Терезелі үй (пішін,көлем) Сенсорика.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Терезелі үй (пішін,көлем) Сенсорика.

Материал туралы қысқаша түсінік
балаларды 2 әртүрлі фигура (дөңгелек,шаршы) мен 2 әртүрлі көлемдегі (сөздік нұсқау бойынша-үлкен, кішкентай) заттарды таңдауды жүзеге асыра отырып пішініне және көлеміне қарай топтастыруға үйрету;ұсақ қол моторикасын дамыту.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы


«» кіші тобының ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің конспекті

Күні: ж

Тәрбиеші:

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Сенсорика.

Тақырыбы: «Терезелі үй» (пішін,көлем)

Мақсаты: балаларды 2 әртүрлі фигура (дөңгелек,шаршы) мен 2 әртүрлі көлемдегі (сөздік нұсқау бойынша-үлкен, кішкентай) заттарды таңдауды жүзеге асыра отырып пішініне және көлеміне қарай топтастыруға үйрету;ұсақ қол моторикасын дамыту.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Қостілдік компонент: үй-дом,шаршы-квадрат

Қажетті құралдар: сыналары және тесіктері бар 2 үй(бір балаға),4 үлкен дөңгелек пен шаршы және 4 кішкентай дөңгелек пен шаршы.

Сөздік жұмыс: тегіс,сүйір.

Тілдің үштұғырлығы:

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Жағдаятты сомдау.Карлсон балаларға қонаққа ұшып келді.Ол өзімен бірге терезелерінің әйнегі жоқ ерекше үйлер ала келді.

Балалар Карлсонмен амандасады.Әйнегі жоқ үйді қарастыра бастайды.




Ұйымдастыру-іздестіру






























Үлестірмелі материалмен жұмыс.

Балалар,Карлсон үйдің терезелеріне әйнек қойып беруді сұрайды.Бізге мынаңдай дөңгелек тандау керек (педагог дөңгелектерді көрсетеді)

-Ал мыналарының пішіні басқа (шаршыларды көрсетеді)

Қостілдік компонент: үй-дом,шаршы-квадрат







Сөздік жұмыс: тегіс,сүйір.


-Мына дөңгелек терезелерді қолдарына алып,шеттерін саусақтарыңмен жүргізіп көріндерші,олар тегіс,бұрыштары жоқ.

-Ал енді басқа терезесің көрейік,шаршы пішінді терезенің шеттерін саусақтарыңмен жүргізіңдерші,оның бұрыштары бар және үшкір.

-Ал енді терезелерге фигураларды - үлкен дөңгелектер мен үлкен шаршыларды; кішкентай дөңгелектермен кішкентай шаршыларды қояйық.Осылайша үйдің терезелерін жабайық.

Балалармен жұмыс жүргізеді.



Балалар терезелерді қарап шығады:дөңгелек және шары.









Қайталайды: тегіс,сүйір.


Балалар фигураны қолдарына алып тексереді.Балалар қайсысы дөңгелек,ал қайсысы шаршы екенін көрсетеді.






Балалар фигураларды көлемінің үлкендігіне және кішкентайлығына қарай қояды





Рефлексиялық –

түзетушілік

Оқу іс-әрекетін қорытындылау:

-Біз қандай әдемі,ерекше терезелері бар үйлер жасадық.

-Көрсетіңдерші,қай жерінде үлкен дөңгелек терезе,ал қай жерінде кішкентай дөңгелек терезе.

Балалар үлкен дөңгелек және кішкентай дөңгелек пішінді терезелерді көрсетеді.

Күтілетін нәтиже:

Жасайды :заттардың көлеміне қарай отырып,оларды топтастыруды;

түсінеді:2 пішінді( (шаршы,дөңгелек) және2 өлшемді(үлкен,кішкентай);

қолданады:«осындай», «мұндай емес», «әртүрлі» «бірдей», «үлкен», «кішкентай» сияқты сөздер туралы түсініктерді.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2020
463
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі