Материалдар / Тест тапсырмалары (87-98 бб.)

Тест тапсырмалары (87-98 бб.)

Материал туралы қысқаша түсінік
Тест тапсырмалары (87-98 бб.)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Маусым 2018
371
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тест тапсырмалары (87-98 бб.)

1. Коучинг сөзінің мағынасы:a) тәлім ету, дайындау, жаттықтыру.b) тәжірибе, озық педагогc) талдау, ықпалдастыру, d) жаттықтыру, зерттеу, жобалауe) дайындау, талдау, шешім

2. Тәлімгердің немесе коучтің түйінді рөліa) мұғалімдер білім мен зерттеу үдерісін басқармайдыb) бағалау, жинақтау және талдау үдерістерін белсенді қолданушыc) өз санаңын және басқа адамдар санасының мазмұнына ой жүгіртедіd) тәлімгерге өз мүмкіндіктерін пайдалануға көмектесу деген ұстанымға негізделгенe) ақаратты енжар қабылдайтын, оқу үдерісіне белсенді қатыспайтын адамға негізделген

3. Коучинг пен тәлімгерліктің тиімділігін қамтамасыз ететін үш негізгі мәселе:a) ұстаным, көзқарас, шешімb) Мәнмәтін, өзектілік, жүйелі тәлімгерлікc) шешім, іс-әрекет, өзектілікd) мәнмәтін, диалог, кумулятивтікe) көзқарас, диалаог, шешім

4. Тәлімгерлік жүйесі-a) кеңес беру мақсаты нақты, жауапты адамдарды белгілейдіb) мұғалімдерді әңгімеге тарту, жұмыс жүйесін басқаруc) тәлімгерлік дағдыларын үйрету, тәлімгерлік жүйесін құру d) қарым-қатынасты талдау, элементтерді талдауe) мұғалімдер білім мен зерттеу үдерісін басқармайды

5. Тыңдалым-a) бұл тәлімгерлік дағдыларын үйретуb) бұл коучингтегі қарым-қатынастың негізі нысаныc) бұл тәлімгерлік жүйесін құру d) бұл элементтерді талдауe) бұл ақыл-ой үдерісі, яғни естігеніңді түсіне білу

6. Коуч дегеніміз не?А)Тәлім ету,дйындау,жаттықтыру;В) Тәжрибемен алмасу;С) Кәсіби білім жетілдіру:Д) Бірлескен оқу;Е) Ашық сабақтар өткізу.

7. Тәлімгерлік дегеніміз ол:А) Тәжрибелі мұғалімдермен жұмыс;В) Тәжрибемен алмасу;С) Бірлескен оқу;Д) Зерттеушілік әнгіме;Е) Дарынды оқушыларды дайындайтын ұстаз.

8. Мектептегі коучинг пен тәлімгерліктін неше негізделген?А) 3В) 5С)7Д) 9Е)8

9. Инновациялық ойлау жүйесін қалыптастыру неше қезенінен тұрады?А) 5В) 8С) 9Д) 7Е) 3

10. Коучингтің негізгі нысаны?А)Тәлімгерлік;В) Топқа бөлу;С) Терең тыңдалым;Д) Басшы әнгіме құрастыру;Е) Сұрақ құрастыру.

11. ... дегеніміз- әріптестердің құпия, белсенді және жасампаз әрекеттестік үдерісі А) тәлімгерлікВ) коучингС) көшбасшылықД) ҚоғамдастықЕ) Басшы

12. Тәлімгерлік-ол ...А) Тәлім етуВ) ДайындауС) Тәжірибелі, озық педагогД) Саяси, көшбасшыЕ) қоғамдастық төрағасы13. Коучинг пен тәлімгерліктің тиімділігін қамтамасыз ету үдерісі үш негізгі мәселені қамтидыА) тиісті шешім таңдауды, мәнмәтін, көшбасшылықтыВ) көшбасшылық, коучинг, оқыту мен оқуС) Қарым-қатынас ұзақтығын, мәнмәтін, өзектілікД) Өзектілік, мәнмәтін, жүйелі тәлімгерлікЕ) Тәлімгерлік, өзектілік, коучинг

14. Тәжірибелі көмекші моделінің (1998) авторыА) ИганВ) ХаттисС) БарнсД) МерсерЕ) Перри

15. «Праксис ұғымы-тәжірибелік іс-әрекетттер арқылы жекелеген тұлға және мінсіз қоғам үшін игілік ұғымы өзінің тәжірибелік бейне-сипатын табады» деген ғалым кім?А) ПерриВ) ИганС) ХаттисД) МерсерЕ) Карр және Кэммис

16. Коуч дегеніміз не?А)Тәлім ету,дйындау,жаттықтыру;В) Тәжрибемен алмасу;С) Кәсіби білім жетілдіру:Д) Бірлескен оқу;Е) Ашық сабақтар өткізу.

17. Тәлімгерлік дегеніміз ол:А) Тәжрибелі мұғалімдермен жұмыс;В) Тәжрибемен алмасу;С) Бірлескен оқу;Д) Зерттеушілік әнгіме;Е) Дарынды оқушыларды дайындайтын ұстаз.

18.Мектептегі коучинг пен тәлімгерліктін неше негізделген?А) 3В) 5С)7Д) 9Е)8

19. Инновациялық ойлау жүйесін қалыптастыру неше қезенінен тұрады?А) 5В) 8С) 9Д) 7Е) 3

20. Коучингтің негізгі нысаны?А)Тәлімгерлік;В) Топқа бөлу;С) Терең тыңдалым;Д) Басшы әнгіме құрастыру;Е) Сұрақ құрастыру.

21. Коучинг пен тәлімгерік тиімділігін қамтамасыз ету үдерісі қандай мәселелерді қамтиды:
  • Коучинг, метасана, әрекетті зерттеу
  • Кәсіби білім алу, әңгімелесу
  • Сәтті серіктестік, қадағалаушы
  • Желілік қарым-қатынас, инновациялық ойлау
  • Мәнмәтін, өзектілік, жүйелі тәлімгерлік


22.Коучинг деген не?
  • Әріптестер арасында ұзақ уақытқа созылатын, сенімді, тұлғаға бағытталған қарым-қатынас құру үдерісі
  • Өзара қарым-қатынас құру үдерісі
  • Әріптестердің құпия, белсенді, жасампаз өзара әрекеттестік үдерісі
  • Бір-бірімен әңгімелесу
  • Тәжірибе алмасу үдерісі


23.Иган бойынша тәжірибелік көмекшінің моделіндегі ІІ кезеңіне жататын іс-әрекеттер:
  • Әрекеттерді талдау, тиісті стратегияны таңдау, іс-әрекет жоспарын әзірлеу;
  • Күтілетін нәтижелерді анықтау, мақсат қою, мақсаттың тиімділігін анықтау;
  • Жақын танысу, жоспарлау, сабақ құру;
  • Сабақтарына кіру, талдау, көмек көрсету;
  • Тәжірибені талдау, проблеманы анықтау, өзекті проблемаларға көңіл бөлу;






24. Кәсіби білім алуға қатысты модель құрастырған ғалым:
  • Тимперлей
  • Иган
  • Карр
  • Маслоу
  • Табер


25. Іс-әрекеттегі зерттеу не өзгертеді?А) кәсіби оқу мәселелерді;В) адамдардың қарым-қатынасын;C) адамдардың тәжірибе алмасуын;D) адамдардың тәжірибесін, тәжірибе туралы түсінігін, тәжірибе жүргізілетін жағдайды түсінуін;E) адамдардың ойлауын;









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ