| Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
СЫНЫП: 5Сабақ 11-12 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
| Тіл табысу-өнер |
Сабақ негізделген Сабақтың тақырыбы: оқу мақсаттары | - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Балалық шақтан қызықты оқиға»Мақсаты: эмпатияны дамыту.Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.Талдау:Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер
«Балалық шақтан қызықты оқиға»Тренинг. |
Жаңа білім10 минут
| «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.
|
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы10 минут
| Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
1-тапсырма .Берілген нақыл сөздерді түсініп оқып ,тілдің қоғамда қаншалықты қажеттілігін түсіндіріңдер.Ана тілің –арың бұл,Ұятың боп тұр бетте.Өзге тілдің бәрін біл,-Өз тіліңді құрметте.(Қ.Мырза Әли)2-тапсырма. Берілген диалогті оқып , өзара сөйлесіңдер.-Сәлем ,достым!-Сәлем! Не оқып отырсың?-Мен қазақ тілінен қосымша курсқа барып жүрмін , сол тапсырмаларды орындап отырмын.-Ия, қазақ тілін білу-бізге парыз.-Бірақ мен әлі де кей сөздерді түсіне алмаймын.-Үйреніп кетесің. Мен қазақ тілін жақсы білемін,қазір ағылшын тілінің курсына барып жүрмін.- Дұрыс . Бірнеше тіл білген жақсы ғой.-Ия, «өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте »деп дұрыс айтылған. 3- тапсырма. Тақырыпқа байланысты үш деңгейлі тапсырмаларды орындаңдар. | Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Қара жорға
| видеожазба |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут |
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. |
«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Белгілер» әдісі |
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |