді?


    Оқушылар жұпта есептің шығару жолын талқылайды.



    Орындалған тапсырмаға кері байланыс жүргізеді.

    Кері байланыс: «Нысана» әдісі мұғалім- оқушы(ауызша)

    • Тапсырманы сәтті орындадым

    • Қиындықтар кездесті

    • Тапсырма қиын болды

    ҚБ:Өзін-өзі дескриптор бойынша бағалайды.


    Дескриптор:

    1)Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қысымның артуын болжайды;

    2) Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына температураның артуын болжайды;

    Оқулық М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова «Химия» 10сынып. Алматы «Мектеп» 2019,

    166 бет

    Тақта

    жұмыс дәптері


    6 минут





























    6 минут


    Ойлан-жұптас-бөліс:

    Берілген тапсырма бойынша әр бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып, пікірлерімен бөліседі, бүкіл топтық талқылауға ұласып, ойлау дағдыларын қалыптастырады.


    №1 есеп:

    H2+I2 HI реакциясында тепе-теңдік орнағаннан кейін, сутек концентрациясы 4 есе өсті. Тепе-теңдік сақтау үшін йод сутектің концентрациясын неше есе өсіру керек?


    Оқушылар жұптық жұмыста есептер шығарады.


    Орындалған тапсырмаға кері байланыс жүргізеді.

    Кері байланыс: Оқушымен-оқушы

    • Мен бәрін түсіндім, басқаға да түсіндіре аламын

    • Мен тапсырманы түсіндім

    • Маған әлі түсініксіз нәрселер бар

    ҚБ: дескриптор бойынша әр оқушы есептерді шығару деңгейімен анықтап, бағалайды.


    Дескриптор:

    1)Реакцияны теңестіреді;

    2)Йод сутектің концентрациясы неше есе өсетінін есептейді;


    Оқулық 169 бет

    жұмыс дәптері








    Буклет әдісі арқылы сыныптағы ЕБҚ оқушылардың есеп шығаруын қамтамасыз ету.

    Мақсаты: Оқушылардың ойлау, есептеу жылдамдығын арттыру.

    №2 есеп. Егер белгілі бір температурада бастапқы алынған 5 моль CO мен 4 моль Cl2 әрекеттесуі нәтижесінде 1,5 моль COCl2түзілген болса, онда:

    CO+Cl2↔COCl2(фосген газы)

    Процесінің тепе-теңдік константасы қандай болғаны?


    Кері байланыс: «Нысана» әдісі

    • Тапсырманы өзім орындадым

    • Мұғалімнен нұсқау алдым

    • Сыныптастар көмегімен орындадым

    ҚБ: «Бipiн-бipi бaғaлaу» Өзара әділ бағалау

    Дескриптор:

    1)Тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;

    2)Тепе-теңдік константасының өрнегін қолданып, есепті шығарады


    8 минут

    Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма:

    Аммиактың судағы ерітіндісі мүсәтір спирті деп аталады. Оны медицинада қолданылады. Аммиак өндірісінде келесі реакция жүзеге асады: 3H2 + N2 → 2NH3 + Q. Бұл қайтымды процесс. Аммиактың шығымын арттыру үшін тепетеңдікке әсер ететің факторларды білу манызды.

    Тапсырма:

    1. Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қандай факторлар әсер етеді ?

    2. Реакция теңдеуі бойынша тепе-теңдік константасын өрнегін құрастырады


    Тапсырманы жазбаша орындайды


    Кері байланыс:

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

    • Маған ..... қызықты болды

    • Маған ...... қиын болды

    • Мен ..... үйрендім

    Дескриптор:

    1) Тепе-теңдікке әсер ететің факторларды атайды 2) Тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;



    Сабақтың соңы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каптагаева Камшат Шаймуратовна
    10 Қазан 2022
    1951
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер" тақырыбында ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Химиялық реакциялардың энергетикасы

    Бөлімше:

    10.3.3 Химиялық тепе-теңдік

    Педагогтің аты-жөні:

    Каптагаева Камшат Шаймуратовна

    Күні:


    Сыныбы: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.3.5. реакция үшін тепе-теңдік константасының өрнегін құру;

    10.3.3.6. Тепе-теңдік константасына әртүрлі факторлардың әсерін болжау;

    10.3.3.7. Тепе-теңдік константасына қатысты есептерді шығару

    Сабақтың мақсаты:

    • Реакция теңдеуі бойынша тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;

    • Тепе-теңдік константасына әртүрлі факторлардың әсерін болжайды;

    • Тепе-теңдік константасына қатысты есептер шығарады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу/ Түсіну

    Қолдану

          Сабақтыңбарысы


    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдасты-ру кезеңі

    2 минут










    7 минут












    Оқушылармен сәлемдесу

    Оқушыларды түгендеу

    Жағымды атмосфера ұйымдастыру «Бір-біріне тілек білдіру» атты шаттық шеңберін өткізу.

    Сабақ мақсатымен таныстыру;

    Топқа бөлу: «Түрлі түсті шарлар»

    Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілек тілеп, топқа бөлінеді.



    Түрлі түсті шарлар

    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

    «Өрмекшінің торы» тәсілі.


    Мақсаты: «Өрмекшінің торы» тәсілін қолдану арқылы үй тапсырмасын пысықтау және түйінді ойларды бекіту.


    1. Химиялық тепе-теңдікті ығыстыру дегенді қалай түсіндіресіңдер?

    2. Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қандай факторлар әсер етеді?

    3. Қайтымды реакциялардағы өршіткінің ролі қандай?

    4. Ле Шателье-Браун принципінің мағынасын түсіндір

    Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.


    Дескриптор:

    1)Химиялық тепе-теңдікті біледі;

    2)Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына әсер ететін факторларды атайды;

    3)Ле Шателье-Браун принципінің тұжырымдамасының мағынасын түсіндіреді


    Дескриптор арқылы кері байланыс беріледі.

    Сабақтың ортасы

    2 минут


    Жаңа сабақ

    10 минут

















    Жаңа сабақ: « Серіктестік оқыту» тәсілі

    Мақсаты: Жұптық жұмыс. Жұпта 1-жаттығудың шығару жолын талқылайды.



    1-жаттығу:

    а) CO(г ) + 2H2(г) CH3OH(г ) ;

    ә) N2(г ) + O2(г ) 2NO(г )

    қайтымды реакцияларындағы тепе-теңдікке қысым мен температураның артуы қалай әсер етеді?


    Оқушылар жұпта есептің шығару жолын талқылайды.



    Орындалған тапсырмаға кері байланыс жүргізеді.

    Кері байланыс: «Нысана» әдісі мұғалім- оқушы(ауызша)

    • Тапсырманы сәтті орындадым

    • Қиындықтар кездесті

    • Тапсырма қиын болды

    ҚБ:Өзін-өзі дескриптор бойынша бағалайды.


    Дескриптор:

    1)Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қысымның артуын болжайды;

    2) Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына температураның артуын болжайды;

    Оқулық М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова «Химия» 10сынып. Алматы «Мектеп» 2019,

    166 бет

    Тақта

    жұмыс дәптері


    6 минут





























    6 минут


    Ойлан-жұптас-бөліс:

    Берілген тапсырма бойынша әр бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып, пікірлерімен бөліседі, бүкіл топтық талқылауға ұласып, ойлау дағдыларын қалыптастырады.


    №1 есеп:

    H2+I2 HI реакциясында тепе-теңдік орнағаннан кейін, сутек концентрациясы 4 есе өсті. Тепе-теңдік сақтау үшін йод сутектің концентрациясын неше есе өсіру керек?


    Оқушылар жұптық жұмыста есептер шығарады.


    Орындалған тапсырмаға кері байланыс жүргізеді.

    Кері байланыс: Оқушымен-оқушы

    • Мен бәрін түсіндім, басқаға да түсіндіре аламын

    • Мен тапсырманы түсіндім

    • Маған әлі түсініксіз нәрселер бар

    ҚБ: дескриптор бойынша әр оқушы есептерді шығару деңгейімен анықтап, бағалайды.


    Дескриптор:

    1)Реакцияны теңестіреді;

    2)Йод сутектің концентрациясы неше есе өсетінін есептейді;


    Оқулық 169 бет

    жұмыс дәптері








    Буклет әдісі арқылы сыныптағы ЕБҚ оқушылардың есеп шығаруын қамтамасыз ету.

    Мақсаты: Оқушылардың ойлау, есептеу жылдамдығын арттыру.

    №2 есеп. Егер белгілі бір температурада бастапқы алынған 5 моль CO мен 4 моль Cl2 әрекеттесуі нәтижесінде 1,5 моль COCl2түзілген болса, онда:

    CO+Cl2↔COCl2(фосген газы)

    Процесінің тепе-теңдік константасы қандай болғаны?


    Кері байланыс: «Нысана» әдісі

    • Тапсырманы өзім орындадым

    • Мұғалімнен нұсқау алдым

    • Сыныптастар көмегімен орындадым

    ҚБ: «Бipiн-бipi бaғaлaу» Өзара әділ бағалау

    Дескриптор:

    1)Тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;

    2)Тепе-теңдік константасының өрнегін қолданып, есепті шығарады


    8 минут

    Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма:

    Аммиактың судағы ерітіндісі мүсәтір спирті деп аталады. Оны медицинада қолданылады. Аммиак өндірісінде келесі реакция жүзеге асады: 3H2 + N2 → 2NH3 + Q. Бұл қайтымды процесс. Аммиактың шығымын арттыру үшін тепетеңдікке әсер ететің факторларды білу манызды.

    Тапсырма:

    1. Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қандай факторлар әсер етеді ?

    2. Реакция теңдеуі бойынша тепе-теңдік константасын өрнегін құрастырады


    Тапсырманы жазбаша орындайды


    Кері байланыс:

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

    • Маған ..... қызықты болды

    • Маған ...... қиын болды

    • Мен ..... үйрендім

    Дескриптор:

    1) Тепе-теңдікке әсер ететің факторларды атайды 2) Тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;



    Сабақтың соңы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 10 сынып
    10.10.2022
    1951
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каптагаева Камшат Шаймуратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации