Тіктөртбұрыштың қабырғасын өлшеу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тіктөртбұрыштың қабырғасын өлшеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік құрал ретінде пайдалану үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Пән: математика

Мектеп: «Т.Есімжанов атындағы ЖББОМ» КММ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2С. Шаманы өлшеу

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Мукатаева Сәуле Аманжоловна

Сынып: 1 сынып

Қатысқандар саны:9


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Тіктөртбұрыштың қабырғасын өлшеу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары


1.3.1.3.Геометриялық фигуралардың (тіктөртбұрыш) қабырғаларын өлшейді және салыстырады.

1.1.3.2. Шамаларды, өлшем бірліктерді (см,дм) қолданып өлшейді

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Тіктөртбұрыштың қабырғаларын өлшейді, қарама-қарсы қабырғалары тең болатынын анықтайды.

Көптеген оқушылар: Қарама-қарсы қабырғаларының тең екені туралы анықтаманы тұжырымдайды, қабырғаларын өлшеп салыстырады.

Кейбір оқушылар: Дм, см арақатынасын салыстырады, қарама-қарсы қабырғаларының тең екеніне дәлелдер келтіреді.

Бағалау критерийлері:

-Тіктөртбұрыштың төрт қабырғасын өлшейді,

-Қарама-қарсы қабырғаларын салыстырады;

-см,дм өлшем бірліктері арқылы тіктөртбұрыштың қабырғаларын өлшейді.

Тілдік мақсаттар:

Жұппен талдау жасау кезінде коммуникативтік дағдысы дамиды , бірін-бірі тыңдау кезінде өз қарасын нақты дәлелдер арқылы көрсетеді.

Пәнге тән лексика мен терминология: ұзындығы, ені, қарама-қарсы, тең, см, дм.

Тіл стилі: ауызекі

Сұрақтары:

-Тіктөртбұрыштың неше қабырғасы бар?

- Тіктөртбұрыштың қайсы қабырғалары тең болады?

-Неліктен тең болатынын дәлелде.

Құндылықтарды дарыту:


«Мәңгілік ел» бағдарламасындағы 7 басты құндылығының 2 құндылығы негізінде қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісімге баулу.

Пәнаралық байланыстар:

Көркем еңбек пәнімен: пішіндерді сызғышпен өлшеу, пішіндерді жапсыру кезінде.

Сауат ашу пәні: дәлелдемелер мен мысалдар келтіргенде, топқа бөлінгенде сөздерді оқиды.

АКТ қолдану дағдылары:


Видео көрген кезде тыңдалым дағдылары және өмірде қай жерлерде тіктөртбұрыштың кездесетіні туралы біледі.

Бастапқы білім:

-Тіктөртбұрышты таниды;

- Сызғышпен өлшеуді біледі;

- жапсыруды;

Сабақтың барысы:


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5

минут


Шеңберге тұру:

Қайырлы күн болсын,

Қайырлы түн болсын.

Бүгінгі күн сәттілікке толсын.

Жазуы бар қағаз тарату. Қағазда құрылыс материалдарының атаулары жазылған (жұппен бөлінеді)

Кірпіш, цемент, балға, балта, тақтай, терезе, есік, шеге, құм, түсқағаз және т.с.с. жазулары бар қағаздар таратылып беріледі, біркелкі сөз кездескен оқушылар жұптасып отырады.

-Осы сөздерді біз қай жерде кездестіреміз?

-Құрылыста.

Отбасы мүшелерінен басқа әр отбасының тұрғылықты жері, яғни өз үйлері болады.Бүгін біз сабақта ата-анамызға көмектесіп, өз отбасымыздың үйін тұрғызамыз.

(әр жұпқа конверт таратылады.)








Кірпіш, цемент, балға, балта, тақтай, терезе, есік, шеге, құм, түсқағаз және т.с.с. жазулары бар қағаздар



Сабақтың ортасы

25-27

минут










(Ж) №1 тапсырма . «Ой бөліс»

-Үлкен сары төртбұрышты алып өлшейміз.

Ұзындығы - 12см, 12см= 1 дм, 2 см.

ені- 9 см.

-Тіктөртбұрыштың неше қабырғасы бар?

-Барлық қабырғасын өлшедің бе?

-Қай қабырғалары тең?

-Өмірде тіктөртбұрыштарды қай жерден кездестіреміз?

(Интербелсенді тақтадан «Пішіндер» туралы видеоны көреді.

Өлшеген тіктөртбұрышымызды үйіміздің қабырғасына орналастырайық.

Дескриптор:

1.Тіктөрбұрыштың ұзындығын өлшейді.

2.Тіктөртбұрыштың енін өлшейді

3.Қарама-қарсы қабырғаларының тең екенін түсіндіреді.

4. Тіктөртбұрышты жапсырады.

ҚБ: «Шапалақ»

Дұрыс орындаса – 4 рет, төртбұрыш жасап шапалақтайды

Қателіктер болса- 2 рет, жарты төртбұрыш жасап шапалақтайды.

(Ж) №2 тапсырма . «Ойлан, жұптас, ақылдас»

-Енді үйлердің нелері жетіспейді?

-Шатырын өлшейміз сызғышпен.

-Ұзындықтарын салыстырамыз, жапсырамыз.

-Үйдің бөліктері шатыр, есіктерді өлшеп жапсырады.

-Ал тор көз қағаздан жасалған терезені сызғышпен өлшеп, 1 см = 2тор көзге тең екенін анықтайды.

-Сызғышты қолданбай басқа қабырғаларының ұзындықтарын анықтату.

Дескриптор:

-Тор көз қағазды сызғышпен өлшейді.

- 1см = 2 тор көзге тең екенін біледі.

ҚБ: «Шапалақ»

Дұрыс орындаса – 4 рет, төртбұрыш жасап шапалақтайды

Қателіктер болса- 2 рет, жарты төртбұрыш жасап шапалақтайды.


-(Ж) №3 тапсырма . « Сиқырлы кірпіштер »

-Қандай көлік түрлерін көріп тұрсыңдар?

-Машина қайда тұрады?

-Олай болса, машинаға қима кірпіштерден гараж тұрғызайық.

-Ұзындығына неше кірпіш кетті?

- Еніне неше кірпіш кетті?

- барлығы неше кірпіш кетті?

Дескриптор:

  • бір ұзындығына неше кірпіш кеткенін санайды.

  • Еніне кеткен кірпіштерді санайды.

  • Қарама-қарсы қабырғаларының тең екеніне көз жеткізеді.

  • Барлық кірпіштерді санайды.

ҚБ: «Шапалақ»

Дұрыс орындаса – 4 рет, төртбұрыш жасап шапалақтайды

Қателіктер болса- 2 рет, жарты төртбұрыш жасап шапалақтайды.


(Т) №4 тапсырма . «Бірлесе орында» әдісі

  • Енді бау-бақшаны жапсырайық. Қоршаудың ұзындығына кеткен тақтайшаларды санаймыз.

  • Қалай санар едің?

  • Ұзындығын ғана санап,и оған қарама –қарсы қабырғаларын санамай-ақ айтуға болады ма?

  • Енін ше?

  • Барлығын қалай тез есептеуге болады?

Жауабы: ( 15+10+15+10=50)

Дескриптор:

-Үзындығындағы тақтайларды санайды

-Еніндегі тақтайларды санайды.

-Қарама-қарсы қабырғалары тең екенін білгендіктен санамай-ақ орындайды.

ҚБ: «Шапалақ»

Дұрыс орындаса – 4 рет, төртбұрыш жасап шапалақтайды

Қателіктер болса- 2 рет, жарты төртбұрыш жасап шапалақтайды.


Сергіту сәті:

Жаңағы орнатқан бау-бақшамызға дән егейік.

-орнымыздан тұрып, төртбұрыш жасап, бір -бірііміздің артымызға тұрып массаж жасаймыз.

- жерді жырту (тырмалау)

-дән себу (бір саусақпен)

-суару ( бес саусақпен)

-жаймалау (сипалау)

-дән жинау (шымшу)

-жұлу – ору ( қол қырымен ұру)

(ЖЖ) Дәптермен жұмыс №5 тапсырма

1 дм = 10 см

2Shape1 дм = см

3Shape2 дм = см

4Shape3 дм = см

5Shape4 дм = см

Дескриптор:

-дм мен см арақатынасын анықтайды.

ҚБ: «Шапалақ»

Дұрыс орындаса – 4 рет, төртбұрыш жасап шапалақтайды

Қателіктер болса- 2 рет, жарты төртбұрыш жасап шапалақтайды.















терезе












































Сабақтың соңы


минут

5 тапсырма «Өзің жаса» әдісі

-Қағаз қыстырғыштан салған үімізге қоршау жасаймыз.

  • бір ұзындығына нешеу кеткенін санайды.

  • Еніне кеткен қыстырғыштарды санайды.

  • Қарама-қарсы қабырғаларының тең екеніне көз жеткізеді.

Дескриптор:

-Қағазқыстырғыштардан қоршау жасайды.

-Тіктөртбұрыштың қасиетін қолданып, тез есептейді.

«Кір қысқыш әдісі»

Тіктөртбұрыштың қабырғасы туралы не айта аласыңдар?

-Салған үйлерің өздеріңе ұнады ма?

-Үйлеріңді кір қысқыша апарып іліңдер.


Кері байланыс: «Білім қоржыны»

Қызыл түсті қоржын – Сабақты өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды

Көк түсті қоржын – Мен сабақты жақсы түсіндім.

Сары түсті қоржын – Тақырып бойынша әлі де іздену керек.

қағаз қыстырғыштар

















Саралау – оқушыларға қалай

көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру деңгейін

қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Тіктөртбұрыштың қабырғаларын өлшеп, салыстырғанда диалог және қолдау көрсету , қарқын тәсілдерін қолдануды жоспарлап отырмын.

Мысалы: 2-тапсырмада терезе, есік, шатырды жапсырғанда төмен деңгейдегі оқушылар торкөз дәптердің бетін сызғышпен өлшеп, 2 торкөз 1см екенін анықтайтыны күтіледі. Ал орта деңгейдегі оқушылардан өлшемдерді анықтайтыны, салыстыратыны және жаза алатыны күтіледі. Жоғарғы деңгейдегі оқушылардан пішіндердің өлшемін сызғышсыз торкөз дәптердің көмегімен өлшеуді орындайтыны күтіледі.


Қалыптастырушы бағалауды «Шапалақ» әдісі арқылы орындайды.

Дұрыс орындаса – 4 рет, төртбұрыш жасап шапалақтайды

Қателіктер болса- 2 рет, жарты төртбұрыш жасап шапалақтайды.



Желіммен жұмыс жасағанда, сергіту сәті кезінде
















Сабақ бойынша рефлексия




Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)

1:2:Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2018
700
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі