Сабақ
тың
басы
5 мин
|
Сабаққа психологиялық
дайындық.
«Алтынкүн» әдісі арқылы
мұғалім балалардың назарын тақтаға аударады. Қолындағы күнді
жанындағы балаға бере отырып, оған сұрақ қояды. Мысалы: -Сәлем,
Алмас. Көңіл-күйің қалай? т.с.с
Ол бала да күнді
алып, мұғалімге жауап береді. Сосын жанындағы досына кез келген
сұрақ қойып, күнді ұсынады. Соңында күнді тақтаға
іледі.
|
Білім алушылар күнді
алып, бір-біріне сұрақ қойып, жауап беріп, ауызша қарым-қатынасқа
түседі. Күнді соңында мұғалімге жеткізеді.
|
Мұғалім сабақтың
соңына дейін әр тапсырма орындалған да күннің шапағын таратанын
айтады.
|
Күннің
шуағы
https://fs.znanio.ru/methodology/images/ee/3e/ee3e8e5be8d502379f533ddf80680444b189102b.jpg
|
Сабақ
тың
ортасы
25-30
мин
|
Тыңдалым мен оқылым.
ҰЖ
Тапсырма
1.
Ойлау дағдысы: білу және
түсіну.
Мәтінмен жұмыс түрі: ізденіп
оқу.
Әдіс: «Мен зерттеушімін»
әдісі.
Мәтінді
тыңдатады.
1-жаттығу. Мәтінді тыңда. Сөйлеу – ғажап құбылыс. Ол
адамдардың бірбірімен қарым-қатынас жасауы үшін қажет. Адамдар тіл
арқылы бір-бірін түсінеді, білмегенін сұрайды, кеңеседі.
Сұрақтар
қояды:
1) Не ғажап
құбылыс?
2) Сөйлеу не үшін
қажет?
3) Тіл арқылы адамдар
не істейді?
4)
Алғашқы екі сөйлемді көшіріп жазуды ұсынады. Ол
сөйлемдерде қанша сөз бар екендігін сұрайды.
(ЕБҚ: Алғашқы екі сөйлемді көшіріп жазуды ұсынады)
Оқылым.
ЖЖ
Тапсырма
2.
Ойлау дағдысы:
қолдану
Әдіс: «Еркін
микрофон»
Оқулықтың 5 бетіндегі 1
жаттығуды оқып, бір-біріне микрофон арқылы сұрақ қоюды
ұсынады.
Сергіту сәті: «Көңілді
күн» https://www.youtube.com/watch?v=xyS4WWbtttM
Жазылым. Жеке
жұмыс
Тапсырма
3.
Ойлау дағдысы:
жинақтау
Әдіс: «Адасқан
сөздер»
3-жаттығуды
жаздырады.
Көп нүктенің орнына тиісті
сөзді қойып, сөйлемдерді көшіріп жазуды
ұсынады.
... адамға ғана
тән. Жан-жануарлар ... . Олар тек ... шығарады.
Керекті сөздер: дыбыс, сөйлеу, сөйлей
алмайды.
ЕБҚ оқушыға дайын
сөйлемдерді көшіруге береді.
|
Мәтінді тыңдайды. Мұғалімнің
сұрақтарына жауап береді.
Ықтимал
жауаптар:
-1) Сөйлеу-ғажап
құбылыс.
2) Сөйлеу үшін тіл
қажет.
3) Тіл арқылы адамдар
қарым-қатынас жасайды.
Түсінбеген сөздерін сұрайды.
Ол сөздердің мағынасын мұғалімнің көмегімен
ашады.
Сөйлеу сұрақ, жауап және әңгімелеуден тұратынын
түсінеді.
ЕБҚ: мейлінше өз ойын
жеткізеді.
Балалар 1 жаттығудағы мәтінді
оқып, мазмұны бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Жауап
береді.
ЕБҚ оқушы мен өте дарынды
бала бірге жұмыс жасайды.
Білім алушылар оқулықтағы 3
жаттығуды жазады. Ондағы көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып,
сөйлемдерді көшіреді.
ЕБҚ оқушы дайын
мәтінді көшіреді.
|
Бағалау
критерийі:
тыңдаған материал
бойынша түсінбеген сөздерін белгілейді;
Дескриптор:
-мәтінді
тыңдайды;
-түсінбеген сөздерін
белгілейді;
-мағынасын
түсінеді;
-сұрақтарға жауап
береді;
-екі сөйлемді көшіреді, сөз
санын анықтайды.
ҚБ: «Күннің
шапағы»
Бағалау
критерийі: мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап
береді;
Дескриптор:
-мәтінді
оқиды;
-сұрақ
қояды;
-жауап
береді.
ҚБ: «Күннің
шапағы»
Бағалау
критерийі:
әріптерінің емлесін сақтап жазады.
Дескриптор:
- тиісті сөзді
қояды;
-сөйлемді
толықтырады;
-көшіреді;
-сөздердегі әріптердің емлесін
сақтап отырып, жазады.
ҚБ: «Күннің
шапағы»
|
Қазақ тілі оқулығы. Алматы
«Атамұра» 2022 жыл,
5 бет
Қазақ тілі оқулығы. Алматы
«Атамұра» 2022 жыл,
5 бет
Қазақ тілі оқулығы. Алматы
«Атамұра» 2022 жыл,
6 бет
|