Материалдар / Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу, пифагор теоремасы, тригонометриялық анықтама негіздері, Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
Авторы:
09 Желтоқсан 2022
505
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


«Келісілген»

ӘБ жетекшісі

Бөлім 8.1В: Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу

Мектеп:

Мұғалім:

Сабақ

Күні:

Сынып: 8

Сабақ тақырыбы


Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Оқу мақсаты


8.3.3.6 тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 бұрыштарының синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін қолданады;

8.3.3.7 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табады;

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

- тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;

- тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 бұрыштарының синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін қолданады;

Сабақ мақсаты

Берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табады

КДМ


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

1 сабақ

Сабақтың басы

Білімнің өзектілігі

Мақсат қою

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушыларды түгелдеу.

  • Сәлемдесу.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Мақсат: Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Үшбұрыштың периметрі нешеге тең?

1 – жағдай: Оқушылар мәлімет жеткіліксіздігін алға тартады.

  • Ал егер бізге тағы бір элементі, яғни қабырғасы белгілі болса, есепті шығару мүмкін бе? Мәлімет жеткілікті ме?

2 – жағдай Оқушылар тікбұрышты үшбұрыштарды шешу үшін екі элементтің жеткілікті екенін түсінеді.

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай? – сұрақ бере отырып, оқу мақсатын оқушылардың барлығына түсінікті жеткізу. Мақсат: оқушыларды бағалау критерийін құра білуге баулу.

  • Бүгінгі сабағымыздың бағалау критерийін өздерің айтып көріңіздер.

Бағалау критерийлерін барлық оқушы үшін қолжетімді жасау.


Жаңа сабақты игеру

15 мин










Алдыңғы сабақтағы білімдерін қайталау мақсатында алдында берілген есепті аяқтауды ұсынамын:


Үшбұрыштың периметрі нешеге тең?

Есепті шығару барысында оқушылар Пифагор теоремасын, бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі анықтамаларын қайталайды.

Мақсат: Берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу (өткен білімдерін есептер шығаруда қолдану) дағдыларын қалыптастыру.

Жеке жұмыс:

1. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеттері 5 см және 5 см. Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен гипотенузасын анықтаңыз.

2. Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 12 см, ал сүйір бұрышының . Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен катеттерін анықтаңыз.

3. Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 9 см, ал сүйір бұрышының . Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен катеттерін анықтаңыз.

4. Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 24 см, ал бір катеті 12 см. Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен екінші катетін анықтаңыз.

5. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеттері 20 см және оған қарсы жатқан сүйір бұрышының . Тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен гипотенузасын анықтаңыз.

Оқушылар дәптерге орындап чатқа жібереді, оқушылар чаттағы есептерді көріп бірін бірі бағалайды қажет болғанда мұғалім кері байланыс береді.

Ресурсы


2 сабақ

Жаңа сабақты бекіту

17 мин


Төменде көрсетілген тапсырмалар OneNote беріледі. Оқушыларға есептерді шығару ұсынылады. Бір оқушы тақтаға орындайды, қалғаны өз дәптерлерінде орындайды.

6. Биіктігі 8 м болатын футбол қақпасынан 8 м қашықтықта доп қойылған. Доп қақпаға кіру үшін сіз тепкен доп неше градустан аспауы керек ?

7. Сіз скейтборд үшін ұзындығы 14 фут және көтерілу бұрышы 300 болатын төбе жасағыңыз келеді. Осы төбенің биіктігі мен табан ұзындығын табыңыз.

Рисунок 1

300


8. Өндірілген тұз, суретте көрсетілгендей, конус тәрізді үйіндімен сақталады. Конус табанының ұзындығы 113,04 фут. Конус жасаушысы 450 бұрышпен көлбеген. Конустың һ биіктігін табыңыз. Содан соң үйіндінің s ұзындығын табыңыз.

450


9. Құстың қандай биіктікте отырғанын анықтаңыз.

Шығарылу жолы тақтада көрсетіледі, оқушылар өзін – өзі бағалайды

Ресурсы


Қорытынды

3 мин

Рефлексия


Бүгін сабақта не үйрендім?

Бүгін сабақта не қиындық туғызды?

Нені әлі де болса қарастыруым қажет?

Үй жұмысы:

Кеме ертеректе суға батып кеткен кемеге тап болып, сол кеменің дәл үстіндегі нүктеге жүзіп келеді. Сызбадағы берілген мәліметтерге сүйене отырып, кеменің осы бағытқа қарай 500 метр жүзіп өткеннен кейінгі көлбеулік бұрышы нешеге тең болатынын табыңыз.

Рисунок 2








Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі