Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Химиялық реакциялардың энергетикасы |
|
Бөлімше: |
10.3.3 Химиялық тепе-теңдік |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Каптагаева Камшат Шаймуратовна |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.3.5. реакция үшін тепе-теңдік константасының өрнегін құру; 10.3.3.6. Тепе-теңдік константасына әртүрлі факторлардың әсерін болжау; 10.3.3.7. Тепе-теңдік константасына қатысты есептерді шығару |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу/ Түсіну Қолдану |
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Ұйымдасты-ру кезеңі 2 минут 7 минут
|
Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды түгендеу Жағымды атмосфера ұйымдастыру «Бір-біріне тілек білдіру» атты шаттық шеңберін өткізу. Сабақ мақсатымен таныстыру; Топқа бөлу: «Түрлі түсті шарлар» |
Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілек тілеп, топқа бөлінеді. |
|
Түрлі түсті шарлар |
|||
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: «Өрмекшінің торы» тәсілі. Мақсаты: «Өрмекшінің торы» тәсілін қолдану арқылы үй тапсырмасын пысықтау және түйінді ойларды бекіту.
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: 1)Химиялық тепе-теңдікті біледі; 2)Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына әсер ететін факторларды атайды; 3)Ле Шателье-Браун принципінің тұжырымдамасының мағынасын түсіндіреді Дескриптор арқылы кері байланыс беріледі. |
|
||||
Сабақтың ортасы 2 минут
Жаңа сабақ 10 минут
|
|
|
|
|
|||
Жаңа сабақ: « Серіктестік оқыту» тәсілі Мақсаты: Жұптық жұмыс. Жұпта 1-жаттығудың шығару жолын талқылайды. 1-жаттығу: а) CO(г ) + 2H2(г) CH3OH(г ) ; ә) N2(г ) + O2(г ) 2NO(г ) қайтымды реакцияларындағы тепе-теңдікке қысым мен температураның артуы қалай әсер етеді?
|
Оқушылар жұпта есептің шығару жолын талқылайды. Орындалған тапсырмаға кері байланыс жүргізеді. Кері байланыс: «Нысана» әдісі мұғалім- оқушы(ауызша)
|
ҚБ:Өзін-өзі дескриптор бойынша бағалайды. Дескриптор: 1)Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қысымның артуын болжайды; 2) Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына температураның артуын болжайды; |
Оқулық М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова «Химия» 10сынып. Алматы «Мектеп» 2019, 166 бет Тақта жұмыс дәптері
|
||||
6 минут
6 минут |
Ойлан-жұптас-бөліс: Берілген тапсырма бойынша әр бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып, пікірлерімен бөліседі, бүкіл топтық талқылауға ұласып, ойлау дағдыларын қалыптастырады. №1 есеп: H2+I2 HI реакциясында тепе-теңдік орнағаннан кейін, сутек концентрациясы 4 есе өсті. Тепе-теңдік сақтау үшін йод сутектің концентрациясын неше есе өсіру керек?
|
Оқушылар жұптық жұмыста есептер шығарады.
Орындалған тапсырмаға кері байланыс жүргізеді. Кері байланыс: Оқушымен-оқушы
|
ҚБ: дескриптор бойынша әр оқушы есептерді шығару деңгейімен анықтап, бағалайды. Дескриптор: 1)Реакцияны теңестіреді; 2)Йод сутектің концентрациясы неше есе өсетінін есептейді;
|
Оқулық 169 бет жұмыс дәптері |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
Буклет әдісі арқылы сыныптағы ЕБҚ оқушылардың есеп шығаруын қамтамасыз ету. Мақсаты: Оқушылардың ойлау, есептеу жылдамдығын арттыру. №2 есеп. Егер белгілі бір температурада бастапқы алынған 5 моль CO мен 4 моль Cl2 әрекеттесуі нәтижесінде 1,5 моль COCl2түзілген болса, онда: CO+Cl2↔COCl2(фосген газы) Процесінің тепе-теңдік константасы қандай болғаны? |
Кері байланыс: «Нысана» әдісі
|
ҚБ: «Бipiн-бipi бaғaлaу» Өзара әділ бағалау Дескриптор: 1)Тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады; 2)Тепе-теңдік константасының өрнегін қолданып, есепті шығарады |
|
||||
8 минут |
Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма: Аммиактың судағы ерітіндісі мүсәтір спирті деп аталады. Оны медицинада қолданылады. Аммиак өндірісінде келесі реакция жүзеге асады: 3H2 + N2 → 2NH3 + Q. Бұл қайтымды процесс. Аммиактың шығымын арттыру үшін тепетеңдікке әсер ететің факторларды білу манызды. Тапсырма:
|
Тапсырманы жазбаша орындайды Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі
|
Дескриптор: 1) Тепе-теңдікке әсер ететің факторларды атайды 2) Тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады; |
|
|||
Сабақтың соңы 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |