Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу, пифагор теоремасы, тригонометриялық анықтама негіздері, Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Келісілген»

ӘБ жетекшісі

Бөлім 8.1В: Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу

Мектеп:

Мұғалім:

Сабақ

Күні:

Сынып: 8

Сабақ тақырыбы


Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Оқу мақсаты


8.3.3.6 тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 бұрыштарының синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін қолданады;

8.3.3.7 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табады;

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

- тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;

- тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 бұрыштарының синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін қолданады;

Сабақ мақсаты

Берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табады

КДМ


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

1 сабақ

Сабақтың басы

Білімнің өзектілігі

Мақсат қою

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушыларды түгелдеу.

  • Сәлемдесу.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Мақсат: Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Үшбұрыштың периметрі нешеге тең?

1 – жағдай: Оқушылар мәлімет жеткіліксіздігін алға тартады.

  • Ал егер бізге тағы бір элементі, яғни қабырғасы белгілі болса, есепті шығару мүмкін бе? Мәлімет жеткілікті ме?

2 – жағдай Оқушылар тікбұрышты үшбұрыштарды шешу үшін екі элементтің жеткілікті екенін түсінеді.

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай? – сұрақ бере отырып, оқу мақсатын оқушылардың барлығына түсінікті жеткізу. Мақсат: оқушыларды бағалау критерийін құра білуге баулу.

  • Бүгінгі сабағымыздың бағалау критерийін өздерің айтып көріңіздер.

Бағалау критерийлерін барлық оқушы үшін қолжетімді жасау.


Жаңа сабақты игеру

15 мин










Алдыңғы сабақтағы білімдерін қайталау мақсатында алдында берілген есепті аяқтауды ұсынамын:


Үшбұрыштың периметрі нешеге тең?

Есепті шығару барысында оқушылар Пифагор теоремасын, бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі анықтамаларын қайталайды.

Мақсат: Берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу (өткен білімдерін есептер шығаруда қолдану) дағдыларын қалыптастыру.

Жеке жұмыс:

1. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеттері 5 см және 5 см. Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен гипотенузасын анықтаңыз.

2. Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 12 см, ал сүйір бұрышының . Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен катеттерін анықтаңыз.

3. Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 9 см, ал сүйір бұрышының . Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен катеттерін анықтаңыз.

4. Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 24 см, ал бір катеті 12 см. Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен екінші катетін анықтаңыз.

5. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеттері 20 см және оған қарсы жатқан сүйір бұрышының . Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен гипотенузасын анықтаңыз.

Оқушылар дәптерге орындап чатқа жібереді, оқушылар чаттағы есептерді көріп бірін бірі бағалайды қажет болғанда мұғалім кері байланыс береді.

Ресурсы


2 сабақ

Жаңа сабақты бекіту

17 мин


Төменде көрсетілген тапсырмалар OneNote беріледі. Оқушыларға есептерді шығару ұсынылады. Бір оқушы тақтаға орындайды, қалғаны өз дәптерлерінде орындайды.

6. Биіктігі 8 м болатын футбол қақпасынан 8 м қашықтықта доп қойылған. Доп қақпаға кіру үшін сіз тепкен доп неше градустан аспауы керек ?

7. Сіз скейтборд үшін ұзындығы 14 фут және көтерілу бұрышы 300 болатын төбе жасағыңыз келеді. Осы төбенің биіктігі мен табан ұзындығын табыңыз.

Рисунок 1

300


8. Өндірілген тұз, суретте көрсетілгендей, конус тәрізді үйіндімен сақталады. Конус табанының ұзындығы 113,04 фут. Конус жасаушысы 450 бұрышпен көлбеген. Конустың һ биіктігін табыңыз. Содан соң үйіндінің s ұзындығын табыңыз.

450


9. Құстың қандай биіктікте отырғанын анықтаңыз.

Шығарылу жолы тақтада көрсетіледі, оқушылар өзін – өзі бағалайды

Ресурсы


Қорытынды

3 мин

Рефлексия


Бүгін сабақта не үйрендім?

Бүгін сабақта не қиындық туғызды?

Нені әлі де болса қарастыруым қажет?

Үй жұмысы:

Кеме ертеректе суға батып кеткен кемеге тап болып, сол кеменің дәл үстіндегі нүктеге жүзіп келеді. Сызбадағы берілген мәліметтерге сүйене отырып, кеменің осы бағытқа қарай 500 метр жүзіп өткеннен кейінгі көлбеулік бұрышы нешеге тең болатынын табыңыз.

Рисунок 2








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2022
549
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі