Материалдар / There is there are
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

There is there are

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілінде there is there are үйретуге арналған көрнекі құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2020
566
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Түркістан облысының білім басқармасы

М.Тынышбаев атындағы Қазақ көлік және коммуникациялар академиясының


Шымкент көлік колледжі


«Автоматика, радиоэлектроника, тасымалдауды ұйымдастыру және жол шаруашылығы» пәндер бірлестігі


БЕКІТЕМІН

______________

«___»____ 2020 ж.



САБАҚТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ӨҢДЕЛУІ


Мамандығы: 1306000-Радио электроника және байланыс .

( коды және атауы )


Пәні: Шет тілі.




Ашық сабақ

Тақырыбы: «There is, there are»







Оқытушы: Dildakhanova.S

______________________

Курс: 1

Топ: РиС 15-20 ОБ




Шымкент 2020



Пәні: Шет тілі

Күні: 15.10.20

Тобы, курсы: РиС15-20Об

Сабақтың тақырыбы: There is, there are

Сабақтың типі: Қарапайым

Сабақтың түрі: Theoretical distance learning

Subject: Foreign Language

Date: 15.10.20

Group, course: Ris15-20ob

Lesson topic: There is, there are

Lesson type: simple

Lesson type: Theoretical distance learning

Сабақтың мақсаты:

The purpose of the lesson

Understand describe the section of students, expland vocablery,develop reading ,writing and thinking skills,as well as well as expand the field of thinking of students,develop,and from creative abilities-түсіну,сөздік қорын оқу , жазу , ойлау қабілеттерін дамытубсонымен қатар оқушылардың ой өрісін кеңейту.

Білімділік: Түзеткіштер және оның түрлері, атқаратын функциясы және оның жұмыс істеу принциптері туралы мәліметтер бере отырып, түзеткіштердің құрылымдық схемасын зертханалық стенд арқылы үйретіп, білімдерін арттыру.

Knowledge: improving the knowledge of the design scheme of rectifiers through a laboratory stand, providing information about Rectifiers and their types, functions performed and the principles of their operation.

Дамытушылық: Сабақта жаңа педагогикалық және кәсіптік білім берудегі инновациялық технологияларды қолдана отырып, студенттердің білім сапасын арттыру және шығармашылық қабілетін, ой-өрісін дамыту. Техникалық құралдар және компьютерлік зертханалық программалармен жұмыс істей алу дағдыларын жетілдіру. Өзбетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Developing: improving the quality of students ' knowledge and developing their creative abilities, thinking, using innovative technologies in new pedagogical and vocational education in the classroom. Improving the skills of working with technical means and computer laboratory programs. Develop self-study skills, increase interest in the subject.

Сабақты жабдықтау:

а) сабақтың көрнекілігі сызба-нұсқалар, оқулықтар, слайд, Тақта. Whatsapp zoom

в)оқыту орны smartnation,zoom


Әдебиеттер: English for transport engineers book.


Сабақтың жоспары:


Lesson equipment:

a) visual effects of the lesson are schematic versions, textbooks, slides, whiteboards. Whatsapp zoom

C)smartnation

References: English for transport engineers book.

Lesson plan:

I.Сабақты ұйымдастыру: студенттер мен сәлемдесу, студенттердің назарын өзіне аудару, студенттердің сабаққа дайындығын бақылай отырып, сөз жұмбақ шешу арқылы зейінін сабаққа аудару (5 мин)

  1. Өткен тақырыптарға шолу (5 мин)

  2. Жаңа тақырыпты түсіндіру (5 мин)

  3. Жаңа тақырып бойынша білімін, іскерлік пен дағдысын қалыптастыру және пысықтау (5мин)

  4. Сабақты қорытындылау, студенттерді бағалау (5 мин)

  5. Үй тапсырмасын беру (5мин)



I. Organization of the lesson: greeting, checking the cleanliness of the classroom, closing students, focusing on the lesson by solving the riddle of words, observing the readiness of students for the lesson (5min)

II. review of past topics (5 min)

III. explanation of a new topic (5min)

IV. formation and development of knowledge, skills and abilities on a new topic (5 min)

V. summing up the results of the lesson, evaluating students (5min)

Delivery of homework (5 min)

I. solving the word puzzle



  1. Өткен тақырыпқа шолу: Сұрақ-жауап арқылы.

  2. . Review of the past topic: through a question and answer.

Homework check-үй тапсырмасын тексеру.Өткенді қайталау

Abay Kunanbayev













III. Жаңа тақырыпты түсіндіру (меңгеру): түсіндірмелі хабарлау және техникалық құралдармен жұмыс жасау әдістері арқылы білім мен дағдыны қалыптастыру

III. explanation (assimilation) of a new topic: formation of knowledge and skills through explanatory communication and methods of working with technical means







  1. Жаңа тақырып бойынша білімін, іскерлік пен дағдысын қалыптастыру және пысықтау:

  2. formation and development of knowledge, skills and abilities on a new topic:

New topic-Жаңа тақырып

There is ,there are

Introduce examples of the rules of a new topic , give students the right answer by thinking-Жаңа тақырыптың ережесімен таныстырам мысалдар келтіру,студенттер ойлау арқылы дұрыс жауапты табу.



    1. The construction there is there are means there is .We use it to tell about the location of any objects.Қазақ тілінде бар деп аударылады. Яғни кеңістікте немесе бір нәрсенің ішінде бір нәрсе бар екенін білдіру мақсатында көмекші етістіктер қолданылатын құрылымдардың бірі.





There is ,there are-құрлымы сөйлемнің түрлеріне қарай өзгеріске ұшырайды.


1.Болымды сөйлем кезінде

2.Болымсыз сөйлем кезінде

3.Сұраулы сөйлем кезінде

There is a pen in my bag –болымды түрі.

Болымсыз сөйлем кезінде Is –көмекші етістікке not –көмекші етістікті қоямыз.

Сұраулы сөйлем жасау үшін Is-көмекші етістікті there

алдына шығарамыз.










Студенттермен топтық жұмыс.

Тапсырма

4.1.group work with students.

Task






Сабақты қорытындылау: Студенттерді бағалау критерийлері бойынша бағалап, журналға баға қою.

  1. V. Summing up the results of the lesson: evaluating students by criteria and setting a rating in the journal

  2. Homework:

  1. Үй тапсырмасы:


.

3) 9тест құрастыру.

4) «Fill the crossword and you ll read another word in the markerd squires» сөзіне сөзжұмбақ құрастыру.

3) 9test compilation.

4) create a crossword puzzle for the words "Fill the crossword and you ll read another word in the markerd squires".

Summing up the lesson and reflection (5 minutes)

1.There is –қай кезеңде қолданылады?

Жекеше түрде қолданамыз.

2.There are –жекеше түріне қолданамыз ба?

Жоқ көпше түрде қолданамыз.

Did you understand the lesson?-сабақты түсіндіңіздер ме?

Thank you for your active. The end lesson bye bye



Бірлестік меңгерушісі: _______________________

Педагог: ___________________________________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!