Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
6
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Топ ережесін еске
түсіру.
3.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
|
Оқушыларға
тапсырма:
Бір-бірімізді тыңдаймыз
десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет.
Белсенділік танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
3.Оқушыларды
түрлі түсті карточкалар таңдау арқылы топтарға
біріктіру
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
|
https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/organikalyq-ximiya/azotty-organikalyq-qosylystar/lesson/aquyzdar
|
Жаңа сабаққа кіріспе
7 мин
|
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға
жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр
оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
1. Азотты органикалық
қосылыстарға қандай заттар
жатады?
-
2.Аминдер дегеніміз не, мысал келтір (тақтаға
формуласын жазу).
-
Олар қалай
жіктеледі?
3.Аминқышқылдыары дегеніміз
не?
4.Амин қышқылдары өзара қосылып, қандай биополимерді
түзеді?
.
|
Дескрипторлар
1.
Азотты органикалық
қосылыстарға қандай заттар жататынын
біледі.
-
2.Аминдер туралы біледі мысал
келтіріп тақтаға формуласын
жазады.
3.Аминқышқылдыар туралы
біледі.
4.Амин қышқылдары өзара қосылып,
қандай биополимер түзетінін
біледі
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
7
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады
|
|
Видеоролик
көрсетіледі
|
Топтық
жұмыс
8
мин
|
1-тапсырма. «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
арқылы.
|
1-топ
Белок құрлымында қандай функционалдық топтар
болады? Белоктың гидролизін жазып,құрамындағы
амин қышылдарын
атайды

2
топ Белок молекуласындағы сутектік
байланыстың маңызы.
Денатурация қандай
құбылыс?
Деңгейлік тапсырмалар
беріледі
|
Дескрипторлар:
1.Белок құрлымындағы
функционалдық топтарды
біледі.
Белоктың құрлымн
сипаттайды.
Белок молекуласындағы сутектік
байланыстың маңызын және денатурация қандай құбылыс екенін
біледі
Дескриптор:
Нәруыздың химиялық формуласын құра
біледі;
Нәруыздың гидролиз
реакциясының теңдеуін құрайды және жаза
біледі;
|
ДК экраны
Пезентация
көрсету
Оқушылардың дәптермен
жұмысы
|
Топтық
жұмыс
10
мин
|
Тапсырмалар айдарындағы
Практикалық жұмыс №1
Ақуыздардың түсті
реакциялары
-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Сұрақ: Не
байқадыңдар?
Сұрақ: Теріге, тырнаққа азот
қышқылы тигенде сары түс пайда болады. Бұдан қандай қорытынды
жасауға болады?
|
Барлық оқушыларға
тапсырма
«Бірге
ойлаймыз» әдісі
1.Нәруыздар қандай түсті
реакцияларға
қатысады?
Тәжірибенің
сипаттамасы: Тауық жұмыртқасының ақуызын(4) алып, оған NaOH-ң
ерітіндісі(2) мен CuSO4-ң бірнеше тамшысын
қосамыз.(слаид
№1)
Ақуыздың қатысында
қызыл-сиякөк түс пайда болады.(слаид). Сілтілік ортада сұйытылған
СuSO4-ң қатысында пептидтік тізбектің азот атомдары мыс
ионымен жиынтық түзеді.
«Ксантопротеин
реакциясы» тәжірибені
біледі.
Тәжірибенің
сипаттамасы: Ірімшіктің кішкене кесегін
немесе бес тамшы ақуыз ерітіндісін алып, оған бірнеше
тамшы(2)концентрациялы азот қышқылын қосып, абайлап
қыздырамыз.(слаид
№2) Ақ тұнба пайда болады.
Қыздырғанда сары түске
өзгереді
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
-көп нүктенің орнын
толтырады
Дескриптор:
«Биурет реакциясы»
тәжірибені біледі.
|
ДК экраны
Жұмыс дәптерлері.
http://school-collection.edu.ru/catalog/rubr/d05469af-69bd-11db-bd13-0800200c9c10/75858/?interface=catalog&class[]=53&class[]=118846&class[]=118850&subject[]=31&subject[]=118846&subject[]=118850
http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/d7791f3f-8cff-11db-b606-0800200c9a66/ch10_27_08.swf
http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/d7791f3f-8cff-11db-b606-0800200c9a66/ch10_27_08.swf
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
«Қорытынды» Тест
тапсырмалары беріліп қорытындысы
шығарылады
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
Тест
тапсырмалары
1.Белоктың
мономерлері
A) карбон
қышқылдары
B) нуклеин
қышқылдары
C)
аминқышқылдары
D)
глицерин
E)
крахмал
2.Белоктың құрамында бола алатын аминқышқылдар
саны
A)
5
B)
10
C)
15
D)
20
E)
25
3.Барлық аминқышқылдар молекуласының бірдей
бөлігі
A)нитротоп, карбоксил
тобы
B)
радикал, нитротоп
C)
карбоксил тобы, радикал
D)
аминтоп және карбоксил тобы
E)
радикал және аминтоп
4.Белоктың екінші реттік құрылымындағы
байланыс
A)
ковалентті полюссіз
B)
металдық
C)
сульфидті
D)
сутекті
E)
ионды
5.Тетрапептид молекуласы құрамына кіретін
пептидтік байланыс саны
A)
1
B)
2
C)
3
D)
4
E)
5
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер
еді?Оқыту туралы
да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
|