Материалдар / Тіл және сөйлеудің маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл және сөйлеудің маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл және сөйлеудің маңызын түсінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды естеріне түсіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары


Оқу ісінің меңгерушісі: ___________


Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:



Сабақ тақырыбы: 2-сыныпта өткенді еске түсіреміз.

Мектеп:

Күні :

Мұғалім: Адилханова Жамила

СЫНЫП: 3-сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Тіл және сөйлеудің маңызы

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Тіл және сөйлеудің маңызын түсінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды естеріне түсіреді.

Оқушылардың басым бөлігі:.

Берілген жаттығуларды талапқа сай орындайды.

Кейбір оқушылар

Тасымалдау ережесін айтып береді.

Тілдік мақсат

Оқушылар: -сыныпта өткен білімді пайдаланып берілген білімді меңгереді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Дауысты және дауыссыз дыбыстар, буын,тасымал.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Тасымал дегенді қалай түсінесіңдер?

Буынға мысал келтіре аласың ба?















Жазылым бойынша ұсыныстар:

Тапсырмаларды орындау арқылы жаңа білімді меңгереді.

Алдыңғы тақырып

2-сыныпта өткен білімді пысықтау.

Жоспар :

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығұлар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қалыптастыру

шы бағалау

Басталуы

І.Ұйымдастыру кезеңі

а) Оқушылармен сәлемдесу;

б) оқушыларды түгендеу;

в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру;

г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару.

Топқа бөлу.



2. Қызығушылықты ояту:



«Топтық тапсырма» ойыны


Психологиялық ахуалды қалыптастыру Сергіту сәті ҚызылөрікОқушылармен бірге аталған биді билейміз.

Пазл құрастыру арқылы топқа бөлу.

  1. Алма

  2. Жүзім

  3. Қияр


1- топ: Сөйлеу топтастыру.

2-топ: Тест. Сұрақтардың дұрыс жауабын тауып, белгілеңіз.

3-топ: Семантикалық карта толтыру.










Сабақтың әр кезеңін бағалау кестесіне қосамын. Оқушы өзін-өзі бағалап отырады.




Сергіту сәті Қызылөрік видео.




Пазл (Алма,Жүзім,Қияр) суреттері.







«Топтық тапсырма» мтериалдары

Ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру.

Сөйлеу түрлерін таныстыру.

Сөйлеу

Ауызша Жазбаша

Әңгімелесу Сызу

Пікілесу сурет салу

Хабарласу Таңбалау

Кітап оқу хат жазу


Постерде сөйлеу түрлерін талдау.


Тапсырманы дұрыс орындаған оқушы бағалау парақшасындағы кестеге балл қойып отырады.





Тапсырмалар жазылған парақшалар

Оқулықпен жұмыс.

Дәптермен жұмыс
Әрбір аяқталмаған сөйлемді оқып, оның астындағы берілген сөздердің біреуін ғана пайдаланып, сөйлемдегі ойды аяқта.
1). Жексенбіден кейін ____________
( жыл, сағат, дүйсенбі)
2). Алманың ішінде әруақытта _______
( құрт, тұқымы, гүл)
3). Тау өзенінің ағысы ________
(ақырын, күлкілі, қатты)
4). Бүгіннен кейін ______
(биыл, ертең, былтыр)
5). Әкеден кейін __________
( немере, бала, шөбере)
6). Сағат тілі ________________________
( жоғарыдан төмен қарай, оңнан солға қарай, солдан оңға қарай қозғалады).







Тапсырманы дұрыс орындаған оқушы бағалау парақшасындағы кестеге балл қойып отырады.



3-сынып Қазақ тілі оқулығы, дәптер.









Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.



Аяқталуы

Кестені толтырыңыз.

Сөйлеу не үшін қажет?


Тіл туралы мақал – мәтелдер жаз



Сөз


Сөйлем


Үйге тапсырма: 5-жаттығу. 4-бетте.


Оқушылар кестені толтырады. Қалауынша оқып береді.


Кестені оқыған, талдаған және сұраққа дұрыс жауап берген оқушы бағалау парақшасындағы кестеге балл қойып отырады.


Бағалауға арналған парақша, кесте.

Қосымша ақпарат

Дауысты дыбыстар қанша?
Тілдің қатысына қарай қалай бөлінеді? (жуан және жіңішке)
Жақтың қатысына қарай (ашық және қысаң)
Еріннің қатысына қарай (еріндік және езулік)

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйреткенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс

құндылықтардағы байланыс


Дарынды балаларға арналған тапсырмалар

Үлгерімі төмен балаларға арналған тапсырмалар

Сабақ соңында ұсынылған кесте арқылы терең ойлап, көркем жаза білетін оқушыны анықтауға болады.

«Топтық тапсырма» әдісі арқылы топтағы оқушылар бір-біріне көмек көрсетеді.

Әр оқушының жинаған балдарын санату. Өзіне талдату. Неліктен осыншама балл жинадың? Немесе өз бағаңа қанағаттанасың ба? деген сияқты сұрақтар қоямын.


Дүниетану (қоршаған орта), музыка.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.

Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: «Еркін микрофон» әдісі .

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?


Топ жұмысын бағалау кестесі


Топ мүшелері

Өз идеяларымды ұсындым

Жолдастарымды топ жұмысына ұйымдастырдым

Идеялардың дербестігі

Сұрақ қою

Сұрақтарға жауап бердім

Белсенді тыңдады

Жалпы балл

Мұрат








Қаламқас








Маруна








Бақытгүл








Самат














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!