Білім беру
саласы: «Коммуникация» Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы:Тірі және өлі
табиғат
Мақсаты: Табиғатқа сүйіспеншілік сезімін ояту,оны қорғай білуге тәрбиелеу; Өлі және тірі табиғатты ажыратуға үйрету;
Қоршаған әлемге қамқорлықпен қарау дағдыларын дамыту;
Көрнекіліктер: табиғат суреттері,слайд.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, көрнекілік, түсіндіру.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
|
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Балалармен шаттық шеңбері орындалады. Жарқырап бүгін атты күн, Шашып бізге шуағын. Тілейміз сізге ақ таңның, Қуанышын шаттығын. |
Балалар шаттық шеңберінде тұрып,өлең жолдарын қайталайды. |
|
Іздену ұйымдастыру- шы |
Табиғат деген бізді қоршаған орта. Балалар бүгін біз осы табиғат туралы әңгімелейміз.Табиғат екіге бөлінеде: Тірі және өлі табиғат. Тірі табиғат өседі,өнеді,қоректенеді және де тұқым шашады.тірі табиғатқа :адам,жануар,өсімдіктер жатады Өлі табиғат қоректенбейді,өспейді,тыныс алмайды.өлі табиғатқа: су,тас,құм,күн,ай,ауа жатады. Өлі табиғатқа жататын құмды және тасты ұстап көру. Сергіту сәті Тербеледі ағаштар Алдымнана жел еседі Кіп кішкентай ағаштар Үлкен болып өседі Билингвальді компонент: Табиғат -природа -nature -Қане,балалар табиғатқа байланысты тақпақ айтайық Армысың, табиғат анамыз. Келді сізге өзіңіздің балаңыз! Сүйейік, табиғатты аялайық Біз де одан жақсылықты аямайық. -Балалар қараңдаршы мына күннің сәулелері және ағаштың жапырақтары түсіп қалыпты. Оларға көмектесемізбе? Балалар күн тірі табиғатқа жатама әлде өлі табиғатқа жатама? Ал,ағаш ше? Олай болса күннің сәулесі мен ағаштың жапырақтарын жабыстырайық. |
Өлең жолдарын қайталап,іс қимылмен келтіреді.
Бәрі бірге қайталайды
Өлең шумақтарын бәрі бірге қайталайды
Иа
-Өлі табиғатқа
-Ағаш тірі табиғатқа жатады |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
-Балалар бүгін біз не үйрендік? -Табиғат қаншаға бөлінеді екен? -Тірі табиғатқа не жатады? -Өлі табиғатқа ше? |
-Табиғат туралы -Екіге:Тірі және өлі -Адам,жануар,өсімдік -Су,тас,құм,күн,ай |
Күтілетін нәтиже
біледі: Тірі табиғат қоректенеді,
тыныс алады, өсіп - өнеді қозғалады, сөйлейді, еңбек
етеді.
игереді: Тірі табиғат және өлі
табиғаттың айрмашылығын,олардың өзара
байланысын.
меңгереді: Табиғатты аялап, қорғауды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Тірі және өлі табиғат" ашық оқу қызметі
"Тірі және өлі табиғат" ашық оқу қызметі
Білім беру
саласы: «Коммуникация» Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы:Тірі және өлі
табиғат
Мақсаты: Табиғатқа сүйіспеншілік сезімін ояту,оны қорғай білуге тәрбиелеу; Өлі және тірі табиғатты ажыратуға үйрету;
Қоршаған әлемге қамқорлықпен қарау дағдыларын дамыту;
Көрнекіліктер: табиғат суреттері,слайд.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, көрнекілік, түсіндіру.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
|
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Балалармен шаттық шеңбері орындалады. Жарқырап бүгін атты күн, Шашып бізге шуағын. Тілейміз сізге ақ таңның, Қуанышын шаттығын. |
Балалар шаттық шеңберінде тұрып,өлең жолдарын қайталайды. |
|
Іздену ұйымдастыру- шы |
Табиғат деген бізді қоршаған орта. Балалар бүгін біз осы табиғат туралы әңгімелейміз.Табиғат екіге бөлінеде: Тірі және өлі табиғат. Тірі табиғат өседі,өнеді,қоректенеді және де тұқым шашады.тірі табиғатқа :адам,жануар,өсімдіктер жатады Өлі табиғат қоректенбейді,өспейді,тыныс алмайды.өлі табиғатқа: су,тас,құм,күн,ай,ауа жатады. Өлі табиғатқа жататын құмды және тасты ұстап көру. Сергіту сәті Тербеледі ағаштар Алдымнана жел еседі Кіп кішкентай ағаштар Үлкен болып өседі Билингвальді компонент: Табиғат -природа -nature -Қане,балалар табиғатқа байланысты тақпақ айтайық Армысың, табиғат анамыз. Келді сізге өзіңіздің балаңыз! Сүйейік, табиғатты аялайық Біз де одан жақсылықты аямайық. -Балалар қараңдаршы мына күннің сәулелері және ағаштың жапырақтары түсіп қалыпты. Оларға көмектесемізбе? Балалар күн тірі табиғатқа жатама әлде өлі табиғатқа жатама? Ал,ағаш ше? Олай болса күннің сәулесі мен ағаштың жапырақтарын жабыстырайық. |
Өлең жолдарын қайталап,іс қимылмен келтіреді.
Бәрі бірге қайталайды
Өлең шумақтарын бәрі бірге қайталайды
Иа
-Өлі табиғатқа
-Ағаш тірі табиғатқа жатады |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
-Балалар бүгін біз не үйрендік? -Табиғат қаншаға бөлінеді екен? -Тірі табиғатқа не жатады? -Өлі табиғатқа ше? |
-Табиғат туралы -Екіге:Тірі және өлі -Адам,жануар,өсімдік -Су,тас,құм,күн,ай |
Күтілетін нәтиже
біледі: Тірі табиғат қоректенеді,
тыныс алады, өсіп - өнеді қозғалады, сөйлейді, еңбек
етеді.
игереді: Тірі табиғат және өлі
табиғаттың айрмашылығын,олардың өзара
байланысын.
меңгереді: Табиғатты аялап, қорғауды
шағым қалдыра аласыз













