Материалдар / Timeline мен қарапайым басқару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Timeline мен қарапайым басқару

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды Timeline мен қарапайым басқару және 3D ортасы жайлы түсініктерін Blender 3D модельдеу бойынша текстурамен таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2021
399
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

24.12.2021жыл

Сыныбы: 7

Пәні:

робот техникасы

Мұғалімі:

Қалибекова А

Тексерілді: Ердибаева А.У

Тақырыбы: Timeline мен қарапайым басқару

Мақсаты: Оқушыларды Timeline мен қарапайым басқару және 3D ортасы жайлы түсініктерін Blender 3D модельдеу бойынша текстурамен таныстыру.

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Бала бойына бүгінгі тақырыпты өту барысында білімдерін арттыру.

Тәрбиелігі: Әр оқушыны іскерлікке,нақтылыққа,ынтымақтылыққа тәрбиелеу

Дамытушылығы: Оқушының әрбір сабаққа ынтасы мен қабілетін біріктіріп, пәнге деген қызығушылығын арттыру.Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, ноутуктар.

Сабақтың барысы:

а) ұйымдастыру кезеңі

б) сабақ сұрау

г) жаңа сабақ

д) бекіту

е) үйге тапсырма

ж) қорытынды

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Қоңырау соғылып сабақ басталған соң балаларды сыныпқа кіргіземін. Балаларды түгендеймін.

  1. Үй тапсырмасын сұрау

  1. Қазіргі таңда қандай роботтар білесің?

  2. Робот тенникасы ойлап шығарған ғалым?


Оқушылар сыныпқа кіреді. Сабаққа керекті құралдарын алады. Сыныпты неше оқушы келгенін айтады.

1. София т,б

2.Айзек Азимов

  1. Жаңа материалдың мазмұны:

Сағат белгішесі арқылы анықталған уақыт шкаласы өңдегіші негізгі кадрларды басқару және ойнату механизмін тазалау үшін пайдаланылады.

Уақыт шкаласы пайдаланушыға ағымдағы кадрды, белсенді нысанның негізгі кадрларын, анимация тізбегінің бастапқы және соңғы кадрларын, сондай-ақ пайдаланушы орнатқан маркерлерді көрсету арқылы көрініс анимациясының кең шолуын береді.

Уақыт шкаласы ойнату, кідірту және анимация тізбегін өткізіп жіберу үшін көлікті басқару элементтерін қамтиды.

Ол сонымен қатар негізгі кадрларды, кілттеу жиындарын және маркерлерді басқаруға арналған құралдарды қамтиды.

Khung Nhìn Chinh -- Негізгі көрініс

Негізгі Timeline аймағы уақыт бойынша анимация кадрларын көрсетеді.

Điều Chỉnh Khung Nhìn -- Adjusting the View

Уақыт шкаласын MMB ұстап тұрып, аймақты солға немесе оңға сүйреу арқылы панорамалауға болады.

ол ойнату басы - жоғарғы жағында ағымдағы кадр нөмірі бар көк тік сызық.

../_images/editors_timeline_cursor.png

Ойнату басы.

Ойнату басын уақыт шкаласының жоғарғы жағындағы тазалау аймағында LMB түймесін басып немесе ұстап тұру арқылы орнатуға немесе жаңа орынға жылжытуға болады.

Ойнату басын солға немесе оңға басу арқылы бір кадрлық қадамдармен жылжытуға болады немесе түймесін басу арқылы кадрдың басына немесе аяғына өтуге болады.

Уақыт шкаласын Ctrl-MMB, тінтуір дөңгелегі арқылы немесе NumpadMinus және NumpadPlus пернелерін басу арқылы үлкейтуге болады.

Кадр диапазоны

Әдепкі бойынша, кадр ауқымы 1-кадрдан басталып, 250-кадрда аяқталатын етіп орнатылған. Уақыт шкаласы тақырыбының жоғарғы оң жағындағы кадр ауқымын немесе Шығару сипаттарын өзгертуге болады.

Khung Khoa -- Негізгі кадрлар

Белсенді және таңдалған нысандар үшін негізгі кадрлар гауһар кескіндері ретінде көрсетіледі.

Бір уақытта біреуін таңдау үшін шертуге болады немесе Shift пернесін басып тұру арқылы немесе негізгі кадрлардың айналасындағы жолақты сүйреп апару арқылы бірнешеуін таңдауға болады. Одан кейін жалғыз пернелерді сүйреу арқылы жылжытуға болады және G пернесін басу арқылы бірнеше пернелерді жылжытуға және оларды S пернесі арқылы масштабтауға болады.

Тек Таңдалған арналарды қосуға болады. Уақыт шкаласы ‣ Көру ‣ Тек таңдалған арналар. Арматуралар үшін бұл нысанның негізгі кадрларын және белсенді және таңдалған поза сүйектерінің негізгі кадрларын көрсетеді.


4.Бекіту . Балаларға бүгінгі өткен практикалық жұмыстан бірнеше сұрақтар қоя отырып сабақты аяқтаймын.

1. Анимацияны ойнатқанда кадр жиілігі?

2, Аудиоға синхрондау


5.Қорытындылау .

Бүгінгі сабақ ұнадыма? Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді қысқаша айтып бер.


6.Үйге тапсырма Оқушылар күнделіктеріне тақырыпты жазады

Үйге тапсырма: «Биші робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмысСабақ аяқталды сау болыңдар!

Оқушылар дәптерге мұғалі берген тақырыпты жазып алады.

Dấu Mốc -- Маркерлер

Қосымша ақпарат алу үшін «Маркерлер» бетін қараңыз

Tiêu Đề -- Тақырып Поповерлер Ойнату Popover

Ойнату қалқымалы анимацияны ойнатуды басқаратын опцияларды қамтиды.

../_images/editors_timeline_red-fps.png

3D Viewport қызыл FPS.

Анимацияны ойнатқанда кадр жиілігі 3D Viewport терезесінің жоғарғы сол жағында көрсетіледі. Егер көрініс егжей-тегжейлі болса және ойнату орнатылған кадр жиілігінен баяу болса, бұл опциялар ойнатуды синхрондау үшін пайдаланылады.

Әрбір кадрды ойнату

Ойнату баяу болса да, әрбір кадрды ойнатады.

Nhảy Cách Khung Hình -- кадрды түсіру

Ойнату сахнаның кадр жиілігінен баяу болса, кадрларды тастаңыз.

Аудиоға синхрондау

Ойнату дыбыспен синхрондалған күйде қалу үшін тым баяу болса, кадрларды тастаңыз.


Âm Thanh -- Аудио

Скрабтау

Егер анимацияда дыбыс болса, ойнату басын LMB немесе пернетақта көрсеткілерімен жылжытқан кезде бұл опция дыбыс толқынының биттерін ойнатады.

Giải Hoạt -- Дыбысты өшіру

Кез келген дыбыс көзінен дыбысты өшіріңіз.

Chơi Lại -- Ойнату

Ойнатуды кадр ауқымына шектеңіз

Тінтуірдің көмегімен ойнату ауқымынан тыс кадрларды таңдауға рұқсат бермеңіз.

Ағымдағы кадрды орындаңыз

Анимация өңдегіштерін анимация ойнатылып жатқанда әрқашан уақыт көрсеткішін бақылайтын етіп орнатуға болады. Кадрды анимациялау және өзгерту кезінде келесі әрекеттер орындалады: Курсор экранның соңына жеткенде, ені бірдей кадрлардың келесі ауқымы көрсетіледі.




1. 3D Viewport терезесінің жоғарғы сол жағында көрсетіледі. Егер көрініс егжей-тегжейлі болса және ойнату орнатылған кадр жиілігінен баяу болса, бұл опциялар ойнатуды синхрондау үшін пайдаланылады.

2. Ойнату дыбыспен синхрондалған күйде қалу үшін тым баяу болса, кадрларды тастаңыз.


Жаңа материалды пысықтау, оқушылардың меңгерген білімдерін талдау, практикалық жұмыстарын қарап бағалау.




Сабақ аяқталды!












!



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!