Материалдар / Тербелмелі қозғалыс.2 курс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тербелмелі қозғалыс.2 курс

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінен екінші курста өтетін тақырып.Тербелмелі қозғалыс туралы түсінік.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2021
276
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Тербелмелі қозғалыс. Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамалар.







Күні:

Мұғалімнің есімі:

2 курс

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Оқушыларға тербелмелі қозғалыс, тербеліс периоды, жиілік және олардың арасындағы байланыс туралы түсінік беру.

Алынған теориялық білімдерін бір жүйеге келтіріп, практикалық біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру керек

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Тербелмелі қозғалысты, периодты, жиілікті біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:












Тербеліс периодының, жиіліктің белгіленуін, формуласын анықтап, есептердің мазмұны мен мағынасын түсініп, тиімді тәсілдерді пайдаланып есептер шығарады.

Кейбір оқушылар:






Формуланы түрлендіреді. Теориялық білімдерін практикада қолданады.

Табыс критерийі

Тербелмелі қозғалысты, периодты, жиілікті біледі.

Тербеліс периодының, жиіліктің белгіленуін, формуласын анықтап, есептердің мазмұны мен мағынасын түсініп, тиімді тәсілдерді пайдаланып есептер шығарады

Теориялық білімдерін практикада қолданады

Тілдік мақсаттар

Тербелмелі қозғалыс туралы білетіндерін, жеке пікірлерін айтып,өз ойларын дамыта отырып,ауызша және жазбаша түрде талқылай алады.

Velocity –скорость - жылдамдық

Motion - движение - қозғалыс

Құндылықтарға

баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының 6 құндылығы: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Әрбір нағыз патриоттың парызы – мемлекеттік тілді білу және отандастарымызға оны меңгеруге көмектесу. Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау, үштілділік қағидатын енгізу де маңызды.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, математика

Алдыңғы оқу

Сақталу заңдары.

Сабақ барысы

жоспарланған уақыт

Жоспарланған тапсырмалар

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)


Сыныпта жағымды атмосфералық орта құру мақсатында «Жағымды сөз» тренингін өткіземін. Оқушылар үш түсті стикерге байланысты үш топқа бөленеді 1. «Доп ортада» ойыны арқылы алдыңғы оқуды еске түсіру үшін оқушылар бір – біріне сұрақтар береді.

парақтар, суреттер

бағалау парағы


.

Сабақтың ортасы

(25 мин)

Жаңа сабақты ашу үшін Электронды оқулық және бейне фильм қолданамын және тақырыпқа байланысты әр түрлі сұрақтар қоямын.

«Аквариумдағы алтын балық» әдісімен жаңа сабақты түсінеді. Тербелмелі қозғалыстар, яғни тербелістер, табиғатта өте кең тараған Дене бір есе бір жаққа, бір есе екінші жаққа қарай алма-кезек орын ауыстыратын осы сияқты қозғалысты тербеліс деп атайды.

Тербеліс дегеніміз белгілі бір уақыт интервалы өткен сайын дәлме - дәл не жуықтап қайталанатын қозғалыстар.

Міне осының барлығы тербелістерге мысал болады Автомобиль двигателіндегі поршеньдердің, толқын бетіндегі қалытқының, жел соққанда ағаш бұтағының, біздің жүрегіміз соғу қозғалыстары қайталанып отырады. Есептер шығару. №43.Серіппеде тербеліп тұрған жүк 8 с ішінде 32 тербеліс жасады. Тербелістің периодын және жиілігін анықтаңдар. №60.Материялық нүктенің тербелісінің жиілігі 440 Гц, ол 5 с уақыт ішінде қанша тербеліс жасайды? №61.Материялық нүкте 1 минут уақыт ішінде 300 тербеліс жасайды. Осы тербелістің периоды мен жиілігін табыңдарShape1


интербел-сенді тақта





постер, стикерлер, маркерлер



АКТ




















Сабақтың соңы

«Хатшы» ойыны (10мин)


Кері байланыс

«Хатшы» ойынының шарты: әр оқушы қағазға өткен тақырып бойынша сұрақ жазады және осы сұраққа жауап беретін адамның атын жазады. Сыныпта бір оқушы жазылған хаттарды жинап, жіберілген адамға жеткізеді

Кері байланыс

Не үйрендім

Не қиын болды

Мұғалімге сұрақ





Үйге тапсырма: §1.1-1.2. Есеп.№ 2.1-2.4












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!