|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||
|
Күні: 11. 09. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні |
|||
|
Сынып 4 « Д » |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы Дыбыс және әріпке фонетикалық талдау жаса 7-10-жаттығу |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Фонетика туралы түсінік беру. Сөйлем, дыбыс,әріп туралы білімдерін еске түсіру, тиянақтау. |
|||
|
Критерий |
|
|||
|
Әдісі |
сұрақ-жауап,түсіндіру |
|||
|
Ресурстар |
плакат, маркер, стикер |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз. Мақсатымыз білім алу |
Психологиялық дайындықты жасайды. |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Бәйге» ойынын ойнату. 10. Сөйлеу не үшін қажет? 20. Сөйлеудің қандай түрлері бар? 30. Ауызша сөйлеудің қандай түрін білесің? 40. Жазбаша сөйлеудің қандай түрлері бар. 50. Тіл туралы мақал – мәтелдер айт. 60. Сөйлеу мәдиенеті деген не? 10. Дыбыс дегеніміз не? 20.Әріп дегеніміз не? |
Шығармашылық қабілеттері артады. Топ ішінде бірлесіп жұмыс жасауға, әрқайсысының пікірімен санасуға үйренеді. |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
«Құйын сұрақтар» 1. Өкпеден шыққан ауаның ауыз қуысында кедергісіз шығуынан дауысты жасала ма? иә жоқ 2. Қатаң дауыссыздар . Тек салдырдан тұрады. иә жоқ 3. р,л,м,н,ң,(й,у) үнді дауыссыздарға жата ма? иә жоқ «Гүл» сөзі бітеу буынды сөз иә жоқ Қазақ алфавитінде 43 әріп бар. иә жоқ Өкпеден шыққан ауаның ауыз қуысында кедергіге ұшырап шығуынан дауыссыз жасала ма? иә жоқ «А» ашық дауысты дыбыс иә жоқ «Ат» сөзі бітеу буын иә жоқ «Қар» бітеу буынды сөз иә жоқ Дауыссыз дыбыстардың бір-біріне ықпал етіп, өзара үндесіп айтылуын дыбыс үндестігі деп атайды. иә жоқ |
Сұрақтарға жауап береді |
||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Дыбыс және әріпке фонетикалық талдау жаса 7-10-жаттығу Фонетика – тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін сала.Фонетика дыбыстардың жасалу,айтылу, естілу және буын,екпін,интонация мәселелерін қарастырады. 7- жаттығу. Сөздерді оқы. «Сәбіз» сөзінің әрбір дыбысына ауызша сипаттама бер. Жазбаша талдау үлгісі. Қияр-4 әріп, 4 дыбыс, 2 буын Ауызша талдау үлгісі. Қияр сөзінде 2 буын, 5 дыбыс, 4 әріп бар. Оның (2-еуі дауысты, 3 дауыссыз) 9- жаттығу. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, мәтінді көшіріп жаз. Керекті сөздер: қосауызды, қонаққа, оған, киік аулауға. 10-жаттығу. Сызық бағытымен екі әріп тастай отырып оқып, мақал құрастырып көр. |
Фонетика мағлұмат алады
Сөздерді оқиды
Ауызша талдайды Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, мәтінді көшіріп жазады. |
||
|
Сабақты бекіту |
1. Ой қозғау! Сұрақ- жауап әдісі: 1. Әріп деген не? 2. Қазақ алфавитінде қанша әріпбар? 3.Дыбыс деген не? 4. Дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар? 5. «Мектеп, оқушы , ұстаз» сөздерінде қанша дыбыс, қанша әріп бар ? 6. Сөз неден құралады? 7. Сөйлем дегеніміз не? Ол неден құралады? 8. Екі, үш, төрт, бес сөзден тұратын сөйлем құра, сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
Сұрақтарға жауап береді |
||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||
|
Үйге тапсырма |
8-жаттығу |
8-жаттығу |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіл және сөйлеу 1-5жаттығу
Тіл және сөйлеу 1-5жаттығу
|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||
|
Күні: 11. 09. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні |
|||
|
Сынып 4 « Д » |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар -0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы Дыбыс және әріпке фонетикалық талдау жаса 7-10-жаттығу |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Фонетика туралы түсінік беру. Сөйлем, дыбыс,әріп туралы білімдерін еске түсіру, тиянақтау. |
|||
|
Критерий |
|
|||
|
Әдісі |
сұрақ-жауап,түсіндіру |
|||
|
Ресурстар |
плакат, маркер, стикер |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық. Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз. Мақсатымыз білім алу |
Психологиялық дайындықты жасайды. |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Бәйге» ойынын ойнату. 10. Сөйлеу не үшін қажет? 20. Сөйлеудің қандай түрлері бар? 30. Ауызша сөйлеудің қандай түрін білесің? 40. Жазбаша сөйлеудің қандай түрлері бар. 50. Тіл туралы мақал – мәтелдер айт. 60. Сөйлеу мәдиенеті деген не? 10. Дыбыс дегеніміз не? 20.Әріп дегеніміз не? |
Шығармашылық қабілеттері артады. Топ ішінде бірлесіп жұмыс жасауға, әрқайсысының пікірімен санасуға үйренеді. |
||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
«Құйын сұрақтар» 1. Өкпеден шыққан ауаның ауыз қуысында кедергісіз шығуынан дауысты жасала ма? иә жоқ 2. Қатаң дауыссыздар . Тек салдырдан тұрады. иә жоқ 3. р,л,м,н,ң,(й,у) үнді дауыссыздарға жата ма? иә жоқ «Гүл» сөзі бітеу буынды сөз иә жоқ Қазақ алфавитінде 43 әріп бар. иә жоқ Өкпеден шыққан ауаның ауыз қуысында кедергіге ұшырап шығуынан дауыссыз жасала ма? иә жоқ «А» ашық дауысты дыбыс иә жоқ «Ат» сөзі бітеу буын иә жоқ «Қар» бітеу буынды сөз иә жоқ Дауыссыз дыбыстардың бір-біріне ықпал етіп, өзара үндесіп айтылуын дыбыс үндестігі деп атайды. иә жоқ |
Сұрақтарға жауап береді |
||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Дыбыс және әріпке фонетикалық талдау жаса 7-10-жаттығу Фонетика – тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін сала.Фонетика дыбыстардың жасалу,айтылу, естілу және буын,екпін,интонация мәселелерін қарастырады. 7- жаттығу. Сөздерді оқы. «Сәбіз» сөзінің әрбір дыбысына ауызша сипаттама бер. Жазбаша талдау үлгісі. Қияр-4 әріп, 4 дыбыс, 2 буын Ауызша талдау үлгісі. Қияр сөзінде 2 буын, 5 дыбыс, 4 әріп бар. Оның (2-еуі дауысты, 3 дауыссыз) 9- жаттығу. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, мәтінді көшіріп жаз. Керекті сөздер: қосауызды, қонаққа, оған, киік аулауға. 10-жаттығу. Сызық бағытымен екі әріп тастай отырып оқып, мақал құрастырып көр. |
Фонетика мағлұмат алады
Сөздерді оқиды
Ауызша талдайды Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, мәтінді көшіріп жазады. |
||
|
Сабақты бекіту |
1. Ой қозғау! Сұрақ- жауап әдісі: 1. Әріп деген не? 2. Қазақ алфавитінде қанша әріпбар? 3.Дыбыс деген не? 4. Дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар? 5. «Мектеп, оқушы , ұстаз» сөздерінде қанша дыбыс, қанша әріп бар ? 6. Сөз неден құралады? 7. Сөйлем дегеніміз не? Ол неден құралады? 8. Екі, үш, төрт, бес сөзден тұратын сөйлем құра, сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
Сұрақтарға жауап береді |
||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||
|
Үйге тапсырма |
8-жаттығу |
8-жаттығу |
||
шағым қалдыра аласыз













