Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Таңдау пәні: Қазақ тіліАтауы: Сөз және тіл мәдениетіМерзімі: | Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
Сабақтың тақырыбы | Тіл-қатынас құралы |
Сабақтың жалпы мақсаты | |
Күтілетін нәтиже | Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
Көрнекіліктер | Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
Сабақтың ұйымдастырылу барысы:Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті | |
Миға шабуыл 1.Тіл – жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт – жойылған жұрт.2. Әркімнің туған тілі – туған шеше,Оған бала міндетті сан мың есе.3.Берілген мақал – мәтелдерді толықтырыңдар.1. .... көтермегенді тіл көтереді. (Піл)2.... ойлағанды тіл бітіреді.(Ми)3.Тіл ... өткір.(қылыштан)4.Тіл көңілдің –... .(кілті) | |
Мағынаны тану Тіл қай ұлтта , қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен еніп қалыптасады. Тіл байлығы - әрбір адамның мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Ал тілді қадірлеу дұрыс сөйлеуден басталады. Жүйесін тауып айтылған сөз жүрекке жетіп, жүйкені босатады. Адам мәдениетінің алғашқы шарты – дұрыс сөйлей білу. Түсіне білгенге ол да өнер.Тіл анық болмас, ой анық емес деген сөз. Тіл – ойдың айнасы. Тілдегі сауатсыздық – адамның жалпы сауатсыздығының, мәдениеті төмендігінің көрінісі, рухани байлығының әлсіздігі. Тіл мәдениеті дегеніміз – сыпайы, сауатты жаза білу, сөздерді орынды қолдана білу.Тілдің міндеті — ақылдың аңдауын аңдағанынша, қиялдың меңзеуін меңзегенінше, көңілдің түйін түйгенінше айтуға жарау.. | |
РефлексияЕлбасымыз Н. Ә Назарбаев «Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде» деген сөзі түсінген адамға көп мағына жатыр. Тілдің көмегімен өнер – білімді, ғылымды игереміз, өткен – кеткенімізді саралап, сабақ аламыз. Біз өз тілімізді құрметтей отырып, дініміз бен салт дәстүрімізге, тарихымызға көптеп үңілетін болсақ және оны өзіміз танып қана қоймай, сол асыл қазынамызды әлемге танытсақ келешек ұрпақ үшін көп жұмыс атқарған болып саналамыз. Өйткені өз тілін, дінін, тарихын жақсы білмеген адам басқа тілдің қадірін білу мүмкін емес. -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беруОқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау | |
Бағалау | Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
Таңдау пәні: Қазақ тіліАтауы: Сөз және тіл мәдениетіМерзімі: | Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
Сабақтың тақырыбы | Сөйлеу түрлері(ауызша) |
Сабақтың жалпы мақсаты | |
Күтілетін нәтиже | Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
Көрнекіліктер | Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
Сабақтың ұйымдастырылу барысы:Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті | |
Миға шабуыл 1.Тіл – жұрттың жаны. Тілінен айырылған жұрт – жойылған жұрт.2. Әркімнің туған тілі – туған шеше,Оған бала міндетті сан мың есе.3.Берілген мақал – мәтелдерді толықтырыңдар.1. .... көтермегенді тіл көтереді. (Піл)2.... ойлағанды тіл бітіреді.(Ми)3.Тіл ... өткір.(қылыштан)4.Тіл көңілдің –... .(кілті) | |
Мағынаны тану Ауызша сөйлеу диалогтік және монологтік болып бөлінеді. Екі немесе одан да көп адамдардың арасында әңгіме,сөйлесу түрінде жүретін диалогтік сөйлеу үрдісінде адам сұрақ қояды және оған жауап береді, сын-пікір айтады, қолдау және қарсылық білдіреді. Күнделікті және жай әңгімеде диалогиялық сөйлеу оның алдын ала қойылған мақсатты сипатта және жоспары болмайды. Осындай әңгіменің бағыт-бағдары және оның нәтижелері белгілі дәрежеде қатысушьшардың айтқандарымен анықталады. Егер әңгіме қатаң белгіленген міндетке бағындырылса, диалогтік сөйлеу мақсатты сипатта болады, айтылатын ойлар кең түрде беріледі. Мысалы, белгілі бір мәселені анықтау үшін әдейі ұйымдасқан әңгімеде диалогтік сөйлеу осылай өткізіледі. «Ана тілің арың бұл …» тақырыбында ауызша мәтін құрастыру. | |
РефлексияЕлбасымыз Н. Ә Назарбаев «Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде» деген сөзі түсінген адамға көп мағына жатыр. Тілдің көмегімен өнер – білімді, ғылымды игереміз, өткен – кеткенімізді саралап, сабақ аламыз. Біз өз тілімізді құрметтей отырып, дініміз бен салт дәстүрімізге, тарихымызға көптеп үңілетін болсақ және оны өзіміз танып қана қоймай, сол асыл қазынамызды әлемге танытсақ келешек ұрпақ үшін көп жұмыс атқарған болып саналамыз. Өйткені өз тілін, дінін, тарихын жақсы білмеген адам басқа тілдің қадірін білу мүмкін емес. -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беруОқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау | |
Бағалау | Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
Таңдау пәні: Қазақ тіліАтауы: Сөз және тіл мәдениетіМерзімі: | Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
Сабақтың тақырыбы | Сызба бойынша сөйлем құрау |
Сабақтың жалпы мақсаты | |
Күтілетін нәтиже | Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
Көрнекіліктер | Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
Сабақтың ұйымдастырылу барысы:Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті | |
Миға шабуыл Өзім сөзден тұрамын Біткен ойды құрамын (Сөйлем)Сөзді құрап, доп тіземін.Қоя салсаң бір тарыЖаңалықты жеткіземін. (Хабарлы сөйлем)Ойды аяқтап орақ тұрады,Жауап сөз қалап тұрады. (Сұраулы сөйлем)Ұранды, шаттықтыӨкініш аптықтыБілдіріп ойын талайдыңШарға ине қадаймын. (Лепті сөйлем) | |
Мағынаны тану Шарты: сызба бойынша ауызша сөйлемдер құрау.Өзіндік жұмысБерілген сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемдерге айналдырып жаз.Қуаныштың анасы қайда жұмыс істейді?Көгершін қалай ұшты?Бір жылда неше ай бар?Асқарпаздар қандай шыңға шықты?«Салыстыру» стратегиясы | |
Рефлексия -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беруОқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау | |
Бағалау | Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
Таңдау пәні: Қазақ тіліАтауы: Сөз және тіл мәдениетіМерзімі: | Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
Сабақтың тақырыбы | Сөзге дыбыстық талдау жасау |
Сабақтың жалпы мақсаты | |
Күтілетін нәтиже | Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
Көрнекіліктер | Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
Сабақтың ұйымдастырылу барысы:Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті | |
Миға шабуыл Ең бірінші бақытым — Халқым менің,Соған берем ойымның алтын кенін.Ол бар болса, мен бармын, қор болмаймынҚымбатырақ алтыннан нарқым менің.Ал екінші бақытым — Тілім менің,Тас жүректі тіліммен тілімдедім.Кей — кейде дүниеден түңілсем де,Қасиетті тілімнен түңілмедім. | |
Мағынаны тану 1. Ана тілің алпыс тілге татиды. 2. Тілін білмейтіндер емес, тілін білгісі келмейтіндер - мәңгүрт. 3. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. 4. Тіл - достықтың алтын көпірі. 5. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. 6. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. 7. Тілі өлген ел - тірі өлген ел. 8. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. Тапсырма:Мақал-мәтелдердің мағынасын түсініп,бір мақалды алып,дыбыстық талдау жасау.Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. Тіл - достықтың алтын көпірі. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. Тілі өлген ел - тірі өлген ел. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. | |
Рефлексия -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беруОқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау | |
Бағалау | Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
Таңдау пәні: Қазақ тіліАтауы: Сөз және тіл мәдениетіМерзімі: | Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
Сабақтың тақырыбы | Тірек сызбалар арқылы сөйлем құрау |
Сабақтың жалпы мақсаты | |
Күтілетін нәтиже | Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
Көрнекіліктер | Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
Сабақтың ұйымдастырылу барысы:Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті | |
Миға шабуыл Ең бірінші бақытым — Халқым менің,Соған берем ойымның алтын кенін.Ол бар болса, мен бармын, қор болмаймынҚымбатырақ алтыннан нарқым менің.Ал екінші бақытым — Тілім менің,Тас жүректі тіліммен тілімдедім.Кей — кейде дүниеден түңілсем де,Қасиетті тілімнен түңілмедім. | |
Мағынаны тану 1. Ана тілің алпыс тілге татиды. 2. Тілін білмейтіндер емес, тілін білгісі келмейтіндер - мәңгүрт. 3. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. 4. Тіл - достықтың алтын көпірі. 5. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. 6. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. 7. Тілі өлген ел - тірі өлген ел. 8. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. Тапсырма:Мақал-мәтелдердің мағынасын түсініп,бір мақалды алып,дыбыстық талдау жасау.Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. Тіл - достықтың алтын көпірі. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. Тілі өлген ел - тірі өлген ел. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. | |
Рефлексия -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беруОқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау | |
Бағалау | Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
Таңдау пәні: Қазақ тіліАтауы: Сөз және тіл мәдениетіМерзімі: | Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
Сабақтың тақырыбы | Сурет бойынша әңгіме , өлең құрау |
Сабақтың жалпы мақсаты | |
Күтілетін нәтиже | Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
Көрнекіліктер | Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
Сабақтың ұйымдастырылу барысы:Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті | |
Миға шабуыл Сурет бойынша оқушы өз түсінгендерін айтады | |
Мағынаны тану 1-тапсырма Әр қатар өздеріне берілген сурет бойынша жұмбақ құрастырады.1 - қатар. Күн2 - қатар. Гүл3 - қатар. Мұз 2-тапсырма Тақтамен жұмыс.Ұлттық ойындар: асық, арқан тарту, алтыбақан, қыз қуу, күрес.Ұлттық киімдер: камзол, кимешек, сәукеле, тақия, ішік.Ұлттық тағамдар: наурыз көже, ет, жент, қазы - қарта, жал - жая, құрт, ірімшік, қымыз, шұбат. 4-тапсырма«Қамкорлық …» тақырыбында мәтін құрастыру. | |
Рефлексия\-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беруОқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау | |
Бағалау | Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
Таңдау пәні: Қазақ тіліАтауы: Сөз және тіл мәдениетіМерзімі: | Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
Сабақтың тақырыбы | «Ана тілім-айбыным» өлең жаттау |
Сабақтың жалпы мақсаты | |
Күтілетін нәтиже | Сөз және тіл мәдениеті қалыптасады. |
Көрнекіліктер | Моноблок,кестелер,тақырыптық суреттер |
Сабақтың ұйымдастырылу барысы:Оқушыларды ұйымдастыру Сабақ барысында жасалған мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеті | |
Миға шабуыл Ойын «Ұйқасын тап» Мақал-мәтелдер1. Бас кеспек болса да, ..... (тіл кеспек жоқ)2. Ана сүті бой өсіреді, (ана тілі ой өсіреді).3. Тілмен байланған ...( тіспен шешілмес).4. Тіл тас жарады,... ( тас жармаса бас жарады)5. Жақсы сөз... (жарым ырыс)6.Тіл - адам ойының ... (айнасы)7. Тіл қылыштан... (өткір)8.Ойнап сөйлесең де... (ойлап сөйле)10. Тисе терекке, тимесе ... (бұтаққа)11. Айтылған сөз, ... оқпен тең (атылған)12. Бал тамған тілден ... тамар (у)13. Көп сөз - ... (бос сөз)14. Көп сөз - күміс, аз сөз - ... (алтын) | |
Мағынаны тану Тіл қай ұлтта , қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен еніп қалыптасады. Тіл байлығы - әрбір адамның мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Жанымнан қымбатАна тілім мағанАна сөзден тыңдапҮлгі өнеге алам Ана тілім – анам,Аппақ қардай арымМұра еткен бабамЖарқыраған жаным.« Ана тілім-айбыным …» тақырыбында өлеңді жаттау | |
Рефлексия"Тіл – біздің тұтастығымыз”, "Тіл тағдыры – ел тағдыры” деп те айтып жүрміз. Сондықтан әр адам өз ана тілін көзінің қарашығындай қорғауға тиіс. Туған тілдің абыройын асқақтату - әрбір адамзаттың абзал борышы.-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беруОқушылардың ойларын сұрап, сыныппен ақылдасып, жасаған жұмысты қорытындылап, сабақты тұжырымдау | |
Бағалау | Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау |
Таңдау пәні: Қазақ тіліАтауы: Сөз және тіл мәдениетіМерзімі: | Мектеп: Сыныбы: 4 Пән мұғалімі: |
Сабақтың тақырыбы | Сөздерді буынға бөлу, сөздер көшіру |
Сабақтың жалпы мақсаты |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |