Қысқа мерзімді жоспар:
|
Қысқа мерзімді жоспар: |
Мектеп: Қарағанды қ. НЗМ |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сабитова А.Р., Мустахаева В.М. |
||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатысқандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы және олардың қасиеттері |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
ГП 9.9 параллелограмның дербес түрлерінің (шаршы, ромб, тіктөртбұрыш) анықтамасын біледі, қасиеттері мен белгілерін қорытып шығарады; |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Сабақтың мақсаты:
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар көпбұрыштар туралы талқылайды Арнайы лексика және терминология: көпбұрыш, үшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыш, алтыбұрыш, жетібұрыш, сегізбұрыш, тоғызбұрыш, онбұрыш қабырға, сыртқы/ішкі бұрыш, төбе/төбелер, тұйықталған/ашық, түзу/қисық, іргелес, параллель, симетриялы, дұрыс, дұрыс емес, дөңес емес, дөңес, қарама қарсы, тең жоғарғы, төменгі, cағат тілімен бағыттас/сағат тіліне қарама қарсы бағытта өлшемі көп/аз Диалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы: Көпбұрыш түзу сынықтардан жасалған жазықтықтағы тұйықталған пішін. Бұл пішіннің x жақтары/бұрыштары /төбелері бар. Онда x сыртқы/ішкі бұрыштар бар . Сыртқы бұрыштарды бір төбесінен сағат тіліне бағыттас бағытта белгілейді. Бұл пішін дөңес емес /дөңес/дұрыс/дұрыс емес көпбұрыштар. Ол симметриялы / симметриялы емес. A/B қабырғалары E/F қабырғаларына іргелес, параллель/ емес. Барлық бұрыштар /қабырғалар… болып табылады Қарама -қарсы бұрыштары … болып табылады. x бұрышы y градусымен өлшенеді. Менің ойымша бұл бесбұрыш /үшбұрыш, себебі…. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқу, өз бетімен ақпаратты табу, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға икемделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, жұпта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу; |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
архитектура |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/10097-synyq_syzyq_kopburysh_zhane_onyng_turleri |
||||
|
Бастапқы білім |
Бұрыштарды білу (соның ішінде оларды градуспен өлшей білу), параллель түзулер, айналық симметрия |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
|||
|
Сабақ басы |
Өткен тақырыпқа шолу. Сергіту сәті. А4 қағазын пайдалана отырып параллелограмм және ромб фигураларын жасау. |
http://bilimland.kz/index.php/kz/ |
|||
|
Сабақ ортасы |
Мұғалім сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы және олардың қасиеттері Дәлелдеу (тіктөртбұрыш) Видео
Есептер шығару:
Шаршы және оның диагональдерінің қасиеттері:
Ромб және оның қасиеттері:
Мысал қарастыру.
Сергіту сәті:
Жекеше жұмыс. (карточкамен жұмыс) 8.4-8.5 кестесі |
Презентация Қосымша 1-2 |
|||
|
Сабақ соңы |
Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергенің, сабақтағы өз көңіл-күйін келесі кейіпкерлер көмегімен көрсетеді. Өз ойларымен бөліседі.
|
Слайд 12 |
|||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу |
Қалыптастырушы бағалау, тест тапсырмалары.Өзін өзі бағалау. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттерімен белсендііс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы қасиеттері
Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы қасиеттері
Қысқа мерзімді жоспар:
|
Қысқа мерзімді жоспар: |
Мектеп: Қарағанды қ. НЗМ |
||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сабитова А.Р., Мустахаева В.М. |
||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатысқандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы және олардың қасиеттері |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
ГП 9.9 параллелограмның дербес түрлерінің (шаршы, ромб, тіктөртбұрыш) анықтамасын біледі, қасиеттері мен белгілерін қорытып шығарады; |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Сабақтың мақсаты:
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар көпбұрыштар туралы талқылайды Арнайы лексика және терминология: көпбұрыш, үшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыш, алтыбұрыш, жетібұрыш, сегізбұрыш, тоғызбұрыш, онбұрыш қабырға, сыртқы/ішкі бұрыш, төбе/төбелер, тұйықталған/ашық, түзу/қисық, іргелес, параллель, симетриялы, дұрыс, дұрыс емес, дөңес емес, дөңес, қарама қарсы, тең жоғарғы, төменгі, cағат тілімен бағыттас/сағат тіліне қарама қарсы бағытта өлшемі көп/аз Диалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы: Көпбұрыш түзу сынықтардан жасалған жазықтықтағы тұйықталған пішін. Бұл пішіннің x жақтары/бұрыштары /төбелері бар. Онда x сыртқы/ішкі бұрыштар бар . Сыртқы бұрыштарды бір төбесінен сағат тіліне бағыттас бағытта белгілейді. Бұл пішін дөңес емес /дөңес/дұрыс/дұрыс емес көпбұрыштар. Ол симметриялы / симметриялы емес. A/B қабырғалары E/F қабырғаларына іргелес, параллель/ емес. Барлық бұрыштар /қабырғалар… болып табылады Қарама -қарсы бұрыштары … болып табылады. x бұрышы y градусымен өлшенеді. Менің ойымша бұл бесбұрыш /үшбұрыш, себебі…. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқу, өз бетімен ақпаратты табу, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға икемделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, жұпта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу; |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
архитектура |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/10097-synyq_syzyq_kopburysh_zhane_onyng_turleri |
||||
|
Бастапқы білім |
Бұрыштарды білу (соның ішінде оларды градуспен өлшей білу), параллель түзулер, айналық симметрия |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
|||
|
Сабақ басы |
Өткен тақырыпқа шолу. Сергіту сәті. А4 қағазын пайдалана отырып параллелограмм және ромб фигураларын жасау. |
http://bilimland.kz/index.php/kz/ |
|||
|
Сабақ ортасы |
Мұғалім сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы және олардың қасиеттері Дәлелдеу (тіктөртбұрыш) Видео
Есептер шығару:
Шаршы және оның диагональдерінің қасиеттері:
Ромб және оның қасиеттері:
Мысал қарастыру.
Сергіту сәті:
Жекеше жұмыс. (карточкамен жұмыс) 8.4-8.5 кестесі |
Презентация Қосымша 1-2 |
|||
|
Сабақ соңы |
Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергенің, сабақтағы өз көңіл-күйін келесі кейіпкерлер көмегімен көрсетеді. Өз ойларымен бөліседі.
|
Слайд 12 |
|||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу |
Қалыптастырушы бағалау, тест тапсырмалары.Өзін өзі бағалау. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттерімен белсендііс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз





















