«» кіші тобының ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің конспекті
Күні: ж
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика.
Тақырыбы: «Терезелі үй» (пішін,көлем)
Мақсаты: балаларды 2 әртүрлі фигура (дөңгелек,шаршы) мен 2 әртүрлі көлемдегі (сөздік нұсқау бойынша-үлкен, кішкентай) заттарды таңдауды жүзеге асыра отырып пішініне және көлеміне қарай топтастыруға үйрету;ұсақ қол моторикасын дамыту.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қостілдік компонент: үй-дом,шаршы-квадрат
Қажетті құралдар: сыналары және тесіктері бар 2 үй(бір балаға),4 үлкен дөңгелек пен шаршы және 4 кішкентай дөңгелек пен шаршы.
Сөздік жұмыс: тегіс,сүйір.
Тілдің үштұғырлығы:
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жағдаятты сомдау.Карлсон балаларға қонаққа ұшып келді.Ол өзімен бірге терезелерінің әйнегі жоқ ерекше үйлер ала келді. |
Балалар Карлсонмен амандасады.Әйнегі жоқ үйді қарастыра бастайды. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Үлестірмелі материалмен жұмыс. Балалар,Карлсон үйдің терезелеріне әйнек қойып беруді сұрайды.Бізге мынаңдай дөңгелек тандау керек (педагог дөңгелектерді көрсетеді) -Ал мыналарының пішіні басқа (шаршыларды көрсетеді) Қостілдік компонент: үй-дом,шаршы-квадрат
Сөздік жұмыс: тегіс,сүйір. -Мына дөңгелек терезелерді қолдарына алып,шеттерін саусақтарыңмен жүргізіп көріндерші,олар тегіс,бұрыштары жоқ. -Ал енді басқа терезесің көрейік,шаршы пішінді терезенің шеттерін саусақтарыңмен жүргізіңдерші,оның бұрыштары бар және үшкір. -Ал енді терезелерге фигураларды - үлкен дөңгелектер мен үлкен шаршыларды; кішкентай дөңгелектермен кішкентай шаршыларды қояйық.Осылайша үйдің терезелерін жабайық. Балалармен жұмыс жүргізеді. |
Балалар терезелерді қарап шығады:дөңгелек және шары. Қайталайды: тегіс,сүйір. Балалар фигураны қолдарына алып тексереді.Балалар қайсысы дөңгелек,ал қайсысы шаршы екенін көрсетеді. Балалар фигураларды көлемінің үлкендігіне және кішкентайлығына қарай қояды |
|
Рефлексиялық – түзетушілік |
Оқу іс-әрекетін қорытындылау: -Біз қандай әдемі,ерекше терезелері бар үйлер жасадық. -Көрсетіңдерші,қай жерінде үлкен дөңгелек терезе,ал қай жерінде кішкентай дөңгелек терезе. |
Балалар үлкен дөңгелек және кішкентай дөңгелек пішінді терезелерді көрсетеді. |
|
Күтілетін нәтиже: Жасайды :заттардың көлеміне қарай отырып,оларды топтастыруды; түсінеді:2 пішінді( (шаршы,дөңгелек) және2 өлшемді(үлкен,кішкентай); қолданады:«осындай», «мұндай емес», «әртүрлі» «бірдей», «үлкен», «кішкентай» сияқты сөздер туралы түсініктерді.
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Терезелі үй (пішін,көлем) Сенсорика.
Терезелі үй (пішін,көлем) Сенсорика.
«» кіші тобының ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің конспекті
Күні: ж
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика.
Тақырыбы: «Терезелі үй» (пішін,көлем)
Мақсаты: балаларды 2 әртүрлі фигура (дөңгелек,шаршы) мен 2 әртүрлі көлемдегі (сөздік нұсқау бойынша-үлкен, кішкентай) заттарды таңдауды жүзеге асыра отырып пішініне және көлеміне қарай топтастыруға үйрету;ұсақ қол моторикасын дамыту.Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қостілдік компонент: үй-дом,шаршы-квадрат
Қажетті құралдар: сыналары және тесіктері бар 2 үй(бір балаға),4 үлкен дөңгелек пен шаршы және 4 кішкентай дөңгелек пен шаршы.
Сөздік жұмыс: тегіс,сүйір.
Тілдің үштұғырлығы:
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Жағдаятты сомдау.Карлсон балаларға қонаққа ұшып келді.Ол өзімен бірге терезелерінің әйнегі жоқ ерекше үйлер ала келді. |
Балалар Карлсонмен амандасады.Әйнегі жоқ үйді қарастыра бастайды. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Үлестірмелі материалмен жұмыс. Балалар,Карлсон үйдің терезелеріне әйнек қойып беруді сұрайды.Бізге мынаңдай дөңгелек тандау керек (педагог дөңгелектерді көрсетеді) -Ал мыналарының пішіні басқа (шаршыларды көрсетеді) Қостілдік компонент: үй-дом,шаршы-квадрат
Сөздік жұмыс: тегіс,сүйір. -Мына дөңгелек терезелерді қолдарына алып,шеттерін саусақтарыңмен жүргізіп көріндерші,олар тегіс,бұрыштары жоқ. -Ал енді басқа терезесің көрейік,шаршы пішінді терезенің шеттерін саусақтарыңмен жүргізіңдерші,оның бұрыштары бар және үшкір. -Ал енді терезелерге фигураларды - үлкен дөңгелектер мен үлкен шаршыларды; кішкентай дөңгелектермен кішкентай шаршыларды қояйық.Осылайша үйдің терезелерін жабайық. Балалармен жұмыс жүргізеді. |
Балалар терезелерді қарап шығады:дөңгелек және шары. Қайталайды: тегіс,сүйір. Балалар фигураны қолдарына алып тексереді.Балалар қайсысы дөңгелек,ал қайсысы шаршы екенін көрсетеді. Балалар фигураларды көлемінің үлкендігіне және кішкентайлығына қарай қояды |
|
Рефлексиялық – түзетушілік |
Оқу іс-әрекетін қорытындылау: -Біз қандай әдемі,ерекше терезелері бар үйлер жасадық. -Көрсетіңдерші,қай жерінде үлкен дөңгелек терезе,ал қай жерінде кішкентай дөңгелек терезе. |
Балалар үлкен дөңгелек және кішкентай дөңгелек пішінді терезелерді көрсетеді. |
|
Күтілетін нәтиже: Жасайды :заттардың көлеміне қарай отырып,оларды топтастыруды; түсінеді:2 пішінді( (шаршы,дөңгелек) және2 өлшемді(үлкен,кішкентай); қолданады:«осындай», «мұндай емес», «әртүрлі» «бірдей», «үлкен», «кішкентай» сияқты сөздер туралы түсініктерді.
|
||
шағым қалдыра аласыз













