тігіс түрлерін меңгеру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

тігіс түрлерін меңгеру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар тігіс түрлерін ажыратады және сипаттайды;Оқушылар тігіс түрлерін қолдану әдістерін түсіндіреді;Оқушылар тігіс түрлерін қолданып, қарапайым бұйымдар дайындайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

2-сынып

Сабақтың тақырыбы: Тігіс түрлерін меңгеру


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 2


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Тігіс түрлерін меңгеру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


2.1.1.1 – тігіс түрлерін ажырату және сипаттау;
2.1.2.1 – тігіс түрлерін қолдану әдістерін түсіндіру;
2.1.3.1 – тігіс түрлерін қолдану арқылы қарапайым бұйымдарды дайындау.

Сабақ мақсаты


Оқушылар тігіс түрлерін ажыратады және сипаттайды;
Оқушылар тігіс түрлерін қолдану әдістерін түсіндіреді;
Оқушылар тігіс түрлерін қолданып, қарапайым бұйымдар дайындайды.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларды еңбекқорлық пен кәсіби біліктілікке баулу арқылы тігіс түрлерін үйрену.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

ЖИ құралдары


Adaptemy, Smartsparrow - Оқушылардың жауаптарын немесе әсерлерін талдай отырып, нақты нәтижелерді көрсетеді - https://www.adaptemy.com/ https://www.smartsparrow.com/

Бағалау критерийлері


✓ Тігіс түрлерін ажырата алады.
✓ Тігіс түрлерін қолдану әдістерін түсіндіре алады.
✓ Тігіс түрлерін қолданып, қарапайым бұйымдар дайындай алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар тігіс түрлерімен байланысты сөздерді үйреніп, оларды өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі


– қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (8 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (5 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Тігіс түрлерін сурет арқылы таныстыру.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Компьютер, проектор, презентация.
https://www.google.com/search?q=Тігіс түрлерін меңгеру


Shape1

Сабақтың ортасы (27 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс
Тігіс түрлерін талдау (7 минут)


Оқушылар мәтінді оқып, талдайды.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Дербес компьютер, оқушының жұмыс дәптері.
https://www.google.com/search?q=Тігіс түрлерін меңгеру


Shape2

1-тапсырма
Тігіс түрлерін ажырату және сипаттау. (5 минут)
Берілген суреттердегі тігіс түрлерін анықтау және сипаттау.


Оқушылар суреттерді қарап, тігіс түрлерін анықтайды және сипаттайды.


ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.


Суреттер, оқу құралдары.
https://www.google.com/search?q=Тігіс түрлерін меңгеру


Shape3

2-тапсырма
Тігіс түрлерін қолдану әдістерін түсіндіру. (8 минут)
Топтық жұмыс: әр топқа тігіс түрлерін қолдану әдістерін көрсету.


Оқушылар топта жұмыс істеп, тігіс түрлерін қолдану әдістерін көрсетеді.


ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен бағалау.


Жұмыс дәптері, оқу құралдары.
https://www.google.com/search?q=Тігіс түрлерін меңгеру


Shape4

3-тапсырма
Тігіс түрлерін қолданып, қарапайым бұйымдар дайындау. (7 минут)
Жеке жұмыс: берілген нұсқаулық бойынша қарапайым бұйым дайындау.


Оқушылар нұсқаулық бойынша бұйым дайындайды.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.


Жұмыс дәптері, оқу құралдары.
https://www.google.com/search?q=Тігіс түрлерін меңгеру

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2025
33
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі