Материалдар / Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 8-9 сынып тақырыптары бойынша толықтырулардан тұрады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
1214
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар:

Қысқа мерзімді жоспар:

Мектеп: Қарағанды қ. НЗМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сабитова А.Р., Мустахаева В.М.

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы

Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы және олардың қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

ГП 9.9 параллелограмның дербес түрлерінің (шаршы, ромб, тіктөртбұрыш) анықтамасын біледі, қасиеттері мен белгілерін қорытып шығарады;


Сабақ мақсаттары

Сабақтың мақсаты:

  • Тік төртбұрыш, шаршы, ромб анықтамасын және қасиеттерін үйрету;

  • Тік төртбұрыш пен шаршының, ромб пен квадраттың ортақ қасиеттерін және айырмашылығын, қасиеттерін есеп шығару барысында қолдана білуге баулу;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар көпбұрыштар туралы талқылайды

Арнайы лексика және терминология:

көпбұрыш, үшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыш, алтыбұрыш, жетібұрыш, сегізбұрыш, тоғызбұрыш, онбұрыш

қабырға, сыртқы/ішкі бұрыш, төбе/төбелер,

тұйықталған/ашық, түзу/қисық, іргелес, параллель, симетриялы, дұрыс, дұрыс емес, дөңес емес, дөңес, қарама қарсы, тең

жоғарғы, төменгі, cағат тілімен бағыттас/сағат тіліне қарама қарсы бағытта

өлшемі көп/аз

Диалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы:

Көпбұрыш түзу сынықтардан жасалған жазықтықтағы тұйықталған пішін.

Бұл пішіннің x жақтары/бұрыштары /төбелері бар.

Онда x сыртқы/ішкі бұрыштар бар .

Сыртқы бұрыштарды бір төбесінен сағат тіліне бағыттас бағытта белгілейді.

Бұл пішін дөңес емес /дөңес/дұрыс/дұрыс емес көпбұрыштар.

Ол симметриялы / симметриялы емес.

A/B қабырғалары E/F қабырғаларына іргелес, параллель/ емес.

Барлық бұрыштар /қабырғалар… болып табылады

Қарама -қарсы бұрыштары … болып табылады.

x бұрышы y градусымен өлшенеді.

Менің ойымша бұл бесбұрыш /үшбұрыш, себебі.

Құндылықтарды дарыту



Оқу, өз бетімен ақпаратты табу, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға икемделу, мәселелерді қою және шешім қабылдау, жұпта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу;

Пәнаралық байланыстар

архитектура

АКТ қолдану дағдылары

http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/10097-synyq_syzyq_kopburysh_zhane_onyng_turleri

Бастапқы білім


Бұрыштарды білу (соның ішінде оларды градуспен өлшей білу), параллель түзулер, айналық симметрия

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақ басы


Өткен тақырыпқа шолу.

Сергіту сәті.

А4 қағазын пайдалана отырып параллелограмм және ромб фигураларын жасау.

http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11479-tik_tortburysh_romb_sharshy_zhane_olardyng_qasietteri

http://bilimland.kz/index.php/kz/



Сабақ ортасы


Мұғалім сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады.

Тіктөртбұрыш, ромб, шаршы және олардың қасиеттері

Дәлелдеу (тіктөртбұрыш) Видео

Есептер шығару:

Shape1

Шаршы және оның диагональдерінің қасиеттері:

Ромб және оның қасиеттері:

Мысал қарастыру.


Сергіту сәті:

Жекеше жұмыс. (карточкамен жұмыс)

8.4-8.5 кестесі

Презентация


























































































































Қосымша 1-2

Сабақ соңы



Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергенің, сабақтағы өз көңіл-күйін келесі кейіпкерлер көмегімен көрсетеді. Өз ойларымен бөліседі.

Слайд 12

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу


Қалыптастырушы бағалау, тест тапсырмалары.Өзін өзі бағалау.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттерімен белсендііс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!