Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тіл және сөйлеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Тіл және сөйлеу Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады. |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
1-жаттығу Суреттерге қара. Суретші сөздің қандай түрін бейнелейді? |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 2-жаттығу Мәтінді оқып,көшіріп жаз. 3-жаттығу Суретте берілген шартты белгілердң нені білдіретінін жаз. 4-жаттығу Мәтінді оқы |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,5-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Ауызша тіл жазбаша тіл Ауызша және жазбаша тіл туралы білімдерін тиянақтау. Сөздерді сөз құрамына,мағынасына қарай талдай білуге үйрену. Сауатты,көркем жазуға, салыстырулар жасауға дағдылану. |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Адамдарға сөйлеу не үшін қажет? Сөйлеу не арқылы жүзеге асады? Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1-жаттығу Мақалдарды түсініп оқы және мағынасын түсіндір. 2-жаттығу Мәтінді мәнерлеп оқы 3-жаттығу Жұмбақты оқып,шешуін тап 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу Мәтінді түсініп оқы |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Дыбыс және әріп туралы білімді еске түсіру Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма 1,2,3-жаттығулар 10 20 30 40 50 60 Әр ұяшықтың соңында сұрақтар бар. 10. Сөйлеу не үшін қажет? 20. Сөйлеудің қандай түрлері бар? 30. Ауызша сөйлеудің қандай түрін білесің? 40.Жазбаша сөйлеудің қандай түрлері бар. 50. Тіл туралы мақал – мәтелдер айт. 60. Сөйлеу мәдиенеті деген не? |
||||||||
Сергіту сәті |
Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Білімді жан-жақты тексеру кезеңі. Әр топқа сұрақтар жазылған парақ беріледі. Алма тобы - Дыбыстар жайлы не білесіңдер?. Алмұрт тобы- Әріп жайлы не білесіңдер?. Жүзім тобы - Дыбыстар түрлері. Шие тобы-Дыбыс пен әріптің ерекшелігі. Мұғалім толықтырады . |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 4-жаттығу Мәтінді түсініп оқы |
||||||||
Ой толғаныс |
«Бес саусақ» Қағазға алақандарын басып салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу тапсырылады.
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу 11-бетте Тасымалдауға келмейтін сөзерді тап. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Буын үндестігі Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Буын үндестігі - сөз ішіндегі, сөз бен қосымша арасындағы дауыстылардың не бірыңғай жуан, не жіңішке болып айтылу заңдылығы. Буын үндестігін ғылымдасингармонизм заңы деп те атайды. Қазақ тілінде сөздер бірыңғай жуан, не бірыңғай жіңішке болып келеді. Кейбір жағдайларда жуан және жіңішке дыбыстар аралас келеді. Бұл мұндай жағдайларда:
1-жаттығу Сөздерді буынға бөліп көшіріп жаз. 2,3,4-жаттығулар топтарда бөлініп орындалады. |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5,6-жаттығу,14-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Буын үндестігі Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма Буын үндестігі Постер қорғау |
||||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1-жаттығу Сөздерге тиісті жұрнақтар мен жалғауларды жалғап жаз.
2-жаттығу Жаңылтпашты жатқа жаз. 3,4,5-жаттығулар топтарда орындалады. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар мыналар : Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар : 1.көмектес септік жалғауы.Мысалы : баламен,қонақпен,күрекпен 2. –нілі (-ділі,-тілі ) –тай,-тал,-дар,-еке,-тар Мысалы : даланікі,әкетай,діндар,ағаеке,өсімтал ; 3. –бей,-би,-кер,-гер,-қор,-паз,-қой,-пеш,-хана Мысалы: бейшара,балгер,жемқор,әсемпаз,сәнқой,емхана,жұмыскер,зиянкес. 4. –ов,-ова,-ев,-ева,-ин,-ина.мысалы: Әуезов,Жұмабаев,Сейфуллин,Жұмағазина т.б.
|
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
6-жаттығу,17-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Дыбыс үндестігі Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Сөздік диктанты: Қолғабы, қару-жарағы, еңбекші, қасқырлар, азаматтар, оқымысты, керегі, тарағы. |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 1-жаттығу Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі қосымшалардың тиістісін қойып жаз. 2,3,4-жаттығулар топтарда орындалады. |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,18-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Дыбыс үндестігі Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма Постер қорғау Дыбыс үндестігі сөз бен қосымшаның арасындағы дауыссыз дыбыстардың бір-бірімен үндесе байланысуын қарастырады. Басты ерекшелік: Түбір қатаң дауыссызға аяқталса, қосымша қатаң дауыссыздан басталуы тиіс. Ат+тар, жас+тар. Түбір үнді дауыссызға, дауысты дыбысқа аяқталса, қосымша үнді не ұяң дауыссыздан басталуы тиіс. Гүл+дер, бала+лар. Түбір ұяң дауыссызға аяқталса, қосымша ұяң дауыссыздан басталуы тиіс. Жаз+ғы, қарбыз+дар. |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу Сөздерді көшіріп жаз. |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,20-бетте. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Дыбыс үндестігі Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Сабақтың ұраны : Қазақ тілім - өз тілім дана тілім. Абай, Мұқтар сөйлеген дана тілім. Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені Болашағым,бақытым қазақ тілім |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Дыбыс үндестігі
ілгерінді тоғыспалы кейінді Дыбыс үндестігі: қаздар ілгерінді ықпал: тастан кейінді ықпал: сабағы тоғыспалы ықпал: шайтанкөл (шайтаңгөл) Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығуларды топтарда орындау. 4-жаттығу Адам аттарын көшіріп жаз
Сәрсенкүл Дүйсенғали
Оразжан Сенбек |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,22-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Дыбыс үндестігі Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Топқа тапсырма Постер қорғау |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығуларды топтарда орындау 4-жаттығу Кемпірқосақ Мәтінді түсініп оқы
|
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,24-бетте. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Мәтін түрлері Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Әр түрлі сөйлемдердің ішінен керекті сөйлемдерді таңдап алып, мәтін құрастыру. Мысалы: Теміржол маңында байқа! Рельстерге отыруға болмайды. Жалбыздан дәрі дәрмек жасалады. Жүріп келе жатқан поездан түсуге, мінуге болмайды. -Қай сөйлем артық? -Сол сөйлемді алып тастасақ, қандай өзгерісті байқаймыз? -Мәтін деген не? -Мәтін құрылымын ата? -Мәтіннің басталуы, негізгі бөлімі, соңы болады. Мәтін бөліктері Басы Негізгі бөлім Соңы Ереже шығару:
|
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығуларды топтарда орындау 4-жаттығу Мәтінді түсініп оқы |
||||||
Рефлексия |
I-топII-топIII-топБүркітАқ аюЖолбарыс… ….. …. ….. Мысалы: Бүркіт жыртқыш құс. Оның денесі ірілеу, көзі қырағы болады. Ол қанатын кең жайып ұшады. …… …. …. ….. Ақ аюдың денесі ірі, терісі ақ түсті болады. Ақ аю жыртқыш аң. ….. ….. …. …. Жолбарыстың терісінде қара жолақтар болғандықтан солай атаған. Оның тістері мен тырнақтары өткір болады. Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Сөйлемнің дара,күрделі мүшелерін қайталаймыз Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Сөйлем мүшесі дегеніміз
не? |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,112-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелерін қайталаймыз Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,115-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Сөз тіркесін қайталаймыз Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Сөз тіркесі дегеніміз не? Сөз тіркесіне мысалдар келтір және бағыныңқы,басыңқы бөліктерін ата. |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5,6-жаттығу 117-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Жай және құрмалас сөйлемді қайталаймыз Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу, 119-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Күрделі сөздерді қайталаймыз Күрделі сөздер түрлерін
қайталау. Өткен сабақты толықтыру. |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Жұмбақты оқып, шешуін табу.
Шешуіндегі сөз қандай сөз екенін айту. |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
Карточкамен жұмыс жазу. БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
Берілген тапсырманы түсіндіру |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Зат есімнің септелуін қайталаймыз 1)Зат есімнің септелу жүйесін
және септік жалғауларының емлесін меңгерту, сөйлеу кезінде септік
жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйрету. |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Үлкенге де «сіз» |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,121-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Зат есімнің жіктелуін қайталаймыз Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Зат есімнің жіктелуін қайталаймыз Топтастыру |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5,6-жаттығулар 127-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Етістіктің шақтарын қайталаймыз Жалпы мақсаты |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
«Біліміңді байқап көр» 1.Етістіктің шақтары дегеніміз не? 2.Шақтың қандай түрлері бар? 3.Осы шақ дегеніміз не? 4.Нақ осы шақ қалай жасалады? 5.Қалып етістіктерінің ерекшелігі неде? 6.Ауыспалы өткен шақ пен ауыспалы келер шақтың ұқсастығы мен айырмашылықтары қандай? 7.Келер шақ деген не? 8.Келер шақтың қандай түрі бар? 9.Келер шақ қалай жасалады? 10.Өткен шақтың қандай түрлері бар? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс «Кім жылдам?» Берілген етістіктерді жекеше. көпше жіктеу Алып келді Келе жатыр Оқытты Күледі Жылайды Тыңдайсың |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5,6-жаттығулар 129-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Есімдікті қайталаймыз Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Есімдікті қайталаймыз Топтастыру Тест сұрақтарына жауап беру |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5-жаттығу,132-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Үстеуді қайталаймыз Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5,6-жаттығу,134-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Шылауды қайталаймыз Тақырыптың мағанасын ашу арқылы түсіктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, топпен тапсырмалар орындауға үйрене отырып,сабаққа деген қызушылықтарын дамытады |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
Шылау Топтастыру |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5,6-жаттығу 136-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Одағайды қайталау Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
5,6-жаттығулар 138-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||||
Сабақтың атауы |
Еліктеуіш сөздерді қайталау 1. Білімділік: Оқушыларға
еліктеу сөздің бір түрі еліктеуіш сөз туралы түсінік бере отырып,
өткен тақырыппен байланыстыру |
||||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық «Жүректен - жүрекке» шеңбері – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту |
1. Еліктеу сөздер – айналадағы
әр түрлі құбылыстардың дыбыстарына, қимыл әрекеттеріне еліктеумен
немесе олардың бейнелерімен байланысты туған сөздер. |
||||||||
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс 1,2,3-жаттығулар топтарда орындалады. 4-жаттығу жеке жұмыс. |
||||||||
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
Үйге тапсырма |
5,6-жаттығу 140-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
Сабақтың атауы |
Орфографиялық сөздік Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||||||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Сендерге шаттық шеңбері өте ұнағанын мен байқап қалдым, біздің әр саяхатымыз осылай басталады. Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік! Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады) Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің тұсына қояды) Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты) Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің? Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||||||
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||||||
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Дәптермен жұмыс Сөздікпен жұмыс |
||||||
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
Үйге тапсырма |
142-145-беттерде |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |