Материалдар / Тесттер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тесттер

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларды анықтауға арналған тесттер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
4291
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8-11 СЫНЫПТАР ҮШІН.1 Әдістеме. Спилберг-Ханиннің жекелік және жағдайлық алаңдаушылық шкаласы сұрақнамаасы.Жекелік алаңдаушылық шкаласы (ЖА)Нұсқау: Берілген сөйлемдерді мұқият оқып алыңыз да, қалыпты жағдайда сіз өзіңізді қалай сезінетіндігіңізді санмен келтіре отырып белгілеңіз.1 – «жоқ бұл олай емес»2 – «солай болар»3 – «рас»4 – «әбден дұрыс»Аты-жөні:________________________________________________Сыныбы:_______

ПікірлерЕшқашандаЕшуақытта дерлікЖиі Әр уақытта дерлік
1Көңіл-күйім көтеріңкі болып тұрады1234
2Ашушаң боламын1234
3Менің тез көңіл-күйім бұзылады1234
4Менің басқалар сияқты сәттіліктерге жеткім келеді1234
5Мен жағымсыз жағдайларға қатты уайымдаймын және ол туралы ұзақ уақыт ұмыта алмаймын1234
6Мен өзіме бір күш енгенін, жұмысқа құлшыныс сезінемін1234
7Мен жайбарақатпын, суыққандымын, жинақтымын1234
8Мені қиын жағдайлар қобалжытады1234
9Мен көрінген нәрсеге күйгелектенемін1234
10Мен толығымен бола аламын1234
11Мен барлығын да жүрегіме жақын аламын1234
12Менде өзімен деген сенімім жоқ1234
13Мен өзімді қорғанышсыз сезінемін1234
14Мен қиындықтар мен кризистік күйлерден қашуға тырысамын1234
15Менде тітіркенушілік болып тұрады1234
16Мен разы болып жүремін1234
17Мені кез келген түкке тұрғысыз нәрсе көңілімді бөліп, толғандырады1234
18Өзімді сәтсіз сезінетін кездер болып тұрады1234
19Мен байсалды, сабырлы адаммын1234
20Мен өзімнің ісім және қамқорлығым туралы ойлағанымда мазасыздық күй баурап алады1234
Жағдайлық алаңдаушылықНұсқау: қазіргі сәттегі өз жағдайыңызға байланысты сәйкес келетін, кестедегі сандардың бірін көрсетіңіз.1 – «жоқ бұл олай емес»2 – «солай болар»3 – «рас»4 – «әбден дұрыс»Аты-жөні:________________________________________________Сыныбы:_______

ПікірлерЖоқ, бұл олай емесСолай боларРас Әбден дұрыс
1Мен байсалдымын1234
2Маған еш қауіп төніп тұрған жоқ1234
3Өзімді өзім күшпен ұстаудамын1234
4Мен іштей жиырылудамын1234
5Мен өзімді еркін сезінемін1234
6Мен абыржулымын1234
7Мені болып қалатын сәтсіздіктер қобалжытады1234
8Мен жан дүниемнің тыныштығын сезінемін1234
9Мен қобалжулымын1234
10Мен іштей қанағаттанғандық сезім байқадым1234
11Мен өзім сенімдімін1234
12Мен күйгелек күйдемін1234
13Мен өз-өзіме орын таба алмай жүрмін1234
14Мен ашулымын1234
15Мен қызуқандылықты сезінбеймін1234
16Мен ризамын1234
17Мен реніштімін1234
18Менің делебем қатты қозулы және өзімді біртүрлі сезінудемін1234
19Мен қуаныштымын1234
20Маған сондай жақсы1234


Нəтижелерін есептеу:2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 17, 18, 20 сұрақтары жауабының сомасынан 1, 6, 7, 10, 13, 16, 19 сұрақтары жауабының сомасын алып таста. Оған 35 санын қос. Егер Спилбергердің шкаласы бойынша көрсеткіштің сомасы 30 ұпайға дейін болса – алаңдаудың төменгі деңгейі; 30-дан 45-орташа; 45-тен көп болса – алаңдаудың жоғарғы деңгейі. Алаңдаушылық деңгейі жоғарғы сыналушыға ерекше назар аударған дұрыс, оған психологиялық көмек жүйесін құру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру керек.2.Әдістеме. Г.Айзенктің тұлғаның мінез ерекшелігін жедел диагностикалау әдістемесі.       Бұл әдістеменің негізінде Кеттел, Леонгард, Айзенг, Личко сияқты психологтардың жалпы психологиялық типтерді авторлық классификациялауының қайталану факті кездеседі.       Психология ғылымының кандидаты Т.В Маталинаның жасаған бұл әдістемесі Айзенктің жасөспірімдерге арналған сұрақнамасын қамтиды. Жұмысты кешенді жүргізуде, нәтижелерді градациялау шкаласы мен жасақталған типологиялық сипаттамалар сондай- ақ , түзету бойынша  ұсыныстар орын алады. Бұл әдістеме 11-17 жас аралығындағы балаларды зерттеуге есептелген.          Қазақ тіліндегі нұсқасы Қазақ білім академиясы тұлғаны әлеуметтендіру институты «Тәрбие психологиясы» зертханасында қазақ тіліне аударылып, экспириментальдық алаңдарда бейімделуден өткізілген.

            Жұмыс сатылары:
  • Айзенк тестін жүргізу.
  • Нәтижелерді есептеу.
  • Типтер таблицасы бойынша нәтижелерді градациялау.
  • «Өтірік» шкаласы бойынша 5 балдан көп  болған жауаптарды таңдау.
  Нұсқау: (психологтар үшін) «жауап беруші тапсырмаларға ойланбастан «иә» немесе «жоқ» - деп жауап беруі тиіс. Жауаптар сұрақ номерлері көрсетілген арнайы бланкіге тіркелді».   Айзенк сауалнамасы  
  • Сен айналаңда сапырылыс, шу болғаның қалайсың ба?
  • Өзіңді қолдайтын достарыңның болғаның  қалау сенде жиі бола ма?
  • Сенен бірдемені сұрап қалса, сен әрқашан жылдам жауап табасың ба?
  • Сенде бірдемеге ызаланатын кезің бола ма?
  • Сенің көңіл – күйің жиі ауысып тұра ма?
  • Құрдастарыңмен араласқаннан гөрі кітаптар оқыған саған жақсы екендігі шын ба?
  • Ұйқтатпайтын әртүрлі ойлар саған жиі кедергі жасай ма?
  • Сен әрқашан саған айтылғандай жасайсың ба?
  • Сен біреудің үстінен келемештеп, күлгенді ұнатасың ба?
  • Сен өзіңді бақытсыз адам сезінген кезің болды ма, оған нағыз себеп болмаса да?
  • Сен өзіңді көңілі қош, еті тірі адам деп есептейсің бе?
  • Сен мектепте жүру тәртібін  қашан болсын бұздың ба?
  • сенің бірдемеге жиі көңілін толмай, тітіркеніп жүретінің рас па?
  • Саған жұмысты жылдам темпте істеу ұнай ма? (егер керісінше жайбасар болсаңыз жауап «жоқ»).
  • Сен бола жаздаған әртүрлі қорқынышты оқиғаларға мазасызданасың ба, бәрі жақсымен аяқталса да?
  • Саған кез келген құпияны сенуге бол ма?
  • Сен әзірлеп отырған достарының тобын қиналмай-ақ жандандырып жібере аласың ба?
  • Сенде ешқандай себепсіз, ауырлық түспесе де жүрегіннің жылдам қағып кетуі байқала ма?
  • Әдетте сен біреумен достасу үшін өзі бастап қадам жасайсың ба?
  • Сен қашан болса да өтірік айттың ба?
  • Жұмысыңа және өзіңе сын айтса, сен оңай ренжіп қаласың ба?
  • Сен достарыңмен жиі қалжыңдасып, күлкілі оқиғаларды жиі айтасың ба?
  • Сен өзіңді жиі шаршаңқы сезесің бе?
  • Сен әрқашан алдымен сабағыңды орындап , содаң соң басқаларын жасайсың ба?
  • Әдетте сен көңілі қош, барлық нәрсеге риза болып жүресің бе?
  • Сен тумаластарыңның үй шаруасына көмектесу туралы өтінішін әрқашан орындайсың ба?
  • Сен басқа балалармен араласқанды өте жақсы көресің бе?
  • Сен тумаластарыңның үй шаруасына көмектесу туралы өтінішін әрқашан орындайсын ба?
  • Сенің басың айналатың кезің бола ма?
  • Сенің іс-әрекетің мен қылықтарың басқаларды қобалжытып , ыңғайсыз жағдайңға қалдыратын кез бола ма?
  • Сен бір нәрседен жалығу сезімін жиі сезінесің бе?
  • Кей кезде сен мақтанғанды ұнатасың ба?
  • Сен танымайтын адамдардың ортасына түскенде, көбіне үндемей отырасың ба?
  • Сен кейде орныңда отыра алмай мазасызданатын шақтарың бола ма?
  • Сен әдетте шешімді тез қабылдайсың ба?
  • Сен сыныпта ешқашан шуламайсың ба, егер мұғалім жоқ болса да?
  • Қорқынышты түстер сенің түсіне жиі кіре ме?
  • Сен достарыңның ортасында сезіміңе ерік беріп, көңіл көтере аласың ба?
  • Сені ренжіту оңай ма?
  • Біреу туралы жаман айтатынкездер болды ма?
  • Сенің әдетте ойланбай-ақ жылдам, қимылдап, сөйлейтінің рас па?
  • Егер ыңғайсыз жағдайға түсіп қалсаң, ұзақ ойлап жүресің бе?
  • Саған айқайлап, көніл көтеріп ойнайтын ойындар өте қатты ұнай ма?
  • Сен берген асты әрқашан жисің бн?
  • Саған біреу өтініп тұрса саған «жоқ» деп айту қиын ба?
  • Сен жиі қонаққа барғанды ұнатасың ба?
  • Сенде өмір сүргің келмей кететін кездер бола ма?
  • Ата-анаңа қашан да бір дөрекілік жасаған кезің болды ма?
  • Сені ақжарқын еті тірі бала деп есептей ме?
  • Сен сабақ оқып отырып, басқа нәрселерге жиі алаңдайсың ба?
  • Сен ойын сауық кезінде белсенді қатысудан гөрі жиі қарап отырасың ба?
  • Әдеттте саған әртүрлі ойлардан ұйықтау қиын ба?
  • Сен орындауға тиіс болған тапсырманы жасай алатынына өте сенімді бола аласың ба?
  • Сенде жалғыздық сезінетің кез бола ма?
  • Жаңадан танысқан адаммен сөйлескенде, бірінші сөз бастаудан ұяласың ба?
  • Сен бірдемеңі түзетуге кешіксен жиі сүрінесің бе?
  • Саған балалардың біреу дауыс көтеріп айқайласа , сенде айқайлап жауап қайтарасың ба?
  • Сенде өзіңді себептен себепсіз қайғылы немесе қуанышты сезіңу бола ма?
  • Сен құрбыларының шулы ортасында нағыз демалып, тынығу қиын деп есептейсің бе?
  • Сенде ойланбай істеп қойған ісің үшін мазасыздану жиі бола ма?
 
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!