Тақырыбы | §12. 2. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу |
Сілтеме | Алгебра 8- сынып, слайдтар «» ,Е-кітапхана №......... ,электронды оқулық |
Жалпы мақсаты | Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы жолдарын меңгерту. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді меңгерту. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу
|
Міндеттер
| 1. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы жолдарын меңгерту2. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді меңгерту3. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу |
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
Сабақтың түрі | білімді жүйелеу және қайталау сабағы
|
Сабақтың көрнекілігі | тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1500, электрондық оқулық |
Күтілетін нәтиже | 1. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің жолдарын үйренеді2. Калькуляторды,компьютер калькуляторын пайдаланып тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін есептеуді үйренеді3. В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер» -ді дұрыс қолдана біледі |
Дарынды,үлгерімі төмен баламен жұмыс |
|
Сабақ кезеңдеріУақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау |
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 2 мин | Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.Оқушыларды екі топқа бөлу.
| Оқушылар сәлемдеседіОқушылар тақтада орындайды | Жақсы, жарайсыңдар |
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин | §12.1. Синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндерін кестені пайдаланып табу.№181-5 №184-3 №185-4,5,6 | Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. “Ойлан-Жұптас-Бөліс” әдісі бойынша төмендегі §12.1. Синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндерін кестені пайдаланып табу.№181-5 №184-3 №185-4,5,6.тапсырмалардың дұрыстығын тексереді Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады.
|
|
Түсіну. 10 мин | Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеудің ыңғайлы.Бұл есептеуді едәуір жеңілдетеді.Мысалы: sin 58°-ты калькулятордан есептеу үшін 58°-ты енгізіп sin клавишін басамыз.Сонда 0,8480 мәні шығады.В.М.Брадистің«Төрт таңбалы математикалық кестелер » сүйір бұрыштың синустың,косинустың,тангенстің және котангенстің мәндері берілген. sin 38°30' шамасының мәнін кестеден табу үшін синустар кестеснің сол жағындағы «градустар» жолынан 38 санын,ал жоғарғы жағындағы «минуттар» бағанынан 30 санын табамыз.Олардың қиыылысуында 0,6225 саны жазылған.Демек sin 38°30'͌ 0,6225.Косинустың,тангестің,котангенстің мәндері де осыған ұқсас табылады.дербес жағдайларда минуттарға арнайы түзетулер енгізіледі. | Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.E-learning Е-кітапханаcынан №1586-ны орындау
| Бесбұрыш,төртбұрыш, үшбұрышпен бағалау |
ҚолдануЕсептер шығару10 минЕ-кітапхана №1589 орындау | | Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды. | Жарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрыш төртбұрыш үшбұрышпен бағалау |
Талдау 5 мин | |
| Жарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
Жинақтау7 мин | 1.sin 23°12 '͌ неге тең?2. Косинустың,тангестің,котангенстің мәндерін қалай табуға болады? |
|
|
Бағалау 3 минРефлексия 2 мин | Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалауҮйге . §12.2.Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының және бұрыштарының мәндерін микрокалькуляторды қолданып есептеу.№186-2,4,6,8 №187-2 |
|
|