Материалдар / Тест педагогика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тест педагогика

Материал туралы қысқаша түсінік
Квал тест педагогика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2023
196
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ой жүгіртудің үш түрі

A) Ұқсастық бойынша ой жүгірту, моральдік пайымдау, зерде теориясы

B) Теориялық ойлау, практикалық ойлау

C) Моральдік пайымдау, индукция, дедукция

D) Зерде теориясы, практикалық ойлау, теориялық ойлау

E) Ой жүгірту, пайымдау, зерде теориясы

ANSWER: A

Ойды қайта тұжырымдау

A) Оқушының айтқандарын талдап түсіндіріп беру

B) Оқушының айтқандарын толықтыру

C) Оқушының айтқандарын қорытындылау

D) Оқушының айтқандарын талдау

E) айтқандарын түсіндіру

ANSWER: A

Ойлау дағдыларының деңгейлері

A) Білім, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

B) Оқу, білім беру, түсіну

C) Талдау, абстракция, жинақтау

D) Қолдану, оқу, түсіну, бағалау, талдау

E) Абстракция, бағалау, жинақтау, талдау, білім беру

ANSWER: A

Ойлауды дамыту жөніндегі бағдарлама

A) Г.Хофстед, Мəдениеттер жəне ұйымдар, 1991ж.

B) “Сын тұрғысынан ойлау”

C) Венн диаграммасы

D) RWCT бағдарламасы

E) мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту» бағдарламасы

ANSWER:A

Ойлаудың, білікті дамыту жəне міндеттерді шешудің аса жоғары деңгейін ұсына отырып, дарынды балаларға арналған оқу жоспарына өзгеріс енгізу жөнінінде ұсыныс жасаған

A) Эйр

B) Дистерверг

C) В. Келер

D) И. П. Павлов

E) М. В. Занков

ANSWER: A

Ойын элементтері арқылы оқушыны оқытудың ерекшеліктеріне сəйкес келмейтін нұсқаны көрсетіңіз

A) Оқушыларды өз бетінше жұмыс істей білуге дағдыландырмайды

B) Оқушылардың қызығушылығын тудырады

C) Оқушылардың белсенділігін арттырады

D) Оқушылардың ойлауын дамытады

E) Оқушылардың жұмыс істей білуін қалыптастырады

ANSWER: A

Оқу бағдарламасы, оқулық, оқу құралдары негізінде жасалатын жоспар

A) Күнтізбелік

B) Жылдық

C) Апталық

D) Айлық

E) Сабақ жоспары

ANSWER: A

Оқу жоспарын жасау маңыздылығы — ______________ қабілеті артады

A) «Өзіндік жаратылыс əлемін» зерттеу

B) «Өзіндік ішкі әлемін» зерттеу

C) «Өзіндік сезіну әлемін» зерттеу

D) «Өзіндік ойлау қабілетін» зерттеу

E) «Өзіндік ішкі ойлау қабілетін» зерттеу

ANSWER: A

Оқу жоспарының түрлерін ата

A) Мектептік-жұмыстық, мемлекеттік, аймақтық

B) Жылдық, айлық, күнтізбелік

C) Жұмыстық, жылдық, күнтізбелік

D) Күнтізбелік, мемлекеттік, аймақтық

E) Аймақтық, күнтізбелік, мемлекеттік

ANSWER: A

Оқу жылының алдында нақты мақсатты айқындай алмайды

A) Оқу бағдарламасын əзірлеу/дамыту жөнінде біліммен қамтамасыз ету

B) Оқу бағдарламасын дайындау

C) Бағдарламамен жұмыс

D) Оқушылармен дайындық

E) Оқу бағдардамасын әзірлеу

ANSWER: A

Оқу мазмұны мен педагогикалық білімдердің біртұтастығын ашқан ағылшын ғалымы

A) Шульман, 1986 ж.

B) Джордж Элиот

C) С. У. Хокинг

D) А. Шаэфлер

E) Уильям Гарвей

ANSWER: A

Оқу материалының ерекшелігімен оқу жоспарын жасау маңыздылығында нəтижені бағалау неше тұжырымдамадан тұрады?

A) 3

B) 4

C) 5

D) 2

E) 6

ANSWER: A

Оқу материалының сəйкес деңгейін іріктеуді талап етуші

A) Ғылыми принцип

B) Саналылық принцип

C) Бірізділік принцип

D) Белсенділік принцип

E) Түсініктілік принцип

ANSWER: A

Оқу мен оқытудың неше қағидаты бар?

A) 9

B) 8

C) 6

D) 5

E) 4

ANSWER: A

Оқу мен оқытудың түйінді қағидатына жатпайтынын көрсетіңіз

A) Оқытылатын пəннің өзектілігі

B) Оқытылатын пәннің мақсаты

C) Оқытылатын пәннің міндеті

D) Оқытылатын пәннің ұшқырлығы

E) Оқытылатын пәннің қорытындысы

ANSWER: A

Оқу нəтижесін жақсартатын көшбасшылық функциялар

A) Мəдениеттілік

B) Мәдениетсіздік

C) Әдепсіздік

D) Сыпайлық

E) Құрметсіздік

ANSWER: A

Оқу пирамидасы бойынша оқушылардың алған ақпаратының 90% құрайтын іс-əрекет

A) Білім беру

B) Оқу

C) Талқылау

D) Практика

E) Көрсетілім

ANSWER: A

Оқу пирамидасын ұсынған

A) Бефель, Мэн штаты, АҚШ

B) АҚШ, Ресей, Бефель

C) Мэн штаты, АҚШ, Ресей

D) Ресей, Жапония, АҚШ

E) Ресей, АҚШ, Мэн штаты

ANSWER: A

Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты30% есте сақтауы үшін көмектесетін тəсіл:

A) Көрсетілім

B) Ойлау

C) Есте сақтау

D) Жаттығу

E) Қабілет

ANSWER: A

Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тəсіл

A) Тəжірибе жасау

B) Бақылау

C) Көрсетілім

D) Жаттығу

E) Есте сақтау

ANSWER: A

Оқу пирамидасында, яғни оқушылардың алған ақпаратты сақтауының орташа пайызында «талқылау» неше пайызды құрайды?

A) 50%

B) 60%

C) 40%

D) 55%

E) 45%

ANSWER: A

Оқу реформаторы Джон Дьюи мен технологиялық зерттеуші Дональд Шонның бірлескен жұмыстарынан туындаған ұғым

A) «Рефлективтік практик»

B) «Рефлексия»

C) «Практика»

D) «Тәжірибе жасау»

E) «Рефлексия және практика»

ANSWER: A

Оқу үдерісі мен оқу пəнін бөлуге болмайтындығын атап өткен ғалым

A) Джером Брунер

B) Джордж Элиот

C) С. У. Хокинг

D) А. Шаэфлер

E) Уильям Гарвей

ANSWER: A

Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірі

A) Балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі

B) Оқушыларға сұрақтар қою

C) Оқушылардың айтқанына қорытынды жасау

D) Өзара түсінісу

E) Қорытынды

ANSWER: A

Оқу үлгілері

физикалық;

аналогтар;

нысандарды, үдірістерді жəне веб-жүйелер;

жылдамдық, арақашықтық, уақыт сияқты.

Оқуға қабілетілік факторлары

A) Сыртқы жəне ішкі факторлар

B) Ырықты және ырықсыз

C) Пассив және актив

D) Мақсатты және мақсатсыз

E) Арнайы және арнайы емес

ANSWER: A

Оқуда қолданылатын əңгімелеу түрлері

A) Əңгіме-дебат, топтық əңгіме, зерттеушілік əңгіме

B) Сұрақ – жауап, топтық әңгіме

C) Дебат, сауалнама

D) Сауалнама, мазмұндау

E) Өз ойын әңгімелеу, зерттеушілік әңгіме

ANSWER: A

Оқуды дербестендіру жəне даралау қажеттілігін қалай шешуге болады?

A) Педагогикаға өзгеріс енгізіп, жаңаша оқыту тəжірибесін игеру

B) Жаңаша бағдарлама құру

C) Оқыту тәжірибесін игеру

D) Педагогикаға өзгеріс енгізу

E) Педагогиканы басқа саламен байланыстыру

ANSWER: A

Оқуды ынталандыру жəне оффекттік теориялары ынтаның дамуына əсері сіз үшін маңызды ма?

A) Маслоудың қажеттіліктер иерархиясымен келісемін

B) Маңызды

C) Маслоудың қажеттіліктер иерархиясымен келіспеймін

D) Маңызды емес

E) Маслоудың қажеттіліктер иерархиясы маңызды

ANSWER: A

Оқудың дамуы барысында жетекшінің қолдау көрсетуінің түрі мен деңгейі өзгеріп отырады жəне түрткі болу, бағыттаушылық, дамудың тұжырымдамалық негіздерінің тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында түрленеді. Бұл үрдісті Джером Брунер қалай атаған?

A) Орман өсіру

B) Орманды қорғау

C) Жетекшілік қолдау

D) Оқу тиімділігін қамтамасыз ету

E) Жетекшінің қолдауы

ANSWER: A

Оқушы қалай ойлайтынын оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, осы ойлау нəтижелерін оқу үдерісінде саналы пайдалану үдерісі

A) Метатану

B) Ботаника

C) Журнал

D) Электронды журнал

E) Бағалау

ANSWER: A

Оқушы нақты кезеңге ол арқылы мұғалім, ата-ана, əкімшілікті даму жағдайы туралы сенімді ақпаратпен қамтамасыз етеді

A) Портфолио

B) Анкета

C) Журнал

D) Мәліметтер жинағы

E) Ақпарат

ANSWER: A

Оқушы өз қажеттіліктерін анықтай алатын жəне үдеріс бағаланатын үздіксіз бағалау

A) Қалыптастырушы бағалау

B) Критериалды бағалау

C) Жиынтық бағалау

D) Электронды бағалау

E) Перцевтивтік бағалау

ANSWER: A

Оқушыда оқу жетістіктерінің деңгейлеріне сəйкес 81% көрсеткішін көріп, сіз болжай аласыз

A) Болашақ тоқсандық баға индикаторы«бес»

B) Болашақ тоқсандық баға индикаторы «төрт»

C) Болашақ тоқсандық баға индикаторы «үш»

D) Болашақ тоқсандық баға индикаторы «екі»

E) Болашақ тоқсандық баға индикаторы қорытынды

ANSWER: A

Оқушылар əртүрлі коммуникацияларға қатысады

A) Ситуацияларда тілдік этикетті қолдану

B) Этикетке үйрету

C) Жақсы қарым – қатынасқа тәрбиелеу

D) Сөздік этикетті дамыту

E) Тілдік этикетті дамыту

ANSWER: A

Оқушылар ғылыми идеяларды түсіну үшін мұғалім модельдер мен аналогтарды пайдалануды ұсынбады

A) Реферат дайындау арқылы ғылыми мəтін құрастыруда

B) Реферат дайындау арқылы ойлауын дамыту

C) Реферат дайындау арқылы сөздік қорын дамыту

D) Реферат дайындау арқылы ойлау

E) Реферат дайындау арқылы мәтінмен танысу

ANSWER: A

Оқушылар мəтінді бөліктер бойынша жеке оқиды. Топта негізгі оқиғаларды бір-біріне айтады

A) Мəтінді оқу, мазмұнымен танысу

B) Мәтінмен танысу

C) Ойды қорытындылау

D) Мәтінді оқу

E) Мазмұндауды үйрену

ANSWER: A

Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну жəне дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты

A) Кері байланыc

B) Қарым - қатынас

C) Ақпарат алмасу

D) Ақпарат бөлісу

E) Сұрақтар қою

ANSWER: A

Оқушылар тапсырмалар бойынша балдарды қою туралы ақпаратты көре алады

A) Жиынтық бағалау спецификациясынан

B) Критериалды бағалау спецификациясынан

C) Қалыптастырушы бағалау спецификациясынан

D) Электронды бағалау спецификациясынан

E) Журналдық бағалау

ANSWER: A

Оқушылар топта құрастырылған«жуан» жəне«жіңішке» сұрақтарға жауап береді

A) Тақырып бойынша білімдері мен мəтіннің идеясын түсінгендігіне көз жеткізу

B) Тақырып бойынша қорытынды жасау

C) Тақырып бойынша білімдерін дамыту

D) Тақырып бойынша қортынды

E) Тақырыпты түсінгенге көз жеткізу

ANSWER: A

Оқушылар уақыт кезеңінің өз білімдерінің деңгейін өздері бағалайтын кейін мұғалімдермен бірге өзін өзі жетілдіру жолындағы келесі қадамдарын айқындайтын үдеріс

A) Оқыту үшін бағалау

B) Оқыту үшін критериалды бағалау

C) Оқыту үшін жиынтық бағалау

D) Оқыту үшін қалыптастырушы бағалау

E) Оқыту үдерісі

ANSWER: A

Оқушылар үшін оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын əлеуметтік жəне физикалық фактор

A) Шаршағандық

B) Шашыраңқылық

C) Алаң болушылық

D) Белсенділік

E) Қацшылықтар

ANSWER: A

Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға арналған сұрақтар

A) Сынақтан өткізу

B) Тест

C) Сауалнама

D) Анкета

E) Сынақ

ANSWER: A

Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, идеяларын дамытуға көмектесетін, тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тəсілі

A) Түрткі болу

B) Мотив

C) Себеп

D) Көмек

E) Мотивация

ANSWER: A

Оқушыларға ғылыми ұғымдарды түсінуді жəне олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беретін модуль

A) АКТ деп аталады

B) Модуль

C) Мүмкіндік

D) Ғылыми

E) Жеңілдік

ANSWER: A

Оқушыларға мына заттардың тізімін ұсыныңыз — картиналар, тақырыптар, карталар жəне қала туралы буклеттер, осының ішіндегілерден не таба отырып, жаза алатындарын сұраңыз

A) Жазба мəтіннің жоспарын білу

B) Жоспарды құру

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!