Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
"Тіл дамыту әдістемесі" пәнінен арналған сынақ тапсырмалары
Материал туралы қысқаша түсінік
"Тіл дамыту әдістемесі" пәнінен арналған сынақ тапсырмалары колледж оқытушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Желтоқсан 2018
2256
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тіл дамыту пәнінен сынақ тапсырмалары
1.Балаларға ана тілін меңгертудегі оқытудың рөлі2.Тіл дамыту – балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жалпы негізі 3. Балалардың ана тілін меңгерту заңдылықтары4. Тіл дамыту әдістемесінің пәні5.Тіл дамыту әдістемесінің әдістемелік негізі қоғамдық- тарихи дамудың өнімі – тіл6. Әдістеменің психологиялық негізі7. Сөйлеу дағдылары8.Сөйлеу шеберлігі9.Лингвистикалық негізі10.Тіл дамыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы: анатомия, мектепке дейінгі дидактика, бастауышта оқыту әдістемесі, ана тілі11. Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту құралдары12.Сөйлеудің дамушы ортасын ортасының құру13.Балалардың сөйлеу тілін дамытудағы педагогтің рөлі14. Қазақстан Республикасындағы әдістеменің дамуы15. Қазіргі МДТҰ арналған білім беру бағдарламасында мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудың мақсаты, мазмұны және ұстанымдары16.Балалардың сөйлеу тілін дамытудың міндеттеріне сипаттама17. Сөздік қордың дамуы - бала тілін дамытудың негізі18.Сөзді тындаудың дамуы, дыбыстарды дұрыс айту – сөйлеудің дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеусөздің грамматикалық құрылысын қалыптастыру – барлық сөз таптарын және сөз жасау тісілдері19. «Балабақшада оқыту және тәрбиелеу».20.Әрбір жас ерекшелік топтарында тіл дамыту бағдарламасының міндеттері21.Қоршаған ортамен таныстыру бағдарламасымен байланысы22. Әрбір жас ерекшелік топтарында тілге тәрбиелеудің мазмұнының сабақтастығы 23.«Балбөбек» бағдарламасы24.«Алғашқы қадам» бағдарламасы25. «Зерек бала» бағдарламасы26.«Біз мектепке барамыз» бағдарламасы27. Сауат ашуға дайындаудың мәні28. Әрбір жас ерекшелік топтарындағы сауат ашуға дайындаудың мазмұны және міндеттері29. Сөз және сөйлеммен таныстыру30.Сөздің буыннан құрылуымен, сөйлемнің ауызша құрылымымен таныстыру31. Дыбыстық талдау әдістеменің қалыптасуы – ерекше ақыл-ой іс-әрекеті32. Жазуға қолды, көзді дайындау мектепке дайындық топтарының негізгі міндеттері33. Тілдің дамыту әдістерінің жіктелу және олардың сипаттамасы34.Әр түрлі жас ерекшелік топтарда баланың тілін дамыту әдістерін қолдану ерекшеліктері35.Байланыстары сөйлеу түсінігі және оның баланың дамыуындағы маңызы36. Әрбір жас ерекшелік топта балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретудің мазмұны мен міндеттері37. Әртүрлі жастағы балалардың байланысыстырып сөйлеуін дамыту әдістері38. Әртүрлі жас ерекшелік топтардағы балаларды әңгімелеп беруге үйретудің міндеттері39. Балаларға арналған көркем әдебиеттің рөлі және әдеби шығармаларды балалардың қабылдау ерекшеліктері40. Балаларды көркем шығармалармен таныстырудың мазмұны мен міндеттері41. Әртүрлі жастағы балаларға әңгімелеп беру және көркем оқып беру әдістері42. Көркемдік – сөздік іс-әрекет43. Балалардың сөйлеуін дамытуда жатқа дауыстап оқу мен жаттаудың рөлі44. Мектепке дейінгі жастағы балалардың күнделікті өмірдегі әртүрлі іс – әрекеттерінде балалардың сөйлеуді дамыту міндеттерін жүзеге асыру45. Сабақ мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамытуды сабағын ұйымдастыруға қойылатын талаптар 46. Балаларды сауат ашуға дайындаудағы маңызы 47.Қазіргі кездегі МДТҰ – ның білім беру бағдарламаларындағы балаларды сауаттылықты меңгертуге дайындаудың мазмұны және міндеттері48. Балаларға сауаттылық элементтерін меңгертуге дайындауда дидактикалық жаттығулар мен ойындардың рөлі49. Балалардың сауат ашуға дайындаудың дидактикалық және ұйымдастырушылық шарттары50.Балалардың сауат ашуға дайындаудың тиімді технологиялары
Практикалық тапсырмалар
1.Баланың кеңістікті бағдарлануын, дәлме-дәл көріп қабылдауын, көз мөлшерін, қолының саусақтарын дамыту: (бейнелеу іс-әрекетінде, Монтессоридің дидактикалық жаттығулар жүйесінде, сурет сабағында, әріп элементтерінің суреттерін салу, түрлі сызықтар сызу) жаттығуларды дайындаңыз2.Қазіргі кездегі білім беретін бағдарламалардағы мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамытудың мазмұны және міндеттерін жазыңыз3.Бағдарламаларға тиянақты талдау жасап шығу («Балабақшада оқыту және тәрбиелеу», «Балбөбек», «Алғашқы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз») әртүрлі бөлімдерде берілген тіл дамытудың негізгі міндеттерін бөлу және әрбір жас ерекшелік кезеңдеріне қарай күрделенуін көрсетіңіз4.Бір жас ерекшелік тобындағы балалар тілінің даму сипаттамасын жасыңыз5.Келесі тараулар бойынша бір жас ерекшелігі топта тілдің даму жағдайын зерделеу: сөздің дыбыстау мәдениеті, дұрыс сөйлеу грамматикасы, байланыстра сөйлеуін жазыңыз6.Қортындылау барысында балалардың тілін дамыту жағдайың міндеттерге сәйкестігін көрсетіңіз7.Қандай әдістемелік құралдардың көмегінмен материалдардың күрделендірілгендігін жазыңыз8. Балалармен тіл дамыту жұмыстарының сапасын жақсартуға өз ұсынысыңызды жазыңыз9.Қазіргі кездегі әдебиеттердегі мектепке дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту мәселелерін талдау және мақсаттарда авторлардың берген ұсыныстарына, тиімді техника мен технологияларды жазыңыз10.Тіл дамыту әдістемесінің балама бағдарламаларына, тіл дамыту әдістемесінің оқу құралдарына қысқаша библиографиялық сипаттама құрастырыңыз11. Балалармен жұмыс жүргізу барысында қазіргі заманғы қандай техника мен технологияны пайдаланғаныңыз туралы жазыңыз.
12.Қорытындылау барысында сіздің тобыңыздағы балалардың сөйлеу тілінің даму нәтижесін көрсетіңіз13.Балалардың қарым-қатынастарын қалыптастыру мәселелерін баяндайтын әдебиеттерді зерделеу, олардың түрлерін, сонымен бірге бала мен педагогтың қарым-қатынасы үрдісіндегі өзара әрекет ету жолдарын және қарым-қатынасты ұйымдастырудың психологиялық – педагогикалық шарттарын көрсетіңіз14.Балалар мен педагогтің қарым-қатынасына бақылау жүргізу. Олардың әңгімелерінің тақырыптарын анықтау. Келесі көрсеткіштер бойынша бақылау қорытындыларын жинақтау: балалар қандай сұрақтармен үлкендермен қарым-қатынас жасайды, жиілігі қалай?; жауап бергенде олар қандай сөйлемдерді көбірек қолданады? Мысалдар келтіріңіздер. Қорытындысын таблица түрінде ресімдеңіз. Өзіңіз қолданатын қарым-қатынасты ұйымдастырудың түрлі әдістерін, құралдарын, нысандарын сипаттап беріңіз.15.Қорытындылау барысында балалардың жан-жақты сөйлеуін дамытуда үлкендермен қарым-қатынасының қандай маңызы бар екендігін атап көрсету: лексиканы байыту мен белсендіру, сөздерді дұрыс айту, сөйлеуді дамыту, грамматикалық құрылысты, байланыстырып сөйлеуді қалыптастыру бойынша. Бала мен үлкендердің қарым-қатынасын оңтайландыру бойынша өз ұсыныстарыңызды беріңіз.16.Әдеби деректер негізінде естияр және ересек топтарындағы балалардың сөйлеу тілдерін дамытудың жетекші әдісі ретінде әңгіменің рөлін көрсетіңіз. 17.Әртүрлі жас ерекшелік топтарында әңгімелердің тақырыптары мен мазмұндарын талдау жасаңыз18. Әңгіме жүргізуден бұрын қандай жұмыстар жүргізіледі, олардың құрылысы қандай. Әңгіме жүргізу әдістерін дайындаңыз19.Әрбір жас ерекшелік топтарында кез-келген тақырыпта әңгімеге жоспар құрастырыңыз. Осы тақырып бойынша сабақ өткізу және нәтижесін талдау жасаңыз20.Қорытындылау барысында сөйлеу тілін дамытудағы әңгімелеудің тиімділігін көрсетіңіз21.Сөйлеу тілін дамыту сабақтарын дайындау және өткізу кезінде ескеруге қажетті тіл мен ақыл-ойды дамытудың өзара байланыстарын ашып көрсетіңіз22.Сабаққа қазіргі кезде қойылатын талаптарды, сабақ өткізудің тиімді әдіс-тәсілдерін сипаттаңыз, сабақты құрылысына талдау жасаңыз. 23.Тілді меңгеру міндеттерін шешудің кешенді және кіріктірілген тәсілдемелерінің қажеттілігін негіздеп көрсетіңіз.24. Балалар дамуындағы сөйлеу іс-әрекетінің түрі ретінде көркем шығармалардың рөлі мен өз сөзімен баяндаудың маңызын көрсетіңіз25. Өз сөзімен баяндау үшін көркем шығармаларды іріктеуге қойылатын талаптарды жазу (әрбір жас ерекшелік топтарда). Балаларды қайталап айтып беруге үйрету әдістемесін дайындаңыз26. Естиярлар мен ересектер тобында көркем мәтінді қайталап айтқызу бойынша бір сабақтың жоспарын құрастырыңыз27. Сабақта балалар мәтіннің мазмұнын түсініп, ретімен баяндай алды ма, талдаңыз28. Тіл дамытудың құралдары: лексика, грамматикалық өңдеу, тілдің көркемдеуші құралдары дұрыс қолданылды ма? Қорытындылау барысында балалардың қандай қателер жібергендігін, балаларды қайталап айтуға үйретудің тиімді әдіс – тәсілдерін көрсетіңіз29.Балалар психологиясы («Қабылдау» бөлімі) және тіл дамыту әдістемесі («Әңгімелеп айтуды қабылдау» бөлімі) бойынша әдебиеттерді зерделеңіздер. Бір топтан екінші топқа ауысқанда әңгімелердің сипаттаушы мазмұндарының күрделенуін көрсетіңіз30. Естиярлар мен ересектер тобындағы бір сабақтың жоспарын құрастырыңыз 31.Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалардың күрделенуін, әдістемелік тәсілдердің ерекшеліктерін көрсетіңіз32.Балаға жеке – бағдарлылық тәсілдемесінің ұстанымдары қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз.33.Әдеби деректер бойынша жад (есі) бойынша әңгімелеудің ерекшеліктерімен танысу. Өз іс-тәжірибесі негізінде әңгімелеуді құрастыруға қандай талаптар қойылатынын жазыңыз34. Балаларды әңгіме айтуға үйретудің тиімді техникалары мен технологияларын жазыңыз35.Сабақ жоспарын құрастыру (ересектер, мектепке даярлық топтарында)36. Балалардың әңгімесін талдап, оларда кездесетін қиындықтарды көрсету, тілдік жұмыстарды жақсарту бойынша ұсыныстар жазыңыз
37.Мектепке дейінгі психологиядан «Қиял» бөлімін және «Тіл дамыту әдістемесі» бойынша «Қиял арқылы әңгімелесу» бөлімін зерделеу; балалардың шығармашылық әңгімелеулерінің психологиялық-педогогикалық даму негізін көрсетіңіз38. Балалармен жұмыс барысында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдерді көрсетіңіз39. Балалардың шығармашылық әңгімелеулерінің санасын анықтайтын көрсеткіштерін көрсетіңіз40. Балаларға шығармашылық әңгімелер құрастыруға үйрету бойынша (кез-келген нысанда) сабақ дайындаңыз
1.Балаларға ана тілін меңгертудегі оқытудың рөлі2.Тіл дамыту – балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жалпы негізі 3. Балалардың ана тілін меңгерту заңдылықтары4. Тіл дамыту әдістемесінің пәні5.Тіл дамыту әдістемесінің әдістемелік негізі қоғамдық- тарихи дамудың өнімі – тіл6. Әдістеменің психологиялық негізі7. Сөйлеу дағдылары8.Сөйлеу шеберлігі9.Лингвистикалық негізі10.Тіл дамыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы: анатомия, мектепке дейінгі дидактика, бастауышта оқыту әдістемесі, ана тілі11. Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту құралдары12.Сөйлеудің дамушы ортасын ортасының құру13.Балалардың сөйлеу тілін дамытудағы педагогтің рөлі14. Қазақстан Республикасындағы әдістеменің дамуы15. Қазіргі МДТҰ арналған білім беру бағдарламасында мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудың мақсаты, мазмұны және ұстанымдары16.Балалардың сөйлеу тілін дамытудың міндеттеріне сипаттама17. Сөздік қордың дамуы - бала тілін дамытудың негізі18.Сөзді тындаудың дамуы, дыбыстарды дұрыс айту – сөйлеудің дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеусөздің грамматикалық құрылысын қалыптастыру – барлық сөз таптарын және сөз жасау тісілдері19. «Балабақшада оқыту және тәрбиелеу».20.Әрбір жас ерекшелік топтарында тіл дамыту бағдарламасының міндеттері21.Қоршаған ортамен таныстыру бағдарламасымен байланысы22. Әрбір жас ерекшелік топтарында тілге тәрбиелеудің мазмұнының сабақтастығы 23.«Балбөбек» бағдарламасы24.«Алғашқы қадам» бағдарламасы25. «Зерек бала» бағдарламасы26.«Біз мектепке барамыз» бағдарламасы27. Сауат ашуға дайындаудың мәні28. Әрбір жас ерекшелік топтарындағы сауат ашуға дайындаудың мазмұны және міндеттері29. Сөз және сөйлеммен таныстыру30.Сөздің буыннан құрылуымен, сөйлемнің ауызша құрылымымен таныстыру31. Дыбыстық талдау әдістеменің қалыптасуы – ерекше ақыл-ой іс-әрекеті32. Жазуға қолды, көзді дайындау мектепке дайындық топтарының негізгі міндеттері33. Тілдің дамыту әдістерінің жіктелу және олардың сипаттамасы34.Әр түрлі жас ерекшелік топтарда баланың тілін дамыту әдістерін қолдану ерекшеліктері35.Байланыстары сөйлеу түсінігі және оның баланың дамыуындағы маңызы36. Әрбір жас ерекшелік топта балаларды байланыстырып сөйлеуге үйретудің мазмұны мен міндеттері37. Әртүрлі жастағы балалардың байланысыстырып сөйлеуін дамыту әдістері38. Әртүрлі жас ерекшелік топтардағы балаларды әңгімелеп беруге үйретудің міндеттері39. Балаларға арналған көркем әдебиеттің рөлі және әдеби шығармаларды балалардың қабылдау ерекшеліктері40. Балаларды көркем шығармалармен таныстырудың мазмұны мен міндеттері41. Әртүрлі жастағы балаларға әңгімелеп беру және көркем оқып беру әдістері42. Көркемдік – сөздік іс-әрекет43. Балалардың сөйлеуін дамытуда жатқа дауыстап оқу мен жаттаудың рөлі44. Мектепке дейінгі жастағы балалардың күнделікті өмірдегі әртүрлі іс – әрекеттерінде балалардың сөйлеуді дамыту міндеттерін жүзеге асыру45. Сабақ мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамытуды сабағын ұйымдастыруға қойылатын талаптар 46. Балаларды сауат ашуға дайындаудағы маңызы 47.Қазіргі кездегі МДТҰ – ның білім беру бағдарламаларындағы балаларды сауаттылықты меңгертуге дайындаудың мазмұны және міндеттері48. Балаларға сауаттылық элементтерін меңгертуге дайындауда дидактикалық жаттығулар мен ойындардың рөлі49. Балалардың сауат ашуға дайындаудың дидактикалық және ұйымдастырушылық шарттары50.Балалардың сауат ашуға дайындаудың тиімді технологиялары
Практикалық тапсырмалар
1.Баланың кеңістікті бағдарлануын, дәлме-дәл көріп қабылдауын, көз мөлшерін, қолының саусақтарын дамыту: (бейнелеу іс-әрекетінде, Монтессоридің дидактикалық жаттығулар жүйесінде, сурет сабағында, әріп элементтерінің суреттерін салу, түрлі сызықтар сызу) жаттығуларды дайындаңыз2.Қазіргі кездегі білім беретін бағдарламалардағы мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамытудың мазмұны және міндеттерін жазыңыз3.Бағдарламаларға тиянақты талдау жасап шығу («Балабақшада оқыту және тәрбиелеу», «Балбөбек», «Алғашқы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз») әртүрлі бөлімдерде берілген тіл дамытудың негізгі міндеттерін бөлу және әрбір жас ерекшелік кезеңдеріне қарай күрделенуін көрсетіңіз4.Бір жас ерекшелік тобындағы балалар тілінің даму сипаттамасын жасыңыз5.Келесі тараулар бойынша бір жас ерекшелігі топта тілдің даму жағдайын зерделеу: сөздің дыбыстау мәдениеті, дұрыс сөйлеу грамматикасы, байланыстра сөйлеуін жазыңыз6.Қортындылау барысында балалардың тілін дамыту жағдайың міндеттерге сәйкестігін көрсетіңіз7.Қандай әдістемелік құралдардың көмегінмен материалдардың күрделендірілгендігін жазыңыз8. Балалармен тіл дамыту жұмыстарының сапасын жақсартуға өз ұсынысыңызды жазыңыз9.Қазіргі кездегі әдебиеттердегі мектепке дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту мәселелерін талдау және мақсаттарда авторлардың берген ұсыныстарына, тиімді техника мен технологияларды жазыңыз10.Тіл дамыту әдістемесінің балама бағдарламаларына, тіл дамыту әдістемесінің оқу құралдарына қысқаша библиографиялық сипаттама құрастырыңыз11. Балалармен жұмыс жүргізу барысында қазіргі заманғы қандай техника мен технологияны пайдаланғаныңыз туралы жазыңыз.
12.Қорытындылау барысында сіздің тобыңыздағы балалардың сөйлеу тілінің даму нәтижесін көрсетіңіз13.Балалардың қарым-қатынастарын қалыптастыру мәселелерін баяндайтын әдебиеттерді зерделеу, олардың түрлерін, сонымен бірге бала мен педагогтың қарым-қатынасы үрдісіндегі өзара әрекет ету жолдарын және қарым-қатынасты ұйымдастырудың психологиялық – педагогикалық шарттарын көрсетіңіз14.Балалар мен педагогтің қарым-қатынасына бақылау жүргізу. Олардың әңгімелерінің тақырыптарын анықтау. Келесі көрсеткіштер бойынша бақылау қорытындыларын жинақтау: балалар қандай сұрақтармен үлкендермен қарым-қатынас жасайды, жиілігі қалай?; жауап бергенде олар қандай сөйлемдерді көбірек қолданады? Мысалдар келтіріңіздер. Қорытындысын таблица түрінде ресімдеңіз. Өзіңіз қолданатын қарым-қатынасты ұйымдастырудың түрлі әдістерін, құралдарын, нысандарын сипаттап беріңіз.15.Қорытындылау барысында балалардың жан-жақты сөйлеуін дамытуда үлкендермен қарым-қатынасының қандай маңызы бар екендігін атап көрсету: лексиканы байыту мен белсендіру, сөздерді дұрыс айту, сөйлеуді дамыту, грамматикалық құрылысты, байланыстырып сөйлеуді қалыптастыру бойынша. Бала мен үлкендердің қарым-қатынасын оңтайландыру бойынша өз ұсыныстарыңызды беріңіз.16.Әдеби деректер негізінде естияр және ересек топтарындағы балалардың сөйлеу тілдерін дамытудың жетекші әдісі ретінде әңгіменің рөлін көрсетіңіз. 17.Әртүрлі жас ерекшелік топтарында әңгімелердің тақырыптары мен мазмұндарын талдау жасаңыз18. Әңгіме жүргізуден бұрын қандай жұмыстар жүргізіледі, олардың құрылысы қандай. Әңгіме жүргізу әдістерін дайындаңыз19.Әрбір жас ерекшелік топтарында кез-келген тақырыпта әңгімеге жоспар құрастырыңыз. Осы тақырып бойынша сабақ өткізу және нәтижесін талдау жасаңыз20.Қорытындылау барысында сөйлеу тілін дамытудағы әңгімелеудің тиімділігін көрсетіңіз21.Сөйлеу тілін дамыту сабақтарын дайындау және өткізу кезінде ескеруге қажетті тіл мен ақыл-ойды дамытудың өзара байланыстарын ашып көрсетіңіз22.Сабаққа қазіргі кезде қойылатын талаптарды, сабақ өткізудің тиімді әдіс-тәсілдерін сипаттаңыз, сабақты құрылысына талдау жасаңыз. 23.Тілді меңгеру міндеттерін шешудің кешенді және кіріктірілген тәсілдемелерінің қажеттілігін негіздеп көрсетіңіз.24. Балалар дамуындағы сөйлеу іс-әрекетінің түрі ретінде көркем шығармалардың рөлі мен өз сөзімен баяндаудың маңызын көрсетіңіз25. Өз сөзімен баяндау үшін көркем шығармаларды іріктеуге қойылатын талаптарды жазу (әрбір жас ерекшелік топтарда). Балаларды қайталап айтып беруге үйрету әдістемесін дайындаңыз26. Естиярлар мен ересектер тобында көркем мәтінді қайталап айтқызу бойынша бір сабақтың жоспарын құрастырыңыз27. Сабақта балалар мәтіннің мазмұнын түсініп, ретімен баяндай алды ма, талдаңыз28. Тіл дамытудың құралдары: лексика, грамматикалық өңдеу, тілдің көркемдеуші құралдары дұрыс қолданылды ма? Қорытындылау барысында балалардың қандай қателер жібергендігін, балаларды қайталап айтуға үйретудің тиімді әдіс – тәсілдерін көрсетіңіз29.Балалар психологиясы («Қабылдау» бөлімі) және тіл дамыту әдістемесі («Әңгімелеп айтуды қабылдау» бөлімі) бойынша әдебиеттерді зерделеңіздер. Бір топтан екінші топқа ауысқанда әңгімелердің сипаттаушы мазмұндарының күрделенуін көрсетіңіз30. Естиярлар мен ересектер тобындағы бір сабақтың жоспарын құрастырыңыз 31.Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырмалардың күрделенуін, әдістемелік тәсілдердің ерекшеліктерін көрсетіңіз32.Балаға жеке – бағдарлылық тәсілдемесінің ұстанымдары қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз.33.Әдеби деректер бойынша жад (есі) бойынша әңгімелеудің ерекшеліктерімен танысу. Өз іс-тәжірибесі негізінде әңгімелеуді құрастыруға қандай талаптар қойылатынын жазыңыз34. Балаларды әңгіме айтуға үйретудің тиімді техникалары мен технологияларын жазыңыз35.Сабақ жоспарын құрастыру (ересектер, мектепке даярлық топтарында)36. Балалардың әңгімесін талдап, оларда кездесетін қиындықтарды көрсету, тілдік жұмыстарды жақсарту бойынша ұсыныстар жазыңыз
37.Мектепке дейінгі психологиядан «Қиял» бөлімін және «Тіл дамыту әдістемесі» бойынша «Қиял арқылы әңгімелесу» бөлімін зерделеу; балалардың шығармашылық әңгімелеулерінің психологиялық-педогогикалық даму негізін көрсетіңіз38. Балалармен жұмыс барысында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдерді көрсетіңіз39. Балалардың шығармашылық әңгімелеулерінің санасын анықтайтын көрсеткіштерін көрсетіңіз40. Балаларға шығармашылық әңгімелер құрастыруға үйрету бойынша (кез-келген нысанда) сабақ дайындаңыз
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)