Сабақ жоспары
|
Сабақ : № 1 |
Мектеп: «ЖББ №17 орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||
|
Күні: 01.09.2017 |
Мұғалім: Түсіп Батима Мақсұтқызы |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тіл және сөйлеу |
||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. (5. О5.); (5О5.Т/А). Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Ұсынылған суретке қарап тақырыпты болжайды. Көптеген оқушылар: Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді. Нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады. |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
«Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік «Мәдениет» тақырыбын талқылау арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен іздеуде, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Мәдениеттану |
||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Power Point таныстырылымы қолданылады, материал ғаламтордан алынған . |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология: Тіл және сөйлеу саласына қатысты сөздер. (Лексикалық минимумнан аламыз) Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: деген ойдамын, ойымызды жинақтайтын болсақ, біріншіден, екіншіден, сондықтан, өйткені |
||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Лексикалық тараудың бірінші сабағы. |
||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту. Сурет бойынша лексикалық тақырыпты болжайды. Оқушылар оқу мақсатымен танысады да, жетістік критерийлерін болжайды. Сондай кейін нақты бағалау критерийлерімен танысады. |
1-3-слайд |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 10 мин 2,5 минут 2,5 минут 10 мин 15 минут |
Тапсырма:
*1-сурет бойынша негізгі бір сөз шығара аласыздар ма? *2,3-суреттер бойынша пікірлеріңіз қандай? *1 және 2-3-суреттер арасында қандай байланыс бар?
Тыңдаған мәтін негізінде сұрақтарға жауап береді.
Бағалау критерийлері:
|
https://www.youtube.com/watch?v=W6lfYCpsuBo 4-слайд 5-слайд https://www.youtube.com/watch?v=5O4Onq6P9qQ 6-слайд 7-слайд |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді. Cабақта маған тапсырманы орындауға не көмектесті? Cабақта маған тапсырманы орындауға не кедергі болды? Маған қиындықтарды жеңу үшін не істеу қажет? |
8-слайд |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||
|
Оқушылар дескрипторлар арқылы өздерін тексереді. |
|
||||||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||||||||||||||||
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Тіл және сөйлеу" Қазақ тілі. ҚМЖ 5-сынып
"Тіл және сөйлеу" Қазақ тілі. ҚМЖ 5-сынып
Сабақ жоспары
|
Сабақ : № 1 |
Мектеп: «ЖББ №17 орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||
|
Күні: 01.09.2017 |
Мұғалім: Түсіп Батима Мақсұтқызы |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5т1 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тіл және сөйлеу |
||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. (5. О5.); (5О5.Т/А). Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Ұсынылған суретке қарап тақырыпты болжайды. Көптеген оқушылар: Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді. Нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады. |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
«Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік «Мәдениет» тақырыбын талқылау арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен іздеуде, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. |
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Мәдениеттану |
||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Power Point таныстырылымы қолданылады, материал ғаламтордан алынған . |
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пән лексикасы және терминология: Тіл және сөйлеу саласына қатысты сөздер. (Лексикалық минимумнан аламыз) Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: деген ойдамын, ойымызды жинақтайтын болсақ, біріншіден, екіншіден, сондықтан, өйткені |
||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Лексикалық тараудың бірінші сабағы. |
||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту. Сурет бойынша лексикалық тақырыпты болжайды. Оқушылар оқу мақсатымен танысады да, жетістік критерийлерін болжайды. Сондай кейін нақты бағалау критерийлерімен танысады. |
1-3-слайд |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 10 мин 2,5 минут 2,5 минут 10 мин 15 минут |
Тапсырма:
*1-сурет бойынша негізгі бір сөз шығара аласыздар ма? *2,3-суреттер бойынша пікірлеріңіз қандай? *1 және 2-3-суреттер арасында қандай байланыс бар?
Тыңдаған мәтін негізінде сұрақтарға жауап береді.
Бағалау критерийлері:
|
https://www.youtube.com/watch?v=W6lfYCpsuBo 4-слайд 5-слайд https://www.youtube.com/watch?v=5O4Onq6P9qQ 6-слайд 7-слайд |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді. Cабақта маған тапсырманы орындауға не көмектесті? Cабақта маған тапсырманы орындауға не кедергі болды? Маған қиындықтарды жеңу үшін не істеу қажет? |
8-слайд |
|||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||
|
Оқушылар дескрипторлар арқылы өздерін тексереді. |
|
||||||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||||||||||||||||
![]()
шағым қалдыра аласыз













