Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.3 С бөлім Тербелістер:

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    • Тербелмелі қозғалысының сипаттамалары: амплитуда, период, жиілік.

    • Тербеліс фазасының айырымы Тербелмелі қозғалысының сипаттамалары: бұрыштық жиілік, тербелістің фазасы.

    КДМ


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.5.3 - тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын білу және қолдану: амплитуда, период, жиілік, бұрыштық жиілік, тербеліс фазаларының айырымы;

    9.2.5.5 - жиілік пен бұрыштық жиілік арқылы тербеліс периодын көрсету;

     9.1.1.11 -идеялар мен түсініктемелерді дайындау және сынақтан өткізу үшін әртүрлі ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалану;

    9.1.1.5 - дәл және нақты нәтижелерге жету әдісінің тиімділігін түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алу;

    Жиілік пен бұрыштық жиілік арқылы тербеліс периодын көрсете алу;


    Бағалау критерийлері

    Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алады;

    Жиілік пен бұрыштық жиілік арқылы тербеліс периодын көрсете алады;


    Тілдік мақсаттар


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар жоғарыда аталған тірек ұғымдарды пайдалана отырып, зерттеу жұмыстарының болжа­мын жасайды; идеяларды пайдалана отырып, зерт­теудің тиімді әдістерін ұсынуда жазылым дағдыларын дамытады; зерттеу жұмыстарын сипаттайды және зерттеу жұмыстарына қорытынды тұжырымдай ала­ды.

    Арнайы пәндік лексика мен терминология:

    Тірек ұғымдар

    Қазақ тілінде

    Орыс тілінде

    Ағылшын тілінде

    Тербеліс периоды

    Период колебаний

    Period of oscillations

    Тербеліс жиілігі

    Частота колебаний

    Frequency of oscillations

    Циклдік жиілік

    Циклическая частота

    Angular frequency

    Амплитуда

    Амплитуда

    Amplitude

    Математикалық маятник

    Математический маятник

    (simple) pendulum

    Серіппелі маятник

    Пружинный маятник

    Spring pendulum

    Еркін және еріксіз тербелістер

    Сбоводные и вынужденные колебание

    Free and forced oscillation

    Резонанс

    Резонанс

    Resonance


    Құндылықтарды дарыту



    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың пәнге деген қызығушылқтарын арттыру, алғырлыққа, зеректікке шапшандыққа баулу, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу, шығармашылық қабілетін дамыту,өз ойын нақты жеткізе білуге үйрету.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, геометрия

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнематериалдар сілтемелері, онлайн презентация, онлайн тақталар. https://r7.whiteboardfox.com/

    Бастапқы білім


    Масса, заряд, күш, энергия, қозғалыс түрлері, координата, жылдамдық, үдеу т.б.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 мин


    4 мин












    15 мин


















    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.



    «Ой қозғау»

    Презентация арқылы фронтальды сұрақтар қою арқылы Тербелмелі қозғалысының сипаттамалары тақырыбына шығамыз.

    • Тербелістер деп нені түсінеміз?

    • Қозғалыстың тербелмелі екенін қалай білеміз?

    • Тербелістердің негізгі түрлері?

    • Маятниктердің қандай түрлерін білесіз?

    • Тербеліс тұдыратын жүйе қалай аталады?

    Сыныппен бірге аузша талдаймыз(оқушылардың аттарын атап отыру). Тақырыпқа шығамыз. Сабақ мақсаттарын оқушылармен бірге айқындаймыз.


    «Мағынаны тану»

    • Тербеліс периды — дене қозғалысы толығымен қайталанып отыратын ең аз уақыт аралығын айтамыз.

    • Тербеліс жиілігі — бірлік уақыт ішіндегі тербеліс санын айтамыз.

    • Период, жиілік және циклдік жиілік арасындағы байланыс формулалары.

    • Ығысуға пропорционал және оған қарама-қарсы бағытталған күштің әрекетінен болатын механикалық тербелістер гармоникалық тербелістер деп аталады.

    • Ығысу — тепе- теңдік жағдайдан уақыт өтуіне байланысты орын ауыстырған аралығын айтамыз.

    • Тербеліс амплитудасы деп — дененің тепе- теңдік күйінен ең жоғарғы ығысуының мәнін айтады.

    • Циклидік жиілік — деп дененің 2π/с ішіндегі тербелістер санын айтады.

    • Тербеліс фазасы —косинустың  немесе синустың аргументін атайды  және ол тербелістегі шаманың  берілген уақыт мезетіндегі  сандық мәнін дәл анықтауға мүмкіндік береді.

    • Фазалар айрымы.

    Бағалау критериі

    • Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алады;

    • Жиілік пен бұрыштық жиілік арқылы тербеліс периодын көрсете алады;


    Кері байланыс. Бірін – бірі бағалайды, жауаптарын өзара және мұғаліммен бірге талқылайды.



    Тимс




    Слайд 1-5








    Слайд 6-7




    Слайд 8-14















    Сабақтың ортасы

    12 мин
















    6 мин



    Тапсырма 1

    https://quizizz.com

    Тапсырма 2

    https://r7.whiteboardfox.com/


    Бағалау критериі

    • Маятник түрлерін анықтай алады;

    • Тербеліс ұзақтығы қандай шамаларға тәуелді екенін анықтайды;

    • Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алады;



    Кері байланыс. Бірін – бірі бағалайды, жауаптарын өзара және мұғаліммен бірге талқылайды.


    Бекіту тапсырмалары

    1.Қандай қозғалыстарды тербелмелі қозғалыстар деп атайды?
    2.Қозғалыстың басқа түрлерінен тербелмелі қозғалыстың ерекшелігі неде?
    3.Ығысу деген не? Ол қандай әріппен белгіленеді?
    4.Тербелмелі период деп нені айтамыз?
    5.Жиілік нені көрсетеді? Тербелістің жиілігі мен периоды арасында қандай байланыс бар?
    6. Тербеліс амплитудасы деген не?
    7. Гармоникалық тербелістер деп қандай тербелістерді айтамыз?


    Кері байланыс. Оқушылар жауаптарын тимс арқылы жеткізеді

    Дескрипторлар

    • Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алады;


    Слайд 15-16

    https://quizizz.com

    Онлайн тақта

    https://r7.whiteboardfox.com/











    Слайд 17


    Сабақтың соңы

    2 мин

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

    Бағалау критерийлерін ұсыну, түсіну деңгейін талдату

    Рефлексия.

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет.

    Үйге тапсырма: https://quizizz.com/admin/quiz/5f0f048694660d001b02a13c/oscillation



    Слайд 18


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Зерттеу жұмысын барлық сынып оқушылары орындағанымен соңындағы тапсырмаларды қабілеті жоғары оқушылар толықтырып, дұрыс шығарады.

    Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

    Оқушылар зерттеу жұмысынан кейін жұптар бір-бірін бағалайды, ал деңгейлік тапсырманы орындап болғаннан кейін өз-өздерін дұрыс жауаптарымен тексере алады.

    Зертхана жұмысы барысында оқышылар қауіпсіздік ережесін сақтауы тиіс.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сырнай Манарбек
    11 Қаңтар 2021
    467
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тербеліс сипаттамалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тербеліс сипаттамалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тербеліс сипаттамалары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.3 С бөлім Тербелістер:

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    • Тербелмелі қозғалысының сипаттамалары: амплитуда, период, жиілік.

    • Тербеліс фазасының айырымы Тербелмелі қозғалысының сипаттамалары: бұрыштық жиілік, тербелістің фазасы.

    КДМ


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.5.3 - тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын білу және қолдану: амплитуда, период, жиілік, бұрыштық жиілік, тербеліс фазаларының айырымы;

    9.2.5.5 - жиілік пен бұрыштық жиілік арқылы тербеліс периодын көрсету;

     9.1.1.11 -идеялар мен түсініктемелерді дайындау және сынақтан өткізу үшін әртүрлі ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалану;

    9.1.1.5 - дәл және нақты нәтижелерге жету әдісінің тиімділігін түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алу;

    Жиілік пен бұрыштық жиілік арқылы тербеліс периодын көрсете алу;


    Бағалау критерийлері

    Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алады;

    Жиілік пен бұрыштық жиілік арқылы тербеліс периодын көрсете алады;


    Тілдік мақсаттар


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар жоғарыда аталған тірек ұғымдарды пайдалана отырып, зерттеу жұмыстарының болжа­мын жасайды; идеяларды пайдалана отырып, зерт­теудің тиімді әдістерін ұсынуда жазылым дағдыларын дамытады; зерттеу жұмыстарын сипаттайды және зерттеу жұмыстарына қорытынды тұжырымдай ала­ды.

    Арнайы пәндік лексика мен терминология:

    Тірек ұғымдар

    Қазақ тілінде

    Орыс тілінде

    Ағылшын тілінде

    Тербеліс периоды

    Период колебаний

    Period of oscillations

    Тербеліс жиілігі

    Частота колебаний

    Frequency of oscillations

    Циклдік жиілік

    Циклическая частота

    Angular frequency

    Амплитуда

    Амплитуда

    Amplitude

    Математикалық маятник

    Математический маятник

    (simple) pendulum

    Серіппелі маятник

    Пружинный маятник

    Spring pendulum

    Еркін және еріксіз тербелістер

    Сбоводные и вынужденные колебание

    Free and forced oscillation

    Резонанс

    Резонанс

    Resonance


    Құндылықтарды дарыту



    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың пәнге деген қызығушылқтарын арттыру, алғырлыққа, зеректікке шапшандыққа баулу, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу, шығармашылық қабілетін дамыту,өз ойын нақты жеткізе білуге үйрету.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, геометрия

    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнематериалдар сілтемелері, онлайн презентация, онлайн тақталар. https://r7.whiteboardfox.com/

    Бастапқы білім


    Масса, заряд, күш, энергия, қозғалыс түрлері, координата, жылдамдық, үдеу т.б.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 мин


    4 мин












    15 мин


















    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.



    «Ой қозғау»

    Презентация арқылы фронтальды сұрақтар қою арқылы Тербелмелі қозғалысының сипаттамалары тақырыбына шығамыз.

    • Тербелістер деп нені түсінеміз?

    • Қозғалыстың тербелмелі екенін қалай білеміз?

    • Тербелістердің негізгі түрлері?

    • Маятниктердің қандай түрлерін білесіз?

    • Тербеліс тұдыратын жүйе қалай аталады?

    Сыныппен бірге аузша талдаймыз(оқушылардың аттарын атап отыру). Тақырыпқа шығамыз. Сабақ мақсаттарын оқушылармен бірге айқындаймыз.


    «Мағынаны тану»

    • Тербеліс периды — дене қозғалысы толығымен қайталанып отыратын ең аз уақыт аралығын айтамыз.

    • Тербеліс жиілігі — бірлік уақыт ішіндегі тербеліс санын айтамыз.

    • Период, жиілік және циклдік жиілік арасындағы байланыс формулалары.

    • Ығысуға пропорционал және оған қарама-қарсы бағытталған күштің әрекетінен болатын механикалық тербелістер гармоникалық тербелістер деп аталады.

    • Ығысу — тепе- теңдік жағдайдан уақыт өтуіне байланысты орын ауыстырған аралығын айтамыз.

    • Тербеліс амплитудасы деп — дененің тепе- теңдік күйінен ең жоғарғы ығысуының мәнін айтады.

    • Циклидік жиілік — деп дененің 2π/с ішіндегі тербелістер санын айтады.

    • Тербеліс фазасы —косинустың  немесе синустың аргументін атайды  және ол тербелістегі шаманың  берілген уақыт мезетіндегі  сандық мәнін дәл анықтауға мүмкіндік береді.

    • Фазалар айрымы.

    Бағалау критериі

    • Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алады;

    • Жиілік пен бұрыштық жиілік арқылы тербеліс периодын көрсете алады;


    Кері байланыс. Бірін – бірі бағалайды, жауаптарын өзара және мұғаліммен бірге талқылайды.



    Тимс




    Слайд 1-5








    Слайд 6-7




    Слайд 8-14















    Сабақтың ортасы

    12 мин
















    6 мин



    Тапсырма 1

    https://quizizz.com

    Тапсырма 2

    https://r7.whiteboardfox.com/


    Бағалау критериі

    • Маятник түрлерін анықтай алады;

    • Тербеліс ұзақтығы қандай шамаларға тәуелді екенін анықтайды;

    • Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алады;



    Кері байланыс. Бірін – бірі бағалайды, жауаптарын өзара және мұғаліммен бірге талқылайды.


    Бекіту тапсырмалары

    1.Қандай қозғалыстарды тербелмелі қозғалыстар деп атайды?
    2.Қозғалыстың басқа түрлерінен тербелмелі қозғалыстың ерекшелігі неде?
    3.Ығысу деген не? Ол қандай әріппен белгіленеді?
    4.Тербелмелі период деп нені айтамыз?
    5.Жиілік нені көрсетеді? Тербелістің жиілігі мен периоды арасында қандай байланыс бар?
    6. Тербеліс амплитудасы деген не?
    7. Гармоникалық тербелістер деп қандай тербелістерді айтамыз?


    Кері байланыс. Оқушылар жауаптарын тимс арқылы жеткізеді

    Дескрипторлар

    • Тербелмелі қозғалысының сипаттамаларын сипаттай алады;


    Слайд 15-16

    https://quizizz.com

    Онлайн тақта

    https://r7.whiteboardfox.com/











    Слайд 17


    Сабақтың соңы

    2 мин

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

    Бағалау критерийлерін ұсыну, түсіну деңгейін талдату

    Рефлексия.

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет.

    Үйге тапсырма: https://quizizz.com/admin/quiz/5f0f048694660d001b02a13c/oscillation



    Слайд 18


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Зерттеу жұмысын барлық сынып оқушылары орындағанымен соңындағы тапсырмаларды қабілеті жоғары оқушылар толықтырып, дұрыс шығарады.

    Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

    Оқушылар зерттеу жұмысынан кейін жұптар бір-бірін бағалайды, ал деңгейлік тапсырманы орындап болғаннан кейін өз-өздерін дұрыс жауаптарымен тексере алады.

    Зертхана жұмысы барысында оқышылар қауіпсіздік ережесін сақтауы тиіс.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 9 сынып
    11.01.2021
    467
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сырнай Манарбек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации