Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Тест_Педагогика аттестация 2024 ең көп кездескен сұрақтар жауабымен
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
І нұсқа
1.Педагогика ғылымы:
А) оқушының даралығын;
В)мектептегі оқу-тәрбие процесін;
С)оқыту, білім беру және тәрбиелеу процесінің заңдылығын;
Д)оқыту мен тәрбиенің заңдылығын;
Е)баланы оқытуды зерттейді.
2.Жеке адамның мінез-құлқының дамуына ықпал жасайтын қоғамдағы әлеуметтік қатынас, қандай орта деп. аталады:
А)табиғи орта;
В)әлеуметтік орта;
С)микроорта;
Д)макроорта;
Е)мезоорта
3.Педагогика ғылымының негізгі ұғымдары:
А)орта, мұрагерлік, тәрбие;
В)тәрбие, оқыту, білім беру;
С)білім, тәрбие, дағды;
Д)оқыту,оқу, сабан бюеру;
Е)тәрбие, қалыптасу, даму.
4.Ғылыми педагогиканың негізін қалаушы:
А)Ж.Ж.Руссо;
В)Ы.Алтынсарин;
С)К.Д.Ушинский;
Д)А.С.Макаренко;
Е)Я.А.Каменский.
5.Педагогиканы өз алдына жеке ғылым ретінде бөліп көрсеткен ғалым:
А)Я.А Каменский;
В)Ф.Бэкон;
С)Ж.Ж.Руссо;
Д)К.Д.Ушинский;
Е)Р.Оуэн.
6.Тәрбие-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А)нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
В)мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті;
С)оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д)сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
Е)табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.
7.Оқыту-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А)нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
В)мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті;
С)оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д)сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
Е) Е)табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.
8.Білім беру-педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А)нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
В)мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті;
С)оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д)сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
Е)табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.
9.Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін анықта:
А)табиғи эксперимент;
В)үлгі-өнеге;
С)рейтинг;
Д)қоғамдық пікір;
Е)проблемалық баяндау.
10.Оқу-тәрбие процесінің сандық және сапалық көрсеткішін анықтау:
А)тест;
В)педагогикалық озат тәжірибені модельдеу;
С)математикалық-кибернетикалық әдіс;
Д)сұхбаттасу;
Е)бақылау.
11.Социометриялық әдіс:
А)табиғи, лабораториялық түрлері бар;
В)алдын ала дайындалған жоспар бойынша ұйымдастырылады;
С)іс-қағаздарын оқып үйрену;
Д)ұжымдағы адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас деңгейін анықтау;
Е)оқу-тәрбие жұмысының сандық-сапалық көрсеткіштері.
12.Іс-қағаздарын, күнделіктерін оқып-үйрену, талдау қандай әдіс::
А)эксперимент;
В)социометриялық әдіс;
С)сауалнама;
Д)байқау;
Е)мектеп құжаттарын зерттеу.
13.Тәрбие құралы:
А)іс-әрекеттің түрлері, көрнекі құралдар, коммуникация құралдары;
В)жаттықтыру,үйрету;
С)қоғамдық пікір,талап;
Д)тәрбиелеуші ситуація, әңгіме;
Е)өнеге, диспут,лекция.
14.Озат педагогикалық тәжірибені талдау және зерттеу әдісі:
А)нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені ;
В)оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу;
С)мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру;
Д)құжаттармен терең жан-жақты танысу;
Е)жаңашыл мұғалімдердің іс-тәжірибесімен танысу, насихаттау.
15.Педагогикалық эксперимент:
А)нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибе;
В)оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу;
С)мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру;
Д)құжаттармен терең жан-жақты танысу;
Е)жаңашыл мұғалімдердің іс-тәжірибесімен танысу, насихаттау.
16.Тест сөзі қай тіл ден енген :
А)латын;
В)грек;
С)орыс;
Д)ағылшын;
Е)араб.
17.Сауалнаманың қандай түрлері бар:
А)лабораториялық;
В)табиғи;
С)ашық, жабық;
Д)жасанды;
Е)ғылыми.
18. «Педагогика»термині қандай мағынаны білдіреді:
А)басқарушы;
В)жетектеуші;
С)көмекші;
Д)мұғалім;
Е)үйретуші.
19.Педагогика ғылымының салалары:
А)психология, физиология, мектеп гигиенасы;
В)тәрбие теориясы, дидактика, мектептану;
С)педагогикалық психология, этика, эстетика;
Д)мектепке дейінгі педагогика, емдік педагогика, арнайы педагогика, еңбектік түзету педагогикасы;
Е)педагогикалық шеберлік, археология, мәдениеттану.
20.Білім беру жүйесі дегеніміз:
А)оқу- тәрбие мекемелерінің жиынтығы;
В)білім, іскерлік, дағдының көлемі;
С)белгілі мақсатқа жету жолы;
Д)арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар;
Е)оқу-тәрбие процесін басқару.
21.Орта, жоғары оқу орындары мен мектептен тыс мекемелер жүйесінде білім беру және тәрбие мақсатын жүзеге асыру процесін::
А)тұтас педагогикалық процесс;
В)оқыту процесі;
С)оқу процесі;
Д)тәрбие процесі;
Е)даму процесі.
22.Заңдылық дегеніміз:
А)педагогикалық процесс пен құбылыстардың арасындағы мәнді байланыс;
В)тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы;
С)адамдық қасиеттер туралы теория;
Д)мақсат көзделінген процесс;
Е)мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс.
23.Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігі:
А)тәрбиенің принципі;
В)тұтас педагогикалық процестің заңдылығы;
С) тәрбие әдісі;
Д)тұтас педагогикалық процестің принциптері;
Е)тәрбие тәсілдері.
24. «Принцип»қандай мағынаны білдіреді:
А)үйретуші, мұғалім,
В)бастапқы, әдіс;
С)заңдылық, принцип;
Д)әдіс, тәсіл, құрал;
Е)бастапқы, негізгі, қағида.
25.Жеке адамның дамуына әсер ететін факторларды көрсет:
А)оқыту мен білім беру;
В)макроорта;
С)мінез-құлық;
Д)тағдыр;
Е)орта, тәрбие, тұқымқуалаушылық;
26.Психологиялық бірлік:
А) сабақ бөліктерінің аралығындағы ішкі байланыс заңдылығы ;
В)сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу;
С)оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу;
Д)іс-әрекетінің мотивтерін жасау;
Е)бүкіл сабан бойына оқушыларды белсенді, тиімді жұмысқа ұйымдастыру,
27.Аралас сабақтың құрылымын көрсет:
А)ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру,жаңа материалды мұғалімнің баяндауы,жаңа материалды бекіту,үй тапсырмасын беру;
В)жаңа материалды баяндау,алғашқы бекіту,үй тапсырмасы;
С)ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру, бекіту;
Д)танымдық міндеттерді қою, мотивація;
Е)таңдау және оқып білудің бірізділігі.
28.Оқу бағдарламасы,оқулық, оқу құралдары негізінде жасалатын жоспар :
А)тақырыптық;
В)күнтізбелік;
С)оперативтік;
Д)апталық,
Е)айлық.
29.Бағалау:
А)оқу жұмысының сапасы туралы мағлұмат алу;
В)педагогикалық басшылықтың және оқушылардың танымдық іс-әрекетін меңгерудің функциясы;
С)оқушы жұмысындағы дербестікті ,тапсырманы дұрыс орындау нәтижесін, білімнің, іскерліктің, дағдының сапасын анықтауды айтады;
Д)оқу бағдарламасының белгілі тарауын оқып болғаннан кейін БІД-ын тексеру;
Е)оқушылардың алған білімі туралы хабар алу.
30.Бақылау түрлері:
А)тақырыптық, тараулар бойынша, қорытынды;
В)жылдық, тоқсандық;
С)қорытынды, оқтын-оқтын бақылау;
Д)кезектегі, ағымдық;
Е)тарау бойынша, тақырыптық.
Педагогика пәнінен тест cұрақтары
ІІ нұсқа
1.Оқыту мен тәрбие жұмыстарын белгілі мақсатпен ұйымдастыру мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің үнемі жоспарлы түрде өтуіне игі әсер етеді:
А)мақсаттылық принципі;
В)мектептің өмірмен байланыс принципі;
С)оқыту мен тәрбиенің ғылымилық принципі;
Д)түсініктілік принципі;
Е)жүйелілік пен бірізділік принципі.
2.Тұтас педагогикалық процестің компоненттерін көрсет:
А)оқыту мен тәрбиенің мақсаты,мазмұны, формалары мен әдістері, нәтижесі;
В)оқыту процесі мен формалары;
С)оқыту принциптері мен заңдылықтары;
Д)білім берудің мазмұны мен білім беру жүйесі,
Е)оқыту диагностикасы.
3.Адамгершілік тәрбиесі дегеніміз:
А)адамгершілік, тәртіп нормаларын білу;
В)кез келген жағдайда дұрыс тәртіп нормаларының қалыптасуы;
С)діни сенімдердің әдет-ғұрыптардың негізінде сапалардың қалыптасуы;
Д)өзінің азаматтық құқықтарымен міндеттерін мегеру;
Е)жеке тұлғаның мінез-құлықтарының, әдет-дағдысының, білімдерінің ережелерімен талаптарына және оларды қадағалауға айналған моральдық нормалар.
4. «Дидактика»ұғымын алғаш ғылымға енгізген:
А)А.С.Макаренко;
В)Я.А.Каменский;
С)А.Дистерверг;
Д)К.Д.Ушинский;
Е)Ратке
5.Дидактиканы басқаша не деп атаймыз:
А)оқыту теориясы;
В)тәрбие теориясы,
С)мектептану;
Д)білім беру;
Е)Дамыту теориясы.
6.Дидактиканың негізін салушы:
А)А.С.Макаренко;
В)Я.А.Каменский;
С)А.Дистерверг;
Д)К.Д.Ушинский;
Е)Ратке
7.Еңбек арқылы тәрбиелеу принципі:
А)балаға жоғары талап қою, оның күш-жігері мен қабілеті, еркіне сенім көрсетумен ұштасуы керек;
В)адамгершілікке жатпайтын іс-әрекеттермен қарсы күресу дағдысын қалыптастырады, тәрбие жұмысында формализм болмауына ықпал жасайды;
С)адамды тек материалдық-рухани байлықтарды жасаушы ғана емес, оны азамат ретінде көрінетін жеке тұлға етіп қалыптастыру:
Д)педагогикалық жұмыстың же місті болуының ең басты шарттарының бірі-тәрбиенің анық,айқын мақсатының болуы;
Е) адам бойында борыш, ар-ұят, талғам, мәдениетті мінез-құлықтың адамгершілік қадір-қасиеттің үйлесімді дамуының қажеттілігін қамтиды.
8.Тәрбиеші мен тәрбиеленушінің өзара байланыс іс-әрекеттерінде адамдық қасиеттерінің қалыптасуына бағытталған педагогикалық жұмыс тәсілдері не деп. аталады::
А)тәрбие әдісі;
В)тәрбие тәсілі;
С)тәрбие құралы;
Д)тәрбие принциптері;
Е)тәрбие заңдылығы.
9.Я.А.Каменскийдің еңбегі:
А) «Ұстаздық дастан»
В) «Ұлы дидактика»
С) «Дидактикалық материалдар»
Д) «Мектептің жас директорымен сырласу»
Е) «Балаға жүрек жылуы»
10.Көру, есту т.б. кемістігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін зерттейтін педагогиканың саласы:
А)педагогика тарихы;
В)еңбектік түзету педагогикасы;
С)арнайы педагогика;
Д)жоғары мектеп педагогикасы;
Е)өндірістік педагогика.
11.Жеке адамның дамуына ықпал ететін негізгі фактор:
А)әлеуметтік орта;
В)микроорта,
С)тәрбие;
Д)тұқымқуалаушылық;
Е)мезоорта.
12.Дидактиканың категориялары:
А)оқыту, оқыту процесі, оқыту заңдылықтары мен принциптері, білім берудің мазмұны, оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру формалары, БІД есепке алу және бағалау;
В) оқыту, тәрбие процесі, оқыту заңдылықтары мен принциптері, білім берудің мазмұны, оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру формалары, БІД есепке алу және бағалау;
С) оқыту, оқыту процесі, тәрбие заңдылықтары мен принциптері, білім берудің мазмұны, оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру формалары, БІД есепке алу және бағалау;
Д) оқыту, оқыту процесі, оқыту заңдылықтары мен принциптері, білім берудің мазмұны, тәрбие әдістері, оқытуды ұйымдастыру формалары;
Е) тәрбие, оқыту процесі, оқыту заңдылықтары мен принциптері, оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру формалары;
13.Дидактикалық концепциялар:
А)2;
В)3;
С)4;
Д)5;
Е)6.
14.Педоорталық концепциясының негізін салған:
А)И.Ф.Гербарт;
В)А.Дистерверг;
С)И.Песталоцци;
Д)Д.Дьюй
Е)Ж.Руссо
15.Оқытудың функциялары:
А)білімдік, тәрбиелік, дамытушылық;
В)ынталандыру;
С)ізгілендіру;
Д)білімдік, ынталандырушылық;
Е)тәрбиелік.
16.Білім:
А)алған білім негізінде оқушылардың практикалық әрекеті іске асырылады;
В)адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі;
С)қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану;
Д)білім, іскерлік пен дағдының бірлігі;
Е)оқыту нәтижелері.
17. Сендіру әдістерінің қатарын көрсет:
А)мадақтау, жазалау,жарыс;
В)әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір;
С)жаттығу, үйрету;
Д)тәрбиелеуші ситуация, мақтау;
Е)өзін-өзі бақылау, аутотренинг.
18.Жеке адамға талап қоюшылық пен баланы құрметтей білудің бірлікте болу принципі:
А)балаға жоғары талап қою, оның күш-жігері мен қабілеті, еркіне сенім көрсетумен ұштасуы керек;
В)адамгершілікке жатпайтын іс-әрекеттермен қарсы күресу дағдысын қалыптастырады, тәрбие жұмысында формализм болмауына ықпал жасайды;
С)адамды тек материалдық-рухани байлықтарды жасаушы ғана емес, оны азамат ретінде көрінетін жеке тұлға етіп қалыптастыру:
Д)педагогикалық жұмыстың же місті болуының ең басты шарттарының бірі-тәрбиенің анық,айқын мақсатының болуы;
Е)адам бойында борыш, ар-ұят, талғам, мәдениетті мінез-құлықтың адамгершілік қадір-қасиеттің үйлесімді дамуының қажеттілігін қамтиды.
19.Сана мен мінез-құлықтың бірлікте болу принципі:
А)балаға жоғары талап қою, оның күш-жігері мен қабілеті, еркіне сенім көрсетумен ұштасуы керек;
В)адамгершілікке жатпайтын іс-әрекеттермен қарсы күресу дағдысын қалыптастырады, тәрбие жұмысында формализм болмауына ықпал жасайды;
С)адамды тек материалдық-рухани байлықтарды жасаушы ғана емес, оны азамат ретінде көрінетін жеке тұлға етіп қалыптастыру:
Д)педагогикалық жұмыстың же місті болуының ең басты шарттарының бірі-тәрбиенің анық,айқын мақсатының болуы;
Е) адам бойында борыш, ар-ұят, талғам, мәдениетті мінез-құлықтың адамгершілік қадір-қасиеттің үйлесімді дамуының қажеттілігін қамтиды.
20.Іскерлік:
А)алған білім негізінде оқушылардың практикалық әрекеті іске асырылады;
В)адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі;
С)қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану;
Д)білім, іскерлік пен дағдының бірлігі;
Е)оқыту нәтижелері.
21. Дағды:
А)алған білім негізінде оқушылардың практикалық әрекеті іске асырылады;
В)адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі;
С)қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану;
Д)білім, іскерлік пен дағдының бірлігі;
Е)оқыту нәтижелері.
22.Педагогика ғылымы өз алдына жеке ғылым болып нешінші ғасырда бөлінді:
А)ХҮІ;
В)ХҮІІ;
С)ХІХ;
Д)ХҮІІІ;
Е)ХІҮ.
23.Құрғақ жаттауға негізделіп оқыту-оқытудың қай түрі:
А)проблемалық:
В)түсіндірмелі-информациялық;
С)догматикалық-схоластикалық;
Д)бағдарламалап оқыту;
Е)деңгейлік оқыту.
24. Ю.Бабанский тәрбие әдістерін неше топқа жіктеді:
А)4,
405 ₸ - Сатып алу
сертификат алыңыз!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...