Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тесттер
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларды анықтауға арналған тесттер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
4435
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8-11 СЫНЫПТАР ҮШІН.1 Әдістеме. Спилберг-Ханиннің жекелік және жағдайлық алаңдаушылық шкаласы сұрақнамаасы.Жекелік алаңдаушылық шкаласы (ЖА)Нұсқау: Берілген сөйлемдерді мұқият оқып алыңыз да, қалыпты жағдайда сіз өзіңізді қалай сезінетіндігіңізді санмен келтіре отырып белгілеңіз.1 – «жоқ бұл олай емес»2 – «солай болар»3 – «рас»4 – «әбден дұрыс»Аты-жөні:________________________________________________Сыныбы:_______
Жағдайлық алаңдаушылықНұсқау: қазіргі сәттегі өз жағдайыңызға байланысты сәйкес келетін, кестедегі сандардың бірін көрсетіңіз.1 – «жоқ бұл олай емес»2 – «солай болар»3 – «рас»4 – «әбден дұрыс»Аты-жөні:________________________________________________Сыныбы:_______
Нəтижелерін есептеу:2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 17, 18, 20 сұрақтары жауабының сомасынан 1, 6, 7, 10, 13, 16, 19 сұрақтары жауабының сомасын алып таста. Оған 35 санын қос. Егер Спилбергердің шкаласы бойынша көрсеткіштің сомасы 30 ұпайға дейін болса – алаңдаудың төменгі деңгейі; 30-дан 45-орташа; 45-тен көп болса – алаңдаудың жоғарғы деңгейі. Алаңдаушылық деңгейі жоғарғы сыналушыға ерекше назар аударған дұрыс, оған психологиялық көмек жүйесін құру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру керек.2.Әдістеме. Г.Айзенктің тұлғаның мінез ерекшелігін жедел диагностикалау әдістемесі. Бұл әдістеменің негізінде Кеттел, Леонгард, Айзенг, Личко сияқты психологтардың жалпы психологиялық типтерді авторлық классификациялауының қайталану факті кездеседі. Психология ғылымының кандидаты Т.В Маталинаның жасаған бұл әдістемесі Айзенктің жасөспірімдерге арналған сұрақнамасын қамтиды. Жұмысты кешенді жүргізуде, нәтижелерді градациялау шкаласы мен жасақталған типологиялық сипаттамалар сондай- ақ , түзету бойынша ұсыныстар орын алады. Бұл әдістеме 11-17 жас аралығындағы балаларды зерттеуге есептелген. Қазақ тіліндегі нұсқасы Қазақ білім академиясы тұлғаны әлеуметтендіру институты «Тәрбие психологиясы» зертханасында қазақ тіліне аударылып, экспириментальдық алаңдарда бейімделуден өткізілген.
Жұмыс сатылары:
№ | Пікірлер | Ешқашанда | Ешуақытта дерлік | Жиі | Әр уақытта дерлік |
1 | Көңіл-күйім көтеріңкі болып тұрады | 1 | 2 | 3 | 4 |
2 | Ашушаң боламын | 1 | 2 | 3 | 4 |
3 | Менің тез көңіл-күйім бұзылады | 1 | 2 | 3 | 4 |
4 | Менің басқалар сияқты сәттіліктерге жеткім келеді | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | Мен жағымсыз жағдайларға қатты уайымдаймын және ол туралы ұзақ уақыт ұмыта алмаймын | 1 | 2 | 3 | 4 |
6 | Мен өзіме бір күш енгенін, жұмысқа құлшыныс сезінемін | 1 | 2 | 3 | 4 |
7 | Мен жайбарақатпын, суыққандымын, жинақтымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
8 | Мені қиын жағдайлар қобалжытады | 1 | 2 | 3 | 4 |
9 | Мен көрінген нәрсеге күйгелектенемін | 1 | 2 | 3 | 4 |
10 | Мен толығымен бола аламын | 1 | 2 | 3 | 4 |
11 | Мен барлығын да жүрегіме жақын аламын | 1 | 2 | 3 | 4 |
12 | Менде өзімен деген сенімім жоқ | 1 | 2 | 3 | 4 |
13 | Мен өзімді қорғанышсыз сезінемін | 1 | 2 | 3 | 4 |
14 | Мен қиындықтар мен кризистік күйлерден қашуға тырысамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
15 | Менде тітіркенушілік болып тұрады | 1 | 2 | 3 | 4 |
16 | Мен разы болып жүремін | 1 | 2 | 3 | 4 |
17 | Мені кез келген түкке тұрғысыз нәрсе көңілімді бөліп, толғандырады | 1 | 2 | 3 | 4 |
18 | Өзімді сәтсіз сезінетін кездер болып тұрады | 1 | 2 | 3 | 4 |
19 | Мен байсалды, сабырлы адаммын | 1 | 2 | 3 | 4 |
20 | Мен өзімнің ісім және қамқорлығым туралы ойлағанымда мазасыздық күй баурап алады | 1 | 2 | 3 | 4 |
№ | Пікірлер | Жоқ, бұл олай емес | Солай болар | Рас | Әбден дұрыс |
1 | Мен байсалдымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
2 | Маған еш қауіп төніп тұрған жоқ | 1 | 2 | 3 | 4 |
3 | Өзімді өзім күшпен ұстаудамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
4 | Мен іштей жиырылудамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | Мен өзімді еркін сезінемін | 1 | 2 | 3 | 4 |
6 | Мен абыржулымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
7 | Мені болып қалатын сәтсіздіктер қобалжытады | 1 | 2 | 3 | 4 |
8 | Мен жан дүниемнің тыныштығын сезінемін | 1 | 2 | 3 | 4 |
9 | Мен қобалжулымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
10 | Мен іштей қанағаттанғандық сезім байқадым | 1 | 2 | 3 | 4 |
11 | Мен өзім сенімдімін | 1 | 2 | 3 | 4 |
12 | Мен күйгелек күйдемін | 1 | 2 | 3 | 4 |
13 | Мен өз-өзіме орын таба алмай жүрмін | 1 | 2 | 3 | 4 |
14 | Мен ашулымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
15 | Мен қызуқандылықты сезінбеймін | 1 | 2 | 3 | 4 |
16 | Мен ризамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
17 | Мен реніштімін | 1 | 2 | 3 | 4 |
18 | Менің делебем қатты қозулы және өзімді біртүрлі сезінудемін | 1 | 2 | 3 | 4 |
19 | Мен қуаныштымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
20 | Маған сондай жақсы | 1 | 2 | 3 | 4 |
Нəтижелерін есептеу:2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 17, 18, 20 сұрақтары жауабының сомасынан 1, 6, 7, 10, 13, 16, 19 сұрақтары жауабының сомасын алып таста. Оған 35 санын қос. Егер Спилбергердің шкаласы бойынша көрсеткіштің сомасы 30 ұпайға дейін болса – алаңдаудың төменгі деңгейі; 30-дан 45-орташа; 45-тен көп болса – алаңдаудың жоғарғы деңгейі. Алаңдаушылық деңгейі жоғарғы сыналушыға ерекше назар аударған дұрыс, оған психологиялық көмек жүйесін құру жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру керек.2.Әдістеме. Г.Айзенктің тұлғаның мінез ерекшелігін жедел диагностикалау әдістемесі. Бұл әдістеменің негізінде Кеттел, Леонгард, Айзенг, Личко сияқты психологтардың жалпы психологиялық типтерді авторлық классификациялауының қайталану факті кездеседі. Психология ғылымының кандидаты Т.В Маталинаның жасаған бұл әдістемесі Айзенктің жасөспірімдерге арналған сұрақнамасын қамтиды. Жұмысты кешенді жүргізуде, нәтижелерді градациялау шкаласы мен жасақталған типологиялық сипаттамалар сондай- ақ , түзету бойынша ұсыныстар орын алады. Бұл әдістеме 11-17 жас аралығындағы балаларды зерттеуге есептелген. Қазақ тіліндегі нұсқасы Қазақ білім академиясы тұлғаны әлеуметтендіру институты «Тәрбие психологиясы» зертханасында қазақ тіліне аударылып, экспириментальдық алаңдарда бейімделуден өткізілген.
Жұмыс сатылары:
- Айзенк тестін жүргізу.
- Нәтижелерді есептеу.
- Типтер таблицасы бойынша нәтижелерді градациялау.
- «Өтірік» шкаласы бойынша 5 балдан көп болған жауаптарды таңдау.
- Сен айналаңда сапырылыс, шу болғаның қалайсың ба?
- Өзіңді қолдайтын достарыңның болғаның қалау сенде жиі бола ма?
- Сенен бірдемені сұрап қалса, сен әрқашан жылдам жауап табасың ба?
- Сенде бірдемеге ызаланатын кезің бола ма?
- Сенің көңіл – күйің жиі ауысып тұра ма?
- Құрдастарыңмен араласқаннан гөрі кітаптар оқыған саған жақсы екендігі шын ба?
- Ұйқтатпайтын әртүрлі ойлар саған жиі кедергі жасай ма?
- Сен әрқашан саған айтылғандай жасайсың ба?
- Сен біреудің үстінен келемештеп, күлгенді ұнатасың ба?
- Сен өзіңді бақытсыз адам сезінген кезің болды ма, оған нағыз себеп болмаса да?
- Сен өзіңді көңілі қош, еті тірі адам деп есептейсің бе?
- Сен мектепте жүру тәртібін қашан болсын бұздың ба?
- сенің бірдемеге жиі көңілін толмай, тітіркеніп жүретінің рас па?
- Саған жұмысты жылдам темпте істеу ұнай ма? (егер керісінше жайбасар болсаңыз жауап «жоқ»).
- Сен бола жаздаған әртүрлі қорқынышты оқиғаларға мазасызданасың ба, бәрі жақсымен аяқталса да?
- Саған кез келген құпияны сенуге бол ма?
- Сен әзірлеп отырған достарының тобын қиналмай-ақ жандандырып жібере аласың ба?
- Сенде ешқандай себепсіз, ауырлық түспесе де жүрегіннің жылдам қағып кетуі байқала ма?
- Әдетте сен біреумен достасу үшін өзі бастап қадам жасайсың ба?
- Сен қашан болса да өтірік айттың ба?
- Жұмысыңа және өзіңе сын айтса, сен оңай ренжіп қаласың ба?
- Сен достарыңмен жиі қалжыңдасып, күлкілі оқиғаларды жиі айтасың ба?
- Сен өзіңді жиі шаршаңқы сезесің бе?
- Сен әрқашан алдымен сабағыңды орындап , содаң соң басқаларын жасайсың ба?
- Әдетте сен көңілі қош, барлық нәрсеге риза болып жүресің бе?
- Сен тумаластарыңның үй шаруасына көмектесу туралы өтінішін әрқашан орындайсың ба?
- Сен басқа балалармен араласқанды өте жақсы көресің бе?
- Сен тумаластарыңның үй шаруасына көмектесу туралы өтінішін әрқашан орындайсын ба?
- Сенің басың айналатың кезің бола ма?
- Сенің іс-әрекетің мен қылықтарың басқаларды қобалжытып , ыңғайсыз жағдайңға қалдыратын кез бола ма?
- Сен бір нәрседен жалығу сезімін жиі сезінесің бе?
- Кей кезде сен мақтанғанды ұнатасың ба?
- Сен танымайтын адамдардың ортасына түскенде, көбіне үндемей отырасың ба?
- Сен кейде орныңда отыра алмай мазасызданатын шақтарың бола ма?
- Сен әдетте шешімді тез қабылдайсың ба?
- Сен сыныпта ешқашан шуламайсың ба, егер мұғалім жоқ болса да?
- Қорқынышты түстер сенің түсіне жиі кіре ме?
- Сен достарыңның ортасында сезіміңе ерік беріп, көңіл көтере аласың ба?
- Сені ренжіту оңай ма?
- Біреу туралы жаман айтатынкездер болды ма?
- Сенің әдетте ойланбай-ақ жылдам, қимылдап, сөйлейтінің рас па?
- Егер ыңғайсыз жағдайға түсіп қалсаң, ұзақ ойлап жүресің бе?
- Саған айқайлап, көніл көтеріп ойнайтын ойындар өте қатты ұнай ма?
- Сен берген асты әрқашан жисің бн?
- Саған біреу өтініп тұрса саған «жоқ» деп айту қиын ба?
- Сен жиі қонаққа барғанды ұнатасың ба?
- Сенде өмір сүргің келмей кететін кездер бола ма?
- Ата-анаңа қашан да бір дөрекілік жасаған кезің болды ма?
- Сені ақжарқын еті тірі бала деп есептей ме?
- Сен сабақ оқып отырып, басқа нәрселерге жиі алаңдайсың ба?
- Сен ойын сауық кезінде белсенді қатысудан гөрі жиі қарап отырасың ба?
- Әдеттте саған әртүрлі ойлардан ұйықтау қиын ба?
- Сен орындауға тиіс болған тапсырманы жасай алатынына өте сенімді бола аласың ба?
- Сенде жалғыздық сезінетің кез бола ма?
- Жаңадан танысқан адаммен сөйлескенде, бірінші сөз бастаудан ұяласың ба?
- Сен бірдемеңі түзетуге кешіксен жиі сүрінесің бе?
- Саған балалардың біреу дауыс көтеріп айқайласа , сенде айқайлап жауап қайтарасың ба?
- Сенде өзіңді себептен себепсіз қайғылы немесе қуанышты сезіңу бола ма?
- Сен құрбыларының шулы ортасында нағыз демалып, тынығу қиын деп есептейсің бе?
- Сенде ойланбай істеп қойған ісің үшін мазасыздану жиі бола ма?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)