«» кіші тобының
ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің
конспекті
Күні: ж
Тәрбиеші:
Білім беру
саласы:
Таным
Бөлімі: Сенсорика.
Тақырыбы:
«Терезелі үй»
(пішін,көлем)
Мақсаты: балаларды 2 әртүрлі фигура
(дөңгелек,шаршы) мен 2 әртүрлі көлемдегі (сөздік нұсқау
бойынша-үлкен, кішкентай) заттарды таңдауды жүзеге асыра отырып
пішініне және көлеміне қарай топтастыруға үйрету;ұсақ қол
моторикасын дамыту.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қостілдік
компонент:
үй-дом,шаршы-квадрат
Қажетті
құралдар: сыналары және тесіктері бар 2
үй(бір балаға),4 үлкен дөңгелек пен шаршы және 4 кішкентай дөңгелек
пен шаршы.
Сөздік
жұмыс:
тегіс,сүйір.
Тілдің
үштұғырлығы:
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Жағдаятты
сомдау.Карлсон балаларға қонаққа ұшып
келді.Ол өзімен бірге терезелерінің әйнегі жоқ ерекше үйлер ала
келді.
|
Балалар Карлсонмен
амандасады.Әйнегі жоқ үйді қарастыра
бастайды.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
Үлестірмелі материалмен
жұмыс.
Балалар,Карлсон үйдің
терезелеріне әйнек қойып беруді сұрайды.Бізге мынаңдай дөңгелек
тандау керек (педагог дөңгелектерді
көрсетеді)
-Ал мыналарының пішіні басқа
(шаршыларды көрсетеді)
Қостілдік
компонент:
үй-дом,шаршы-квадрат
Сөздік
жұмыс:
тегіс,сүйір.
-Мына дөңгелек
терезелерді қолдарына алып,шеттерін саусақтарыңмен жүргізіп
көріндерші,олар тегіс,бұрыштары жоқ.
-Ал енді басқа терезесің
көрейік,шаршы пішінді терезенің шеттерін саусақтарыңмен
жүргізіңдерші,оның бұрыштары бар және
үшкір.
-Ал енді терезелерге
фигураларды - үлкен дөңгелектер мен үлкен шаршыларды; кішкентай
дөңгелектермен кішкентай шаршыларды қояйық.Осылайша үйдің
терезелерін жабайық.
Балалармен жұмыс
жүргізеді.
|
Балалар терезелерді қарап
шығады:дөңгелек және шары.
Қайталайды:
тегіс,сүйір.
Балалар фигураны қолдарына
алып тексереді.Балалар қайсысы дөңгелек,ал қайсысы шаршы екенін
көрсетеді.
Балалар фигураларды көлемінің
үлкендігіне және кішкентайлығына қарай
қояды
|
Рефлексиялық
–
түзетушілік
|
Оқу іс-әрекетін
қорытындылау:
-Біз қандай әдемі,ерекше
терезелері бар үйлер жасадық.
-Көрсетіңдерші,қай жерінде
үлкен дөңгелек терезе,ал қай жерінде кішкентай дөңгелек
терезе.
|
Балалар үлкен дөңгелек және
кішкентай дөңгелек пішінді терезелерді
көрсетеді.
|
Күтілетін
нәтиже:
Жасайды
:заттардың көлеміне қарай
отырып,оларды топтастыруды;
түсінеді:2 пішінді( (шаршы,дөңгелек)
және2 өлшемді(үлкен,кішкентай);
қолданады:«осындай», «мұндай емес»,
«әртүрлі» «бірдей», «үлкен», «кішкентай» сияқты сөздер туралы
түсініктерді.
|