Материалдар / Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер" тақырыбында ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2022
1220
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Химиялық реакциялардың энергетикасы

Бөлімше:

10.3.3 Химиялық тепе-теңдік

Педагогтің аты-жөні:

Каптагаева Камшат Шаймуратовна

Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тепе-теңдік константасы мен тепе-теңдік концентрациялары тақырыбы бойынша есептеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.3.3.5. реакция үшін тепе-теңдік константасының өрнегін құру;

10.3.3.6. Тепе-теңдік константасына әртүрлі факторлардың әсерін болжау;

10.3.3.7. Тепе-теңдік константасына қатысты есептерді шығару

Сабақтың мақсаты:

  • Реакция теңдеуі бойынша тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;

  • Тепе-теңдік константасына әртүрлі факторлардың әсерін болжайды;

  • Тепе-теңдік константасына қатысты есептер шығарады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу/ Түсіну

Қолдану

      Сабақтыңбарысы


Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдасты-ру кезеңі

2 минут










7 минут












Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Жағымды атмосфера ұйымдастыру «Бір-біріне тілек білдіру» атты шаттық шеңберін өткізу.

Сабақ мақсатымен таныстыру;

Топқа бөлу: «Түрлі түсті шарлар»

Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілек тілеп, топқа бөлінеді.



Түрлі түсті шарлар

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

«Өрмекшінің торы» тәсілі.


Мақсаты: «Өрмекшінің торы» тәсілін қолдану арқылы үй тапсырмасын пысықтау және түйінді ойларды бекіту.


  1. Химиялық тепе-теңдікті ығыстыру дегенді қалай түсіндіресіңдер?

  2. Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қандай факторлар әсер етеді?

  3. Қайтымды реакциялардағы өршіткінің ролі қандай?

  4. Ле Шателье-Браун принципінің мағынасын түсіндір

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор:

1)Химиялық тепе-теңдікті біледі;

2)Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына әсер ететін факторларды атайды;

3)Ле Шателье-Браун принципінің тұжырымдамасының мағынасын түсіндіреді


Дескриптор арқылы кері байланыс беріледі.

Сабақтың ортасы

2 минут


Жаңа сабақ

10 минут

















Жаңа сабақ: « Серіктестік оқыту» тәсілі

Мақсаты: Жұптық жұмыс. Жұпта 1-жаттығудың шығару жолын талқылайды.



1-жаттығу:

а) CO(г ) + 2H2(г) CH3OH(г ) ;

ә) N2(г ) + O2(г ) 2NO(г )

қайтымды реакцияларындағы тепе-теңдікке қысым мен температураның артуы қалай әсер етеді?


Оқушылар жұпта есептің шығару жолын талқылайды.



Орындалған тапсырмаға кері байланыс жүргізеді.

Кері байланыс: «Нысана» әдісі мұғалім- оқушы(ауызша)

  • Тапсырманы сәтті орындадым

  • Қиындықтар кездесті

  • Тапсырма қиын болды

ҚБ:Өзін-өзі дескриптор бойынша бағалайды.


Дескриптор:

1)Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қысымның артуын болжайды;

2) Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына температураның артуын болжайды;

Оқулық М.Қ.Оспанова, Қ.С.Аухадиева, Т.Г.Белоусова «Химия» 10сынып. Алматы «Мектеп» 2019,

166 бет

Тақта

жұмыс дәптері


6 минут





























6 минут


Ойлан-жұптас-бөліс:

Берілген тапсырма бойынша әр бір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып, пікірлерімен бөліседі, бүкіл топтық талқылауға ұласып, ойлау дағдыларын қалыптастырады.


1 есеп:

H2+I2 HI реакциясында тепе-теңдік орнағаннан кейін, сутек концентрациясы 4 есе өсті. Тепе-теңдік сақтау үшін йод сутектің концентрациясын неше есе өсіру керек?


Оқушылар жұптық жұмыста есептер шығарады.


Орындалған тапсырмаға кері байланыс жүргізеді.

Кері байланыс: Оқушымен-оқушы

  • Мен бәрін түсіндім, басқаға да түсіндіре аламын

  • Мен тапсырманы түсіндім

  • Маған әлі түсініксіз нәрселер бар

ҚБ: дескриптор бойынша әр оқушы есептерді шығару деңгейімен анықтап, бағалайды.


Дескриптор:

1)Реакцияны теңестіреді;

2)Йод сутектің концентрациясы неше есе өсетінін есептейді;


Оқулық 169 бет

жұмыс дәптері








Буклет әдісі арқылы сыныптағы ЕБҚ оқушылардың есеп шығаруын қамтамасыз ету.

Мақсаты: Оқушылардың ойлау, есептеу жылдамдығын арттыру.

2 есеп. Егер белгілі бір температурада бастапқы алынған 5 моль CO мен 4 моль Cl2 әрекеттесуі нәтижесінде 1,5 моль COCl2түзілген болса, онда:

CO+Cl2↔COCl2(фосген газы)

Процесінің тепе-теңдік константасы қандай болғаны?


Кері байланыс: «Нысана» әдісі

  • Тапсырманы өзім орындадым

  • Мұғалімнен нұсқау алдым

  • Сыныптастар көмегімен орындадым

ҚБ: «Бipiн-бipi бaғaлaу» Өзара әділ бағалау

Дескриптор:

1)Тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;

2)Тепе-теңдік константасының өрнегін қолданып, есепті шығарады


8 минут

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма:

Аммиактың судағы ерітіндісі мүсәтір спирті деп аталады. Оны медицинада қолданылады. Аммиак өндірісінде келесі реакция жүзеге асады: 3H2 + N2 → 2NH3 + Q. Бұл қайтымды процесс. Аммиактың шығымын арттыру үшін тепетеңдікке әсер ететің факторларды білу манызды.

Тапсырма:

  1. Химиялық тепе-теңдіктің ығысуына қандай факторлар әсер етеді ?

  2. Реакция теңдеуі бойынша тепе-теңдік константасын өрнегін құрастырады


Тапсырманы жазбаша орындайды


Кері байланыс:

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

  • Маған ..... қызықты болды

  • Маған ...... қиын болды

  • Мен ..... үйрендім

Дескриптор:

1) Тепе-теңдікке әсер ететің факторларды атайды 2) Тепе-теңдік константасының өрнегін құрастырады;



Сабақтың соңы

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!