|
Таңдау пәні: Қазақ тілі Атауы: Сөз және тіл мәдениеті Мерзімі: |
Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Тіл-қатынас құралы |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
|
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
|
|
Көрнекіліктер |
Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
|
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
Миға шабуыл 1.Тіл – жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт – жойылған жұрт. 2. Әркімнің туған тілі – туған шеше, Оған бала міндетті сан мың есе. 3.Берілген мақал – мәтелдерді толықтырыңдар.1. .... көтермегенді тіл көтереді. (Піл) 2.... ойлағанды тіл бітіреді.(Ми)3.Тіл ... өткір.(қылыштан)4.Тіл көңілдің –... .(кілті) |
||
|
Мағынаны тану Тіл қай ұлтта , қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен еніп қалыптасады. Тіл байлығы - әрбір адамның мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Ал тілді қадірлеу дұрыс сөйлеуден басталады. Жүйесін тауып айтылған сөз жүрекке жетіп, жүйкені босатады. Адам мәдениетінің алғашқы шарты – дұрыс сөйлей білу. Түсіне білгенге ол да өнер. Тіл анық болмас, ой анық емес деген сөз. Тіл – ойдың айнасы. Тілдегі сауатсыздық – адамның жалпы сауатсыздығының, мәдениеті төмендігінің көрінісі, рухани байлығының әлсіздігі.
Тіл мәдениеті дегеніміз – сыпайы, сауатты жаза білу, сөздерді орынды қолдана білу. Тілдің міндеті — ақылдың аңдауын аңдағанынша, қиялдың меңзеуін меңзегенінше, көңілдің түйін түйгенінше айтуға жарау..
|
||
|
Рефлексия Елбасымыз Н. Ә Назарбаев «Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде» деген сөзі түсінген адамға көп мағына жатыр. Тілдің көмегімен өнер – білімді, ғылымды игереміз, өткен – кеткенімізді саралап, сабақ аламыз. Біз өз тілімізді құрметтей отырып, дініміз бен салт дәстүрімізге, тарихымызға көптеп үңілетін болсақ және оны өзіміз танып қана қоймай, сол асыл қазынамызды әлемге танытсақ келешек ұрпақ үшін көп жұмыс атқарған болып саналамыз. Өйткені өз тілін, дінін, тарихын жақсы білмеген адам басқа тілдің қадірін білу мүмкін емес. -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау |
||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тіл қатынас құралы
Тіл қатынас құралы
|
Таңдау пәні: Қазақ тілі Атауы: Сөз және тіл мәдениеті Мерзімі: |
Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Тіл-қатынас құралы |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
|
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
|
|
Көрнекіліктер |
Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
|
|
Сабақтың ұйымдастырылу барысы: Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
Миға шабуыл 1.Тіл – жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт – жойылған жұрт. 2. Әркімнің туған тілі – туған шеше, Оған бала міндетті сан мың есе. 3.Берілген мақал – мәтелдерді толықтырыңдар.1. .... көтермегенді тіл көтереді. (Піл) 2.... ойлағанды тіл бітіреді.(Ми)3.Тіл ... өткір.(қылыштан)4.Тіл көңілдің –... .(кілті) |
||
|
Мағынаны тану Тіл қай ұлтта , қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен еніп қалыптасады. Тіл байлығы - әрбір адамның мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Ал тілді қадірлеу дұрыс сөйлеуден басталады. Жүйесін тауып айтылған сөз жүрекке жетіп, жүйкені босатады. Адам мәдениетінің алғашқы шарты – дұрыс сөйлей білу. Түсіне білгенге ол да өнер. Тіл анық болмас, ой анық емес деген сөз. Тіл – ойдың айнасы. Тілдегі сауатсыздық – адамның жалпы сауатсыздығының, мәдениеті төмендігінің көрінісі, рухани байлығының әлсіздігі.
Тіл мәдениеті дегеніміз – сыпайы, сауатты жаза білу, сөздерді орынды қолдана білу. Тілдің міндеті — ақылдың аңдауын аңдағанынша, қиялдың меңзеуін меңзегенінше, көңілдің түйін түйгенінше айтуға жарау..
|
||
|
Рефлексия Елбасымыз Н. Ә Назарбаев «Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде» деген сөзі түсінген адамға көп мағына жатыр. Тілдің көмегімен өнер – білімді, ғылымды игереміз, өткен – кеткенімізді саралап, сабақ аламыз. Біз өз тілімізді құрметтей отырып, дініміз бен салт дәстүрімізге, тарихымызға көптеп үңілетін болсақ және оны өзіміз танып қана қоймай, сол асыл қазынамызды әлемге танытсақ келешек ұрпақ үшін көп жұмыс атқарған болып саналамыз. Өйткені өз тілін, дінін, тарихын жақсы білмеген адам басқа тілдің қадірін білу мүмкін емес. -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру Оқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау |
||
|
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
|
шағым қалдыра аласыз













