Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің
технологиялық картасы
Күні: 15.01.2018ж
Аптасы: 2
Тәрбиеші: Аксакалова Н.Б
Ересек топ «Сәулетай»
Білім саласы: Қатынас
Кіші сала: Тіл дамыту
Тақырыбы:«Түлкі мен шаян» ертегісі. «Я» дыбысы мен әрпі.
Мақсаты: : Шығарманың мазмұнын түсініп, сахналауға талпындыру, белгілі бір түсінікті сипаттап, хабарлы сөйлем түрінде жеткізе білу.Дауысты «Я» дыбысы мен әрпін таныстыру. «Шаян», «Қоян» сөздеріне дыбыстық талдау жасату. Д/О: «Дыбыстың орнын анықта».
Сөздік жұмыс: мәреге жеткенше
Полилингвалдық компоненті:түлкі-лиса, шаян-скорпион,мәреге жеткенше-достигли финиша
|
Іс-әрекет кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбер. «Біз көңілді баламыз» Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Біз көңілді баламыз, Біз сүйкімді баламыз. -Жарайсындар балалар! Менің сендерге жұмбағым бар , кәне мұқият тыңдаңдар.
Өзі ширақ, өзі
қу, Бір мақұлық мойны жуан, тірсегі ұзын, Тікпесе өзі етік, сақтар бізін. Тағы да іске ыңғайлы қайшысы бар, Іс тігіп көрген де емес еш қызығын. |
Балалар шеңберге тұрып қайталайды. Түлкі Шаян |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар кім түсінді бүгінгі сабағымыз не туралы? Дұрыс айтасындар! Балалар кім «түлкі мен шаян» туралы ергесі біледі? Ондай болса мені тыңдаңдар.
Түлкі мен шаян
жарысқысы келеді. Сергіту сәті Ұзын құлақ сұр қоян Естіп қалып сыбдырды Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып жүгірді Қарап еді артына Қиығын салып көзінің Келе жатқан томпаңдап Көжегі екен өзінің Балалар Шаян сөзін буынға бөлейікші. Я дауыстыма дауыссызба? Тағы қандай сөздерде кездеседі я әріпі? Дұрыс айтасындар. Я әріпінің баспа түрі (экраннан шығады) Я әріпінің жазба түрі (экраннан шығады) Үлкен я мен кіші я-ның формасы (пішіні) бір болғанымен көлемі әр түрлі Я әріпі неше элементтен тұратынын ауада жазып көрейік. Бір төменнен жоғары көтереміз, екі айналдырамыз, уш қайта төмен түсіреміз. Дәптермен жұмыс Я әріпін жазады. Д/О: «Дыбыстың орнын анықта». |
Түлкі мен шаян туралы. Балалар індемейді. Балалар ертегіні мұқият қызығушылық пен тыңдайды. Балалар сергіту сәтін мәтін бойынша қайталау. Ша-ян Дауысты. Қоян,аяз,қияр. Балалар жкранға қарап мұқият тыңдайды. Я әріпін ауада жазады. Дұрыс жазуға әрекет етеді. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Ендеше балалар бүгін қандай ертегі туралы сөйлестік? Сендерге ұнадыма ертегі? Қандай дауысты дыбыс пен таныстық? Қалай жазылады екен? |
Түлкі мен шаян. Ия. Я. Балалар әріпті ауада жазып көрсетеді. |
Күтілетін нəтижелер:
Жаңғыртады: Я дыбысымен танысты, сөз, сөйлем құрауға дағдыланды
Түсінеді: Дұрыс сөйлеу, грамматикалық құзіреттіліктерін дамытты
Қолданады: Я әрпін таза, әдемі, сауатты жазуды үйренді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіл дамыту «Түлкі мен шаян» ертегісі. «Я» дыбысы мен әрпі.
Тіл дамыту «Түлкі мен шаян» ертегісі. «Я» дыбысы мен әрпі.
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің
технологиялық картасы
Күні: 15.01.2018ж
Аптасы: 2
Тәрбиеші: Аксакалова Н.Б
Ересек топ «Сәулетай»
Білім саласы: Қатынас
Кіші сала: Тіл дамыту
Тақырыбы:«Түлкі мен шаян» ертегісі. «Я» дыбысы мен әрпі.
Мақсаты: : Шығарманың мазмұнын түсініп, сахналауға талпындыру, белгілі бір түсінікті сипаттап, хабарлы сөйлем түрінде жеткізе білу.Дауысты «Я» дыбысы мен әрпін таныстыру. «Шаян», «Қоян» сөздеріне дыбыстық талдау жасату. Д/О: «Дыбыстың орнын анықта».
Сөздік жұмыс: мәреге жеткенше
Полилингвалдық компоненті:түлкі-лиса, шаян-скорпион,мәреге жеткенше-достигли финиша
|
Іс-әрекет кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбер. «Біз көңілді баламыз» Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Біз көңілді баламыз, Біз сүйкімді баламыз. -Жарайсындар балалар! Менің сендерге жұмбағым бар , кәне мұқият тыңдаңдар.
Өзі ширақ, өзі
қу, Бір мақұлық мойны жуан, тірсегі ұзын, Тікпесе өзі етік, сақтар бізін. Тағы да іске ыңғайлы қайшысы бар, Іс тігіп көрген де емес еш қызығын. |
Балалар шеңберге тұрып қайталайды. Түлкі Шаян |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар кім түсінді бүгінгі сабағымыз не туралы? Дұрыс айтасындар! Балалар кім «түлкі мен шаян» туралы ергесі біледі? Ондай болса мені тыңдаңдар.
Түлкі мен шаян
жарысқысы келеді. Сергіту сәті Ұзын құлақ сұр қоян Естіп қалып сыбдырды Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып жүгірді Қарап еді артына Қиығын салып көзінің Келе жатқан томпаңдап Көжегі екен өзінің Балалар Шаян сөзін буынға бөлейікші. Я дауыстыма дауыссызба? Тағы қандай сөздерде кездеседі я әріпі? Дұрыс айтасындар. Я әріпінің баспа түрі (экраннан шығады) Я әріпінің жазба түрі (экраннан шығады) Үлкен я мен кіші я-ның формасы (пішіні) бір болғанымен көлемі әр түрлі Я әріпі неше элементтен тұратынын ауада жазып көрейік. Бір төменнен жоғары көтереміз, екі айналдырамыз, уш қайта төмен түсіреміз. Дәптермен жұмыс Я әріпін жазады. Д/О: «Дыбыстың орнын анықта». |
Түлкі мен шаян туралы. Балалар індемейді. Балалар ертегіні мұқият қызығушылық пен тыңдайды. Балалар сергіту сәтін мәтін бойынша қайталау. Ша-ян Дауысты. Қоян,аяз,қияр. Балалар жкранға қарап мұқият тыңдайды. Я әріпін ауада жазады. Дұрыс жазуға әрекет етеді. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Ендеше балалар бүгін қандай ертегі туралы сөйлестік? Сендерге ұнадыма ертегі? Қандай дауысты дыбыс пен таныстық? Қалай жазылады екен? |
Түлкі мен шаян. Ия. Я. Балалар әріпті ауада жазып көрсетеді. |
Күтілетін нəтижелер:
Жаңғыртады: Я дыбысымен танысты, сөз, сөйлем құрауға дағдыланды
Түсінеді: Дұрыс сөйлеу, грамматикалық құзіреттіліктерін дамытты
Қолданады: Я әрпін таза, әдемі, сауатты жазуды үйренді
шағым қалдыра аласыз













