Материалдар / "Тіл табысу өнер" 7 сынып

"Тіл табысу өнер" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 7 сыныпта қазақ тілі мен әдебиет пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2018
5960
104 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұғалімнің аты-жөні:Күні:
СЫНЫП: 5Сабақ 11-12Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0


Тіл табысу-өнер
Сабақ негізделген Сабақтың тақырыбы: оқу мақсаттары- шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Балалық шақтан қызықты оқиға»Мақсаты: эмпатияны дамыту.Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.Талдау:Өздеріңізді қалай сезінудесіз?

1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер











«Балалық шақтан қызықты оқиға»Тренинг.
Жаңа білім10 минут









«Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.













Оқулық,мәтіндер.
Ортасы10 минут











Жаңа тақырыпты Жигсо әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді

1-тапсырма .Берілген нақыл сөздерді түсініп оқып ,тілдің қоғамда қаншалықты қажеттілігін түсіндіріңдер.Ана тілің –арың бұл,Ұятың боп тұр бетте.Өзге тілдің бәрін біл,-Өз тіліңді құрметте.(Қ.Мырза Әли)2-тапсырма. Берілген диалогті оқып , өзара сөйлесіңдер.-Сәлем ,достым!-Сәлем! Не оқып отырсың?-Мен қазақ тілінен қосымша курсқа барып жүрмін , сол тапсырмаларды орындап отырмын.-Ия, қазақ тілін білу-бізге парыз.-Бірақ мен әлі де кей сөздерді түсіне алмаймын.-Үйреніп кетесің. Мен қазақ тілін жақсы білемін,қазір ағылшын тілінің курсына барып жүрмін.- Дұрыс . Бірнеше тіл білген жақсы ғой.-Ия, «өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте »деп дұрыс айтылған. 3- тапсырма. Тақырыпқа байланысты үш деңгейлі тапсырмаларды орындаңдар.
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.
Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Қара жорға

видеожазба
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут

«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.




«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.











Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.



«Белгілер» әдісі


Бағалау парақшасы























«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ