Материалдар / Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
геометрия 8 сынып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының мәндері тақырыбын ашық сабақ өткізгенде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №Сынып: 8Пәні:ГеометрияКүні:
Тақырыбы§12. 2. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу
СілтемеАлгебра 8- сынып, слайдтар «» ,Е-кітапхана №......... ,электронды оқулық
Жалпы мақсатыТікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы жолдарын меңгерту. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді меңгерту. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу

Міндеттер

1. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы жолдарын меңгерту2. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді меңгерту3. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу
Мұғалім үшін оқу нәтижелеріОқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
Әдіс- тәсілдерЖұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрібілімді жүйелеу және қайталау сабағы

Сабақтың көрнекілігітақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1500, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже1. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің жолдарын үйренеді2. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді үйренеді3. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана біледі
Дарынды,үлгерімі төмен баламен жұмыс

Сабақ кезеңдеріУақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетібағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 2 минПсихологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.Оқушыларды екі топқа бөлу.

Оқушылар сәлемдеседіОқушылар тақтада орындайдыЖақсы, жарайсыңдар
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин§12.1. Синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндерін кестені пайдаланып табу.№181-5 №184-3 №185-4,5,6 Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. “Ойлан-Жұптас-Бөліс” әдісі бойынша төмендегі §12.1. Синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндерін кестені пайдаланып табу.№181-5 №184-3 №185-4,5,6.тапсырмалардың дұрыстығын тексереді Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады.



Түсіну. 10 минТікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы.Бұл есептеуді едәуір жеңілдетеді.Мысалы: sin 58°-ты калькулятордан есептеу үшін 58°-ты енгізіп sin клавишін басамыз.Сонда 0,8480 мәні шығады.В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер » сүйір бұрыштың синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндері берілген. sin 38°30' шамасының мәнін кестеден табу үшін синустар кестеснің сол жағындағы «градустар» жолынан 38 санын,ал жоғарғы жағындағы «минуттар» бағанынан 30 санын табамыз.Олардың қиыылысуында 0,6225 саны жазылған.Демек sin 38°30'͌ 0,6225.Косинустың,тангестің,котангенстің мәндері де осыған ұқсас табылады.дербес жағдайларда минуттарға арнайы түзетулер енгізіледі.Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.E-learning Е-кітапханаcынан №1586-ны орындау



Бесбұрыш,төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау
ҚолдануЕсептер шығару10 минЕ-кітапхана №1589 орындауӘр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.Жарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрыш төртбұрыш үшбұрышпен бағалау
Талдау 5 мин

Жарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау
Жинақтау7 мин1.sin 23°12 '͌ неге тең?2. Косинустың,тангестің,котангенстің мәндерін қалай табуға болады?



Бағалау 3 минРефлексия 2 минОқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалауҮйге . §12.2.Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу.№186-2,4,6,8 №187-2







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ