Материалдар / Тест 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тест 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сұрақ жауап
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
357
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Математика 1 - сынып
Тарықыптар:
1. Заттардың қасиеттері. Заттарды санау
2. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру. Өлшем,пішін туралы түсінік
3. Кеңістікте туралы түсінік (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында)
4. Уақыт туралы түсінік. Бұрын. Кейін.
5. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру. Бірдей. Әртүрлі
6. Ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, үлкен-кіші жуан-жіңішке, қалың-жұқа.
7. Артық, кем, сонша. Тура және кері санау.
8. Реттік санау. Нешінші?
9. Түзу, қисық сызықтар.
10. Нүкте, кесінді.
11. Сәуле, бұрыш
12. Фигураларды бөліктерге бөлу және құрастыру
13. Көп,біреу. 1 саны және цифры
14. 2 саны және цифры


Тоқсан І
1 сабақ
Тарау Қарапайым түсініктер
Сабақтың тақырыбы: Заттардың қасиеттері. Заттарды санау
Сілтеме: Математика оқулығы, А. Б. Акпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова.
Алматы «Алматыкітап», 2012 ж.
Жалпы мақсаты: Санаудың мәнін ашу, жекелеген заттарды санауға үйрету, заттарды салыстыру бойынша дайындық жұмыстарын жүргізу
Күтілетін нәтижелер: Жекелеген заттарды санауға үйренеді, заттарды салыстырады
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары:
−Жеке, жұппен, топпен жұмыс;
−Ойын «Ойлан тап», Ассоциация кестесі; Ой қозғау; Диалогтік оқыту; «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс - тәсілдері.

Психологиялық ахуал
«Жұппен−топпен» әдісі
Диалог «Менің отбасым»
Оқушылар өзара өз отбасы туралы айтады
Өзіне жақын адамдардың суретін салады
Сенің отбасыңның неше мүшесі бар?
Сыныптағы қай оқушының отбасы ең үлкені?
Өз отбасыңның ең үлкені кім? Ең кішісі ше?
Өз отбасыңда неше бала бар? Кімнің отбасында көп бала бар?
Қандай отбасын көп балалы дейді?
Неліктен олар солай аталады?
Білу
Жаңа тақырыпқа бағыттау
«Ой қозғау» әдісі
1. Кубиктермен жұмыс
Неше кубик көріп тұрсыңдар? Олардың түстері қандай? Олар неден жасалған? Ішінде бірдейлері бар ма?
2. Жоғары−төмен
Жоғары сөреде 5 кубик, төменгі сөреде 2 кубик
Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде? Сыныптағы заттарды санаңдар.

Қайсысында кубиктер аз? Қайсысында көп?

Түсіну
Оқулықпен жұмыс
1 - 4 тапсырма
Ойын «Ойлан, тап»
Қанша? Неше? Нешеу? сұрақтарына жауап береді

Сергіту сәті
Қолдану 8 минут
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
Суреттер мен шаршылардың нешеуі боялғанын және боялмағанын анықтау

Талдау 5минут
«Ассоциация кестесі» әдісі
Қоян, аю дегенде ойларыңа не келеді? (көжек, қонжық)

Бағалау
Кері байланыс 5 минут -
Сабақта нені сәтті орындадыңдар?
- Нені жақсы жасай алдыңдар?
- Қандай тапсырмалар қызықты болды?
- Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңдар?
- Тақырып бойынша тағы не білгілерің келеді?

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!