Тақырыбы
|
§12. 2. Тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды
қолданып есептеу
|
Сілтеме
|
Алгебра 8- сынып, слайдтар «»
,Е-кітапхана №......... ,электронды оқулық
|
Жалпы
мақсаты
|
Тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды
қолданып есептеудің ыңғайлы жолдарын меңгерту.
Калькуляторды,компьютер
калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді
меңгерту. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы
математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана білуге
тәрбиелеу
|
Міндеттер
|
1.
Тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды
қолданып есептеудің ыңғайлы жолдарын
меңгерту
2.
Калькуляторды,компьютер
калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді
меңгерту
3.
В.М.Брадистің«Төрт таңбалы
математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана білуге
тәрбиелеу
|
Мұғалім үшін оқу
нәтижелері
|
Оқуға бағыт-бағдар
беру;
Топта жұмыс істеу арқылы
аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
Оқушылардың өзін және достарын
бағалау мүмкіндіктерін жасау
|
Әдіс-
тәсілдер
|
Жұпта жұмыс істеу, сыни
тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап,
талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
|
Сабақтың
түрі
|
білімді жүйелеу және қайталау
сабағы
|
Сабақтың
көрнекілігі
|
тақырыпқа сай слайдтар,
видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау
парағы, Е-кітапхана
№1500, электрондық
оқулық
|
Күтілетін
нәтиже
|
1.
Тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды
қолданып есептеудің жолдарын үйренеді
2.
Калькуляторды,компьютер
калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді
үйренеді
3.
В.М.Брадистің«Төрт таңбалы
математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана
біледі
|
Дарынды,үлгерімі төмен баламен
жұмыс
|
|
Сабақ
кезеңдері
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
бағалау
|
Сабақтың басталуын
ұйымдастыру
2 мин
|
Психологиялық
көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.
Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа
қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.Оқушыларды екі топқа
бөлу.
|
Оқушылар
сәлемдеседі
Оқушылар тақтада
орындайды
|
Жақсы,
жарайсыңдар
|
БІЛУ
Қажетті өткен тақырыпты
қайталау
5 мин
|
§12.1.
Синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндерін кестені
пайдаланып табу.№181-5 №184-3 №185-4,5,6
|
Үй
тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. “Ойлан-Жұптас-Бөліс” әдісі
бойынша төмендегі §12.1.
Синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндерін кестені
пайдаланып табу.№181-5 №184-3
№185-4,5,6.тапсырмалардың дұрыстығын
тексереді Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп
сабақ тақырыбын,мақсатын ашады.
|
|
Түсіну.
10
мин
|
Тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды
қолданып есептеудің ыңғайлы.Бұл есептеуді едәуір
жеңілдетеді.Мысалы: sin 58°-ты калькулятордан
есептеу үшін 58°-ты енгізіп sin клавишін басамыз.Сонда 0,8480 мәні
шығады.В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер » сүйір
бұрыштың синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндері
берілген. sin 38°30' шамасының мәнін кестеден табу үшін синустар
кестеснің сол жағындағы «градустар» жолынан 38 санын,ал жоғарғы
жағындағы «минуттар» бағанынан 30 санын табамыз.Олардың
қиыылысуында 0,6225 саны жазылған.Демек sin 38°30'͌
0,6225.Косинустың,тангестің,котангенстің мәндері де осыған ұқсас
табылады.дербес жағдайларда минуттарға арнайы түзетулер
енгізіледі.
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары
болса қояды.
E-learning Е-кітапханаcынан
№1586-ны орындау
|
Бесбұрыш,төртбұрыш, үшбұрышпен
бағалау
|
Қолдану
Есептер
шығару
10
мин
Е-кітапхана №1589
орындау
|
|
Әр топтан жауап береді.Топпен
бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы
шығып есепті орындайды.
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрыш
төртбұрыш үшбұрышпен бағалау
|
Талдау 5
мин
|
|
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш
төртбұрышш үшбұрышпен бағалау
|
Жинақтау
7 мин
|
1.sin 23°12 '͌ неге
тең?
2.
Косинустың,тангестің,котангенстің мәндерін қалай табуға
болады?
|
|
|
Бағалау 3 мин
Рефлексия 2 мин
|
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін
бағалау
Үйге .
§12.2.Тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды
қолданып есептеу.№186-2,4,6,8 №187-2
|
|
|