Тіл-қарым-қатынас құралы. Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тіл-қарым-қатынас құралы. Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қажет,сабақта қолданады
Материалдың қысқаша нұсқасы

І бөлім. Мәдениет: Тіл және қарым-қатынас

Мерзімі .09.2018ж Сабақ№1

Сабақтың тақырыбы: Тіл-қарым-қатынас құралы. Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі

Мектеп «Ә.Жангелдин атындағы №27 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалім А.Абдраймова

Сынып: 5

қазақ тілі

Қатысқандар- Қатыспағандар-

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, бастапқы білімдерін қолдану арқылы қазақ тілінің дыбыстық жүйесін қайталайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты ажырата алады. Төл дыбыстар туралы жаңа ақпаратты қабылдайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Қазақ тілінің төл дыбыстары туралы жаңа ақпаратты танып біледі, дауысты, дауыссыз дыбыстарды салыстырады, жасалу жолдарын ажыратады.

Бағалау критерийлері


  • Қазақ тіліне тән төл дыбыстармен танысады және дауысты, дауыссыз дыбыстардың жасалу жолын меңгереді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Тілдің қарым-қатынас құралы ретіндегі маңызын анықтайды, сұрақтарға жауап береді, суреттерге қарап шағын мәтін құрай алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Дауысты дыбыс, дауыссыз дыбыс, жуан, жіңішке дауыстылар, ашық, қысаң дауыстылар, еріндік, езулік дауыстылар, қатаң, ұяң және үнді дауыссыздар

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Кірме сөздер, төл сөздер, төл дыбыстар

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Неліктен 28 төл дыбыс бар делінген?

  • Не себепті у,и,я,ю әріптері бірнеше дыбыс қосындысын таңбалайды?

  • Не үшін ь, ъ дыбыстық мәні жоқ әріптер саналады?

Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары

Құндылықтарға баулу

Ұлттық құндылықтар

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Бастауыш сыныпта меңгерген білім: Дауысты, дауыссыз дыбыстар

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар

Басы 5минут

Қызығушы

лықты ояту


Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті


«Күзетшілер мен тұтқындар»

Оқушылар шеңбер бойына тұрады. 1,2 деп санайды. 1-лер орындыққа отырады. Екілер отырған оқушының артына тік тұрады. Отырған оқушылар «тұтқындар», тұрған оқушылар –«күзетшілер» Бір күзетшінің тұтқыны жоқ орындығы бос болуы тиіс. Ол байқатпай көз қысу арқылы өзіне тұтқын шақырады. «Тұтқынынан» айырылып қалған «күзетші» өзіне тұтқын іздейді...


Ортасы

30минут


Ойтүрткі

1.Тіл неліктен құралға жатады?

2.«Тіл-қарым-қатынас құралы» дегенді қалай түсінеміз?

1-тапсырма Мәтінді үнтаспадан тыңдау



2-тапсырма Тыңдалым мәтіні бойынша 4 сұраққа жауап береді.






3-тапсырма. Жұптық жұмыс



4-тапсырма. Мәтінмен жұмыс

Тілдік бағдарды «Түртіп алу» әдісімен оқиды.

Сұрақтарға жауап береді.






Үнтаспадан мәтінді тыңдайды. Тыңдалған мәтіндегі ойдың не жайында екенін талқылайды.


1.Адамдардың қарым-қатынасы не арқылы жүзеге асады?

2.Тілдік қатынас деген не?

3. кімдер тілдік қатынасқа түседі?

4. Тілдің көмегімен адамдар нені жеткізеді?



Суреттерге қарап «Тіл-қарым-қатынас құралы» деген тақырыпта шағын диалог құрайды


Мәтінді оқиды, мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты табады

Қазақ тілінің дыбыстық жүйесімен танысады, жазып алады.


Үлестірме қағаздар, маркер,

Стикер








Оқулық

6-бет

Соңы

5 минут


Кері байланыс

«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады

Қандайұғым

дарментаныс

тым?

Не се

зін

дім?

Не

оңай

бол

ды?

Не қиын болды?







кесте

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ- мен байланыс

Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын.

Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

«Күн сәулесін төгеді»


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?


Бүгін оқушылар не үйренді?


Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)


Уақытты қалай пайдаландым?


Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)

1:



2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді

(оқыту мен оқуға қатысты)

1:


2:







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
2360
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі