|
Сабақтың тақырыбы: Тіл бірлік құралы |
Мұғалімнің аты-жөні:Ж. Айдарова Күні: 10.09.18ж |
||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушы саны: |
|
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5. 5.О1.); Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.) |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Мәтін, жанр. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Ана тілі ұлт байлығы |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Кел жаныма тұр сыныптас, Алаханыңды маған аш. Міне менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут Ортасы 10 минут |
Білу және түсіну Тіл туралы не білеміз? Мәтін дегеніміз не? Мәтін құрастыр Оқушы мен мұғалім бір – біріне тілек айтады 1 тапсырма. Кітапта берілген мәтінді оқу, бірлесе отырып мәтінге тақырып қою. 2 тапсчырма. Түсініп оқып, жаттап алу. Қазақстандықтардың басын біріктіруші фактор – қазақ тілі, сондықтан мемлекеттік тілдің мәртебесін баршамыз бірігіп көтеруіміз керек. |
Оқулық,түрлі-түсті маркерлер. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Синтез «Карточкадағы терминдер» әдісі Тіл, мәтін, әңгімелеу. Тапсырма: осы термиді оқушы түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіл бірлік құралы
Тіл бірлік құралы
|
Сабақтың тақырыбы: Тіл бірлік құралы |
Мұғалімнің аты-жөні:Ж. Айдарова Күні: 10.09.18ж |
||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушы саны: |
|
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау (5. 5.О1.); Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату (5.О3.) |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Мәтін, жанр. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Ана тілі ұлт байлығы |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Кел жаныма тұр сыныптас, Алаханыңды маған аш. Міне менің қолым бос, Жылуыма жылу қос. |
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут Ортасы 10 минут |
Білу және түсіну Тіл туралы не білеміз? Мәтін дегеніміз не? Мәтін құрастыр Оқушы мен мұғалім бір – біріне тілек айтады 1 тапсырма. Кітапта берілген мәтінді оқу, бірлесе отырып мәтінге тақырып қою. 2 тапсчырма. Түсініп оқып, жаттап алу. Қазақстандықтардың басын біріктіруші фактор – қазақ тілі, сондықтан мемлекеттік тілдің мәртебесін баршамыз бірігіп көтеруіміз керек. |
Оқулық,түрлі-түсті маркерлер. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Синтез «Карточкадағы терминдер» әдісі Тіл, мәтін, әңгімелеу. Тапсырма: осы термиді оқушы түсіндіріп береді. |
Карточкада жазылған терминдер |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз














