Оқушы
түгендеу.
Өткен сабақты
пысықтау.
1 таңбалы сандарды атайық
1-ден 10-ға дейінгі
сандар.
2 таңбалы сандар
10-нан 99-ға дейінгі
сандар.
3 таңбалы сандар
100-ден 999-ға дейінгі
сандар жатады.
4 таңбалы сандар 1 000- нан
9 999 -ға дейінгі сандар
Оқушылар өткен сабақта қандай
тақырыптармен таныстық. Геометриялық фигуралармен,1және
2,3,4
таңбалы сандармен т б.
Қб:
Ынталандыру.
Ата-бабаларымыз
үйлерін қалай безендіргені жайында әңгімелеседі. Қандай оюларды
пайдаланған
Тақтада: дөңгелектер,
үшбұрыштар, тіктөртбұрыш, шаршы, тікбұрыш сияқты геометриялық
фигуралар бар. Балаларға фигуралардың ең үлкенін және ең кішісін
алғызамын.
–
Біз фигураның шамасы (үлкен,
кіші) жайында айтсақ, олардың несін
салыстырамыз?
Оқушылар фигураларды шамалары
бойынша салыстырғанда, оны ауданын да салыстырамыз деген
қорытындыға келеді. Содан кейін тіктөртбұрыштың ауданынан кіші
екенін дәлелдеуді ұсынамын. Оқушылар көрнекіліктер негізінде
аудандарды салыстырады да, мынадай қорытындыға келеді: «Бір-бірінің
үстіне қойғанда тіктөртбұрыш ішіне сыйды, яғн шаршыдан үлкен,
ауданынан кіші болып келеді».
Тақтадағы фигуралардың ауданын
салыстырып көрейік.
–
Бір фигураны екінші фигураның
үстіне қойып салыстыруға бола ма? Егер бір фигураны екіншісінің
үстіне қойып салыстыру болмаған жағдайда, фигуралардың ауданын
қалай салыстырамыз?
Оқушылар өздері бөліктердің
бірін бірнеше кіші бөліктерге бөліп, осы кіші бөліктерден екінші
фигураның пішінін жасап салыстыруға болатынына көз жеткізгені
дұрыс.Екі фигураны бірдей шаршыларға бөліп, әр фигурада шаршылар
санын салыстыруға балалар дағдылануы керек. Тіктөртбұрыш деп
қабырғалары тең емес фигураны атаймыз.Алдарыңыздағы ақ қағазды
ұстаймыз да,оның енін және ұзындығын ұстап көреміз.Тіктөртбұрышпен
шаршының ауданын табу үшін барлық қабырғаларын
көбейтеміз.
Ал периметрін табу
үшін,қабырғаларын қосамыз.
a
-
b
S = a
.bS
=a.b.c.v
2
Шаршы деп қабырғалары
бірдей,тең фигураны атаймыз.
a
-
b
S
=a+b
2
|