Математика
|
Уақыты:
10.10.2018
|
Кабинет:
24
|
Мұғалім: Исаева
А
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Тік бұрышты параллелепипед
және оның көлемі
|
Сілтеме
|
Математика оқулығының
әдістемесі,ғаламтор
|
Сабақтың
жабдығы
|
қосымша тапсырмалар жазылған
үлестірмелер, кестелер
|
Жалпы
мақсаттар
Оқыту
нәтижесі
|
Мақсаты: дененің көлемі және көлемнің
өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа
өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты
қою.
Сабақтың
түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өздік,
есептеу, салыстыру.
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
|
Топқа
бөлу
|
Оқушыларға кесілген суреттер
үлестіріледі.
|
Қолдарына алған қиындыларды
құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға
іледі.
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Армысың, алтын күн!
Армысын, асыл жыр! Армысын, көк аспан!
Армысың,жан досым!
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым бос.
|
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал
қалыптастырады.
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
Ауызша
жұмыс.Зейінділік
ойыны:
7 200 : 8 + 100 – 190 : 9
∙ 1 000 = 4 000
8 ∙ 50 + 1 000 : 2 ∙ 8 –
5 000 : 2 ∙ 7 =
2 100
|
Оқушылар ауызша
орындайды
|
Жаңа
сабақ
1.
түсіндіру, еске түсіру,
қайталау.
Көлемнің өлшем бірліктерін
есіңе түсір.
Кестеден геометриялық
денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше,
шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал
қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін
есептеуге болады.
Мұғалім артық фигураны табуды
ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін
дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше –
көлемді)
«Көлем» деген сөзді қалай
түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем
жағынан үлкен, кіші екендігін
салыстыру.
1 см3 = 1
000мм3
1
дм3 = 1 000см3
1
м3=
1 000дм3
1
дм3 = 1 000 000
мм3
1
м3=
1 000 000см3
1 л су=
1дм3
. Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнекте.
12м3
=
12 000 000см3
8 000 000мм3
=
8 000см3
12дм3
= 12
000см3
т.с.с.
Тіктөртбұрыштардың белгісіз
қабырғасы мен периметрін
тап.
Ұзындығы
|
Ені
|
Ауданы
|
Периметрі
|
12см
|
7см
|
84см2
|
38см
|
16мм
|
5мм
|
80мм2
|
42мм2
|
35м
|
20м
|
700м2
|
110м
|
Оқулықтағы
тапсырмаларды топтарға бөліп
орындау.
Дәптермен
жұмыс.
Шығармашылық
тапсырмаларды орындау.
|
Сергіту
сәті
|
Бір, екі, үш
Жинап алдық күш
Төрт, бес, алты
Біз жазамыз мықты
Дәптерімізді ашайық
Көрсетілген үлгіге,
Әдемі етіп жазайық
|
Ой
толғаныс
|
Қалдықты табуға
берілген есептер
1. Үстелдің үстінде 7 тоқаш жатты.Айжан 2 тоқаш жеді. Үстелдің
үстінде неше тоқаш қалды?
2. Самал кітапханадан 7 кітап алды.Оның 3 кітабын оқыды. Неше
оқитын кітап қалды?
3. Диас 6 сурет салды. Ол 3 суретін досына сыйлады.Диаста неше
сурет қалды?
4. Гүлжанның туған күніне 8 қыз келді. 3 қыз үйлеріне кетті.
Гүлжанның туған күнінде неше қыз қалды?
5. Асқардың кітабында 9 бет бар. Оның 4 бетін оқыды. Асқарға неше
оқитын бет қалды?
6. Сандуғаштың туған күніне 10 сыйлық сыйлады. 6 сыйлықты ашып
көрді.Неше ашылмаған сыйлық қалды?
7. Айбектің 6 дәптері болды. 2 дәптерін досына берді.Айбектің неше
дәптері қалды?
|
Үй
тапсырмасы
|
Оқулықтағы
тапсырмаларды орындау
|
Оқушылар
күнделіктеріне жазады
|
Бағалау
|
Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге
жазу.
|
Бағалау парақшасын
толтырады
|