Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ химия пәнінің мұғалімі: Жайлаубаева Раушан Газизовна


    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    Тірі ағза химиясы

    Педагогтің аты-жөні:

    Жайлаубаева Раушан Газизовна

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: 15 Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы:

    Полипептидтер құрылымын анықтау. Практикалық жұмыс №1 "Денатурация және ақуыздардың түсті реакциялары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.5.1.24 гидролиз реакциясы бойынша берілген деректер негізінде полипептидтің құрамын анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Ақуыздардың денатурациясы реакциясын тәжірибе жүзінде жасай алады;

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Түсті реакциялардың көмегімен кейбір ақуыздарды анықтай алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Нәруыздардың екінші және үшінші реттік құрылымдарына жауапты байланыстарды біледі

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    6 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Топ ережесін еске түсіру.

    3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


    Оқушыларға тапсырма:

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

    3.Оқушыларды

    түрлі түсті карточкалар таңдау арқылы топтарға біріктіру


    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/organikalyq-ximiya/azotty-organikalyq-qosylystar/lesson/aquyzdar


    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин


    «Миға шабуыл»

    әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.


    1. Азотты органикалық қосылыстарға қандай заттар жатады?

    1. 2.Аминдер дегеніміз не, мысал келтір (тақтаға формуласын жазу).

      1. Олар қалай жіктеледі?

    3.Аминқышқылдыары дегеніміз не?

    4.Амин қышқылдары өзара қосылып, қандай биополимерді түзеді?

    .

    Дескрипторлар

    1. Азотты органикалық қосылыстарға қандай заттар жататынын біледі.

    1. 2.Аминдер туралы біледі мысал келтіріп тақтаға формуласын жазады.

    3.Аминқышқылдыар туралы біледі.

    4.Амин қышқылдары өзара қосылып, қандай биополимер түзетінін біледі

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    7 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады



    Видеоролик

    көрсетіледі

    Топтық жұмыс

    8 мин

    1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы.


    1-топ

    Белок құрлымында қандай функционалдық топтар болады? Белоктың гидролизін жазып,құрамындағы амин қышылдарын атайды



    2 топ Белок молекуласындағы сутектік байланыстың маңызы.

    Денатурация қандай құбылыс?


    Деңгейлік тапсырмалар беріледі



    Дескрипторлар:

    1.Белок құрлымындағы функционалдық топтарды біледі.

    Белоктың құрлымн сипаттайды.

    Белок молекуласындағы сутектік байланыстың маңызын және денатурация қандай құбылыс екенін біледі

    Дескриптор:

    Нәруыздың химиялық формуласын құра біледі;

    Нәруыздың гидролиз реакциясының теңдеуін құрайды және жаза біледі;


    ДК экраны

    Пезентация

    көрсету

    Оқушылардың дәптермен жұмысы

    Топтық жұмыс

    10 мин

    Тапсырмалар айдарындағы

    Практикалық жұмыс №1 Ақуыздардың түсті реакциялары



    -тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.






    Сұрақ: Не байқадыңдар?

















    Сұрақ: Теріге, тырнаққа азот қышқылы тигенде сары түс пайда болады. Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?


    Барлық оқушыларға тапсырма

    «Бірге ойлаймыз» әдісі

    1.Нәруыздар қандай түсті реакцияларға қатысады?

    Тәжірибенің сипаттамасы: Тауық жұмыртқасының ақуызын(4) алып, оған NaOH-ң ерітіндісі(2) мен CuSO4-ң бірнеше тамшысын қосамыз.(слаид №1)

    Ақуыздың қатысында қызыл-сиякөк түс пайда болады.(слаид). Сілтілік ортада сұйытылған СuSO4-ң қатысында пептидтік тізбектің азот атомдары мыс ионымен жиынтық түзеді.


    «Ксантопротеин реакциясы» тәжірибені біледі.

    Тәжірибенің сипаттамасы: Ірімшіктің кішкене кесегін немесе бес тамшы ақуыз ерітіндісін алып, оған бірнеше тамшы(2)концентрациялы азот қышқылын қосып, абайлап қыздырамыз.(слаид №2) Ақ тұнба пайда болады. Қыздырғанда сары түске өзгереді



    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    -көп нүктенің орнын толтырады

    Дескриптор:

    «Биурет реакциясы» тәжірибені біледі.


    ДК экраны


    Жұмыс дәптерлері.


    http://school-collection.edu.ru/catalog/rubr/d05469af-69bd-11db-bd13-0800200c9c10/75858/?interface=catalog&class[]=53&class[]=118846&class[]=118850&subject[]=31&subject[]=118846&subject[]=118850

    http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/d7791f3f-8cff-11db-b606-0800200c9a66/ch10_27_08.swf

    http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/d7791f3f-8cff-11db-b606-0800200c9a66/ch10_27_08.swf


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.







    «Қорытынды» Тест тапсырмалары беріліп қорытындысы шығарылады

    Жеке жұмыс:

    Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.


    Тест тапсырмалары

    1.Белоктың мономерлері

    A) карбон қышқылдары

    B) нуклеин қышқылдары

    C) аминқышқылдары

    D) глицерин

    E) крахмал

    2.Белоктың құрамында бола алатын аминқышқылдар саны

    A) 5

    B) 10

    C) 15

    D) 20

    E) 25

    3.Барлық аминқышқылдар молекуласының бірдей бөлігі

    A)нитротоп, карбоксил тобы

    B) радикал, нитротоп

    C) карбоксил тобы, радикал

    D) аминтоп және карбоксил тобы

    E) радикал және аминтоп

    4.Белоктың екінші реттік құрылымындағы байланыс

    A) ковалентті полюссіз

    B) металдық

    C) сульфидті

    D) сутекті

    E) ионды

    5.Тетрапептид молекуласы құрамына кіретін пептидтік байланыс саны

    A) 1

    B) 2

    C) 3

    D) 4

    E) 5


    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жайлаубаева Раушан Газизовна
    23 Желтоқсан 2023
    462
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тірі ағза химиясы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тірі ағза химиясы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспапр
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ химия пәнінің мұғалімі: Жайлаубаева Раушан Газизовна


    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    Тірі ағза химиясы

    Педагогтің аты-жөні:

    Жайлаубаева Раушан Газизовна

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: 15 Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы:

    Полипептидтер құрылымын анықтау. Практикалық жұмыс №1 "Денатурация және ақуыздардың түсті реакциялары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.5.1.24 гидролиз реакциясы бойынша берілген деректер негізінде полипептидтің құрамын анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Ақуыздардың денатурациясы реакциясын тәжірибе жүзінде жасай алады;

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Түсті реакциялардың көмегімен кейбір ақуыздарды анықтай алады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Нәруыздардың екінші және үшінші реттік құрылымдарына жауапты байланыстарды біледі

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    6 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Топ ережесін еске түсіру.

    3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


    Оқушыларға тапсырма:

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

    3.Оқушыларды

    түрлі түсті карточкалар таңдау арқылы топтарға біріктіру


    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/organikalyq-ximiya/azotty-organikalyq-qosylystar/lesson/aquyzdar


    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин


    «Миға шабуыл»

    әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.


    1. Азотты органикалық қосылыстарға қандай заттар жатады?

    1. 2.Аминдер дегеніміз не, мысал келтір (тақтаға формуласын жазу).

      1. Олар қалай жіктеледі?

    3.Аминқышқылдыары дегеніміз не?

    4.Амин қышқылдары өзара қосылып, қандай биополимерді түзеді?

    .

    Дескрипторлар

    1. Азотты органикалық қосылыстарға қандай заттар жататынын біледі.

    1. 2.Аминдер туралы біледі мысал келтіріп тақтаға формуласын жазады.

    3.Аминқышқылдыар туралы біледі.

    4.Амин қышқылдары өзара қосылып, қандай биополимер түзетінін біледі

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    7 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады



    Видеоролик

    көрсетіледі

    Топтық жұмыс

    8 мин

    1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы.


    1-топ

    Белок құрлымында қандай функционалдық топтар болады? Белоктың гидролизін жазып,құрамындағы амин қышылдарын атайды



    2 топ Белок молекуласындағы сутектік байланыстың маңызы.

    Денатурация қандай құбылыс?


    Деңгейлік тапсырмалар беріледі



    Дескрипторлар:

    1.Белок құрлымындағы функционалдық топтарды біледі.

    Белоктың құрлымн сипаттайды.

    Белок молекуласындағы сутектік байланыстың маңызын және денатурация қандай құбылыс екенін біледі

    Дескриптор:

    Нәруыздың химиялық формуласын құра біледі;

    Нәруыздың гидролиз реакциясының теңдеуін құрайды және жаза біледі;


    ДК экраны

    Пезентация

    көрсету

    Оқушылардың дәптермен жұмысы

    Топтық жұмыс

    10 мин

    Тапсырмалар айдарындағы

    Практикалық жұмыс №1 Ақуыздардың түсті реакциялары



    -тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.






    Сұрақ: Не байқадыңдар?

















    Сұрақ: Теріге, тырнаққа азот қышқылы тигенде сары түс пайда болады. Бұдан қандай қорытынды жасауға болады?


    Барлық оқушыларға тапсырма

    «Бірге ойлаймыз» әдісі

    1.Нәруыздар қандай түсті реакцияларға қатысады?

    Тәжірибенің сипаттамасы: Тауық жұмыртқасының ақуызын(4) алып, оған NaOH-ң ерітіндісі(2) мен CuSO4-ң бірнеше тамшысын қосамыз.(слаид №1)

    Ақуыздың қатысында қызыл-сиякөк түс пайда болады.(слаид). Сілтілік ортада сұйытылған СuSO4-ң қатысында пептидтік тізбектің азот атомдары мыс ионымен жиынтық түзеді.


    «Ксантопротеин реакциясы» тәжірибені біледі.

    Тәжірибенің сипаттамасы: Ірімшіктің кішкене кесегін немесе бес тамшы ақуыз ерітіндісін алып, оған бірнеше тамшы(2)концентрациялы азот қышқылын қосып, абайлап қыздырамыз.(слаид №2) Ақ тұнба пайда болады. Қыздырғанда сары түске өзгереді



    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    -көп нүктенің орнын толтырады

    Дескриптор:

    «Биурет реакциясы» тәжірибені біледі.


    ДК экраны


    Жұмыс дәптерлері.


    http://school-collection.edu.ru/catalog/rubr/d05469af-69bd-11db-bd13-0800200c9c10/75858/?interface=catalog&class[]=53&class[]=118846&class[]=118850&subject[]=31&subject[]=118846&subject[]=118850

    http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/d7791f3f-8cff-11db-b606-0800200c9a66/ch10_27_08.swf

    http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/d7791f3f-8cff-11db-b606-0800200c9a66/ch10_27_08.swf


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.







    «Қорытынды» Тест тапсырмалары беріліп қорытындысы шығарылады

    Жеке жұмыс:

    Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.


    Тест тапсырмалары

    1.Белоктың мономерлері

    A) карбон қышқылдары

    B) нуклеин қышқылдары

    C) аминқышқылдары

    D) глицерин

    E) крахмал

    2.Белоктың құрамында бола алатын аминқышқылдар саны

    A) 5

    B) 10

    C) 15

    D) 20

    E) 25

    3.Барлық аминқышқылдар молекуласының бірдей бөлігі

    A)нитротоп, карбоксил тобы

    B) радикал, нитротоп

    C) карбоксил тобы, радикал

    D) аминтоп және карбоксил тобы

    E) радикал және аминтоп

    4.Белоктың екінші реттік құрылымындағы байланыс

    A) ковалентті полюссіз

    B) металдық

    C) сульфидті

    D) сутекті

    E) ионды

    5.Тетрапептид молекуласы құрамына кіретін пептидтік байланыс саны

    A) 1

    B) 2

    C) 3

    D) 4

    E) 5


    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 7 сынып
    23.12.2023
    462
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жайлаубаева Раушан Газизовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации