Материалдар / Тік бұрышты параллелепипед (текше) және оның жазбасы /2 сағ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тік бұрышты параллелепипед (текше) және оның жазбасы /2 сағ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша материалдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2549
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4 Д Мектеп: «Атамекен» ЖОМ

Күні : Мұғалімнің аты-жөні: Калдыбаева Г

СЫНЫП: 5 Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тік бұрышты параллелепипед (текше) және оның жазбасы /2 сағ.

Осы сабақта жеткізетін оқу мақсаттарыы (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.5.2.9 Жазық фигуралардың және кеңістіктегі геометриялық фигуралардың жазбаларын салу (текше және тік бұрышты параллелепипед)

Сабақ мақсаты

Жазық фигуралардың кеңістіктегі геометриялық фигураларды біледі, түсінеді;

Жазық фигуралардың және кеңістіктегі геометриялық фигураларды ажыратады, жазбасын салады;

Геометриялық фигураларды ажырата келе, өмірмен байланысты есептерді шығарады, алған білімдерін өмірде қолданады.

Бағалау критерийі


-Жазық фигуралардың және кеңістіктегі геометриялық фигуралардың жазбасын салады, элементтерін біледі.

-Геометриялық фигураларды текше және тік бұрышты параллелепипедті жіктеп, , табады, сипаттайды.

-Алған білімдерін жинақтап, геометриялық фигураларды салыстырып, қорытынды жасайды, өз білімдерін бағалайды, математикалық есептерді шығарады, шешімдерін табады, есеп құрастырады.

Тілдік мақсат

Терминдер: фигура, тікбұрыш, параллелепипед (текше), жазбасы, жазық, кеңістік, көлем, фигураның элементтері.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

...параллелелипедтің (текшенің) пішініндей;

-...тіктөртбұрыштың(шаршының) пішініндей;

-тікбұрышты параллелепипедтің жазбасы …құралады;

- текшенің жазбасы …құралады;

- берілген жақтарының аудандары…тең;

- берілген жағының периметрі …тең;

- параллелепипедтің қарама-қарсы жақтары...;

- параллелепипедтің бүйір жақтары ... .

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» бағдарламасының зайырлы қоғам және жоғарғы руханият, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылықтар.

  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

  • Проблемаларды шешу қабілеттері;

  • Қарым-қатынас жасау қабілеті;

  • Жеке, жұппен және топпен жұмыс істей білу қабілеті;

  • Өмір бойы оқуға дайын болу.

Пәнаралық байлданыс

Қазақ тілі, жаратылыстану, сызу.

Бастапқы білім

Тік бұрышты үшбұрышты, текше, тік бұрышты параллелепипед және оның элементтерін ажыратады және атайды. Тік бұрышты параллелепипедтің (текшенің) көлемінің, ауданының формуласын қолданады.

Жоспар :

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар




Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі;

Топқа бөлу.

2 минут



Үй тапсырмасын тексеру

«Кубизм» әдісі

5 минут

Мұғалім оқушыларды түгендеп, амандасып, сабаққа сәтілік тілейді. Оқушылар мұғаліммен амандасып шығып, рахмет айтады.


Геометриялық фигуралар арқылы оқушыларды топқа бөледі. Оқушылар қолындағы геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінеді..


Мұғалім «Кубизм» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексереді. Кубиктегі қырларға сұрақтар жазылады. Оқушылар кубикті лақтырып алдына түскен нөмірлері бойынша сұрақтарға жауап береді. «Бағдаршам» арқылы бағаланады.

  • Параллелепипед дегеніміз қандай фигура?

  • Текше дегеніміз қандай фигура?

  • Текше жақтары қандай фигуралардан тұрады?

  • Текшенің әрбір төбесі неден құралған?

  • Кірпіш геометриялық фигураға жатқызуға бола ма? Неге?

  • Өмірде кез келген заттардарды геометриялық фигураларға ұқсас деуге бола ма? /мысал/

Слайд 1



Геометриялық фигуралар, кубик , түрлі-түсті қағаздар

Сабақтың ортасы


10 минут

«Бас қатырғыш базары» әдісі

















15 минут



Мұғалім жаңа сабақты «Бас қатырғыш базары» әдісі арқылы ашып, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріп шығады. Әр топ мүшелері алдарындағы тапсырмаларды орындайды, критерий арқылы бағаланады.

1 тапсырма:

  1. Неліктен тікбұрышты параллелепипед және көпжақтар болады, ал 1,3,4,6 нөмірлермен берілген фигуралар болмайды.


Shape3 Shape1 Shape2

1

2

Shape5 Shape4 3

Shape6




4 5 6

2) Геометриялық фигуралардың кеңістік фигураларының, жазық фигуралардың нөмірлерін атаңдар.

3) Қанша тікбұрышты параллелепипед және текше берілген?

2 тапсырма:

Көлемі 1) 27 см3 ; 2) 125 см3 3) 1 см3 болатын кубтың (текшенің) қырының ұзындығы неше саниметр?

3 тапсырма:

Мына берілген фигуралардың көлеміне және жер ауданына байланысты халық санын анықтаңдар? Егер де қаладағы тұрғын үйлер осы фигуралар пішінді болған жағдайда, қандай үйде халық сыйымдылығы көп?

Shape9 Shape8

5

5

5

Shape7

800

5 5

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Жазық және кеңістік фигураларды жазбасына байланысты ажыратады



Текшенің анықтамасын біледі

1

Параллелепипедтің анықтамасын біледі

1

Текшенің қасиеттерін біледі, түсінеді

1

Параллелепипедтің қасиеттерін біледі.

1

Текшенің элементтерін біледі

1

Параллелепипедтің элементтерін біледі

1

Берілген фигуралардың элементтерін біле отырып есептерді шығарады

Текшенің ауданының формуласын біледі

1

Текшенің көлемін біледі.

1

Параллелепипедтің ауданың біледі

1

Параллелепипедтің көлемін біледі

1

Сәйкес формулаларын орындап құрастырады.

1

Шешімін табады.

1

Есептің жауабын жазады.



Үлестірме материалдар, АКТ, слайд 2,3

Қосымша 2

Сабақтың соңы 5 минут






Кері байланыс

«+,-,?» кестесі

3 минут

Үйге тапсырма



Мұғалім оқушыларға «Жасырын сөз» әдісі арқылы пысықтайды. Мұғалім кейбір оқушыларға геометриялық фигураның суреттерін беріпшығады, ойлануға уақыт береді. Ол оқушылар қолындағы фигураны сипаттап беру керек. Отырған оқушылар сол фигураны табу керек.




Кері байланыс жаздырады. «+,-,?» кестесін толтырады.


Үйге тапсырма:

Көлемін табыңдар.


Геометрия

лық фигуралар

дың суреттері, кеспелер

Қосымша 3

Қосымша ақпарат .

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйреткенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Дарынды балаларға арналған тапсырмалар

Үлгерімі төмен балаларға арналған тапсырмалар

Берілген жазбаға сәйкес текшені таңдаңыз.

Суреттегі фигуралардан текшенің жазбасы болатындарын таңдаңыз.Оларды қиып алып, текшені қалай құрастыруға болатынын көрсетіңіз.

Критерий арқылы бағалау, өз-өздерін бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағасы.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Ноутбукпен ғаламтормен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтау ескертіледі.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?











Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!