Материалдар / Тіл- қарым-қатынас құралы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл- қарым-қатынас құралы

Материал туралы қысқаша түсінік
тілдің маңыздылығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
915
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ тарауы

1 – бөлім: Мәдениет: тіл және қарым- қатынас

Бекітемін:

Мектеп: Қ.Күлетов атындағы № 92 орта мектебі

Күні: 03.09

Сынып: 5

Пәні: қазақ тілі

Қатысқандар саны: 23

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Тіл – қарым – қатынас құралы. 1- сағаты

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Т/А5.3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды түсіну

ӘТН.5.1.Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

«Тіл – қарым – қатынас құралы» тақырыбында орфографиялық нормаға сай ой толғам жасайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

«Тіл – қарым – қатынас құралы» тақырыбында тыңдалым арқылы мәтіндегі ақпараттарды анықтап, мазмұндауда емлелік ерекшеліктерді ажырата алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тыңдалым арқылы мәтіннің мазмұнындағы ақпараттарды қазақ тілінің емлелік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

«Тіл – қарым – қатынас құралы» тақырыбында ой толғам жасай алады.

Тыңдалым арқылы мәтіндегі ақпараттарды анықтап, мазмұндауда емлелік ерекшеліктерді ажырата алады.

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм, ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілік, ашықтық , құрмет, сын тұрғысынан ойлау

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, М. Мақатаев «Үш бақытым» өлеңі


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын түсінеді. Мәтіннің мазмұнындағы ақпараттарды қазақ тілінің емлелік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: (пәнге арналған сөздік және терминология)

Мәтін – текст

Қарым- қатынас - отношение

Кең – байтақ дала – широкая степь – wide steppe (уайд степпи)

Отан – родина- motherland ( мазеләнд)

Тәуелсіз – независимость –independence (индепенденс)

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Ана тілі, пікір алысу, жақсы көру сезімдері, қоршаған орта...

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Тіл неліктен құралға жатады?

  2. «Тіл – қарым – қатынас құралы» дегенді қалай түсінесің?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Туып - өскен жеріңді, ата – бабаларыңның мекенін көркейту үшін не істер едің?

Алдыңғы білім

«Тіл – ұлттық құндылық»

(3- сынып, қазақ тілі)

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Сабақтың басы

7 мин




















2 мин





2 мин








3 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату

«Мейірімділік шеңбері» әдісімен оқушылар адам бойындағы құндылықтар туралы айтады.

Топқа бөлу. Сынып оқушылары есімдерінің буын санына қарай оқушылар топқа бөлінеді

  1. топ – бір буынды сөздер

  2. топ- екі буынды сөздер

  3. топ- үш буынды сөздер

ҚБ Мадақтау

Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

  1. Адамдардың қарым – қатынасы не арқылы жүзеге асады?

  2. Тілдік қатынас деген не? Ол қандай жағдайда орын алады?

  3. Кімдер тілдік қатынасқа түседі?

  4. «Құндылық» дегенді қалай түсінесің?

  5. Ұлттық құндылықтарда қандай сыр бар?

  6. Тілдің көмегімен адамдар нені жеткізеді?

ҚБ Бармақ арқылы бағалау


Оқушылардың пікірін қорытындылай келе, жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.


Сабақтың ортасы


28 мин

9 мин











5 мин









5 мин








5 мин









4 мин


ТЖ. «Топтық зерттеу» әдісі.

«Тіл – қарым – қатынас құралы» тақырыбында мәтін тыңдалады. Тыңдалған мәтін бойынша топтық жұмыс жасалады.

  1. топ. Мәтіндегі негізгі ойды, мазмұнды нақтылап анықтайды.

  2. топ. Мәтіннің мазмұнына сәйкес сурет салып , ойларын айтады.

  3. топ . Мәтіндегі сөздерді орфографиялық нормаға сай ажыратады.

ҚБ Дескриптормен бағалау

Ж. Дәптермен жұмыс. Мозайка» әдісі. Сандықтың ішінен қима қағаздарға жазылған қазақ тілінің дыбыстық жүйесі туралы сөздерді тауып құрастырып, ережелерді тағы қайталап шығады.

ҚБ Көңіл – күйді білдіретін смайликтер

Тілдік бағдар. Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі . Оқушылар қазақ тілінің дыбыстық жүйесі туралы ережемен танысады. Оқушылардың орындаған жұмыстарын қорытындылап, қазақ тілінің дыбыстық жүйесі түрлері туралы ақпаратты толықтырамын.

ЖЖ. «Тіл – қарым – қатынас құралы» тақырыбында жұпта өзара диалогтік сұхбат жүргізеді.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс »

Ж. Оқулықпен жұмыс

4- тапсырмамен жұмыс жүргізіледі.

  1. Мәтінді оқиды

  2. Ана тілінің адам өміріндегі рөлін түсінеді.

  3. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды табады.

ҚБ Мадақтау

Кері байланыс.

«Сиқырлы қалам» әдісі.

Бір –бірлеріне сиқырлы қалам ұсыну арқылы ұлттық құндылықтар туралы түйінді сөздер айтады.


Сабақтың соңы

5 мин













3 мин

Рефлексия.

«Сауалнама» әдісімен оқушыларға шағын сауалнама ұсынылады.

Сабақта мен ... жұмыс істедім.

белсенді / енжар

Мен сабақта өз жұмысыма...

ризамын / риза емеспін

Менің көңіл –күйім ...

жақсы болды / нашарлады.

Сабақ материалы маған ...

түсінікті/ түсініксіз

пайдалы / пайдасыз

қызықты / зеріктіретін

Үй тапсырмасы маған ...

жеңіл / қиын

қызықты / қызықсыз



2 мин

Үйге тапсырма.

  1. «Тіл – қарым – қатынас құралы» тақырыбында эссе жазады.

  2. Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі туралы оқып келеді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!