Тақырып: Тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу |
Мектеп: №10 о/м |
||||||||||||||||
|
Күні:22.11.18 |
Мұғалімнің аты-жөні:Жандыбаева Ш.А. |
||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «Ә» |
Қатысқандар саны:24 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.3.1 Тік төртбұрыш және шаршы аудандарын табу ережесін меңгеру үшін педагогикалық жағдай жасау,білім білік дағдыларын қалыптастыра отырып,білімін пысықтау. Оқушылардың ақыл-ойының математикалық стилін,логикалық ойлау қабілетін дамыту. Білімге құштарлығын қалыптастырып,ұжымшылдыққа,ынтымақтастыққа тәрбиелеу. 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a2,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар үшін: |
||||||||||||||||
|
ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды пайдалану. |
|||||||||||||||||
|
Бірқатар оқушылар үшін: |
|||||||||||||||||
|
Тіктөртбұрыштың S=a·b, шаршының S=a2ауданын табуға формулаларды құрастыру және қолдану. |
|||||||||||||||||
|
Кейбіроқушыларүшін: Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу формулаларын қалай құрастыруға және қолдануға болатынын түсіндіру. |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Ауданды және оны қалай табу керек екенін түсіндіру. Пәндік лексика және терминология: Аудан. |
||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазуүшінпайдаланылатынтіл. Талқылау: |
|||||||||||||||||
|
Қандай фигуралардың ауданы бар? |
|||||||||||||||||
|
Жазу: |
|||||||||||||||||
|
Есептердің шығару жолдарын жазу. |
|||||||||||||||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Аудан туралы тұрмыстық түсінік. |
||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
3мин 2мин |
Балалар бүгін бізде ерекше сабақ.Себебі бізге қонақтар келіп отыр.Қонақтармен амандасайық. Оқушылар шеңбер болып,қол ұстасып тұрайықта,топқа бөлініп алайық. Шаттық шеңберінде тұрып,3-ке дейін санап,допты бір-бірімізге ұстатайық.Нөмірленген оқушы өз орнын тез табуы қажет. 1-топ тіктөртбұрыш 2-топ шаршы 3-топ шеңбер Топ ережесін еске түсіру. Ал енді балалар орындығымыздың артында кімде смайлик бар болса,сол оқушы топ басшысы болады.Яғни топ басшысы тобындағы оқушылардың қолына смайлик арқылы бағалап отырады. |
Шатттық шеңбері Таныстырылым Топқа бөлу |
|||||||||||||||
|
3 мин Жаңа сабақ 9мин |
Оқушы түгендеу. Өткен сабақты пысықтау. 1 таңбалы сандарды атайық 1-ден 10-ға дейінгі сандар. 2 таңбалы сандар 10-нан 99-ға дейінгі сандар. 3 таңбалы сандар 100-ден 999-ға дейінгі сандар жатады. 4 таңбалы сандар 1 000- нан 9 999 -ға дейінгі сандар Оқушылар өткен сабақта қандай тақырыптармен таныстық. Геометриялық фигуралармен,1және 2,3,4 таңбалы сандармен т б. Қб: Ынталандыру. Ата-бабаларымыз үйлерін қалай безендіргені жайында әңгімелеседі. Қандай оюларды пайдаланған Тақтада: дөңгелектер, үшбұрыштар, тіктөртбұрыш, шаршы, тікбұрыш сияқты геометриялық фигуралар бар. Балаларға фигуралардың ең үлкенін және ең кішісін алғызамын. – Біз фигураның шамасы (үлкен, кіші) жайында айтсақ, олардың несін салыстырамыз? Оқушылар фигураларды шамалары бойынша салыстырғанда, оны ауданын да салыстырамыз деген қорытындыға келеді. Содан кейін тіктөртбұрыштың ауданынан кіші екенін дәлелдеуді ұсынамын. Оқушылар көрнекіліктер негізінде аудандарды салыстырады да, мынадай қорытындыға келеді: «Бір-бірінің үстіне қойғанда тіктөртбұрыш ішіне сыйды, яғн шаршыдан үлкен, ауданынан кіші болып келеді». Тақтадағы фигуралардың ауданын салыстырып көрейік. – Бір фигураны екінші фигураның үстіне қойып салыстыруға бола ма? Егер бір фигураны екіншісінің үстіне қойып салыстыру болмаған жағдайда, фигуралардың ауданын қалай салыстырамыз? Оқушылар өздері бөліктердің бірін бірнеше кіші бөліктерге бөліп, осы кіші бөліктерден екінші фигураның пішінін жасап салыстыруға болатынына көз жеткізгені дұрыс.Екі фигураны бірдей шаршыларға бөліп, әр фигурада шаршылар санын салыстыруға балалар дағдылануы керек. Тіктөртбұрыш деп қабырғалары тең емес фигураны атаймыз.Алдарыңыздағы ақ қағазды ұстаймыз да,оның енін және ұзындығын ұстап көреміз.Тіктөртбұрышпен шаршының ауданын табу үшін барлық қабырғаларын көбейтеміз. Ал периметрін табу үшін,қабырғаларын қосамыз. a b S = a .bS =a.b.c.v 2 Шаршы деп қабырғалары бірдей,тең фигураны атаймыз. a b S =a+b 2 |
Геометриялық фигуралар
|
|||||||||||||||
|
8 мин
|
Оқулықпен жұмыс №3 есеп ауызша Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін ,оның ұзындығын еніне….?.көбейтеміз Жарайсыңдар!
Қб: №4есеп Тіктөртбұрыштың қабырғаларын өлшеп,ауданын тап ауызша Sкв=a.b=b.a Қб: Дәптермен жұмыс №5 есеп Ауданның өлшембірліктерін өрнекте 6дм кв = 60 см кв 6м кв =60дм кв Жарайсыңдар! Қб: |
Оқулық. |
|||||||||||||||
|
Сергіту сәті 4мин Топтық жұмыс
Оқулықпен жұмыс
7мин
Дәптермен жұмыс
Бағалау 4мин |
Оқушы арасынан бір оқушы шығып,басына жануар суретін жабыстырып,топ көмегімен суретті табу қажет. Қасқыр суреті. 1-топ.Берілген саннан тікелей кейін келетін санды жаз.1699..6909...5809.. 2-топ.Сандарды цифрмен жаз. 6жүзд 7ондық 3бірлік 9жүзд 5ондық 2мың 6жүзд 9ондық 3-топ.Есепті шеш Ұзындығы 15см ені одан 3есе кем болатын тік төртбұрыштың ауданын тап S=? Қб: №6 есеп Тік төртбұрыштың белгісіз қабырғасын қалай табуға болады?
№8 есеп.Өрнектерді салыстыр 450-50*450-400 678-а*786-а 1000-400*1000-6 120+90*340-50
Топ басшысы оқушыларды смайлик арқылы бағалайды |
|
|||||||||||||||
|
|
Мен:
|
|
|||||||||||||||
|
|
Рефлексия. Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …; «Мен … өзімді мақтан етемін»; «Әсіресе маған ұнағаны …»; «Бүгін … менің қолымнан келді» |
Жетістік |
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіктөртбұрышпен шаршының ауданын табу
Тіктөртбұрышпен шаршының ауданын табу
Тақырып: Тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу |
Мектеп: №10 о/м |
||||||||||||||||
|
Күні:22.11.18 |
Мұғалімнің аты-жөні:Жандыбаева Ш.А. |
||||||||||||||||
|
Сынып: 3 «Ә» |
Қатысқандар саны:24 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.3.1 Тік төртбұрыш және шаршы аудандарын табу ережесін меңгеру үшін педагогикалық жағдай жасау,білім білік дағдыларын қалыптастыра отырып,білімін пысықтау. Оқушылардың ақыл-ойының математикалық стилін,логикалық ойлау қабілетін дамыту. Білімге құштарлығын қалыптастырып,ұжымшылдыққа,ынтымақтастыққа тәрбиелеу. 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тік төртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a2,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар үшін: |
||||||||||||||||
|
ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды пайдалану. |
|||||||||||||||||
|
Бірқатар оқушылар үшін: |
|||||||||||||||||
|
Тіктөртбұрыштың S=a·b, шаршының S=a2ауданын табуға формулаларды құрастыру және қолдану. |
|||||||||||||||||
|
Кейбіроқушыларүшін: Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу формулаларын қалай құрастыруға және қолдануға болатынын түсіндіру. |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Ауданды және оны қалай табу керек екенін түсіндіру. Пәндік лексика және терминология: Аудан. |
||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазуүшінпайдаланылатынтіл. Талқылау: |
|||||||||||||||||
|
Қандай фигуралардың ауданы бар? |
|||||||||||||||||
|
Жазу: |
|||||||||||||||||
|
Есептердің шығару жолдарын жазу. |
|||||||||||||||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Аудан туралы тұрмыстық түсінік. |
||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
3мин 2мин |
Балалар бүгін бізде ерекше сабақ.Себебі бізге қонақтар келіп отыр.Қонақтармен амандасайық. Оқушылар шеңбер болып,қол ұстасып тұрайықта,топқа бөлініп алайық. Шаттық шеңберінде тұрып,3-ке дейін санап,допты бір-бірімізге ұстатайық.Нөмірленген оқушы өз орнын тез табуы қажет. 1-топ тіктөртбұрыш 2-топ шаршы 3-топ шеңбер Топ ережесін еске түсіру. Ал енді балалар орындығымыздың артында кімде смайлик бар болса,сол оқушы топ басшысы болады.Яғни топ басшысы тобындағы оқушылардың қолына смайлик арқылы бағалап отырады. |
Шатттық шеңбері Таныстырылым Топқа бөлу |
|||||||||||||||
|
3 мин Жаңа сабақ 9мин |
Оқушы түгендеу. Өткен сабақты пысықтау. 1 таңбалы сандарды атайық 1-ден 10-ға дейінгі сандар. 2 таңбалы сандар 10-нан 99-ға дейінгі сандар. 3 таңбалы сандар 100-ден 999-ға дейінгі сандар жатады. 4 таңбалы сандар 1 000- нан 9 999 -ға дейінгі сандар Оқушылар өткен сабақта қандай тақырыптармен таныстық. Геометриялық фигуралармен,1және 2,3,4 таңбалы сандармен т б. Қб: Ынталандыру. Ата-бабаларымыз үйлерін қалай безендіргені жайында әңгімелеседі. Қандай оюларды пайдаланған Тақтада: дөңгелектер, үшбұрыштар, тіктөртбұрыш, шаршы, тікбұрыш сияқты геометриялық фигуралар бар. Балаларға фигуралардың ең үлкенін және ең кішісін алғызамын. – Біз фигураның шамасы (үлкен, кіші) жайында айтсақ, олардың несін салыстырамыз? Оқушылар фигураларды шамалары бойынша салыстырғанда, оны ауданын да салыстырамыз деген қорытындыға келеді. Содан кейін тіктөртбұрыштың ауданынан кіші екенін дәлелдеуді ұсынамын. Оқушылар көрнекіліктер негізінде аудандарды салыстырады да, мынадай қорытындыға келеді: «Бір-бірінің үстіне қойғанда тіктөртбұрыш ішіне сыйды, яғн шаршыдан үлкен, ауданынан кіші болып келеді». Тақтадағы фигуралардың ауданын салыстырып көрейік. – Бір фигураны екінші фигураның үстіне қойып салыстыруға бола ма? Егер бір фигураны екіншісінің үстіне қойып салыстыру болмаған жағдайда, фигуралардың ауданын қалай салыстырамыз? Оқушылар өздері бөліктердің бірін бірнеше кіші бөліктерге бөліп, осы кіші бөліктерден екінші фигураның пішінін жасап салыстыруға болатынына көз жеткізгені дұрыс.Екі фигураны бірдей шаршыларға бөліп, әр фигурада шаршылар санын салыстыруға балалар дағдылануы керек. Тіктөртбұрыш деп қабырғалары тең емес фигураны атаймыз.Алдарыңыздағы ақ қағазды ұстаймыз да,оның енін және ұзындығын ұстап көреміз.Тіктөртбұрышпен шаршының ауданын табу үшін барлық қабырғаларын көбейтеміз. Ал периметрін табу үшін,қабырғаларын қосамыз. a b S = a .bS =a.b.c.v 2 Шаршы деп қабырғалары бірдей,тең фигураны атаймыз. a b S =a+b 2 |
Геометриялық фигуралар
|
|||||||||||||||
|
8 мин
|
Оқулықпен жұмыс №3 есеп ауызша Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін ,оның ұзындығын еніне….?.көбейтеміз Жарайсыңдар!
Қб: №4есеп Тіктөртбұрыштың қабырғаларын өлшеп,ауданын тап ауызша Sкв=a.b=b.a Қб: Дәптермен жұмыс №5 есеп Ауданның өлшембірліктерін өрнекте 6дм кв = 60 см кв 6м кв =60дм кв Жарайсыңдар! Қб: |
Оқулық. |
|||||||||||||||
|
Сергіту сәті 4мин Топтық жұмыс
Оқулықпен жұмыс
7мин
Дәптермен жұмыс
Бағалау 4мин |
Оқушы арасынан бір оқушы шығып,басына жануар суретін жабыстырып,топ көмегімен суретті табу қажет. Қасқыр суреті. 1-топ.Берілген саннан тікелей кейін келетін санды жаз.1699..6909...5809.. 2-топ.Сандарды цифрмен жаз. 6жүзд 7ондық 3бірлік 9жүзд 5ондық 2мың 6жүзд 9ондық 3-топ.Есепті шеш Ұзындығы 15см ені одан 3есе кем болатын тік төртбұрыштың ауданын тап S=? Қб: №6 есеп Тік төртбұрыштың белгісіз қабырғасын қалай табуға болады?
№8 есеп.Өрнектерді салыстыр 450-50*450-400 678-а*786-а 1000-400*1000-6 120+90*340-50
Топ басшысы оқушыларды смайлик арқылы бағалайды |
|
|||||||||||||||
|
|
Мен:
|
|
|||||||||||||||
|
|
Рефлексия. Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …; «Мен … өзімді мақтан етемін»; «Әсіресе маған ұнағаны …»; «Бүгін … менің қолымнан келді» |
Жетістік |
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













