Терракота әскері ежелгі қытай туралы қандай ақпарат береді

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Терракота әскері ежелгі қытай туралы қандай ақпарат береді

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары жас мамандарға ҚМЖ жазуына көмегін тигізеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 А

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Керимбаева. А.К

Сынып: 5

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы:

Терракота әскері ежелгі қытай туралы қандай ақпарат береді

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.3.1.1. Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:


Ежелгі Қытай әскерінің мемлекет басқару жүйесіндегі орнын біледі.


Оқушылардың көпшілігі:

Терракота әскерін жасалу тарихы арқылы ежелгі қытай мемлекеттік саяси жүйесін сипаттайды.

Кейбір оқушылар:

Ежелгі Қытай мемлекеттік жүйесінің ерекшеліктерін сараптайды.

Бағалау критерийлері

  1. Ежелгі Қытай мемлекетіндегі Терракота әскерлерінің алатын орнын біледі.

  2. Терракота әскерінің құрылу мақсатымен міндетін түсіндіре алады.

  3. Терракота әскерлері туралы бейнежазбаны қолдана отырып ерекшелігін талдай алады;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар тарихи термин сөздерді тақырыпқа сай қолданып, өз түсініктерін жеткізе алады. (Терракота, Империя, император)

Құндылықтарға баулу

Отансүйгіштікке, елжандылыққа, адамгершіліке тарихи құндылықтарға баулу.

Пәнаралық байланыстар

Қазақстан тарих, География


Бастапқы білім

Дүниетану

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар



Сабақтың басы















І. Ұйымдастыру кезеңі

Жетелеуші сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбына шығу, оқу мақсаты айтылады.

Бейнекөрсетілімнің мазмұнына сәйкес

Анықтаушы сұрақтар:

-Көрсетілген бейнежазбадан Қытай жерінен археологтар не тапты?

-Оларды ғылымда қалай атайды?

-Терракота деген не?

Сабақтың тақырыбы айқындалғаннан соң оқулықпен жұмыс жүргізіледі(жаңа сабақты оқушылар оқулықтағы мәтінді толық оқып біледі)

1- тапсырма.

«Ойлан-жұптас-бөліс» тәсілі арқылы бүкіл сынып орындайтын жұмыс.

Мұғалім барлық сыныпқа ортақ сұрақтар қояды.Берілген сұрақтар бойынша əрбір оқушы жеке жұмысжасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.

Білу және түсіну дағдысына бағытталған сұрақтар:

1. Цинь империясы қалай құрылды?

2. Цинь Шинхуанди қандай қызмет атқарды?

3. Цинь Шинхуанди қандай өзгерістер енгізді?

4. Терракот әскері деп аталуының себебі неде?

Критерий арқылы бағалау

- Цинь империясының құрылғанын атайды;

-Цинь Шинхуандидің атқарған қызметін біледі;

- Цинь Шинхуандидің енгізген өзгерістерін атайды;

-Терракот әскерінің Цин империясына қатыстылығын анықтайды.

Мұғалім ауызша кері байланыс береді.




АКТ









Оқулық





Жеке және жұптық жұмыс








Сабақтың ортасы





























































Сабақтың соңы




















Топтық жұмыс

Сынып оқушылары «Империя», «Цинь Шихуанди», «Мәңгі күзетшілер» сөздері жазылған түрлі-түсті стикерлер таратылады. Оқушылар сол арқылы топқа бөлінеді.

1-топ –Империя

2-топ- Цинь Шихуанди

3-топ- Мәңгі күзетшілер

2-тапсырма.Әр топ «Цинь империясы», «Цинь Шихуанди – тұңғыш император», «Мәңгі күзетшілер» туралытақырыпшаларды талдау арқылы тапсырмаларды орындайды.
Белсенді оқыту: «Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы талдау жасайды.

1 – Империя тобының тапсырмасы. «Цин Шинхуандидің атқарған қызметінің оң және теріс жағы» кестесін толтырады.

2 – Цинь Шихуанди тобының тапсырмасы. Цинь Шинхуандидің енгізген өзгерістерін талдайды.

3 – Мәңгі күзетшілер тобының тапсырмасы. Терракота жауынгерлерінің әскери атағын суреттер арқылы жіктейді.

Қ Б:

Критерий арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы

- Цинь Шинхуандидің атқарған қызметінің оң және теріс жағын анықтады;

- Цинь Шинхуандидің енгізген өзгерістерін талдады;

- Терракота жауынгерлерінің әскери атағын жіктеді.

Бағалау парағы


Критерийлердің тұсына «+», «-» таңбасын қойыңыздар

Критерийлер

Жаңа ақпараттарды түсінікті жеткізді

Тапсырмаға сай талдау жасады

Уақытты тиімді пайдаланды

Империя




Цинь Шихуанди




Мәңгі күзетшілер





Кері байланыс орнату.


Сабақты қорытындылау.

Сабақтың соңында бүкіл сынып орындайтын жұмыстың мақсаты – оқу бойынша қорытынды жүргізу, оқуды біріктіру.

Тестпен жұмыс «Ия,жоқ»

  1. Б.з.д.ҮІІ ғ. Қытай жерінде жүзден аса тәуелсіз мемлекет билік құрды ма? (Ия)

  2. Цинь ШиХуанди Қытай мемлекетінің тұңғыш императоры (Ия)

  3. Цинь ШиХуанди Конфуций ілімін қолдады (Жоқ)

  4. Император ақша бірлігін еңгізді (Ия)

  5. Қытайдың тұңғыш императоры 45 жасында кенеттен дүние салады (Жоқ)

  6. Цинь ШиХуанди мемлектінде ортақ салмақ пен ұзындық өлшемдері еңгізілді (Ия)

  7. Қазіргі кезде археологтар 8000 саз балшықтан жасаған жауынгерлер мен аттардың мүсінін тапты (Жоқ)

  8. Терракот деген күйдірілген балшық (Ия)

Бағалау: тест нәтижесі арқылы оқушылар бағаланады. 8-«5»

6-«4»

5-«3»

Үйге тапсырма: Терракота әскерлерінің қытай тарихында алатын орны туралы мәлімет жинау



Түрлі-түсті стикерлер













флипчарт,

терракота әскерінің суреттері,

Цинь Шихуандидің суреті,

постер



































Интербелсенді тақта

Жауап парағы


Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс.

1.«Ойлан-жұптас-бөліс» тәсілі арқылы бүкіл сыныпқа жұмыс.

2. «Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы талдау жасалады.



3.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

4.Барлық оқушыларға империя, Цинь Шихуанди императорының билігі, терракота әскерінің құрылу себептері туралы мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігіне Цинь империясының саяси құрылымын салыстырады, қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма ұсыну арқылы олардың білімдерін кеңейту ұсынылады

1.Критерий арқылы бағалау



2. Критерий арқылы топтардың бірін-бірі бағалауы

3. Мұғалім ауызша кері байланыс береді.

4. Әр топтың тапсырманыорындалғаннынанықтау үшін бағалау парығын қолдану

5.«Тазалық»

(білу, түсіну, қолдану)



.

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.01.2018
2301
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі