×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Тіл жəне сөйлеу.

Автор:Камиясова Гүлнар Сайлауханқызы
Бағыты: Қазақ тілі
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 3 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-14

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

қазақ тілі 3 сынып ҚМЖ

САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: 1-сабақ. Тіл жəне сөйлеу.қатысқандар саны:қатыспағандар саны:3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық сұрақтарға жауап беру;3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.Барлық оқушылар жасай алады:
  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.
Оқушылардың көбі жасай алады:
  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
  • Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
Алдыңғы білімдерТіл жəне сөйлеу тақырыбына негізделіп меңгертіледі.Жоспарлан- ған уақытЖоспарланған іс-əрекетІ. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)
  • минут


  • минут
(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз».Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.
(Ұ) «Тіл жəне сөйлеу» тақырыбына кластер жасау. Үлгі:

Тіл жəне сөйлеу




Кластерді интерактивті тақтада толтырып, ой бөлісу.Көңілді əуен қосып қою

Интерактивті тақтаның көмегімен кластерді қолдану
«Ойлан – жұптас – талқыла» стратегиясы.«ББҮ» кестесімен жұмыс.

Кестенің алғашқы екі бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау.кестесімен жұмысОперациялық-орындаушылық кезең (30 минут)3.2.3.1 (Ө, Қ) Қойылған проблемалық сұрақтың жауабын тауып, ой қорытып, кері байланыс жасау.1-жаттығу. Өтіліп жатқан тақырып төңірегінде өзіндік ой- тұжырым, қорытынды шығару. «Сөйлеу не үшін қажет?»,«Ол не арқылы жүзеге асадысұрақтарына сызбаның көмегімен жауап беріп, кері байланыс жасау.(Ұ) Тілдің қызметі туралы диалог құрау.Сызбамен жұмыс жасап, сөйлемдерді толықтыру.«Толықтыр» ойыны.Тіл арқылы адам сөйлеседі.Тіл арқылы ...«Тіл арқылы адам тағы не істейдісұрағына жауап беріп, көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйлемді толықтырып айту.Интерактивті тақтадан тірек сызба көрсетуОй сергек!Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу.(Ж) Диалогке қатыса отырып, бір-бірімен қалай қарым- қатынасқа түскенін анықтау.Əңгімелесу барысында адамдардың бір-бірімен қарым- қатынасқа түсуі үшін тілдесетіні, сөйлесетіні белгілі болады.«Дəрігер» тақырыбы бойынша бірі – дəрігер, екіншісі науқас рөлінде диалог құрау. Сатушы мен сатып алушы не арқылы қарым-қатынасқа түскенін анықтау.3.2.4.1 (МК; Ж; Ө; Т) Өлеңді мұқият тыңдау. Өлеңнің тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау.2-жаттығу. Өлеңді мұқият тыңдайдыҚарға, торғайсөздерінің мағынасына назар аудартылады.«Өлең не туралысұрағын қою арқылы мəтіннің тақырыбы анықталады. Өлең мазмұны бойынша кейіпкерлер мен сөздерді сəйкестендіреді. Топтық жұмыста оқулықта берілген сұрақтарды талдау арқылы өз ойларымен бөліседі. Өз ойын 3-жаттығуда берілген мəтіндегі оймен салыстырады.3.1.1.1 (МК; Ұ; Ө; Қ) Түсінбеген сөздерін белгілеу, мəтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру білігін бағалау.3-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтін мазмұнымен жұмыс жүргізіледі. Оқушылардың мəтіндегі түсінбеген сөздерін белгілеу, соңғы екі сөйлем бойынша сұрақ қою
жəне жауап беру жұмыстары ұйымдастырылады. Оқушылардың «Сұрақтарға жауап беруде сөйлеудің қай түрін қолдандыңдеген сұрақ бойынша жауаптары тұжырымдалып, оқулықтағы сызбадан таптырылады.

(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау.Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырыладыХайуанат сөзінің жазылуына назар аудартыладыТалдау жасалады.Орфографиялық сөздік(МК; Ұ; Қ) Суреттердің көмегімен сұраққа жауап болатын ақпаратты болжай алу білігін бағалау.4-жаттығу. Суреттердің көмегімен сұраққа жауап болатын ақпаратты болжайды. Суреттерді сөйлеудің ауызекі жəне жазбаша сөйлеу түрлеріне ажыратады.3.3.5.1 (МК; Ө; Қ) Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.5-жаттығу. Өлеңді жатқа жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.Оқулықта берілген сұрақтардың дұрыс жауабын тауып, дəлелдейді.«Өз үйіне кіргіз» ойыны ойнатылады. Берілген сөздерді тиісті үйшіктермен сəйкестендіріп, ой қорыту жасайды.№1 дəптермен жұмыс(МК; Т; Қ) Тіл, сөйлеу туралы суреттердің көмегімен əңгіме құрастыру.Мұғалімнің басшылығымен оқушылардың сыни ойлау жəне коммуникативтік дағдыларын дамыту мақсатында «Коллаж əңгіме» стартегиясы топтық жұмыс түрінде жүзеге асырыладыСипаттамасыМұғалім оқушыларға түрлі түсті суреттері бар журналдар береді. Олар журналдардан ұсынылған тақырыпқа сəйкес суреттерді қиып алып флипчартқа жабыстырып, əңгіме құрастырады.Мұғалім оқушыларға топтық жұмысты қорғаудың мақсаты мен қойылатын талаптарын белгілейді жəне қағазға түсіріп, сынып қабырғасына іліп қоядыҮлгі:
  • сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;
  • берілген тақырыпқа сəйкес өз сөйлеуін қанатты сөздер, мақал-мəтелдермен нақтылау;
  • интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;
  • сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау. Жұмыстарын топта жариялау.
Түрлі түсті суреттері бар журналдар, флипчарт, желім(Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың жұмыстарымен танысуСтикерлерге өз көзқарастарын жазыппостерлерге жабыстыру.«Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия жасау. Басқа топтың постерлерін оқиды. Оқушылар стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстырады.«Ойланжұптасталқыла» стратегиясы.«ББҮ» кестесімен жұмыс.

Кестенің үшінші бөлігін толтыру. Жұбымен ой бөлісіп, талқылау. Топта жариялап, диалог құрау арқылы ой бөлісу.кестесімен жұмысІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)(Ө; Қ) Бұл заттардың қатысуымен сөйлеудің қандай түрі жүзеге асатынын анықтау.Оқушылар жұмыс дəптерінде берілген суреттерге қарап, сөйлеудің қай түрі жүзеге асырылғанын анықтайды.Жазбаша сөйлеу болса, көк түсті қарындашпен, ауызша болса, жасыл түсті қарындашпен бояйды.№1 дəптермен жұмыс(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу.Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нəтижелері топта жарияланады.№1 дəптермен жұмысТүрлі түсті қарындаштарҚосымша ақпаратДифференциация: БалаларғаБағалау: ОқушылардыңПəнаралық байланыс:қалай көмектесесіз? Қабілеттібілімдерін қадағалауды қалайДенсаулық пен қауіпсіздікбалаларға қандайжоспарлайсыз?тапсырмалар бересіз?
Бақылау:Сабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді?Ынтымақтастық атмосферасы болды ма?Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-əрекеттер ұтымды болды ма?Жоспарланған уақытты ұстандым ба?Жоспардан қандай шегіністер жасадым жəне неліктен?
Қорытынды бағалауСабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1.Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сəт. 1.Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы жəне жеке оқушылар жайлы не білдім?

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.