Материалдар / Тепе-теңдікті дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тепе-теңдікті дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып сабақ жоспары Тепе-теңдікті дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3-бөлім– Гимнастика арқылы физикалық дамыту

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Тепе-теңдікті дамыту

Оқу мақсаттары

2.2.2.1. Бірлескен жұмыста көшбасшылық қасиеттерді түсіну және ажырату

2.2.4.1. Рухани -адамгершілік құндылықтар және патриоттық сезімді талқылау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

Жетістік критерийлері

Жүгіру, секіру дағдыларын дамыту

Тілдік мақсаттар


Кілт сөздер мен тіркестер. Бұған мыналар кіреді:

  • кеңістік / бағыт: артқа, алға, бір шеттен екінші шетке

Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып.

Аталмыш іс-әрекет біздің күшіміз бен шапшаңдығымызды қалай дамытады?

Құндылықтарды дарыту

- Сыйластық.

Пәнаралық байланыстар

Физикамен байланыс - Домалауға бейімделген спорт құралдары.

(Доп, обручи и т.б.)

АКТ қолдану дағдылары

Фото және видео пайдалану

Бастапқы білім


Осы бөлімде денсаулықтың негізгі ұғымдарына шолу жасалады, күнделікті таңғы жаттығуды орындаудың маңыздылығы айтылады, оқушыларға таңғы жаттығу кешенін құру мүмкіндігі беріледі. Оқушылар өздерінің жүгіру, секіру және лақтыру сияқты қозғалу дағдыларын дамыту және жақсартуға жігерленеді. Жүгіру дағдылары жеке және топтық жаттығулар арқылы ойын негізінде байытылады. Бөлімнің соңында физикалық қасиеттер ойындар мен эстафета арқылы бекітіледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


(Б, К, Ж, Тәж) Сапқа тұру.

Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбын хабарлау.

Орыннан оңға, солға бұрылу.Техника қауіпсіздігі

Саптық жаттығулар. Ж.Д.Ж. қозғалыста

Аяқты артқа бүгіп жүгіру

Тізені жоғары қөтеріп жүгіру. Оң жақ иықпен адымдап секіру. Сол жақ иықпен адымдап секіру. Әрбір адымда секіріп жүгіру. Ж.Д.Ж.бір орында.



Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Әр оқушыға үлкен көбік доп.







Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.



Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

Сабақтың ортасы


(К, Ф) Оқушылар мұғалім анықтаған шектеулі аймақта «Қоқиқазды ұстау» ойынын ойнайды. Бес оқушы басқа «қоқиқаз» оқушыларды ұстайды және оқушы ұсталған кезде, ол бір аяғында тұрып, басқа бос оқушы оны иығымен түртпейінше (аяғы шаршаған кезде ауыстыруға болады), күтіп тұрады. Оны түрткен кезде, «қоқиқаз» қайтадан бостандыққа шығады және қашуды жалғастырады. 2-3 минуттан кейін оқушылар рөлдерін ауыстырады.

Сабақтың соңы

(Б) Оқушылар отырындар. Бұл жүрек соғысы жиілігімізді баяулатып, ойымыз бен денемізді тыныштандыруға мүмкіндік береді. Әдемі отырған кезінде оқушыларды иығынан түртіп, оларға ақырын аяқтарының ұшымен есік жанына барып тізіліп, шығып, сыныпқа қайтуға дайындаңыз.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Тірек-қозғалыс және тепе-теңдік дағды жаттығуларында нәтиже мен тапсырма бойынша түрлендіру.

  • Қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін қабілеті жоғары оқушыларға кеңістікте қозғалыс / тепе-теңдік кезінде қиынырақ сұрақтар қою.

  • Қабілеті жоғары оқушыларға тағы да композиттік құрылғылар қосу (мысалы: динамика, қатынастар).

Жұптық жұмыс пен талқы сапасы

  • Көру, тыңдау, сұрақ қою.

  • Оқушылар керек жерде тоқтап, қозғалғанда қауіпсіздіктен хабардар бола отырып, қосыла ма?

  • Оқушылар ассиметрия мен симметрияның не екенін түсіне ме?

Ғылыммен байланыс – денсаулық және дене, қауіпсіздік.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!