Материалдар / "Тіл білу - өнер "

"Тіл білу - өнер "

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Оқушылардың білімдерін толықтыру, жаңа тәсілдерді тәжірибеде қолдану. 2. Ой белсенділігін дамыта отырып, шығармашылық ізденіске бағытталады, сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
526
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты: қазақ тіліУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыТіл білу - өнер

Мақсаты 1. Оқушылардың білімдерін толықтыру, жаңа тәсілдерді тәжірибеде қолдану. 2. Ой белсенділігін дамыта отырып, шығармашылық ізденіске бағытталады, сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.
  • Жас ұрпақ халықтық педагогикамен, ғасырлар бойы қалыптасқан асыл қазынамен сусындап, үлгі тұта отырып
  • 1.Өзге ұлт балаларының қазақ тілі туралы білімдері кеңейеді.

    2. Сауатты сөйлеуге ынталанады. 3. Бірлесе жұмыс жасауға тырысады. 4. Уақытты үнемді пайдалануды үйренеді. 5. Білімдерін ортаға салып, ой-пікірлерін қорытындылайды. 6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
    Күтілетін нәтиже

    +Психологиялық ахуалҚайырлы таң достар,Қайырлы таң болсын.Бүгінгі күнің  сәттіСәттілікке толсынІ. Ұйымдастыру кезеңі Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Оқушыларды ортаға шақыру. Шаттық шеңбері. ақыл сөздер мен өлеңді жаттап келу. Үй тапсырмасындағы нақыл сөздер мен өлеңді кезектесіп айту үшін балалар 1,2 сандар арқылы бөлінеді. Балалар топқа бөлінейік

    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.. Оқушылармен амандасу, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимнін орындайды. 2. Шаттық шеңберін құрайды, жылы лебіздер айтады. 2. Тренинг. Әр ел халықтарының амандасу салты

    1. Смайликтердегі1 санын алған бала нақыл сөз,2 санын алған бала өлеңді жатқа айтып береді.

    Қызығушылықты ояту

    1-кезең. «Біліміңді байқап көр!» Мұғалімнің сөзі Балалар «Білім дөңгелегі »ойыны арқылы сабақтың тақырыбын ашайық. Дөңгелектегі тордың бір көзін қалдыра отырып әріптерді оқысаңдар сабақтың тақырыбы шығады. 2-кезең «Білмегенімді сұрадым, жинастырдым құрадым» (топтық жұмыс) Балалар «Тіл »сөзін естігенде қандай ой келеді?Ойымызды постерге жинақтайық. 3-кезең.Естідім-ұмыттым,оқыдым-есімде, жасадым-білемін. (жеке жұмыс) Мәтін INSERT тәсілі бойынша. -кезең. «Талдау-табыс кілті» Дарынды оқушы.(жеке жұмыс) 1,2- топтан бір-бір оқушы оқиды.

    Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
    Мағынаны тану5-кезең «Үш тіл тұғырың». Полиглот ойыны.(жеке жұмыс) Мақалдың қазақша нұсқасын интербелсенді тақтадан сәйкесін тауып арнайы қаламмен қосып оқу. Мақалды орыс тіліне және ағылшын тіліне аудару.



    6- кезең. «Тіліңді таза сақта!» (жұптық жұмыс)

    PISA халықаралық зерттеуінен. Оқу сауаттылы.(топтық жұмыс) Топпен жұмыс жасауға жағдай туғызу. 7-кезең. «Көп ойлан, жақсы сөйле- нұсқа болсын.» «Диамант» әдісі.

    8- кезең. «Білімді мыңды жығар, білікті бірді жығар». Тест. рілген мәтінді оқи отырып, INSERT тәсілі бойынша интербелсенді тақтада арнайы қаламмен белгісін белгілеп жазып,оқиды. Яна интербелсенді тақтада арнайы қаламмен математикалық тәсіл бойынша фонетикалық талдау жасайды. Тапсырма үлгі ретінде оқылады. Оқушылар қимылмен көрсетеді. қушылар мақалдың сәйкесін тауып арнайы қаламмен тақтада жинастырады,Сол мақалды орыс тіліне және ағылшын тіліне аударып оқиды. Оқушылар жұпқа бөлініп диалог құрастырады.Оқиды. Оқушылар «Әлем тілдері» мәтінін оқиды. 1 топ келесі топқа сұрақ қояды. Оқушылар ойларын жинақтап жауап береді.

    Оқушылар Диамант әдісі бойынша зат есім, 2 сын есім, зат есімге+3 етістік, 2сөз тіркесі зат есімдермен , 3 етістік 2-зат есімге , 2 сын есім+ 2- зат есімге , бірінші сөздің антонимі. Оқушылар интербелсенді тақтадағы сынақты, сынақ тексеретін құрылғының көмегімен шешеді Оқушылар бір-біріне тілектер білдіреді, ұсыныстар білдіреді.

    Оқушылар сабақтың қалай өткендігі жөнінде пікірін стикерге жазып, тілек білдіреді, тақтаға іледі. Бағалау парақтары бойынша топ басшылары сөйлейді


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ