Материалдар / Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
геометрия 8 сынып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының мәндері тақырыбын ашық сабақ өткізгенде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №

Сынып: 8

Пәні:Геометрия

Күні:

Тақырыбы

§12. 2. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу

Сілтеме

Алгебра 8- сынып, слайдтар «» ,Е-кітапхана №......... ,электронды оқулық

Жалпы мақсаты

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы жолдарын меңгерту. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді меңгерту. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу


Міндеттер


1. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы жолдарын меңгерту

2. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді меңгерту

3. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Әдіс- тәсілдер

Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту

Сабақтың түрі

білімді жүйелеу және қайталау сабағы


Сабақтың көрнекілігі

тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1500, электрондық оқулық

Күтілетін нәтиже

1. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің жолдарын үйренеді

2. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді үйренеді

3. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана біледі

Дарынды,үлгерімі төмен баламен жұмыс


Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

бағалау

Сабақтың басталуын ұйымдастыру

2 мин

Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.Оқушыларды екі топқа бөлу.


Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар тақтада орындайды

Жақсы, жарайсыңдар

БІЛУ

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

5 мин

§12.1. Синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндерін кестені пайдаланып табу.№181-5 №184-3 №185-4,5,6

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. “Ойлан-Жұптас-Бөліс” әдісі бойынша төмендегі §12.1. Синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндерін кестені пайдаланып табу.№181-5 №184-3 №185-4,5,6.тапсырмалардың дұрыстығын тексереді Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады.



Түсіну.

10 мин

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы.Бұл есептеуді едәуір жеңілдетеді.Мысалы: sin 58°-ты калькулятордан есептеу үшін 58°-ты енгізіп sin клавишін басамыз.Сонда 0,8480 мәні шығады.В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер » сүйір бұрыштың синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндері берілген. sin 38°30' шамасының мәнін кестеден табу үшін синустар кестеснің сол жағындағы «градустар» жолынан 38 санын,ал жоғарғы жағындағы «минуттар» бағанынан 30 санын табамыз.Олардың қиыылысуында 0,6225 саны жазылған.Демек sin 38°30'͌ 0,6225.Косинустың,тангестің,котангенстің мәндері де осыған ұқсас табылады.дербес жағдайларда минуттарға арнайы түзетулер енгізіледі.

Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.

E-learning Е-кітапханаcынан №1586-ны орындау



Бесбұрыш,төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау

Қолдану

Есептер шығару

10 мин

Е-кітапхана №1589 орындау

Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрыш төртбұрыш үшбұрышпен бағалау

Талдау 5 мин


Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Жинақтау

7 мин

1.sin 23°12 '͌ неге тең?

2. Косинустың,тангестің,котангенстің мәндерін қалай табуға болады?



Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау

Үйге . §12.2.Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу.№186-2,4,6,8 №187-2





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!