Қазақстан Республикасы Білім және
ғылым министрлігі
Түркістан облысының білім
басқармасы
М.Тынышбаев атындағы Қазақ көлік
және коммуникациялар академиясының
Шымкент көлік
колледжі
«Автоматика, радиоэлектроника, тасымалдауды
ұйымдастыру және жол шаруашылығы» пәндер
бірлестігі
БЕКІТЕМІН
______________
«___»____ 2020
ж.
САБАҚТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК
ӨҢДЕЛУІ
Мамандығы: 1306000-Радио электроника және
байланыс .
( коды және атауы
)
Пәні: Шет тілі.
Ашық сабақ
Тақырыбы: «There is, there
are»
Оқытушы:
Dildakhanova.S
______________________
Курс:
1
Топ: РиС 15-20
ОБ
Шымкент 2020
Пәні: Шет
тілі
Күні:
15.10.20
Тобы,
курсы: РиС15-20Об
Сабақтың
тақырыбы: There is, there
are
Сабақтың
типі:
Қарапайым
Сабақтың
түрі: Theoretical distance
learning
Subject: Foreign
Language
Date: 15.10.20
Group, course:
Ris15-20ob
Lesson topic: There is, there
are
Lesson type:
simple
Lesson type: Theoretical distance
learning
Сабақтың мақсаты:
The purpose of the
lesson
Understand describe
the section of students, expland vocablery,develop reading ,writing
and thinking skills,as well as well as expand the field of thinking
of students,develop,and from creative
abilities-түсіну,сөздік қорын оқу , жазу
, ойлау қабілеттерін дамытубсонымен қатар оқушылардың ой өрісін
кеңейту.
Білімділік: Түзеткіштер және оның түрлері,
атқаратын функциясы және оның жұмыс істеу
принциптері туралы мәліметтер бере
отырып, түзеткіштердің құрылымдық
схемасын зертханалық стенд арқылы үйретіп, білімдерін
арттыру.
Knowledge: improving the knowledge of
the design scheme of rectifiers through a laboratory stand,
providing information about Rectifiers and their types, functions
performed and the principles of their
operation.
Дамытушылық: Сабақта жаңа педагогикалық
және кәсіптік білім берудегі инновациялық технологияларды қолдана
отырып, студенттердің білім сапасын арттыру және шығармашылық
қабілетін, ой-өрісін дамыту. Техникалық құралдар
және компьютерлік зертханалық
программалармен жұмыс істей алу дағдыларын
жетілдіру. Өзбетінше жұмыс істеуге
дағдыландыру, пәнге деген қызығушылығын
арттыру.
Developing: improving the quality of
students ' knowledge and developing their creative abilities,
thinking, using innovative technologies in new pedagogical and
vocational education in the classroom. Improving the skills of
working with technical means and computer laboratory programs.
Develop self-study skills, increase interest in the
subject.
Сабақты жабдықтау:
а) сабақтың
көрнекілігі сызба-нұсқалар, оқулықтар,
слайд, Тақта.
Whatsapp
zoom
в)оқыту
орны smartnation,zoom
Әдебиеттер:
English for transport
engineers book.
Сабақтың жоспары:
Lesson equipment:
a) visual effects
of the lesson are schematic versions, textbooks, slides,
whiteboards. Whatsapp
zoom
C)smartnation
References: English for transport
engineers book.
Lesson plan:
I.Сабақты ұйымдастыру:
студенттер мен сәлемдесу, студенттердің назарын өзіне аудару,
студенттердің сабаққа дайындығын бақылай отырып, сөз жұмбақ шешу
арқылы зейінін сабаққа аудару (5
мин)
-
Өткен тақырыптарға
шолу (5
мин)
-
Жаңа тақырыпты
түсіндіру (5
мин)
-
Жаңа тақырып бойынша
білімін, іскерлік пен дағдысын қалыптастыру және пысықтау
(5мин)
-
Сабақты
қорытындылау, студенттерді бағалау (5
мин)
-
Үй тапсырмасын беру
(5мин)
I. Organization of the
lesson: greeting, checking the
cleanliness of the classroom, closing students, focusing on the
lesson by solving the riddle of words, observing the readiness of
students for the lesson (5min)
II. review of past
topics (5
min)
III. explanation of
a new topic (5min)
IV. formation and
development of knowledge, skills and abilities on a new topic
(5
min)
V. summing up the
results of the lesson, evaluating students
(5min)
Delivery of homework
(5
min)
I. solving the word puzzle
-
Өткен тақырыпқа
шолу: Сұрақ-жауап
арқылы.
-
. Review of the past topic: through a question
and answer.
Homework check-үй тапсырмасын тексеру.Өткенді
қайталау
Abay Kunanbayev
III. Жаңа
тақырыпты түсіндіру (меңгеру): түсіндірмелі хабарлау және
техникалық құралдармен жұмыс жасау әдістері арқылы білім мен
дағдыны қалыптастыру
III. explanation
(assimilation) of a new topic: formation of knowledge and skills
through explanatory communication and methods of working with
technical means
-
Жаңа тақырып бойынша
білімін, іскерлік пен дағдысын қалыптастыру және
пысықтау:
-
formation and development of
knowledge, skills and abilities on a new
topic:
New topic-Жаңа тақырып
There is ,there are
Introduce examples of the rules of a new topic
, give students the right answer by thinking-Жаңа тақырыптың
ережесімен таныстырам мысалдар келтіру,студенттер ойлау арқылы
дұрыс жауапты табу.
-
The construction there
is there are means there is .We use it to tell about the location
of any objects.Қазақ тілінде бар деп аударылады. Яғни кеңістікте немесе
бір нәрсенің ішінде бір нәрсе бар екенін білдіру мақсатында көмекші
етістіктер қолданылатын құрылымдардың
бірі.
There is ,there are-құрлымы сөйлемнің түрлеріне
қарай өзгеріске ұшырайды.
1.Болымды сөйлем кезінде
2.Болымсыз сөйлем кезінде
3.Сұраулы сөйлем кезінде
There is a pen in my bag
–болымды түрі.
Болымсыз сөйлем кезінде Is –көмекші етістікке not
–көмекші етістікті қоямыз.
Сұраулы сөйлем жасау үшін Is-көмекші етістікті
there
алдына шығарамыз.
Студенттермен
топтық жұмыс.
Тапсырма
4.1.group work with
students.
Task
Сабақты
қорытындылау: Студенттерді бағалау
критерийлері бойынша бағалап, журналға баға
қою.
-
V. Summing up the results of
the lesson: evaluating students by
criteria and setting a rating in the
journal
-
Homework:
-
Үй тапсырмасы:
.
3) 9тест
құрастыру.
4) «Fill the crossword and you
ll read another word in the markerd
squires»
сөзіне сөзжұмбақ
құрастыру.
3) 9test compilation.
4) create a crossword puzzle for the words "Fill
the crossword and you ll read another word in the markerd
squires".
Summing up the lesson and reflection (5
minutes)
1.There is –қай кезеңде
қолданылады?
Жекеше түрде қолданамыз.
2.There are –жекеше түріне қолданамыз
ба?
Жоқ
көпше түрде қолданамыз.
Did
you understand the lesson?-сабақты түсіндіңіздер
ме?
Thank you for your active. The end lesson bye
bye
Бірлестік меңгерушісі:
_______________________
Педагог:
___________________________________