Басы
7
минут
|
Ұйымдастыру
сәті
Оқушылармен сәлемдесіп,
оқушыларды түгелдеп, қал-жағдайын, көңіл-күйін біліп топқа
бөлеміз.
Үш топқа бөлеміз : «Тропиктік
орман», «Дала»,
«Шөл».
Үй тапсырмасын «Айналмалы
баған» әдісі арқылы оқушылар топтасып, өткен сабақтар бойынша
сұрақтарға жауап береді.
-
Жанды табиғат патшалықтарының саны
неше?
-
Өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің біріңғай
жіктелім жүйесін жасаған ғалым
кім?
-
Саңырауқұлақтар өсімдік патшалығына жатады
ма?
-
Өсімдіктер мен саңырауқұлақтардың
айырмашылығы қандай?
-
Жануарлардың өсімдікткерден артықшылығы
қандай?
-
Әлемде
өсімдіктердің саны
қанша
?
-
Әлемде
жануарлардың саны қанша?
-
Әлемде
саңырауқұлақтардың саны
қанша?
-
Әлемде бактериялардың саны
қанша?
|
Балалар берілген үлестірмелі
қағаздар арқылы топқа
бөлінеді.
Оқушылар
«Айналмалы баған» әдісі арқылы
оқушылар топтасып, өткен сабақтар бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
|
Психологиялық
ахуал.
Үлестірмелі
қағаздар
Интер белсенді
тақта
|
Негізгі
бөлім
25
минут
8
минут
Соңы
5
минут
|
Жаңа сабақ бойынша видео
үзінді көрсетіледі.
Топтық
жұмыс.
Үш топқа өздерінің тобының
атауы бойынша мекен ету ортасы бойынша табиғат жағдайын және онда
мекендейтін тірі организмдерді , табиғат ерекшеліктерін айтып
өтеді.
Әр топты қалған топтар бағалап
отырады.
Жұптық жұмыс: «Сәйкесін
тап»
Оқушылар берілген тапсырманы
жұптасып орындап, ол орындалған жұмысты келесі жұп тақтаға дұрыс
жауабын көру арқылы
тексереді.
1.
Далалық
жердің ерекшелігі
Далалық жердің
ерекшелігі
Жауын-шашын белгілі
бір
маусымда
ғана,температурасы
аса
құбылмалы
2.
Тропиктік
орманның ерекшелігі
Жауын-шашын жыл бойы көп
түседі. Өсімдік жабыны өте бай
3.
Шөл
зонасы
климаты құрғақ, жауын-шашын
аз жауады
4.
Биоценоз
Ормандағы барлық
жануарлар
5.
Фитоценоз
Ормандағы барлық
өсімдіктер
Сабақты бекіту.
Рефлексия
Кері
байланыс: «Ойды
аяқта»
|
Оқушылар топтық жұмыс бойынша
постер қорғайды.
Оқушылар жұптасып тапсырманы
орындайды. Жұптасып бір-бірінің тапсырмасын
тексереді.
Оқушылар «Ойды аяқтап»
кері байланысы арқылы кері байланыс
жасайды
|
А, В, С
әдісі
Бағдаршам
әдісі
Бас бармақ
әдісі
А, В, С
әдісі
Бағдаршам
әдісі
Бас бармақ
әдісі
|
А1 формат
қағаз
Интер белсенді
тақта.
Үлестірмелі
қағаздар
А1 формат
қағаз
стикер
|