Тік бұрыштап проекциялау әдісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тік бұрыштап проекциялау әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тік бұрыштап проекциялау әдісі туралы білім алушыларға түсінік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Тік бұрыштап проекциялау әдісі



Мақсат:

  1. Білімділік: Тік бұрыштап проекциялау әдісімен таныстыру.

  2. Дамытушылық: Кеңістікте ойлау қабілеттерін, визуалды қабылдау дағдыларын дамыту.

  3. Тәрбиелік: Сызудың алғашқы негіздерін игерту арқылы оқушыларды политехникалық мамандықтарға тәрбиелеу

Сабақ типі: жаңа сабақ

Сабақ түрі: лекция, ішінара ізденіс сабағы.

Әдіс-тәсілдер: әңгіме, иллюстрациялау, сызу

Құрал-жабдықтар: Транспортир, циркуль, қарындаштардың түрлері, көрнекіліктер, «Проекция түрлері» презентациясы, өшіргіш, сызғыш түрлері, бұрыштықтар.

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу. Сабақта жоқ оқушыларды түгендеп, журналға белгілеу. Құрал саймандарын тексеру.

ІІ. Жаңа сабақты меңгеруге дайындау кезеңі

Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, сабақ таныстыру.

Сендер бүгін сабақта тік бұрыштап проекциялау әдісімен танысып оның өмірде инженерлік графика да пайдалану негіздерімен танысасыңдар.

III. Өткен тақырыпты қайталау

  1. Қандай проекциялау центрлік, параллель, тік бұрыштап және қиғаш бұрыштап проекциялау деп аталады.?

  2. Проекциялаудың қандай тәсілін негізгі деп алуға болады?

ІV. Жаңа сабақты меңгеру кезеңі













.









а) б) в)

























V. Жаңа сабақты бекіту

  1. Нәрсенің сыэбадағы бір проекциясы әрқашан да жеткілікті бола ма?

  2. Проекциялар жазықтықтарын қалай атайды? Олар қалай белгіленеді?

  3. Нәрсені үш проекция жазықтығына проекциялағаннан шыққан проекциялар қалай аталады? Осы жазықтықтар бір-біріне қатысты қалай орналасуы керек?


Жаттығу:



суретте детальдың-бұрыштықтың көрнекі кескіні мен сызбасы берілген. Көрнекі кескінде стрелкамен проекциялау бағыты көрсетілген. детальдардың проекциялары 1, 2, 3



VI. Қорытынды: осы сабақта оқушылар тік бұрыштап проекциялау қасиеттерімен әдісін игерді.

VII. Үйге тапсырма: тақырыпты қайталау, үй жұмысын орындап аяқтау.

Үй жұмысы:

Төмендегі кестені деталь сызбаларының суреттерімен салыстырып отырып сәйкес келетін көріністермен толтырыңдар.







 Сызу пәнін оқытудағы тәжрибелі мұғалімдердің қолданып жүрген тиімді әдістері;

-  оқушылардың ойлану қабілетін және кеңістіктегі нәрсені көз алдына елестете білуіне талаптандыратын әдістер мен құралдар;

-  аксонометриялық проекция негіздеріне сәйкес орындалған эскиздер мен көрнекі кескіндерін бейнелеу әдістері мен құралдары;



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.00.2023
484
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі